Juorut on jo kesästä asti kulkeneet, että Laura Närhen mies Pekka Haralla olisi ollut suhde Jenni Vartiaisen kanssa alkukesällä Islannissa, kun Pekka ohjasi Jennin Musavideon "JUnat ja naiset". Kun äijä oli palannut tuolta "tiivistä yhteistyötä" sisältäneeltä ohjausreissulta, Laura heitti petollisen ukkonsa pellolle. ONKO NÄIN?
Erosko Laura Nrähi miehestään kolmiodraaman takia??
19
7893
Vastaukset
- ......
En tiiä.
- miesten nielijä
Tällaista olen minäkin kuullut. Ottiko tuo Pekka myös ne syksyllä julkaistut levyä promoovat nakukuvat Jennistä? On ne Junat ja naiset luotu kulkemaan, näköjään...
- MeisseliVeke
Näin se kuulemma piirien mukaan menee. Pekalla meni munat ja naiset sekaisin
- valehtelu voi loppua
Niin, tämä juttuhan on täyttä passkaa ja panettelua, ei pidä paikaansa. Mielikuvituksen tuotetta. Jenni on 100% uskollinen miehelleen. Pakko olla muuten ei pukkaa enää levytuotantoa.
- Justify
Vaikka jotain säpinää olisikin ollut Jennin ja Pekan välillä Islannissa, ei Jenni uskalla pettää Jukkaa koska ura tyssäisi siihen. Kun ohjaaja ja artisti tekee läheistä yhteistyötä musavideota tehdessä 18-tuntisia päiviä ja öitä, se voi näyttää epäillyttävältä vaikka olisikin täysin viatonta ja ammattimaista. Eli juttu on täyttä skeidaa vaikka siitä onkin monesta lähteestä kuullut.
- yhteishyvä
Eikös se niin ole, että "uskovaisten" tavara on yhteistä. Ehkä näin myös tässä tapauksessa.
- huuhaata tää juttu
Tässä jutussa faktaa on vain se, että Pekka Hara ohjasi Islannissa Jenni Vartiaisen musavideon alkukesästä. Ja se että tuon matkan jälkeen Laura ja Pekka haki avioeroa. Kaikki muu on juoruämmien panettelua.
- Laura parka
Eiköhän tuo ole kuitenkin täyttä totta. Jenni on hakenut inspiraatiota huokailevaan lauluun ja kiemurteluun (mitä tossa videossa on) Pekan mulkkusta.
- hyi hyi
Mies retusoitu kuvasta pois? On sulla väitteet.
- Kuuma lähde...
Siellä Islannissa oli niin kylmä että pakkohan ohjaajan ja ohjattavan oli hakea lämpöä toisistaan.
- sellasista sattuu...
Viime vuonna Laura vielä kehuskeli haastatteluissa miten hyvä avioliittonsa on. Sitten tuli tää Islannin juttu Pekka & Jenni ja heti ero. Ei tarvitse olla ruudin keksijä että osaa laskea 1 1.
- Jenni bitch witch
Miksi ihmeessä mies, joka on naimisissa Laura Närhen kaltaisen upeuden kanssa, pitää hakea tavaraa muualta?? Taitaa olla kusetustaa koko juttu.
- kysy vaa mä tiiän
Siksettä Jenni on vaaralisempi ja kiihottavampi nainen kuin Laura puhumattakaan kireemmästä pllusta. Jenni on enempi naisten kun miesten kanssa niin tavara pysyy tiukana.
- Lauran uusi parempi
kysy vaa mä tiiän kirjoitti:
Siksettä Jenni on vaaralisempi ja kiihottavampi nainen kuin Laura puhumattakaan kireemmästä pllusta. Jenni on enempi naisten kun miesten kanssa niin tavara pysyy tiukana.
Eikö Jukka ollutkaan islannissa mukana?
- törkeetä peliä
Lauran uusi parempi kirjoitti:
Eikö Jukka ollutkaan islannissa mukana?
So whaat, miten se muka estää mitään? Jukka taitaa olla aisankannattaja kulissi ollut jo pitkään.
- Morning eye
Ihmettelen tosian miksi jostain lauranärhestä riittää juttua ketjuksi asti. Muuten koko pettämisejuttu on ihme utopiaa, ei varmasti pidä paikkansa, täyttä huuhaata.
- valikoija
närhellä on nätimpi nenä eikä ole henkistä jumalatarkompleksia.
- ootko hörhö?
MIkä witun jumalatarkompleksi? Sulla vai?
- mielikuvitusta vaan
Samaa kysysin että mikä kompleksi? Muutekin koko ketju on törkeetä panettelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988