näin venäjällä

grgrgge

12

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Murhaajat...

Tuossa oli kuvattu häpeällistä murhaamista. Samanlaisia heittiöitä ovat tappajat monemmilla puolilla rajaa.

• Lantakasan päälle

Eläinten murhaajat ovat pohjasakan pohjasakkaa. Suomessa loisivat veronmaksajien kustantamilla tukiaisilla ja käyttävät loputonta joutoaikaansa eläinten ahdisteluun. Näistä viisaimmat päättävät itse päivänsä navetan takana, lantakasan päällä, kun käry kävi.

• kuuma nakki

Älä, älä metsästä, jos tahdot syödä kopukkaa pizzassa, koiraa tuontilihassa tai lutikkamaustettua keebabkastiketta, niin, älä,älä metsästä.

Sinulle on tietenkin parempi, että lihateollisuuden ammattitappaja palkkamurhaa syömäsi lihan, näin betoninulikan nössö mieli pää puskassa vähemmän järkkyy- miksi, siltikin, snagarijonossa harjoitellaan ja ollaan valmiita, ei-syötävän tappamiseen.., vai eikö betoniporsas väkivalta- ja huumetaustan vuoksi pääsekään metsästämään?

• Niin..sähän kuolisit nälkään ilman metsästystä kun "lihateollisuuden ammattitappajiin" vertailet? :) Väitätkö käsi sydämellä ettet ole ikinä yhtään pakettii jauhelihaa siwasta hakenu? :) My ass...

• sissipäällikkö

Näin krapula-aamuna hieno kattella kunnon karhunkaato kuvia, miksi tämä on suomesa kielletty, todella hienoa toimintaa.

• Sateenkaarimetsästys

Eläinten murhaajat ovat surkeita e- ja latva-c luokkien luusereia, jotka eivät ole päässeet edes armeijaan. Hullluutta puretaan ammuskelemalla luonnon elämiä ja kuvittelemalla sateenkaarimesäsäjiä "miehiksi" :DDDDD

• aa-hah
        Sateenkaarimetsästys kirjoitti:

Eläinten murhaajat ovat surkeita e- ja latva-c luokkien luusereia, jotka eivät ole päässeet edes armeijaan. Hullluutta puretaan ammuskelemalla luonnon elämiä ja kuvittelemalla sateenkaarimesäsäjiä "miehiksi" :DDDDD

mihinkäs se sinä olet "päässyt" ?
        hulluutesi purkutavalla näytät olevan koko lailla tuuliajolla

• Jagdpanther

Kyllä mä inttiin pääsin ja pääsin alikessun papereilla poiski ;) Sua tosin ne ei tainnu huolia sinne ollenkaan.

• Res kapteeni

ja metsästäjä.

Sinut taidettiin aikanaan hylätä intistä, kun ahnain silmin katselit tupakavereidesi takapuolia saunassa.

• Seppo M

Noiden videolla esiintyvien "metsästäjien" lapset tulisi työntää jauhelihamyllyyn että tuollainen ihmis-saasta ei jättäisi geeniperimäänsä.

Ei ollu ihme että ryssiä olivat. Mutta mitä voi odottaa kansalta joka sikiää horatsuista ja varkaista?

• Totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4024
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2741
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2715
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2453
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2445
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2263
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1979
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1642
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe