Huomasin et meillä on tommonen pullo kaapis. Onko se viinaa? HAisee ainakin ihan hiton pahalle mut tuleeko siitä humalaan jos juo?
Väkiviinaetikka????
6
2480
Vastaukset
- rahmnhölar
juu kovaan humalaan tulee.
- vitun tyhmä
se on etikkaa elikkä se on viinaa joka on jätetty pöydälle kosketuksiin ilman kanssa jolloin alkoholi hajoaa etikka hapoksi ei tule humalaan jos kotikonstein haluat humalaan niin juo lasolia.tätäkään en suosittele joten nyt ostat sitä essää tai pistät jonkun asiomaan puolestasi alkoon
- babyfaceboy13
lasol on kovaa tavaraa :D
- tyämiäs67
juo vain tulee hyvät periantain kalia työ stresin poisto huoli humalat kjeh kjeh =) =)
- juoppo99
joo pääset iha vitun pöhnään... itel kolmas känni päivä nyt putkeen oon ollu ylä asteen kaikilta tunneiltakin pois. kolmas päivä kännissä nyt ku hörpäsin etikka pulosta
- kemia 10
väkiviinaetikka on viinankeitossa syntyvää humaltumistarkoituksessa turhaa sivutuotetta miksikä myös alkoholi ilmakosketuksen kanssa muuttuu. se on syynä koti keittosen kiljun pahaan makuun ja aivan väärää tavaraa humaltumiseen :::DDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807