Ihmettelen kun tätä palstaa luen, miten joillain ujoilla tai epäsosiaaisilla miehillä on se kuvitelma/odotus, että naiset tulee ja pelastaa ne. Että jostain tulee nainen, joka muuttaa ne ja niiden elämän.
Täähän on perinteinen prinsessasatu sukupuoliroolit toisin päin!
Mistä tällainen odotus tulee? Mistä se on keksitty?
Miten/miksi aikuinen mies uskoo siihen?
Miksi miehet odottaa, että naiset pelastaa ne?
172
3236
Vastaukset
- olet tunteeton akka?
Etkö haluaisi pussata ja halata yksinäistä prinssiä?
- Todellakaan
En
Missä tavalliset rehdit, reippaat, raittiit vastuuta ottavat miehet ovat? - husgsygsysg
Todellakaan kirjoitti:
En
Missä tavalliset rehdit, reippaat, raittiit vastuuta ottavat miehet ovat?Eli rehti, reipas, raitis, vastuuta ottava mies ei voi olla yksinäinen?
- ihmetys
Todellakaan kirjoitti:
En
Missä tavalliset rehdit, reippaat, raittiit vastuuta ottavat miehet ovat?heh, ihmettelen samaa asiaa. Miten joku voi kuvitella että jostain yhtäkkiä ilmestyy nainen ja parantaa miehen elämän????
- nuori leski
Todellakaan kirjoitti:
En
Missä tavalliset rehdit, reippaat, raittiit vastuuta ottavat miehet ovat?Täällä on tavallinen rehti ,reipas vastuun ottava 43v mies. kirjoitelkaa jos tämä kiinnostaa.En etsi mitään elämäni muuttajaa tai pelastajaa vaan tarvitsen elämänkumppanin.Reilu kolme vuotta leskenä oloa, varmaanki niin kaipaa jo todellista ystävää rinnalle...
- teppo.moi (ei kirj.)
nuori leski kirjoitti:
Täällä on tavallinen rehti ,reipas vastuun ottava 43v mies. kirjoitelkaa jos tämä kiinnostaa.En etsi mitään elämäni muuttajaa tai pelastajaa vaan tarvitsen elämänkumppanin.Reilu kolme vuotta leskenä oloa, varmaanki niin kaipaa jo todellista ystävää rinnalle...
Eipä tiennyt Taavetti, kuinka ihanalta aikamiehen kivikovana sykkivä herkkupatonki tuntuu oikein syvällä pakaraluukun uumenissa et sillei hei!
- mimmu2
nuori leski kirjoitti:
Täällä on tavallinen rehti ,reipas vastuun ottava 43v mies. kirjoitelkaa jos tämä kiinnostaa.En etsi mitään elämäni muuttajaa tai pelastajaa vaan tarvitsen elämänkumppanin.Reilu kolme vuotta leskenä oloa, varmaanki niin kaipaa jo todellista ystävää rinnalle...
Hei!kiinnostaa kyllä:)
- Ikisinkku M
Minä taas ihmettelen kun tätä palstaa luen, miten joillain naisilla on se kuvitelma/odotus, että miehet tulee ja pelastaa ne sitten kun juoksut on juostu ja toisen miehen lapsi on jo kainalossa. Että siinä vaiheessa jostain tulee mies, joka muuttaa ne ja niiden elämän.
Mistä tällainen odotus tulee? Mistä se on keksitty?
Miten/miksi aikuinen nainen uskoo siihen?- Ei mikään prinsessa
Kas kun mä en oo yhtään tällaista juttua bongannut tältä palstalta, lähes kaikki ketjut on miesten ketjuja.
Mun tuntemat yh:t on enemmän mallia "enää en miestä ota". Varsinkin siihen, että mies jotenkin muuttais ne, suhtaudutaan tosi negatiivisesti. Että jos joku mies on tullakseen, niin sitten sellainen joka sopii siihen omaan arkeen.
Yh:illa on varsinkin vahvat omat rajat.
Ikävää, että sä et osannut vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Kuulisin mielelläni mistä tämä odotus tulee, kun ei sellaista noin päin fiktiossakaan ole. - Ikisinkku M
Ei mikään prinsessa kirjoitti:
Kas kun mä en oo yhtään tällaista juttua bongannut tältä palstalta, lähes kaikki ketjut on miesten ketjuja.
Mun tuntemat yh:t on enemmän mallia "enää en miestä ota". Varsinkin siihen, että mies jotenkin muuttais ne, suhtaudutaan tosi negatiivisesti. Että jos joku mies on tullakseen, niin sitten sellainen joka sopii siihen omaan arkeen.
Ikävää, että sä et osannut vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Kuulisin mielelläni mistä tämä odotus tulee, kun ei sellaista noin päin fiktiossakaan ole.Niin no en osaa vastata kun olen joutunut opettelemaan itse asiani ja ongelmani hoitamaan ilman että joku muu ne hoitaisi tai pelastaisi pulasta, siksipä olen jäävi ja minussa kyllä aikalailla samaa vikaa kuin noissa tuntemissasi yh-naisissa.
- Woman.
Ikävää, että sä et osannut vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Kuulisin mielelläni mistä tämä odotus tulee, kun ei sellaista noin päin fiktiossakaan ole.Erittäin selkeästi sanottu. Hyvä, hyvä!
- hjjkhkjhjhkjhhjkh
Ikävää, että sä et osannut vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Kuulisin mielelläni mistä tämä odotus tulee, kun ei sellaista noin päin fiktiossakaan ole.Noniin. Sieltä se vastaus tuli. Miehen elämä mullistuu kun alkaa olemaan naisen kanssa, naisen elämä ei muutu mihinkään. Siksi naisten on vaikea ymmärtää miksi mies tarvitsee naisen.
Just esimerkiksi yksinhuoltaja jolla on jo lapset, eli perhe. Mies taas tarvitsee pakosti sen naisen jos haluaa lapsia eli perheen. Naiselle lapset ovat itsestäänselvyys ja ne tehdään jossain vaiheessa sopivasti elämään varrella. Mies jolla ei ole naista ei see ikinä lapsia.
Lapset tuovat vastuuta, pitää hankkia se omakotitalo sen sinkkukerostalokämpän tilalle ja tila-auto johon saa lapset mahtumaan jne.
Lukekaa uusiksi jos ette ymmärtänyt. - Feminismi & Cosmo
Niin, aika outoa. Edes perinteisissä prinsessasaduissa se prinsessa ei ole päästänyt kaiken maailman jänniä maalaismoukkia nussimaan vittuaan pilalle ja turauttanut ilmoille paria äpärää. Ei suinkaan, kyllä sitä prinssiä on odotettu immenkalvo ehjänä.
Feminismi ja lutkamedia näille nykynaisille ovat tämän typerän fantasian opettaneet ja näkyy kolisevan kybällä. - mhnbccv
Ikävää, että sä et osannut vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Kuulisin mielelläni mistä tämä odotus tulee, kun ei sellaista noin päin fiktiossakaan ole."Mun tuntemat yh:t on enemmän mallia "enää en miestä ota". Varsinkin siihen, että mies jotenkin muuttais ne, suhtaudutaan tosi negatiivisesti. Että jos joku mies on tullakseen, niin sitten sellainen joka sopii siihen omaan arkeen. "
Sananhelinää.. "että jos joku on tullakseen".. sellaisen puhetta jolla on paljonkin valinnanvaraa ja joka on toiveikas, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä tärkeyttänsä. - 8+8
Woman. kirjoitti:
Erittäin selkeästi sanottu. Hyvä, hyvä!
"Halusin vähän keljuilla miehille, mutta en itse osaa kirjoittaa mitään näppärää. Hyvä, että sinä osasit kirjoittaa provosoivasti!"
- silkkiuikku1
hjjkhkjhjhkjhhjkh kirjoitti:
Noniin. Sieltä se vastaus tuli. Miehen elämä mullistuu kun alkaa olemaan naisen kanssa, naisen elämä ei muutu mihinkään. Siksi naisten on vaikea ymmärtää miksi mies tarvitsee naisen.
Just esimerkiksi yksinhuoltaja jolla on jo lapset, eli perhe. Mies taas tarvitsee pakosti sen naisen jos haluaa lapsia eli perheen. Naiselle lapset ovat itsestäänselvyys ja ne tehdään jossain vaiheessa sopivasti elämään varrella. Mies jolla ei ole naista ei see ikinä lapsia.
Lapset tuovat vastuuta, pitää hankkia se omakotitalo sen sinkkukerostalokämpän tilalle ja tila-auto johon saa lapset mahtumaan jne.
Lukekaa uusiksi jos ette ymmärtänyt.Niin, mikä olikaan se "onnen kantamoinen"?
Ite naisena aattelisin niin päin (perinteisesti) kaikesta (tasa-arvoisuudesta) huolimatta, että kyllä se mieluummin olis mennäkseen niin, että mies pelastais naisen pulasta. (Eipä sillä, ettenkö silti voisi yksinäistä prinssiä halata, antaa suukon otasalle ja toivottaa onnea elämässään eteenpäin.) Mutta nyt kun miettii omaa keissiä, ja sitä että asiat lutviutuu paremmin päin kokoajan, vahvistun siinä uskossa, että en tarvi miehestä "pelastajaa" itselleni. Omat jalat kantavat jo melko hyvin. Eli se tasa-arvo on nyt mielessä tarkoittaen tässä kohtaa sitä, että jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa, ja niillä mennään. On elämä aikaa oppia kokoajan itsestä ja toisesta jotain uutta. Positiivinen mieli ja uteliaissus elämään on hyvästä - mielestäni.
Ja sitten tuo, että tyytyysiihen mikä on tarkoitettu. Jättäen pois sen, mikä ei ole tarkoitettu. Näissäkin ihmissuhdeasioissa olemme oppineet jotain itsestämme ja toisistamme. (Näillä asioilla mitä meille on "suotu" on ollut varmasti tarkoitus opettaa meille jotakin elämästä ja itsestämme. Tulla kokoajan valmiimmaksi johonkin - elämään ...)
Carpe diem! - silkkiuikku1
silkkiuikku1 kirjoitti:
Niin, mikä olikaan se "onnen kantamoinen"?
Ite naisena aattelisin niin päin (perinteisesti) kaikesta (tasa-arvoisuudesta) huolimatta, että kyllä se mieluummin olis mennäkseen niin, että mies pelastais naisen pulasta. (Eipä sillä, ettenkö silti voisi yksinäistä prinssiä halata, antaa suukon otasalle ja toivottaa onnea elämässään eteenpäin.) Mutta nyt kun miettii omaa keissiä, ja sitä että asiat lutviutuu paremmin päin kokoajan, vahvistun siinä uskossa, että en tarvi miehestä "pelastajaa" itselleni. Omat jalat kantavat jo melko hyvin. Eli se tasa-arvo on nyt mielessä tarkoittaen tässä kohtaa sitä, että jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa, ja niillä mennään. On elämä aikaa oppia kokoajan itsestä ja toisesta jotain uutta. Positiivinen mieli ja uteliaissus elämään on hyvästä - mielestäni.
Ja sitten tuo, että tyytyysiihen mikä on tarkoitettu. Jättäen pois sen, mikä ei ole tarkoitettu. Näissäkin ihmissuhdeasioissa olemme oppineet jotain itsestämme ja toisistamme. (Näillä asioilla mitä meille on "suotu" on ollut varmasti tarkoitus opettaa meille jotakin elämästä ja itsestämme. Tulla kokoajan valmiimmaksi johonkin - elämään ...)
Carpe diem!Lisään vielä edellistä kommentoijaa ajatellen sen, että miehet ottavat varmasti painetta tuosta "elatuksen murheesta" perheessä, jos on näin, että mies on taloudellisesti pääasiassa se, joka tuo leivän pöytään. Useinhan se niin on. Jos vielä mies on se suurempituloinen, niinkuin usein on. Jos vaimo on tilapäisesti kotiäitinä. Mikä useassa tapauksessa voi tarkoittaa useampaa vuotta. Lukuunottamatta ehkä pieniä pyrähdyksiä työelämään "lastenteon" (kamala sana inhoan tuota sanaa) välissä.
Joskaan varsinkaan "vanhemmalla iällä" lastensaanti on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Riski sairastua endometrioosiin esim. on sitä voimakkaampaa, mitä vanhemmaksi tulee, ja ei ole saanut vielä lasta. Tuo on siis yleisin syy lapsettomuuteen naisilla. 25 ikäisillä moni alkaa oirehtia em. sairautta tyypillisemmin kovenevin kuukautiskivuin. Onneksi siihen on hoitoja. Ja onneksi itselläni ei ole ainakaan vielä puhjennut tuota sairautta (Luojan kiitos!)..
Mutta vielä tuosta elatuksesta ja materiasta. Itselleni ei olisi kovin tärkeää ulkoiset puitteet. Joten jos itselläni olisi mies ja perhe, miehen ei tarvitsisi ainakaan itseni vuoksi ottaa minkäänmoista painetta mistään. Esim. niistä kallista designhuonekaluista.
Olen vaatimattomista oloista itse (materiaalisesti). Isäni on ollut pihi mies raha-asioissa. Kyllähän tuo varmasti osaltaan vaikuttaa myös lapsiinkin. Usein sisarusten kanssa kun puhumme jostain hankinnoista, raskiiko jatain ostaa vaoiko ei, heitämme siihen mukaan (vitsillä - aina meitä kovasti naurattaa tuo), että isä-T istuu tai istui olkapäällä - ja sitten jäi mahd. joku "humpuuk" hankkimatta. Tai sitten niin, että vaikka isä-T istui olkapäällä, ostin (esim. erään kohdalla) sieltä Pariisista nämä ihanan vastustamattomat kengät, ja maksoin niistä 120e. Että näin.
Se maallisesta mammonasta!:D - silkkis
silkkiuikku1 kirjoitti:
Lisään vielä edellistä kommentoijaa ajatellen sen, että miehet ottavat varmasti painetta tuosta "elatuksen murheesta" perheessä, jos on näin, että mies on taloudellisesti pääasiassa se, joka tuo leivän pöytään. Useinhan se niin on. Jos vielä mies on se suurempituloinen, niinkuin usein on. Jos vaimo on tilapäisesti kotiäitinä. Mikä useassa tapauksessa voi tarkoittaa useampaa vuotta. Lukuunottamatta ehkä pieniä pyrähdyksiä työelämään "lastenteon" (kamala sana inhoan tuota sanaa) välissä.
Joskaan varsinkaan "vanhemmalla iällä" lastensaanti on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Riski sairastua endometrioosiin esim. on sitä voimakkaampaa, mitä vanhemmaksi tulee, ja ei ole saanut vielä lasta. Tuo on siis yleisin syy lapsettomuuteen naisilla. 25 ikäisillä moni alkaa oirehtia em. sairautta tyypillisemmin kovenevin kuukautiskivuin. Onneksi siihen on hoitoja. Ja onneksi itselläni ei ole ainakaan vielä puhjennut tuota sairautta (Luojan kiitos!)..
Mutta vielä tuosta elatuksesta ja materiasta. Itselleni ei olisi kovin tärkeää ulkoiset puitteet. Joten jos itselläni olisi mies ja perhe, miehen ei tarvitsisi ainakaan itseni vuoksi ottaa minkäänmoista painetta mistään. Esim. niistä kallista designhuonekaluista.
Olen vaatimattomista oloista itse (materiaalisesti). Isäni on ollut pihi mies raha-asioissa. Kyllähän tuo varmasti osaltaan vaikuttaa myös lapsiinkin. Usein sisarusten kanssa kun puhumme jostain hankinnoista, raskiiko jatain ostaa vaoiko ei, heitämme siihen mukaan (vitsillä - aina meitä kovasti naurattaa tuo), että isä-T istuu tai istui olkapäällä - ja sitten jäi mahd. joku "humpuuk" hankkimatta. Tai sitten niin, että vaikka isä-T istui olkapäällä, ostin (esim. erään kohdalla) sieltä Pariisista nämä ihanan vastustamattomat kengät, ja maksoin niistä 120e. Että näin.
Se maallisesta mammonasta!:DLaskin ehkä vähän alakanttiin tuon kenkien hinnan. Saattaapi olla välillä 150-200 egeäkin. Mutta kuten huomaatte, meitä on varmaan hyvin monenlaista rahan käyttäjää ja tavaran hankkijaa. On varmaan moni, joka voi maksaa kengistä keveästi tuon 150-200e, jos on hyvät laatukengät, eikä hinta tunnu missään -
- gfdgfgdgfd
hjjkhkjhjhkjhhjkh kirjoitti:
Noniin. Sieltä se vastaus tuli. Miehen elämä mullistuu kun alkaa olemaan naisen kanssa, naisen elämä ei muutu mihinkään. Siksi naisten on vaikea ymmärtää miksi mies tarvitsee naisen.
Lukekaa uusiksi jos ette ymmärtänyt.Anteeksi, minua nauratti tämä, mies tarvitsee pakosti sen naisen jos haluaa lapsia eli perheen.
Nainenko sitten sikiää neitsyt Marian tavoin ilman miestä ja pyöräyttää mukulat kun sellainen hänelle sopii? Miestä kun ei ilmeisesti tarvita. - he....
gfdgfgdgfd kirjoitti:
Anteeksi, minua nauratti tämä, mies tarvitsee pakosti sen naisen jos haluaa lapsia eli perheen.
Nainenko sitten sikiää neitsyt Marian tavoin ilman miestä ja pyöräyttää mukulat kun sellainen hänelle sopii? Miestä kun ei ilmeisesti tarvita.No niin on tapahtunut nunna synnytti lapsen luostarissa italiassa...ja teinit tulee raskaaksi amerikassa,tosta vaan....
- totanoin
he.... kirjoitti:
No niin on tapahtunut nunna synnytti lapsen luostarissa italiassa...ja teinit tulee raskaaksi amerikassa,tosta vaan....
Tunnen useammankin naisen, jotka ovat hankkineet lapsensa ilman miestä. En ole kysynyt, että miten he hankkiutuivat raskaaksi, mutta esim hedelmättömyysklinikat hoitavat myös yksinäisiä naisia.
- silkkis
silkkis kirjoitti:
Laskin ehkä vähän alakanttiin tuon kenkien hinnan. Saattaapi olla välillä 150-200 egeäkin. Mutta kuten huomaatte, meitä on varmaan hyvin monenlaista rahan käyttäjää ja tavaran hankkijaa. On varmaan moni, joka voi maksaa kengistä keveästi tuon 150-200e, jos on hyvät laatukengät, eikä hinta tunnu missään -
Ja silkkis vielä vähän jatkaa, suonette tämän. Seikkailin hyvän tovin tänään YouTubessa, ja varsinainen päivän löytö oli seuraava: norjalainen kansanlaulu / -sävelmä. Se tuntui, ei heti alkuun, mutta hetkisen päästä muistuttavan jotain suomalaista virttä tai Siinonin laulua. Sitten kun oikein höristelin korviani, niin kyllä!! Sehän on juurikin sävelmä (siionin)lauluun Nyt kiitosvirren mä riemuin laulan. Ihan prikulleen nuotilleen viululla soitettuna. Norjalaiset vuono- ja tunturimaisemat vaihtelivat "liikkuvassa kuvassa", mikä oli sangen upeaa. Eli laitanpa tähän 1. säkeistön tästä norjan kansansävelmästä (sanat ovat virsikirjassa Fredrik Engelken. Kysymysmerkiksi jää, oliko hän norjalinen. Nimestä päätellen se on hyvinkin todennäköistä. Mielenkiintoinen pointti on kuitenkin se, että sanoittajalle ei löytynyt ainakaan tuossa yhteydessä suomentajaa. Eli näin kohtaa skandinaavinen perinne yllättävällä ja hätkähdyttävällä tavalla. Mutta se 1. säkeistö siis menee näin: )
"Nyt kiitosvirren mä riemuin laulan,
mun rakkaan Jeesukseni kiitokseks.
kun armostansa soi mulle rauhan
ja taivaan valtakunnan ilmaiseks."
Hyvää yötä ystävät! Tähän on hyvä päättää tämä päivä - Jrt. M - siikkari siis
silkkis kirjoitti:
Ja silkkis vielä vähän jatkaa, suonette tämän. Seikkailin hyvän tovin tänään YouTubessa, ja varsinainen päivän löytö oli seuraava: norjalainen kansanlaulu / -sävelmä. Se tuntui, ei heti alkuun, mutta hetkisen päästä muistuttavan jotain suomalaista virttä tai Siinonin laulua. Sitten kun oikein höristelin korviani, niin kyllä!! Sehän on juurikin sävelmä (siionin)lauluun Nyt kiitosvirren mä riemuin laulan. Ihan prikulleen nuotilleen viululla soitettuna. Norjalaiset vuono- ja tunturimaisemat vaihtelivat "liikkuvassa kuvassa", mikä oli sangen upeaa. Eli laitanpa tähän 1. säkeistön tästä norjan kansansävelmästä (sanat ovat virsikirjassa Fredrik Engelken. Kysymysmerkiksi jää, oliko hän norjalinen. Nimestä päätellen se on hyvinkin todennäköistä. Mielenkiintoinen pointti on kuitenkin se, että sanoittajalle ei löytynyt ainakaan tuossa yhteydessä suomentajaa. Eli näin kohtaa skandinaavinen perinne yllättävällä ja hätkähdyttävällä tavalla. Mutta se 1. säkeistö siis menee näin: )
"Nyt kiitosvirren mä riemuin laulan,
mun rakkaan Jeesukseni kiitokseks.
kun armostansa soi mulle rauhan
ja taivaan valtakunnan ilmaiseks."
Hyvää yötä ystävät! Tähän on hyvä päättää tämä päivä - Jrt. MSL 187
- kiitosvirren laulan
siikkari siis kirjoitti:
SL 187
Ja laitanpa tähän vielä, millä haulla siis löytty YouTubesta: Norwegian folk song I Tor Jaron Apold I violin I fiolin.no (kappalleen tekijä siis Tor Jaron, viulisti. Ei taida mies tietää, että tällä sävelmällä löytyy Siionin laulun suomalaisesta virsikirjasta. Uskomatonta! Mutta näinhän voi olla monen muunkin sävelmän kohdalla. Kansansävelmistähän monessa on kyse. Tosin olen luullut että ne meillä on enimmäkseen suomalisia. Mutta etää näin! Mielenkiintoista, eikö totta! Skandinaaveja olemme suomalaiset, ruotsalaisen ja norjalaiset kaikki tyynni - )
- Ritari Valkea
Onhan se just siellä sadussa, että mies on taiottu sammakoksi (ilkeät koulukiusaajat saaneet miehen käpertymään kuoreensa) ja sitten prinsessa tulee ja pussaa ja siitä tuleekin prinssi!
Ei vaan taida sadut toteutua oikeassa maailmassa....- kiss kiss
Ei toteudu ei!!
- Kiskisu
Miehen psykologia ei ole kovin monimutkaista, niin että on ihme että vaikka lopullinen läpimurto on niin pitkään ollut lähellä, en ole sitä vielä tehnyt. Lähden seuraavaksi luotaamaan miehen psykologiaa hänen hahmottamansa sosiaalisen järjestyksen kautta. Vaikka seksi on miehelle tärkeää, yksi asia tekee naisesta miehelle vielä tärkeämmän. Miehen oma asema varattuna miehenä.
Varattuna olemisessa on kolme tärkeää dimensiota: Varattuuden sosiaalinen prestiisi, eli kuviteltu tai todellinen ulkopuolisten arvostus, ihailu tai kateus - sekä tuntemattomien että sukulaisten taholta. Sosiaalisen arvostuksen saaminen liittyy myös työelämässä menestymiseen.
Edelliseen liittyen ja toiseksi: todellinen tai kuviteltu varatun miehen suurempi kiinnostavuus naisten keskuudessa. Tämä on seksuaalisten optioiden dimensio.
Kolmantena kaikkein tärkein. Mies joutuu hyvin helposti lauman, sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle, koska harvojen alfojen reviiri on niin laaja. Laumaan kuuluminen on miehelle yhtä tärkeää kuin naiselle, mutta siinä missä nainen voi kuulua laumaan omana itsenään, mies voi kuulua siihen vain naisen kautta. Tästä syystä nainen on tärkeä. Ja lienee turha mainitakaan, miten kiihkeästi juuri mies kaipaa lauman sääntöjä, johtajaa ja selviä ohjeita. Totteleminen on juuri miehen luonto, minkä armeijan kaltaiset instituutiot todistavat. Naisellahan ei ole mitään psykologista pakottavuutta noudattaa ohjeita tai olla uskollinen sen enempää ideologialle kuin laumanjohtajallekaan.- Ikisinkku M
Joopa joo, olet vaarallinen nainen koska joku höperö saattaa jopa uskoa tekotieteelliseen huuhaa-hömppääsi. Nuo kaikki olettamasi lähtevät siitä että miehellä tulee olla heikko itsetunto ja voimakas laumaan kuulumisen tarve ja pätevät ihan samalla tavoin vastaavanlaiseen naiseen. Itse en ole koskaan tuntenut tarvetta todistaa mitään itselleni tahikka kenellekään muulle jonkun muun kautta enkä siellä armeijassakaan ihan täysin sopeutunut niiden sääntöihin kun oli niin lapsellista touhua.
- On se niin
Ikisinkku M kirjoitti:
Joopa joo, olet vaarallinen nainen koska joku höperö saattaa jopa uskoa tekotieteelliseen huuhaa-hömppääsi. Nuo kaikki olettamasi lähtevät siitä että miehellä tulee olla heikko itsetunto ja voimakas laumaan kuulumisen tarve ja pätevät ihan samalla tavoin vastaavanlaiseen naiseen. Itse en ole koskaan tuntenut tarvetta todistaa mitään itselleni tahikka kenellekään muulle jonkun muun kautta enkä siellä armeijassakaan ihan täysin sopeutunut niiden sääntöihin kun oli niin lapsellista touhua.
- ##########???€€€€€€€
On noissa havaintolinjoissa varmasti perääkin. Ja tämä koskien nimenomaan nuoria varsinaisessa pariutumisiässä ja työ/status-karrieerinsa aloitusvaiheessa olevia miehiä. Mutta esim. se tuossa etteikö naisille olisi laumaan kuuluminen tärkeätä on varsin epäsukottava asia, eikö ne nuoret naiset tai teinit ole niitä kaikkein eniten lauman hyväksyntää hakevia ja tarvitsevia,tyylit,trendit, muotivaatteet viimeisen päälle j.n.e.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Olet varmasti insinööri, kun otat kaiken niin tosissaan ja tunnollisesti vähän tuohdutkin :-P
- Kiskisu
##########???€€€€€€€ kirjoitti:
On noissa havaintolinjoissa varmasti perääkin. Ja tämä koskien nimenomaan nuoria varsinaisessa pariutumisiässä ja työ/status-karrieerinsa aloitusvaiheessa olevia miehiä. Mutta esim. se tuossa etteikö naisille olisi laumaan kuuluminen tärkeätä on varsin epäsukottava asia, eikö ne nuoret naiset tai teinit ole niitä kaikkein eniten lauman hyväksyntää hakevia ja tarvitsevia,tyylit,trendit, muotivaatteet viimeisen päälle j.n.e.
Se onko naiselle laumaan kuuluminen tärkeää, ja miten tärkeää se on, on tässä tarkastelussa irrelevanttia, koska nainen kuuluu aina laumaan, kohtunsa perusteella.
- ####????????????????
Kiskisu kirjoitti:
Se onko naiselle laumaan kuuluminen tärkeää, ja miten tärkeää se on, on tässä tarkastelussa irrelevanttia, koska nainen kuuluu aina laumaan, kohtunsa perusteella.
Niinhän se tietysti naislla on, ja niinhän se näköjään siinä olikin mainittu. Mutta tarkoitin kyllä tässä lähinnä naisten tilannetta jo siinä hyvin varhaisessa vaiheessa, kun ei niiden lauman alfa-urosten nussittavaksi vielä välttämättä edes ole menty, siis tavallaan vastaavasta tilanteesta missä tässä miestenkin oletetaan olevan. Onhan se naisille äärimmäisen tärkeätä siinä vaiheessa tämä lauman hyväksyntä, ja paljolti juuri siksi naiset sen lauman alfa-uroksenkin nussijakseen haluavat saada, siis sellaisen miehen joka on toistenkin naisten suosiossa. Tämä siksi jotta tätäkin kautta lauman hyväksynnän saa, ja kun toisaalta varsinkin lauman epäsuosiossa oleva mies on uhka sille että sen kanssa itsekkin voi päätyä lauman epäsuosioon.
- Ikisinkku M
On se niin kirjoitti:
Sopeutumatomuuteni ilmeni siten että olin usein joukko-osaston ns. nakkilistan (pikkurangaistuksia niskuroijille) ykkösenä alokasaikana kun en aina malttanut olla kommentoimatta pikkukusipäiden typerehtimisiä. Oli meillä alokaskomppanian päällikönkin kanssa joskus hyvää huulenheittoa mutta se olikin huumorimiehiä toisin kuin ylikessut ja vääpelit.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Olet varmasti insinööri, kun otat kaiken niin tosissaan ja tunnollisesti vähän tuohdutkin :-P
Vai niin :D
- Myötähäpeää
Ikisinkku M kirjoitti:
Sopeutumatomuuteni ilmeni siten että olin usein joukko-osaston ns. nakkilistan (pikkurangaistuksia niskuroijille) ykkösenä alokasaikana kun en aina malttanut olla kommentoimatta pikkukusipäiden typerehtimisiä. Oli meillä alokaskomppanian päällikönkin kanssa joskus hyvää huulenheittoa mutta se olikin huumorimiehiä toisin kuin ylikessut ja vääpelit.
Olitpa siis oikein urhea toisinajattelija, kun olit vastaaninttämisen takia vessaa pesemässä kerta toisensa jälkeen. Ja ihan päällikön kanssa olalleläimäyttelyväleissä.
Vaikutat oikein tyypilliseltä mammanpoika-pikkunilkiltä, joka on aina saanut sanoa äidille vastaan eikä ymmärrä aikuisenakaan edes omaa etuaan (tai sitten sinä tykkäät saada pikkurangaistuksia, kun niistä tulee niin rikollisen miehekäs olo). Ja ainahan sitä pitää mainita se, että se isoin pomo silti sinusta ihan tykkäsi.
Taidat olla aikamoista myötähäpeää aiheuttava keskustelukumppani muuallakin kuin omalla palstallasi. - Ikisinkku M
Myötähäpeää kirjoitti:
Olitpa siis oikein urhea toisinajattelija, kun olit vastaaninttämisen takia vessaa pesemässä kerta toisensa jälkeen. Ja ihan päällikön kanssa olalleläimäyttelyväleissä.
Vaikutat oikein tyypilliseltä mammanpoika-pikkunilkiltä, joka on aina saanut sanoa äidille vastaan eikä ymmärrä aikuisenakaan edes omaa etuaan (tai sitten sinä tykkäät saada pikkurangaistuksia, kun niistä tulee niin rikollisen miehekäs olo). Ja ainahan sitä pitää mainita se, että se isoin pomo silti sinusta ihan tykkäsi.
Taidat olla aikamoista myötähäpeää aiheuttava keskustelukumppani muuallakin kuin omalla palstallasi.Heh, en minä mitenkään urheana itseäni ole koskaan nähnyt mutta hölmöiltä tulevia typeriä ja turhanpäiväisiä suoria komentoja olen aina ollut huono tottelemaan myös työelämässä eikä minun¨vessoja ole tarvinnut pestä, vaihdoin sopivassa välissä joukko-osastoa niin vältin suurimman osan "rangaistuksista". Äidille en ole juurikaan sanonut vastaan, totellut ehkä liiaksikin koska en hänen mieltään ole koskaan halunnut pahoittaa.
- 19 + 16
Tuossa on jotain..
Varattuna todellakin olet halutumpi kaikissa dimensioissa, sen voin vahvistaa todeksi.
Varattuna olemisen/jatkuvan saamisen henkinen tasapaino saattaa hyvinkin olla jossain määrin sidoksissa soliaalisiin statuksiin.. mutta ei pelkästään.
Naisella tämä asia ei ole kyllä yhtään vähemmän korostunut - päinvastoin!!!
Nuo lauma-teoriasi taas ovat minusta kyllä aika metsässä.
Se mikä on miehille alfaisuutta vallan ja arvostuksen piirissä on jotain muuta kuin mitä naisille parinvalinnassa. Ainakin nykymaailmassa. - Myötähäpeää
Ikisinkku M kirjoitti:
Heh, en minä mitenkään urheana itseäni ole koskaan nähnyt mutta hölmöiltä tulevia typeriä ja turhanpäiväisiä suoria komentoja olen aina ollut huono tottelemaan myös työelämässä eikä minun¨vessoja ole tarvinnut pestä, vaihdoin sopivassa välissä joukko-osastoa niin vältin suurimman osan "rangaistuksista". Äidille en ole juurikaan sanonut vastaan, totellut ehkä liiaksikin koska en hänen mieltään ole koskaan halunnut pahoittaa.
Mitä mahdat tehdä työksesi? Millä työpaikalla katsellaan työntekijää, joka ei ymmärrä esimiehen ohjeita? Ja mitähän ne turhanpäiväiset käskyt ovat olleet?
- kiltti ja ujo mies
Ikisinkku M kirjoitti:
' Nuo kaikki olettamasi lähtevät siitä että miehellä tulee olla heikko itsetunto ja voimakas laumaan kuulumisen tarve'
Tietenkin ne lähtevät, kun ne tekee nainen. Tuohan on juuri sitä, mitä Y- ja KTM:t tyypillisesti ovat ja miksi naisten on niin helppo hallita heitä. Seksuaalinen valta ei perustu vain miehen tuntemaan haluun, vaan myös saamisen tuomaan statukseen laumamiesten laumassa. - kiltti ja ujo mies
Kiskisu kirjoitti:
Minusta se ei ole irrelevanttia vaan epäkontekstuaalista.
- kiltti ja ujo mies
Luettuani tekstisi, lainasanakirjan kanssa (en aitona kuntaliitoksia vastustavana suomalaisena käytä sanaa sivistyssana), tajusin juuri, miksi en oikeastaan halua älykästä naista. Typerää olla (lähes) aina samaa mieltä asioista, joista ei edes ymmärrä olevansa samaa mieltä. Miksi tuollaisia päästetään karkuun kampuksilta, mene takaisin sinne Mensaasi siitä, hus hus.
Totteleminen ei ole miehen luonto, ei ainakaan AT-miehen. Armeijan kaltainen instituutio ei kuvasta miestä tyypillisimmillään eikä armeija oikeasti toimi siten kuin se halutaan ymmärrettävän. Jos on käynyt armeijan tietää tämän. Kukaan johtaja ei halua alaisekseen kanamunan kokoisilla aivoilla varustettua idioottia, jota pitää erikseen käskeä joka hommaan ja joka käskettynä tekee ne tyhmimmällä mahdollisella tavalla soveltamatta omaa ajattelukykyään lainkaan. Ei, se mitä se Ville Vaitelias haluaa on se Rokka tai Rommel, joka osaa itse lukea tilannetta ja toimia sen mukaan. Silloin huudettu käsky on itse asiassa vain pala toimintojenkoordinoimisinformaatiota, joka välitetään mahdollisimman selkeässä ja parhaiten perille kuuluvassa muodossa. Jo peruskoulutuskauden jälkeen, jos alikessu on onnistunut tehtävässään, ne mokut tekee kaiken ennen kuin saa huudettua ensimmäisen sanan edes loppuun ja yöllisessä yllätyshyökkäys harjoituksessa täysin refleksinomaisesti jo ennen kuin se alikessu edes herää. Sitä alikessua kun ei edes herätetä vaan torjutaan se hyökkäys ja sitten esitellään hyökkäystä johtaneelle kapiaiselle kuinka se alikessu vaan vieläkin siinä vetelee sikeitä eikä ollenkaan kanna vastuutaan ryhmänsä turvallisuudesta. Juuri tuollainen on tyyppiesimerkki miesten välisestä sosiaalisuudesta. - Kiskisu
kiltti ja ujo mies kirjoitti:
Luettuani tekstisi, lainasanakirjan kanssa (en aitona kuntaliitoksia vastustavana suomalaisena käytä sanaa sivistyssana), tajusin juuri, miksi en oikeastaan halua älykästä naista. Typerää olla (lähes) aina samaa mieltä asioista, joista ei edes ymmärrä olevansa samaa mieltä. Miksi tuollaisia päästetään karkuun kampuksilta, mene takaisin sinne Mensaasi siitä, hus hus.
Totteleminen ei ole miehen luonto, ei ainakaan AT-miehen. Armeijan kaltainen instituutio ei kuvasta miestä tyypillisimmillään eikä armeija oikeasti toimi siten kuin se halutaan ymmärrettävän. Jos on käynyt armeijan tietää tämän. Kukaan johtaja ei halua alaisekseen kanamunan kokoisilla aivoilla varustettua idioottia, jota pitää erikseen käskeä joka hommaan ja joka käskettynä tekee ne tyhmimmällä mahdollisella tavalla soveltamatta omaa ajattelukykyään lainkaan. Ei, se mitä se Ville Vaitelias haluaa on se Rokka tai Rommel, joka osaa itse lukea tilannetta ja toimia sen mukaan. Silloin huudettu käsky on itse asiassa vain pala toimintojenkoordinoimisinformaatiota, joka välitetään mahdollisimman selkeässä ja parhaiten perille kuuluvassa muodossa. Jo peruskoulutuskauden jälkeen, jos alikessu on onnistunut tehtävässään, ne mokut tekee kaiken ennen kuin saa huudettua ensimmäisen sanan edes loppuun ja yöllisessä yllätyshyökkäys harjoituksessa täysin refleksinomaisesti jo ennen kuin se alikessu edes herää. Sitä alikessua kun ei edes herätetä vaan torjutaan se hyökkäys ja sitten esitellään hyökkäystä johtaneelle kapiaiselle kuinka se alikessu vaan vieläkin siinä vetelee sikeitä eikä ollenkaan kanna vastuutaan ryhmänsä turvallisuudesta. Juuri tuollainen on tyyppiesimerkki miesten välisestä sosiaalisuudesta.Armeija on mainettaan parempi ja hierarkia tekee siitä sen, mikä se on. Kun puhun armeijasta, en puhu kenenkään omakohtaisista varusmiesmuistoista Rovajärveltä, vaan ammattisotilaiden organisaatiosta. Varmasti pääsee kaikenlaista munapäätä pätemään alimman tason koulutuksessa. Samanlaista se on ala-asteella: luokanopettajat ovat mahdollisesti aikuisväestön tyhmin ammattikunta. Tyhmäksi heidät tekee se, mitä he luulevat tietävänsä ja osaavansa verrattuna siihen, mitä he tietävät ja osaavat.
- erkki-täti
Kiskisu kirjoitti:
Armeija on mainettaan parempi ja hierarkia tekee siitä sen, mikä se on. Kun puhun armeijasta, en puhu kenenkään omakohtaisista varusmiesmuistoista Rovajärveltä, vaan ammattisotilaiden organisaatiosta. Varmasti pääsee kaikenlaista munapäätä pätemään alimman tason koulutuksessa. Samanlaista se on ala-asteella: luokanopettajat ovat mahdollisesti aikuisväestön tyhmin ammattikunta. Tyhmäksi heidät tekee se, mitä he luulevat tietävänsä ja osaavansa verrattuna siihen, mitä he tietävät ja osaavat.
Totta.
Lisäksi itseäni on aina häirinnyt näissä armeijavertauksissa se, että ymmärtävätkö miehet (tai asevelvolliset) käytäntöjen yhteyden YLEISEN edun toteutumiseen.
Pienemmässä mittakaavassa oman tuvan etuun, luultavasti se ymmärretään. Mutta suuremmassa mittakaavassa, tai isoimmassa mahdollisessa: sotatilassa. Vieläkö vingutaan? Luultavasti näin kävisi.
Tehdään naisille pakollinen asepalvelus, niin päästään tästäkin lieveilmiöstä. - Kiskisu
erkki-täti kirjoitti:
Totta.
Lisäksi itseäni on aina häirinnyt näissä armeijavertauksissa se, että ymmärtävätkö miehet (tai asevelvolliset) käytäntöjen yhteyden YLEISEN edun toteutumiseen.
Pienemmässä mittakaavassa oman tuvan etuun, luultavasti se ymmärretään. Mutta suuremmassa mittakaavassa, tai isoimmassa mahdollisessa: sotatilassa. Vieläkö vingutaan? Luultavasti näin kävisi.
Tehdään naisille pakollinen asepalvelus, niin päästään tästäkin lieveilmiöstä.Minulla ei ole mitään naisten pakollista palvelusta vastaan. Ei vaan oikein ole enää kiinteistöjä, että mahtuisi sekaan. Omat teltat mukaan.
- erkki-täti
Kiskisu kirjoitti:
Ikisinkku ei todellakaan ole insinööri.
Jokainen insinööri osaa ajatella loogisesti, ja edetä päätelmissään loogisesti.
Ikisinkku on luultavimmin maansiirtoalalla, ilman omaa konetta. - Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
Ikisinkku ei todellakaan ole insinööri.
Jokainen insinööri osaa ajatella loogisesti, ja edetä päätelmissään loogisesti.
Ikisinkku on luultavimmin maansiirtoalalla, ilman omaa konetta.Arvaas uudestaan :D Logiikkani on aukoton, johdonmukaisesti ylistän 50-luvun ahkeraa ja tasapainoista naista ja arvostelen surkeita nykyversioita.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Arvaas uudestaan :D Logiikkani on aukoton, johdonmukaisesti ylistän 50-luvun ahkeraa ja tasapainoista naista ja arvostelen surkeita nykyversioita.
Puukeskuksen varastoesimies?
- erkki-täti
Kiskisu kirjoitti:
Saattaa kyllä olla myös valtionhallinnon hiirulainen.
Isottelee täällä, kun työpaikalla ei pääse. - Ikisinkku M
Myötähäpeää kirjoitti:
Mitä mahdat tehdä työksesi? Millä työpaikalla katsellaan työntekijää, joka ei ymmärrä esimiehen ohjeita? Ja mitähän ne turhanpäiväiset käskyt ovat olleet?
Sellaisilla työpaikoilla katsellaan joissa työntekijän pitää itse ajatella tulosta tehdäkseen. Et varmaan ole ollut armeijassa mutta jos olisit ollut tietäisit että suurin osa siellä käskytyksestä tähtää siihen että ihmisestä saataisiin nöyrästi totteleva tykinruoka joka juoksee niiden tyhmienkin käskyjen tullen, kaikista vaan ei siihen ole ainakaan kovin innokkaasti juoksemaan.
- Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
Saattaa kyllä olla myös valtionhallinnon hiirulainen.
Isottelee täällä, kun työpaikalla ei pääse.Olen aina joutunut ansaitsemaan tienaamaan leipäni aloilla joissa tehdään tulosta ja liikevaihtoa. Ilman minua ja kaltaisiani täällä tulisi aika heikot olot juurkiin valtinhallinnon suojatyöläisille, mamuille, sos.turvan nostajille ym. jotka nyt vaan poimii rusinoita pullasta, oletko kenties itsekin noita elättejä?
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Väärin meni :D
- erkki-täti
Ikisinkku M kirjoitti:
Olen aina joutunut ansaitsemaan tienaamaan leipäni aloilla joissa tehdään tulosta ja liikevaihtoa. Ilman minua ja kaltaisiani täällä tulisi aika heikot olot juurkiin valtinhallinnon suojatyöläisille, mamuille, sos.turvan nostajille ym. jotka nyt vaan poimii rusinoita pullasta, oletko kenties itsekin noita elättejä?
En ole. Olen aina tienannut oman palkkani.
Olen kyllä tutustunut elämäni aikana hämäävän samankaltaisiin ihmisiin kuin sinä. Anteeksi. Ehkä olet ilmaissut itseäsi heikosti näppäimillä.
Siellä valtion/kuntien hallinnossa on hirveän paljon konservatiisia ukkeleita kohtuuttoman kovilla kuukausiansioilla. - Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
En ole. Olen aina tienannut oman palkkani.
Olen kyllä tutustunut elämäni aikana hämäävän samankaltaisiin ihmisiin kuin sinä. Anteeksi. Ehkä olet ilmaissut itseäsi heikosti näppäimillä.
Siellä valtion/kuntien hallinnossa on hirveän paljon konservatiisia ukkeleita kohtuuttoman kovilla kuukausiansioilla.Anteeksi siitä etten paremmin osaa mutta siksi ehkä vaikutan toisinaan juntilta ja ahadaskatseiselta kun kuulun kustantajiin.
Tuosta ollaan samaa mieltä, turhan paljon papereita käänteleviä ukkeleita ja akkeleita, käsittämätöntä ettei niistä voi millään päästä eroon kuin eläköitymisen kautta eikä nykysuojauksella sote-uudistusta voida tehdä millään kannattavaksi. Nythän niitä turhakkeita on eu:nkin kautta elätteinä ihan liikaa. - tämä näkökulma
Ikisinkku M kirjoitti:
Sellaisilla työpaikoilla katsellaan joissa työntekijän pitää itse ajatella tulosta tehdäkseen. Et varmaan ole ollut armeijassa mutta jos olisit ollut tietäisit että suurin osa siellä käskytyksestä tähtää siihen että ihmisestä saataisiin nöyrästi totteleva tykinruoka joka juoksee niiden tyhmienkin käskyjen tullen, kaikista vaan ei siihen ole ainakaan kovin innokkaasti juoksemaan.
Jos sota koittaisi, niin jonkun on pakko ottaa vastuu ja saada ryhmä toimimaan sen yhden ihmisen käskyjen mukaan. Ei siinä ole aikaa neuvotella ja pitää palaveria, että mitä tehdään.
Vähän sama kuin jos nykyään pelataan futista tai lätkää, niin yleensä parhaiten menestyy se joukkue, jolla on taitava valmentaja joka saa pelaajat tottelemaan hänen käskyjään. Sooloilijat ja rintamakarkurit heikentävät joukkuetta.
Yleensä armeijan käyneitä työntekijöitä arvostetaan juuri siksi, että he oppivat tottelemaan esimiestään ilman, että koko ajan pitää valittaa. Jos esimies käskee tekemään jotain, se tehdään. Jos taas esimies sanoo, että hoida asia itse parhaaksi katsomallasi tavalla (omia aivoja käyttäen), niin silloin taitoa riittää siihenkin. - Nyt ottaa eteen
tämä näkökulma kirjoitti:
Jos sota koittaisi, niin jonkun on pakko ottaa vastuu ja saada ryhmä toimimaan sen yhden ihmisen käskyjen mukaan. Ei siinä ole aikaa neuvotella ja pitää palaveria, että mitä tehdään.
Vähän sama kuin jos nykyään pelataan futista tai lätkää, niin yleensä parhaiten menestyy se joukkue, jolla on taitava valmentaja joka saa pelaajat tottelemaan hänen käskyjään. Sooloilijat ja rintamakarkurit heikentävät joukkuetta.
Yleensä armeijan käyneitä työntekijöitä arvostetaan juuri siksi, että he oppivat tottelemaan esimiestään ilman, että koko ajan pitää valittaa. Jos esimies käskee tekemään jotain, se tehdään. Jos taas esimies sanoo, että hoida asia itse parhaaksi katsomallasi tavalla (omia aivoja käyttäen), niin silloin taitoa riittää siihenkin.Achtung! Minullakin muuten alkaa seisoa aina kun saan totella käskyjä. Achtung! Univormu, valta, kravatti, kiiltävät nahkasaappaat, executive vice president. Achtung!
- Ikisinkku M
Yleensä armeijan käyneitä työntekijöitä arvostetaan juuri siksi, että he oppivat tottelemaan esimiestään ilman, että koko ajan pitää valittaa. Jos esimies käskee tekemään jotain, se tehdään. Jos taas esimies sanoo, että hoida asia itse parhaaksi katsomallasi tavalla (omia aivoja käyttäen), niin silloin taitoa riittää siihenkin.Jos sota koittaisi ei niiden alokasaikaisten ali- ja ylikessujen sekä vääpeleiden varaan voisi heittäytyä, täytyisi itse ottaa komnto luontaisella johtajuudella napsautella niille käskyt kuinka toimitaan.
- 13 + 15
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos sota koittaisi ei niiden alokasaikaisten ali- ja ylikessujen sekä vääpeleiden varaan voisi heittäytyä, täytyisi itse ottaa komnto luontaisella johtajuudella napsautella niille käskyt kuinka toimitaan.
Laitahan nyt andreasbaader jo se näppis sivuun.
- Henkisesti vapaa
Yleensä armeijan käyneitä työntekijöitä arvostetaan juuri siksi, että he oppivat tottelemaan esimiestään ilman, että koko ajan pitää valittaa. Jos esimies käskee tekemään jotain, se tehdään. Jos taas esimies sanoo, että hoida asia itse parhaaksi katsomallasi tavalla (omia aivoja käyttäen), niin silloin taitoa riittää siihenkin.Haistan kokoomuslaisen lemun. Hyi. Ihminen ei elä tehdäkseen töitä eikä ole velvollinen olemaan mikään "ylempien" sätkynukke. Tämän takia en itse käynyt armeijaa ja olen hyvin valikoiva työolosuhteissa. Minulla on siihen oikeus.
- Kiskisu
Henkisesti vapaa kirjoitti:
Haistan kokoomuslaisen lemun. Hyi. Ihminen ei elä tehdäkseen töitä eikä ole velvollinen olemaan mikään "ylempien" sätkynukke. Tämän takia en itse käynyt armeijaa ja olen hyvin valikoiva työolosuhteissa. Minulla on siihen oikeus.
Jos sä oot hyvä, sua tullaan hakeen. Siinä kokoomuslainen tuoksahdus sinne.
- kiltti ja ujo mies
Kiskisu kirjoitti:
Armeija on mainettaan parempi ja hierarkia tekee siitä sen, mikä se on. Kun puhun armeijasta, en puhu kenenkään omakohtaisista varusmiesmuistoista Rovajärveltä, vaan ammattisotilaiden organisaatiosta. Varmasti pääsee kaikenlaista munapäätä pätemään alimman tason koulutuksessa. Samanlaista se on ala-asteella: luokanopettajat ovat mahdollisesti aikuisväestön tyhmin ammattikunta. Tyhmäksi heidät tekee se, mitä he luulevat tietävänsä ja osaavansa verrattuna siihen, mitä he tietävät ja osaavat.
No, sitä vähemmän armeija siis kuvastaa miesten tarvetta hierarkiaan ja tottelemiseen. Mutta uskon silti, että et ole luokanopettaja. Vaikka luokanopettajat yleensä kuuluvatkin kokoomuksen kannattajiin, ja siksi varmaankin olet oikeassa siinä, mitä heistä sanoit.
- Kiskisu
No, sitä vähemmän armeija siis kuvastaa miesten tarvetta hierarkiaan ja tottelemiseen. Mutta uskon silti, että et ole luokanopettaja. Vaikka luokanopettajat yleensä kuuluvatkin kokoomuksen kannattajiin, ja siksi varmaankin olet oikeassa siinä, mitä heistä sanoit.
Kokoomuksessa on mielestäni upeita ajatuksia. Yksi on, että köyhyyden voisi oikeastaan kieltää. Miksi enää viivytellään.
- ##########???&&&&&&&
Paremminkin täällä on noita kaltaisiasi jotka haluavat noin tulkita joidenkin miesten tai ilmeisesti hyvin nuorten poikien kirjoituksia. Joku turhautunut tai muuten provoilija voi kirjoittaa että 'miksi viitsiä mitään muutakaan kun naista ei kuitenkaan saa' Tällaisiin sitten tarrataan tulkiten ne omalla tavallaan, kun halutaan tehdä tuo mainitsemasi tulkinta, ja sillä leimata kaikki naisettomat miehet niin että 'odottavat naisesta itselleen pelastajaa' Toinen tyypillinen leima jolla naisettomia miehiä tulkitaan kielteisesti on 'olisivat ahdistavia kun olsivat takertuja- tyyppiä ja liian mustasukkaisia' Ja joka tapauksessa jotain vikaa täytyy miehessä olla kun 'ei kenellekkään naiselle ole kelvannut' Näitä kielteisiä leimojahan riitttää joilla naisettomia miehiä pyrittään saamaan huonoon valoon, ja tietenkin myös syyllistämään tällä omasta naisettomuudestaan. Sitten tulee tähän vielä seksuaaliperversseiksi tulkitsemiset ja suoranainen demonisointi.
- m27.
Samaa mieltä
- kysyn tarvittaessa
Se on harhaluulo johon vain naiset uskovat. Itse miehenä en odota naiselta muuta kuin vittunsa antamista jonka jälkeen se voi kadota muihin elämänsä tehtäviin.
- Dino Rex
Eikö näitä ole kaikenlaiset Disney/Hollywood-tarinat täynnä? "She completes me". Miehet kasvavat jotenkin idealisoimaan naisia. Moni näkee että naisella on suunnilleen taikavoimia. Kauniin naisen huonot ominaisuudet sivuutetaan ja nähdään hänet täydellisenä, vaikka hän olisi oikeasti heikkoitsetuntoinen pikkuprinsessa. Jos miehen itsetunto ei ole todella hyvässä kunnossa, hän usein alitajuisesti näkee naisen todisteena siitä, että kelpaa ihmisenä. Syvällä sisimmässään mies kyllä tietää, että pariutuminen on raakaa puuhaa, jossa muutama alfauros kerää naisten huomion ja muut jäävät haaskalle odottamaan. Naisten itsetunto-ongelmathan näkyvät useammin ulkonäköpaineina, koska naiset näkevät aika pitkälle jo peilistä, miten haluttuja ovat.
- Apinalaumakuvitelmat
"Syvällä sisimmässään mies kyllä tietää, että pariutuminen on raakaa puuhaa, jossa muutama alfauros kerää naisten huomion ja muut jäävät haaskalle odottamaan."
Minun ongelmani lienee siinä, etten ole koskaan ymmärtänyt tuota edes syvällä sisimmässäni. Sellaiset hölöttävät vehkeellään ajattelijat eivät ole oikein koskaan pitäneet minusta, ja vielä enemmän kitkaa aloin saamaan aikaan kouluttauduttuani yliopistossa.
Mitä te oikein pelkäätte? - Dino Rex
Apinalaumakuvitelmat kirjoitti:
"Syvällä sisimmässään mies kyllä tietää, että pariutuminen on raakaa puuhaa, jossa muutama alfauros kerää naisten huomion ja muut jäävät haaskalle odottamaan."
Minun ongelmani lienee siinä, etten ole koskaan ymmärtänyt tuota edes syvällä sisimmässäni. Sellaiset hölöttävät vehkeellään ajattelijat eivät ole oikein koskaan pitäneet minusta, ja vielä enemmän kitkaa aloin saamaan aikaan kouluttauduttuani yliopistossa.
Mitä te oikein pelkäätte?"Minun ongelmani lienee siinä, etten ole koskaan ymmärtänyt tuota edes syvällä sisimmässäni. Sellaiset hölöttävät vehkeellään ajattelijat eivät ole oikein koskaan pitäneet minusta, ja vielä enemmän kitkaa aloin saamaan aikaan kouluttauduttuani yliopistossa.
Mitä te oikein pelkäätte?"
Nyt en kyllä ymmärtänyt mitä tarkoitat? Sitäkö että alfauros-ajatus perustuisi miesten pelolle? Ei tarvitse kuin katsoa Mikael Granlundin hommaa, niin näkee statuksen merkityksen. Ismo Leikolaa lainaten "taivas varjele mitä sieltä tulee? No p*lluahan sieltä tuli. Ihan kauheita määriä." Apinoitahan naiset ovat. Kun miehellä on riittävän korkea asema, niin yhtäkkiä on tuhansia naisia p*llut märkänä fanittamassa ja koputtamassa hotellihuoneen ovea.
Lisään vielä täsmennyksenä, että alfauros ei suinkaan tarkoita hölöttävää kalullaan ajattelija, vaan esim. miehiä kuten George Clooney, Sauli Niinistö, Hjallis Harkimo ja Kimi Räikkönen. Räikkösen naissuosio perustuu pelkkään statukseen, osalla statukseen ja karismaan, Clooneylla myös ulkonäköön. Alfauros voi olla myös ilman statusta ja rahaa, mutta ei ihan samassa määrin (jopa George Clooney saa varmasti enemmän naisia julkkiksena kuin saisi taviksena).
Hölöttely ei asiaan vaikuta mitenkään. Itsevarmuus pikemminkin vähentää sitä hölöttelyä. Joku astetta epävarmempi nainen saattaa toki langeta pullistelijoihin, mutta kaikki eivät suinkaan.
- atm1
Aina samaa paskaa, mitä naiset tänne kirjoittaa. Kyllä monet palstan miehet ovat tehneet jo kaikkensa ja eivät ole ketään saaneet. Hyvä vaan jos joillakin vielä on edes unelmia jäljellä, vaikka kyllä varmaan jokainen atm realiteetin tajuaa, että ei tule koskaan naista saamaan.
- Ritari Valkea
Vähän epäilen sitä kaikkensa tekemistä. Moniko on tehnyt esim ulkonäkönsä eteen saman mitä naisille on ihan normaalia arjen kauneudenhoitoa eli pitänyt ihonsa kunnossa, kroppansa timminä ja vaatekaappinsa sellaisena että joka tilaisuuteen on sopiva istuva ja hyvännäköinen asu.
Kyllä, se ulkonäkö valitettavasti merkkaa miehilläkin ja paljon merkkaakin, joten sitä nyt vaan ei voi laiminlyödä. Harva mies varsinkaan on todellakaan niin hottis kuin voisi, koska ei ole kehittynyt silmää nähdä milloin ja millaisissa kuteissa näyttää hyvältä.
Jos on estoja, ettei voi itsestään viehättävää laittaa, niin se onkin sitten toisentyyppinen ongelma. Silloin tulee mieleen kysyä haluaako mitenkään muutenkaan toista miellyttää. Jos ei, niin mikäs siinä yksin ollessa sitten. - m27.
Ritari Valkea kirjoitti:
Vähän epäilen sitä kaikkensa tekemistä. Moniko on tehnyt esim ulkonäkönsä eteen saman mitä naisille on ihan normaalia arjen kauneudenhoitoa eli pitänyt ihonsa kunnossa, kroppansa timminä ja vaatekaappinsa sellaisena että joka tilaisuuteen on sopiva istuva ja hyvännäköinen asu.
Kyllä, se ulkonäkö valitettavasti merkkaa miehilläkin ja paljon merkkaakin, joten sitä nyt vaan ei voi laiminlyödä. Harva mies varsinkaan on todellakaan niin hottis kuin voisi, koska ei ole kehittynyt silmää nähdä milloin ja millaisissa kuteissa näyttää hyvältä.
Jos on estoja, ettei voi itsestään viehättävää laittaa, niin se onkin sitten toisentyyppinen ongelma. Silloin tulee mieleen kysyä haluaako mitenkään muutenkaan toista miellyttää. Jos ei, niin mikäs siinä yksin ollessa sitten."Moniko on tehnyt esim ulkonäkönsä eteen saman mitä naisille on ihan normaalia arjen kauneudenhoitoa eli pitänyt ihonsa kunnossa, kroppansa timminä ja vaatekaappinsa sellaisena että joka tilaisuuteen on sopiva istuva ja hyvännäköinen asu."
Mun mielestä miehet panostaa jo paljon omaan ulkonäköönsä, itse myös. Käydään salilla ja pidetään huolta hiuksista ja ihosta ja panostetaan vaatteisiin mutta edelleen naismenestyksen päättää perintötekijät: naama/pituus/luonne/testosteronitaso ym ym ym - jäbäleissön
m27. kirjoitti:
"Moniko on tehnyt esim ulkonäkönsä eteen saman mitä naisille on ihan normaalia arjen kauneudenhoitoa eli pitänyt ihonsa kunnossa, kroppansa timminä ja vaatekaappinsa sellaisena että joka tilaisuuteen on sopiva istuva ja hyvännäköinen asu."
Mun mielestä miehet panostaa jo paljon omaan ulkonäköönsä, itse myös. Käydään salilla ja pidetään huolta hiuksista ja ihosta ja panostetaan vaatteisiin mutta edelleen naismenestyksen päättää perintötekijät: naama/pituus/luonne/testosteronitaso ym ym ymLuonnettaan voi kehittää, keskustelutaitoja ja muita sosiaalisia taitoja voi kehittää, naamaankin voi panostaa (esim. hoitaa aknea, käyttää kosteusvoidetta, ajella parran) jne. Matalaa testosteronitasoakin voi kai lääkärillä hoidattaa esim. saamalla tarvittaessa lääkkeillä hormonitasoa nostavasti. Jos on oikeasti joku iso ulkonäöllinen ongelma (esim. puuttuvia hampaita, tosi punakka hikoileva naama), niin niitä voi hoidattaa yksityisellä. Jos siis kokee, että ulkonäössä on joku hirvittävän iso este, niin eikö silloin kannattaisi esim. juopottelun sijasta ne rahat käyttää kauneuskirurgiaan.
Jos katsoo omia sukulaisia, tuttavia, naapureita jne niin hirmu paljon on ihan tavallisia miehiä, joilla on puoliso.
Itse pyrkisin ajattelemaan niin, että monella ATM:llä kyse on passiivisuudesta. Ei käydä siellä, missä on naisia ja aina löydetään tekosyitä, miksi ei kannata lähteä baariin, risteilyille, harrastuksiin jne. Yksi syy parisuhteen saamattomuuteen on myös liiallinen nirsous eli halutaan heti se täydellinen nainen, jota kaikki muutkin haluavat.
Jos katsoo vaikkapa tämän hetken julkkisnimistä Aku Hirviniemeä, Janne Katajaa, Timo Soinia tai Mauri Pekkarista, niin ketään heistä ei voi nimittää huippukomeaksi. Samaa ulkonäkötasoa löytyy ihan tavallisista ihmisistä. Puoliso löytyy usein, kun on tahtoa löytää puoliso ja on tahtoa nähdä vaivaa tyttöystävän löytämiseksi.
- Joku vaan
"Mun mielestä miehet panostaa jo paljon omaan ulkonäköönsä, itse myös. Käydään salilla ja pidetään huolta hiuksista ja ihosta ja panostetaan vaatteisiin mutta edelleen naismenestyksen päättää perintötekijät: naama/pituus/luonne/testosteronitaso ym ym ym"
Nimenomaan näin. Moni mies käy salilla, pukeutuu tyylikkäästi, kuntoilee, jne. mutta siltikään he eivät todellakaan näytä viehättäviltä naisten silmään, koska eivät omaa pituutta, komeita kasvoja, testosteronitasoja, jne.
Totta kai urheilullinen kroppa on parempi kuin ylipainoinen ja totta kai tyylikkäät vaatteet näyttävät paremmilta kuin pelkät verkkarit, mutta tässäkin tulee nimenomaan vastaan se KOKONAISUUS. Jos mies on pitkä, komeakasvoinen ja luonnostaan harteikas ja voimakasrakenteinen, niin totta kai ne tyylikkäät vaatteet ja treenattu vartalo näyttävät vieläkin paremmilta.
Sama homma, kun kaikissa miestenvaatekuvastoissa niillä miesmalleilla on vaikka joku tyylikäs takki päällä. Mutta kun tavallinen kadunmies sellaisen laittaa päällensä, niin kyllähän varmasti se komistaa miestä tietyllä tavalla, mutta eihän hän pääse sen miesmallin tasolle, koska ei omaa sitä pitkää ruumiinpituutta ja komeita kasvoja.
Se vain on niin erilaista toisenlaisten miesten kohdalla. Moni mies treenaa salilla ahkerasti ja omaavat luonnetta ja persoonaa, mutta naiset eivät kiinnostu, kun ei sitten omaa mitään muuta sen päälle. Siinä KOKONAISUUDESSA on puutteita, kasvot eivät ole komeita, pituutta ei ole paljoa, puheääni ei ole seksikäs ja naisiin vetoava, jne.
Mutta aina sitä kuitenkin aina kehoitetaan miehiä pukeutumaan tyylikkäästi ja varsinkin niin, että se sopii omaan ulkonäköönsä. Mutta kun ei ikinä ymmärretä sitä, että se oma ulkonäkö voi olla juurikin sellainen, ettei se naisia viehätä, eikä sitä enää yksinkertaisesti saa millään vaatteilla parannettua oleellisesti.
Kehoitetaan tekemään sitä ja sitä ja sitä, mutta kuitenkin, aina ne kaikista halutuimmat miehet vievät ne naiset ja muut jäävät rannalle. Vaikka sillä treenaamisella, liikunnalla ja vaatteilla voikin sitä omaa ulkonäköään parantaa, aina voi parantaa omaa sivistystään lukemalla, harrastamalla ja oppimalla kaikenlaista uutta, mutta ei se todellakaan tarkoita sitä, että se KOKONAISUUS olisi naisia viehättävä. Ruumiin pituus, komeat kasvot, testosteronitasot, puheääni, jne. Jos noissa on puutteita, niin totta kai kiinnostuneita naisia on sitä vähemmän, mitä enemmän puutteita on.
Itsekkin olen ostanut paljon kaikenlaisia vaatteita (kaulupaitoja, farkkuja, takkeja, neuleita, t-paitoja, jne. Pikkutakki ja juhlapukukin kravatteineen päivineen löytyy myöskin juhlallisiin tilaisuuksiin.) Käyn salilla 3 kertaa viikossa, pelaan jalkapalloa, luen paljon kaikenlaisia oppikirjoja ja tietokirjoja, toimin opettajana ylä -ja alakoululla, jne.
Mutta onko niitä naisia ikinä näkynyt missään? No ei todellakaan ole. Vaikka olenkin treenannut ahkerasti salilla 6 vuotta, niin ei se treenattu kroppa näytä yhtä hyvältä, koska minulla ei vain yksinkertaisesti ole pitkää ruumiinpituutta eikä komeita kasvoja. Molemmat sellaisia piirteitä, jotka naisia viehättävät.
Nuo tyylikkäät vaatteet, juhlapuvut, jne. vain eivät näytä yhtä hyviltä minun päälläni, koska minulla on pahoja puutteita kasvojen piirteissä, ruumiinpituudessa, jne.
Vaikka opiskelenkin kaikenlaista ja olen sosiaalinen, niin epämiellyttävä puheääni vain ei kiinnosta naisia. Honottava ja tyttömäinen ääneni ei ole MILLÄÄN TAVOIN naisia viehättävä. Naisia viehättää nimenomaan matala, miehekäs ja SEKSIKÄS, naisia viehättävä puheääni. Tämän ovat naisetkin niin monta kertaa todenneet. En todellakaan omaa tuollaista ääntä.
Joten en yhtään ihmettele, että en naisia viehätä, koska minulla vain on niin paljon sellaisia perustavanlaatuisia puutteita, että naiset eivät yksinkertaisesti viehäty. Eivät siinä auta mitkään vaatteet, treenatut kropat tai jalkapallopelit, vaikka ne olisivatkin positiivisia piirteitä miehessä. Mutta kun ne eivät vielä todellakaan tee kenestäkään mitään viehättävää ja seksikästä miestä naisten keskuudessa, jos omaa sitten taas päinvastoin jotain pahoja puutteita jossakin muualla.
Moni mies luulee pärjäävänsä supliikilla, mutta sitten kun oma ulkonäkö on kaikkea muuta kuin viehättävä, niin se torppaa tuon supliikin vaikutuksen. Tunnen pari tällaista miestä, jotka ovat kroonisesti naisettomia. Supliikkia löytyy naisten seurassa vaikka ja millä mitalla, mutta kun ulkonäkö on mitä on, niin ei se naisia houkuttele. Treenattu kroppa yhdistettynä kasvojen rumuuteen, lyhyeen ruumiinpituuteen ja epämiellyttävään puheääneen eivät tee miehestä seksikästä ja viehättävää naisten silmissä. Silloin sitä ollaan jotain ihan muuta kuin kiinnostava. - AsiaMies
Aika erikoisen kuvan miehistä tosiaankin saa, jos lasketaan mukaan tällä palstalla jatkuvasti päivystävän marginaalijoukon, joka ei mitään muuta tee. Palstan yleisilme kertoo, jos ei kaikkea niin paljon.
Siis tältä osin: mistä odotus tulee, että naisten pitäisi tulla ja pelastaa??
Enpä oikein tiedä. Nykyajassa on jotain, miksi miesikäluokan jakauman häntäpää ei tahdo pärjätä. Tässä on selvää korrelaatiota jo siihen, että lähes joka viides tarjokas armeijaan joko hylätään suoraan tai joutuu jatkotarkkailuun. Ääripiste on, että anotaan sitä, että saisi ns.hullun paperit. Lisäksi tällainen yksilö voi olla sitä mieltä hullun paperit on saavutus ja viisautta. Tässä on vain yksi esimerkki ensimmäisestä naulasta arkkuun, jos ajatellaan mahdollista toimivaa naissuhdetta :) Tämä siis äärilaitaa, mutta ei harvinaista.
Otsikon asia liittyy syrjäytymiseen ja passivoitumiseen ja olisi oma aiheensa. On lähellä sitä että välittömän toimeentulon osalta sosiaalitoimi tulee ja pelastaa.
Uskon, että palstalla on ollut aiheita, että sosiaalitoimen tulisi kustantaa myös seksi. Tai löytyisi naisia, jotka suuressa myötämielisyydessään tarjoaisivat sitä.
Voi olla sitä mieltä, että osan miehistä täysi joutilaisuus on yhteiskunnan (kehittyneisyyden) vika. No, palstalla jatkoajatus tästä on, että kehittynyt yhteiskunta on naisten vika (feminismi).
Niin tai näin, tässä on muutaman alkuajatus aloittajan kysymykseen. Jatkoa varmaan seuraa.- 1 + 10
Sosiaalinen syrjäytyneisyys ei ole omasta halusta kiinni. Kukaan ei halua olla ulkopuolinen ja voida pahoin.
Kaikilla ei vain ole voimaa ponnistaa tasapainoisesti ylös sen jälkeen kun on ikänsä hakattu alas.
Perusta ei kestä painoa tai torni kasvaa vinoon.
Suomessa on lisäksi käsittämättömän paljon ihmisiä, jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan pärjäämään maailmassa saatika ihmisten kanssa. - AsiaMies
1 + 10 kirjoitti:
Sosiaalinen syrjäytyneisyys ei ole omasta halusta kiinni. Kukaan ei halua olla ulkopuolinen ja voida pahoin.
Kaikilla ei vain ole voimaa ponnistaa tasapainoisesti ylös sen jälkeen kun on ikänsä hakattu alas.
Perusta ei kestä painoa tai torni kasvaa vinoon.
Suomessa on lisäksi käsittämättömän paljon ihmisiä, jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan pärjäämään maailmassa saatika ihmisten kanssa."eivät osaa kasvattaa lapsiaan "
Kyllähän se ymmärrettävä pointti on, että vika on aina jossain muualla, mutta toisaalta se on lähes takuuvarma ansa; piirre kuuluu muuhunkin kuin ihmisluontoon. Esim.useampi muuttolintulaji lakkaa muuttamasta syksyllä heti, jos ei ole näennäisesti pakko, ja sitten on aika sattuma jos selviytyy.
Ihmisillä rationaalisuudelle on mahdollisuutta ja sijaa. Nykyoloissa välitöntä selviytymispakkoa (lapsuuden jälkeen) ei ole, vaan yhteiskunta tukee tarvittaessa. Joitakin luonnetyyppejä se lopulta rapauttaa, ajatustapojen perusteet vääristyy, jalostumista ei tapahdu. Periaatteessa hyväksi tarkoitetut toimet eivät johda juuri mihinkään. Niinistö: julkinen sektori bkt:stä on iso.
On tilanne, ketä nuorta ja aikuisikäistä nykyajan tuomat vaikeudet koskee, he itse eivät osaa kohdallaan tehdä paljoa, vaan toivo on, kunpa joku tekisi jotakin. Että sitä odotellessa... - kiltti ja ujo mies
AsiaMies kirjoitti:
"eivät osaa kasvattaa lapsiaan "
Kyllähän se ymmärrettävä pointti on, että vika on aina jossain muualla, mutta toisaalta se on lähes takuuvarma ansa; piirre kuuluu muuhunkin kuin ihmisluontoon. Esim.useampi muuttolintulaji lakkaa muuttamasta syksyllä heti, jos ei ole näennäisesti pakko, ja sitten on aika sattuma jos selviytyy.
Ihmisillä rationaalisuudelle on mahdollisuutta ja sijaa. Nykyoloissa välitöntä selviytymispakkoa (lapsuuden jälkeen) ei ole, vaan yhteiskunta tukee tarvittaessa. Joitakin luonnetyyppejä se lopulta rapauttaa, ajatustapojen perusteet vääristyy, jalostumista ei tapahdu. Periaatteessa hyväksi tarkoitetut toimet eivät johda juuri mihinkään. Niinistö: julkinen sektori bkt:stä on iso.
On tilanne, ketä nuorta ja aikuisikäistä nykyajan tuomat vaikeudet koskee, he itse eivät osaa kohdallaan tehdä paljoa, vaan toivo on, kunpa joku tekisi jotakin. Että sitä odotellessa...Jaa, no olihan täällä niitä luovia ja omaperäisiäkin ajattelijoita. Onneksi ei kaikki miehet täällä ole meitä palikoita...
- 2 + 3
AsiaMies kirjoitti:
On tilanne, ketä nuorta ja aikuisikäistä nykyajan tuomat vaikeudet koskee, he itse eivät osaa kohdallaan tehdä paljoa, vaan toivo on, kunpa joku tekisi jotakin. Että sitä odotellessa...Olet oikeassa periaatteessa, vaikka tunnutkin olevan vähän yksisilmäinen sosiaalidarwinisti.
Perinteisessä alimpia tarvehierarkiaportaita koskevassa selvitymispakkotilanteessa ne sosiaaliset aspektit ovat aika lailla taka-alalla.
Henkisen terveyden osalta asia ei ole aivan yhtä yksinkertainen, eikä helppo tai mihinkään johtava välttämättä edes asiantuntija-apua saaville. - Suamen leijjona
AsiaMies kirjoitti:
On tilanne, ketä nuorta ja aikuisikäistä nykyajan tuomat vaikeudet koskee, he itse eivät osaa kohdallaan tehdä paljoa, vaan toivo on, kunpa joku tekisi jotakin. Että sitä odotellessa..."Kyllähän se ymmärrettävä pointti on, että vika on aina jossain muualla"
Kyllä se niin on, että vinoille perustuksille rakennettaessa koko torni tuppaa menemään vinoon. Lähinnä ns. geneettiset psykopaatit, eli pikkukakruina täysin riiviömäiset ja iän myötä rennon joviaaleiksi muuttuvat ihmiset tuppaavat kehittymään voimakkaasti omaa etuaan ajaviksi ihan millaisissa oloissa tahansa. Noh, he ovatkin sitten äärimmäisen dominoivina ja tiilimuurin kaltaisina persoonina etenkin nuorina ympäristölleen niitä kaikista kuormittavimpia ja epämiellyttävimpiä ihmisiä.
Valitettavan tavallista on, että mokomat kyynärpäätaktikoivat itsensä jollekin näkyvälle pallille, josta pääsevät sitten horisemaan näkemyksiään pelkän asenteen kaikenkaikkisesta ratkaisevuudesta. Vaikeahan sitä on muusta ymmärtääkään, kun on jo taaperona mennä vipeltänyt lamppu himmeänä.
Tavallisia kuolevaisia on kohdeltava etenkin varhain hyvin, jotta he oppisivat pärjäämään. Hoitopöydältä päälleen pudonneella ja ekalta luokalta asti kiusatuksi joutuneella ei tule olemaan helppoa elämää. - kiltti ja ujo mies
AsiaMies kirjoitti:
On tilanne, ketä nuorta ja aikuisikäistä nykyajan tuomat vaikeudet koskee, he itse eivät osaa kohdallaan tehdä paljoa, vaan toivo on, kunpa joku tekisi jotakin. Että sitä odotellessa...'Niinistö: julkinen sektori bkt:stä on iso.'
No kai se on uskottava kun julkinen sektori sen itse tuossa sanoo. Minä vain ihmettelen, että miksi sitä pitää jauhaa. Kai niitä vastaavia palveluja voi alkaa tuottamaan ja ostamaan yksityisiltäkin markkinoilta, eikä vain marmattaa siitä julkisesta sektorista. Yksityistetään kaikki tiet, koulut, sairaalta ja päiväkodit ja poistetaan kaikki työssäkäyvien saamat tuet, niin loppuu se rapautuminen sinunkin osaltasi. Jos nyt palokunnat, poliisi ja puolustusvoimat sitten jätetään, mutta ei niistä kovin paljon kerry, jos ei paisuteta niitä. Mutta ei kai sinua kuitenkaan nukuta jos nekin laitettais kortistoon, nimittäin niistä nyt ei ainakaan kukaan ole valmis palvelumaksuja maksamaan.
- 2 + 15
Tällaisia kuvitelmia tulee kelle tahansa jota on torjuttu koko ikänsä - sukupuolella ei ole väliä.
Sinäkin olisit sellainen jos et olisi paremmassa asemassa.
Se on ihmisen tarve tulla hyväksytyksi perimmäisellä tasolla.- Pelastaja?
Tunnistan itseni. Mutta samalla tajuan, että kukaan ei tule pelastamaan.
Miten voisin pelastaa itseni?
- reikää minulle.
Naisen seuraa saa mielen virkoamaan hetkessä ja jos on masentunut niin sekin sairaus loppuu heti. Pil.lun saanti parantaa kaikki haavat.
- sinkku.
"Moni mies käy salilla, pukeutuu tyylikkäästi, kuntoilee, jne. mutta siltikään he eivät todellakaan näytä viehättäviltä naisten silmään, koska eivät omaa pituutta, komeita kasvoja, testosteronitasoja, jne."
Näin se on. Meikäkin on alle 170 cm niin ei ole mitään mahdollisuutta saada naista vaikka käyn salilla-. Tiedän miehiä jotka ovat vähintään 180cm ja yli 100 kg läskimahoja ja niillä on tyttöystävät. Kyllä se pituus vaan on tärkeää.
- Joku vaan
"Näin se on. Meikäkin on alle 170 cm niin ei ole mitään mahdollisuutta saada naista vaikka käyn salilla-. Tiedän miehiä jotka ovat vähintään 180cm ja yli 100 kg läskimahoja ja niillä on tyttöystävät. Kyllä se pituus vaan on tärkeää."
Mutta jos nuokin miehet olisivat reilu 180 senttisiä ja omaisivat treenatun kropan, ilman mitään läskimahaa, niin hekin viehättäisivät paljon useampia naisia ja niidenkin naisten viehätys olisi paljon voimakkaampaa.
Tähän törmää aina ja joka kerta. Joku mies selittää, että onhan hänelläkin naisia, vaikka omaa ylipainoa. No joo, voi näin ollakkin, mutta se minun oma pointtini on aina se, että kuinka paljon ENEMMÄN se mies viehättäisi, jos hänellä olisi pituutta, treenattua kroppaa, isoa kalua, komeita kasvoja, karismaa, jne.
Aina TYYDYTÄÄN siihen, että kyllä minäkin saan naisia, vaikka olen tällainen. Joo, varmasti saakin, en ole sitä ikinä kieltänyt. Mutta nuokaan miehet eivät ymmärrä sitä, että jos hänellä olisi paljon enemmän niitä naisia viehättäviä piirteitä, niin hän yksinkertaisesti viehättäisi niitä naisia
a) enemmän, koska niitä viehättäviä piirteitäkin on enemmän ja
b) niitä kiinnostuneita naisia olisi yksinkertaisesti enemmän.
Jotenkin miehet eivät ymmärrä sitä, että mitä enemmän niitä naisia kiinnostavia piirteitä sillä miehellä on, niin sitä enemmän ne naiset ovat myöskin kiinnostuneita. Tuohan on täysin päivänselvä asia. Mitä enemmän sinulla on jotakin, niin sitä enemmän sinulla on myöskin mahdollisuuksia ja sitä enemmän sinulla on sitä valinnanvaraa ja sitä enemmän sinusta ollaan myöskin kiinnostuneita.
Joku 170 senttinen mies, joka treenaa ja pukeutuu tyylikkäästi voi saada naisia, joo totta kai voi saada. Sitten hän kertoilee siitä täällä, joo, voi toki niinkin tehdä. Mutta hän vain ei millään tahdo ymmärtää sitä, että jos hänellä olisi pituutta huomattavasti enemmän, omaisi ison kalun, omaisi paljon enemmän karismaa, isomman fyysisemmän ruumiin ja vartalon koon, jne. niin hänkin vain yksinkertaisesti viehättäisi niitä naisia
a)enemmän ja
b) niitä naisia olisi yksinkertaisesti paljon enemmän, koska koko mies olisi naisten silmissä paljon kiinnostavampi.
