The best

Hölökyn kölökyn

Paha karma nakkelee paska saavia niskaan mut meitsi on sen verta kova jätkä että viskelen kaksin verroin kiulua takas päin!!! Ei se oo heleppoo olla huippumalli X) Mitäs myö, saatanan kauniit ja helewetin rohkeet!! X) Niinpä, sitä paskasaavia et ole vielä edes nähnyt :)

25

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serty

      Joko gasthaus on mennyt noin aikaseen kiinni? Vai vieläkö edes koko puljua on?

    • Makke2

      Ootas. Piirrän ensin pari tatskaa, että näytän vähän kovemmalta jätkältä. Ei täällä mitään Gasthaussia oo. Hei..kandeisko mun laittaa tatska myös päähän?

    • Oijoi

      Nyt repesin viimeistään. Kun Keravalla asuva savolainen vääntää stadin slangia, niin eipä voi olla juuri huvittavampaa ilmiötä. Voi elämä. Paljasjalkaiset stadilaiset ei arvosta kaltaista pelleä sitten ollenkaan. Satun vain tietämään tuon asian. Ei muuta kuin roolia peliin vaan, ja tukka putkelle jatkossakin,....hahahahah. Häpeätkö savolaisuuttasi?

      • kullineuvos

        Voisitko imeä peräaukkoani.Kiitos


    • Loistavaa

      Hienoa on myös se, että poliisi saa nyt käyttöön laitteen, jolla rekisterikilvistä saadaan selville laittomat ajoneuvot. Katsastamaton, ja ajoneuvoverot maksamatta tai vakuutukset hoitamatta. Jollakinhan voi olla koko tämä värisuora, ja kilvet lähtee että heilahtaa...huihai.

      • piiillu

        Onko sinulla kieli anuksessa?


    • polonnussija

      Saatanan juntit!!!!!

    • Kas1

      Isin ja öidin höpönassutkin sitten näköjään jo heränneet.

      • munakas

        Pikkusen tuo juoni katkeaa keskustelun lomassa mutta ei se mittään, jatkakaa samoilla linjoilla.


      • imuaimua
        munakas kirjoitti:

        Pikkusen tuo juoni katkeaa keskustelun lomassa mutta ei se mittään, jatkakaa samoilla linjoilla.

        Oliko ne miestenväliset suihinoton mm:kisat tänä vuonna kesä vai heinäkuussa.Heinävedellä ne joka tapauksessa on.


      • mmmmmmmmmmmmm
        imuaimua kirjoitti:

        Oliko ne miestenväliset suihinoton mm:kisat tänä vuonna kesä vai heinäkuussa.Heinävedellä ne joka tapauksessa on.

        Siellähän ne. Juntit ottaa moloa poskeen oikein kilvan.


      • Hanurista kajahtaa
        imuaimua kirjoitti:

        Oliko ne miestenväliset suihinoton mm:kisat tänä vuonna kesä vai heinäkuussa.Heinävedellä ne joka tapauksessa on.

        Ne on vasta kirkastusjuhlien jäläkeen, oiskoon viikon päästä sitten.


    • Uuppispoika

      Voihan prkl...nyt autoni ei oo enää liikenteessä. Kyllä Wanha ottaa yhden lohtutatskan nyt kyllä.. RIP kilvet.

    • Uupelo

      Koska ajoneuvoni ei ole enää liikenteessä, niin taidan purkautua huutamalla. Sehän on mun motto, ja sillä saan näkyvyyttä ja katu-uskottavuutta. Mulle ei kukaan mahda mitään. Perushäiriköillä on omat säännöt. Pyydän mukaan mun LVI-kaverit, jotka on ihan vietävissä kuin siat vatukossa. Oon oikeesti todella kova jätkä.

    • Triplatärppi

      Jes, me jätkät hoidettiin tää homma huolella. Sä Makke tuon huutamisen, ja me p_juilan kanssa muu paskan puhuminen. Ei sota yhtä miestä kaipaa. Mutta lynkkaus oli todella hyvin tehty, ja kansa lähti mukaan....kyllä me perushäiriköt osataan.

    • Sielu rauhaton
    • Tietäjä

      Jahas...vai että oikein sielunhoitoa. No jopas...uutta matoa vaan koukkuun arvon triplatärppi...ja onnea todella tulet tarvitsemaan kuten myös makke alias uupelo.

    • never hesa

      Stadi on täynnä maalaisia,koska siellä ei ole enää originaleja hesalaisia!Viesti sille joka haukkuu"maalaisia"!Koko "stadia"ei olisi edes olemassa ilman maaltamuuttajia,huomioi tämä taukki HESALAINEN!

      • Kommarittt

        Kyllä se niin että siellä heinähattulassa voidaan nostaa Venäjänlippu salkoon!! Never heinähattulaan


    • Näin on

      Mielummin kommarit kuin selkäänpuukottajat. Molemmista on kokemuksia. Ja vain toisesta positiivisia.

      • par

        Paroni is the best. Kaverilla mersu ja corvette. Vaimo ja lapsi Thaimaassa. Pyri samaan.


    • Uuppis

      A2 Kiusaamisilta menossa. Ei liikuta minua, koska mä en kiusannu....lynkkasin vaan julkisesti LVI-luokkani kanssa. Olin jumala, ja sain yhteisössä kunnioitusta. Onneks mun ei tartte vastata tekemisistäni. Tohtorin elämä on laiffia...vaikka Tojota onkin nyt ilman kilpiä. Mutta silti olen witun kova jätkä tatskoineen kaikkineen, vaikka olenkin hieman luuseri.

    • ex-Heinävetinen

      Syntyisin Helsingistä ja kasvanut Heinävedellä. Pieni paikka ja pienen paikan huonot ja hyvät puolet.Olen pärjännyt kuitenkin maailmalla kuten muualtakin tulleet.Lopettakaa itsenne vähättely ja eläkää...Suomi on samanlaisia paikkoja pullollaan ja so what?Tärkeintä on millaisia olette ihmisinä, ei se mistä tulette.Älkää hävetkö juurianne...

    • möksäläinen turust

      Taittaa olla vähemmän niitä fiksuja, jos jäävät peräkammarinpojiksi//tytöiksi.


      Sisäsiittoisuus ei ole hyväksi.hyvää meininkiä sinulle ja avarakatseisuutta!

    • Säälittävää

      Kyllä muakin ottais kupoliin, jos olis verottajalle maksuja rästissä tuhansia euroja. Kulissit ne kaatuu siinä vaiheessa, kun verottaja hakee yritystä konkurssiin, joka lienee väistämätöntä. Arvelinkin, ettei hyvä tuuri voi jatkua, kun jo auton maksujen kanssa oli ongelmia. Onnea vaan valitsemallesi tielle "tohtori".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe