Isyystestin tulos

Isäkö?

En ole käynyt täällä sitten viime viikon, pahoittelut siitä.

Ensiksi haluaisin kiittää kaikkia asiallisesti kommentoineita ja toiseksi toivotan kaikille ajatusten mätäjoille erittäin pitkää ja tylsää elämää. Uskoisin, että suurin osa näistäkin ihmisistä olisi jo kuolleita, jos heidän pitäisi osata hengittää.

Laitan tämän uudeksi ketjuksi sen vuoksi, että edellisen paskatulvaan tämäkin vain hukkusi ja kuitenkin lupasin sen tuloksen tänne laittaa, niin selkeämpi näin.

Eli lopputulos on minun kannaltani positiivinen 99,9996% todennäköisyydellä olen isä, joten kelpaa minulle. Me jatkamme perhe-elämäämme ja nautimme lapsestamme. Ikävä tuottaa pettymys kaikille TOSImiehille, mutta elämässä nyt joutuu joskus kokemaan pettymyksiä.

En enää kommentoi enkä lue viestejä, joten sitä on turha odottaa, vaikka tänne varmasti paljon "asiaa" tuleekin.

Hyvää alkanutta vuotta kai.. osalle kirjoittajista

11

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutsi 06 ja 09

Tulos oli niinkuin pitääkin. Toivotan onnea koko perheellesi, nauttikaa elämästä ja yhdessäolosta. Tuo asia oli niin iso taakka hyvä että otitte selvää asiasta.

• arvoja kunnioittava

Onnea,toimit oikein koska sinulla on siihen oikeus.

• pimuliina

Olipa hieno juttu! :) Vaikka et enää luekkaan täällä, niin toivotan kumminkin kaikkea hyvää koko perheelle.

• onnea

Onnea! Ja nyt ei ainakaan tarvitse pohtia asiaa kun se on tutkittu. Kiitos kun kerroit tuloksen, tämä voi rohkaista muitakin ottamaan selvää asioista mieluummin kuin elämään epävarmuudessa.

• Isäkö?

Tämä on jonkun teeskentelijän aloittama ketju. Oikeasti tuli negatiivinen tulos. En siis ole isä.

• pyyh

aino aloitetaan joku provo, kirjoittaja joku maksettu henkilö. näin on. ja ihmiset uskoo.saadaan lukijoita enempi. minäkin aloittaisin mielelläni maksettuna kirjoittajana tänne. miten pitäisi toimia, jotta pääsen rinkiin? ja lässy lässy, et osaa kirjoittaa, kun isot kirjoimet jne. puuttuu. evvk.

• Äiti ja lapsi

Olen tuon isäkö?-kirjoittajan muija. Lähdin nostelemaan lapsen kanssa, sillä ymmärsin, että ihminen, joka epäilee toista aiheetta pettämisestä, on juuri sellainen, joka itse tilaisuuden tullen pettää.

• äiti täällä

Mä olen sun äitisi ja voin sanoa, että kannattaisi likka olla vähän nöyrempi, kun olet kuitenkin pettänyt ex-poikaystäviäsi mm. näiden veljien ja kavereiden sekä omien yliopisto-opettajiesikin kanssa. Olet tervetullut kotiin, kun käyt ensin kertomassa totuuden sekä ex-poikaystävällesi, että miehellesi.

• Kerta riittää

Kyllä vaimolla nyt on hyvä mieli.
      Yksi lapsi perheessä riittääkin.

• Onnea!!

Hieno juttu. :) Hyvä,että sait mielen rauhan. Toivotan kaikkea hyvää elämäänne.

• Minävaaaaan

Pöh, piti lukea koko alkuperäinen ketju päästäkseen tänne. Olipa jännitysnäytelmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2591
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      395
      2090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1832
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      119
      1583
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1511
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      73
      1005
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe