Eli sellainen, joka on turvallinen, helposti hallittavissa ja ennen kaikkea helppo päivittää. Tuo dir 600 aivan toivoton. Katsoin netistä ohjeita eikä löytynyt oikeaa revisiota bx. Muita kyllä oli. No eivät sitten toimineet, ei tunnistanut tiedostoa. Mitä helvettiä.
Auttakaa pliiiis
MIkä uudeksi reitittimeksi? dir600 dlink susi
8
133
Vastaukset
Itselläni on tämä reititin: http://www.jimms.fi/tuote/RT-N56U
Ja tyytyväinen olen ollut. Sen käyttöliittymä on helppo ja päivitykset hoituu myös helposti.- DaDaaaa...
Samaa olisin suositellut ;)
- vaniljajasmin
Onko tuossa voimakkuuden säätö, ettei naapurit lainaa yms. Onko tietoturva paremmin kuin näissä susissa? Kiitos kun herra auttaa.
- voi elämän kevät
Eikös se ole kaikissa, Naapurisihan on se pahin vihollisesi ;)
En ainakaan minä ole huomannut tällaista mutta kun laittaa verkkoon WPA2 suojauksen ja riittävän hankalan salasanan niin ei naapurit pääse verkkoon sisälle.
Tietoturvasta en osaa sanoa sen tarkemmin.- YEtQA0x8
Kokeile ensin asentaa DD-wrt firmware ja katso onko parempi.
- RT-N56User
Tuohonhan on tullut se uusin firmware -versiokin mikä poistaa joitain uhkia RT-N56U :sta.
Ainakin originaalina se langaton on avoin, sinne täytyy itse käydä laittamassa wpa2:set molempiin ja ottaa upnp pois päältä jne...
Ja koska siin on kahta taajuutta, niin ne salaukset täytyy laittaa molemmille, sekä laittaa/vaihtaa uusi reitittimen kirjautumis -salasana. - nettiradioviihdettä
Itse ostin edullisen TP-Link-reitittimen. Hoitaa hommansa hyvin kunhan asetuksista selvisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810