Eli vaikka tuollainen mies kuinka kehuskelee täällä, että saa joistakin puutteistaan huolimatta naisia, niin hän ei ymmärrä sitä, että juuri niiden puutteiden takia se naisten saanti onkin hyvin RAJOITTUNUTTA. Ne puutteet aiheuttavat myöskin sitä, että naiset eivät todellakaan kiinnostu. Jotkut voivat toki kiinnostua, mutta myöskin ne puutteet aiheuttavat sitä, että naiset eivät kiinnostu.
Jos mietitään miestä, joka saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja jatkuvaa seksuaalista huomiota, saa AINA valita naisseuransa, pystyy pitämään jatkuvia seksisuhteita kauniiden naisten kanssa, saa aina juuri niitä kauniita ja hehkeitä seksikkäitä naisia, joiden perään muut miehet kuolaavat, jne. Ei tuollaiseksi mieheksi vain pääse, ellei ole saanut niitä syntymälahjoja. Pituutta, komeutta, luontaista karismaa ja vartalon voimakkuutta, isoa kalua, jne.
Monet miehet aina kehuskelevat sillä naisten saannilla, että saan aina naisia. Mutta kun tarkemmin sitä hommaa katselee, niin
a) niitä naisia ei ole lähelläkään niin paljoa kuin tarkoitan
b) ne naiset eivät ole lähelläkään niin kauniita kuin tarkoitan
c) niiden naisten aloitteiden määrä ei ole lähelläkään niin suurta kuin tarkoitan
d) sen naisten antaman seksuaalisen huomion määrä ei ole todellakaan niin suurta kuin tarkoitan
e) ei todellakaan ole mahdollisuutta valita niitä naisia
f) ei todellakaan saa valita paikasta kuin paikasta aina niitä parhaimpia naisia
Eli vaikka kuinka moni kehuskelee sillä naisten saannilla, niin kuitenkin hän jää niin kauaksi noista jutuista. Ne puutteet kuitenkin vain yksinkertaisesti aiheuttavat sen, että niitä naisia vain ei ole niin paljoa, eivätkä he yksinkertaisesti ole todellakaan niin kiinnostuneita.
Erittäin harvinaiset ja seksikkäät miehet ovat juuri niitä, keillä on se kaikista suurin valinnanvara. Mutta kun sitä valinnanvaraa ei ole kuin ehkä ihan sillä kaikista pienimmällä murto-osalla miehistä. Jos se kaikista pienin 0,1 prosenttia miehistä kuuluu tuohon, niin siitä voi hyvinkin päätellä, että kuinka paljon tuollaisia miehiä ylipäätään on olemassa.
Ja sitten tälläkin palstalla moni kehuskelee naisten saannillaan, vaikka on mahdollisimman kaukana tuollaisista miehistä. - sukupuolinen kasvatus
Oisko syy kasvatuksessa? Juuri vastikään taas uutisoitiin siitä, kuinka eri tavalla poikiin ja tyttöihin suhtaudutaan päiväkodissa. Tyttöjen odotetaan olevan vastuullisia jne. Aikaisemmin on uutisoitu noista päiväkotitutkimuksista mm. poikien kielellisen kehityksen viivästymisen syyksi sitä, että tyttöjen odotetaan huolehtivan poikien tarpeista kun he jotenkin edes ääntelevät.
Oisko noissa syitä siihen, täälläkin usein julkituotuun, yksinäisten miesten syrjäytymiseen, pahoinvointiin tms. Pojille ja miehille ei ole kehittynyt kykyä huolehtia itsestään (koska he ovat kasvaneet ympäristössä, jossa naiset ja tytöt pitävät heistä huolta).- kiltti ja ujo mies
Älä nyt naurata. Kaikista maailman miehistä juuri yksinäiset miehet ja vain he ihan oikeasti itse pitävät huolta itsestään ja tekevät sen jokainen päivä ilman naista. Suuri osa yksinäisistä miehistä ovat siisteyttä rakastavia ja juuri he yleensä ovat yksin. Rentut, sotkijat ja huolettomat kyllä löytävät aina naisen siivoamaan nurkkiaan.
- Kilttejä tyttöjä k
Mulla on kaksi alle 12-vuotiasta poikaa , jotka ovat aina olleet hyvin perinteisiä vilkkaita tavallisia poikia. Päiväkodissa ja koulun aloittaessa kaikista lapsista halutaan tehdä hiljaisia kilttejä tyttöjä, koska sellaiset lapset eivät häiritse ketään.
Monessa päiväkotikeskustelussa olen puolustellut ulospäinsuuntautuneiden lasteni käytöstä sanomalla "Eikö se kuitenkin ole hyvä että lapsi sanoo ääneen mitä ajattelee eikä pakkaa kaikkea sisälleen ja myöhemmin sairastu psyykkisiin ongelmiin?" Kyse ei ole mittään ADHD lapsista, vaan ovat liki kympin oppilaita matematiikassa ja edelleen sosiaalisia.
Veikkaan että monen valittavien ATM:n taustalla on liian tiukka kasvatuskuri. Poikien ei ole annettu olla poikia. - 17+17
Älä nyt naurata. Kaikista maailman miehistä juuri yksinäiset miehet ja vain he ihan oikeasti itse pitävät huolta itsestään ja tekevät sen jokainen päivä ilman naista. Suuri osa yksinäisistä miehistä ovat siisteyttä rakastavia ja juuri he yleensä ovat yksin. Rentut, sotkijat ja huolettomat kyllä löytävät aina naisen siivoamaan nurkkiaan.
Eli miesten yksinäisyys ja naisettomuus ei siis olekaan mikään issue, kuten miesasiamiehet ja palstan jutut kertovat? Sinkkumiehet pärjäävät elämässä yhtä hyvin kuin sinkkunaiset? Ei mitään syrjäytymisongelmia? Sehän on aivan loistavaa, jos niin on! Miksi sitten esim. media ja tilastot kertovat päinvastaista?
- Dino Rex
Kilttejä tyttöjä k kirjoitti:
Mulla on kaksi alle 12-vuotiasta poikaa , jotka ovat aina olleet hyvin perinteisiä vilkkaita tavallisia poikia. Päiväkodissa ja koulun aloittaessa kaikista lapsista halutaan tehdä hiljaisia kilttejä tyttöjä, koska sellaiset lapset eivät häiritse ketään.
Monessa päiväkotikeskustelussa olen puolustellut ulospäinsuuntautuneiden lasteni käytöstä sanomalla "Eikö se kuitenkin ole hyvä että lapsi sanoo ääneen mitä ajattelee eikä pakkaa kaikkea sisälleen ja myöhemmin sairastu psyykkisiin ongelmiin?" Kyse ei ole mittään ADHD lapsista, vaan ovat liki kympin oppilaita matematiikassa ja edelleen sosiaalisia.
Veikkaan että monen valittavien ATM:n taustalla on liian tiukka kasvatuskuri. Poikien ei ole annettu olla poikia."Veikkaan että monen valittavien ATM:n taustalla on liian tiukka kasvatuskuri. Poikien ei ole annettu olla poikia."
Juuri näin, tosin tiukan sijaan kannattaisi puhua sairaasta kasvatuksesta. Tiukka kasvatus, jossa isä sekä viettää aikaa poikansa kanssa että pitää tälle kuria oikeudenmukaisesti ja ryhdikkäästi, ehkäisee kyllä tehokkaasti pojan ajautumista atm-urille.
Kasvatus, jossa poikia syyllistetään poikamaisesta käytöksestä (leikit, kielenkäyttö, suorapuheisuus jne.) sekä heräävästä miehen seksuaalisuudesta (mm. masturbointi ja pornon katsominen) taas saa aikaan sen, että pojasta tulee epävarma. Isän puuttuminen ja vähäinen osallistuminen kasvatukseen auttaa tuhoamaan monen fiksun nuoren miehen elämän, koska hyvin harvalla äidillä on hajuakaan siitä, miten poikia kannattaisi kasvattaa. Niillä äideillä joilla on asiasta eniten mielipiteitä (esim. feministit) on ymmärrystä yleensä kaikkein vähiten. - Kilttejä tyttöjä K
Dino Rex kirjoitti:
"Veikkaan että monen valittavien ATM:n taustalla on liian tiukka kasvatuskuri. Poikien ei ole annettu olla poikia."
Juuri näin, tosin tiukan sijaan kannattaisi puhua sairaasta kasvatuksesta. Tiukka kasvatus, jossa isä sekä viettää aikaa poikansa kanssa että pitää tälle kuria oikeudenmukaisesti ja ryhdikkäästi, ehkäisee kyllä tehokkaasti pojan ajautumista atm-urille.
Kasvatus, jossa poikia syyllistetään poikamaisesta käytöksestä (leikit, kielenkäyttö, suorapuheisuus jne.) sekä heräävästä miehen seksuaalisuudesta (mm. masturbointi ja pornon katsominen) taas saa aikaan sen, että pojasta tulee epävarma. Isän puuttuminen ja vähäinen osallistuminen kasvatukseen auttaa tuhoamaan monen fiksun nuoren miehen elämän, koska hyvin harvalla äidillä on hajuakaan siitä, miten poikia kannattaisi kasvattaa. Niillä äideillä joilla on asiasta eniten mielipiteitä (esim. feministit) on ymmärrystä yleensä kaikkein vähiten.Kiitos kommentoinnista. Jatkan vielä sen verran, että liian kiltiksi muokattu poika ei pärjää ikäistensä kanssa ikään liittyvissä nahinoissa. Kun ei ole kykyä lopettaa kiusaamista, niin sitten joutuu helposti kiusatuksi.
Kun nuorimmainen poikani aloitti koulun, niin kysyin häneltä että miksi olet käyttäytynyt huonosti pihalla? Sanoin ettei äiti tykkää saada ikävää palautetta heti ensimmäisillä kouluviikolla. Poika sanoi, että niille toisille on näytettävä että on turha tulla kiusaamaan ainakin häntä. Jos ei reagoi riittävän selkeästi, niin homma vaan jatkuu. Mä olin ihan uupunut koulusta tulleesta palautteesta, mutta jossain vaiheessa tämä vaan loppui ja ne kaikki eri nahistelijat ovat pojan kavereita. Ehkä ne lasten kontaktitilanteet, ovat sitä että lapset etsivät omaa paikkaansa ryhmässä.
On normaalia, että tuon ikäisten poikien käyttäytyminen on enemmän YTM tyyppistä kuin ATM tyyppistä.
Mun tehtävänä on ohjata ja tukea lasta, mutta tehtävänä ei ole muuttaa reipasta poikaa kiltiksi tytöksi. Mun hyvällä ystävällä on tosi kiva, hyvin käyttäytyvä ja helppo lapsi opettajille ja vanhemmille. Ystäväni on kuitenkin huolestunut siitä että poika on 10 vuotias ja kaikki kaverit ovat tyttöjä. Näin on ollut päiväkodista saakka. Käsittääkseni tätä lasta itseäkin mietityttää tilanne. Sinne vauhtipoikien puolelle on vaikea mennä, jos joutuu pois omalta mukavuusalueelta. - Ritari Valkea
Kilttejä tyttöjä K kirjoitti:
Kiitos kommentoinnista. Jatkan vielä sen verran, että liian kiltiksi muokattu poika ei pärjää ikäistensä kanssa ikään liittyvissä nahinoissa. Kun ei ole kykyä lopettaa kiusaamista, niin sitten joutuu helposti kiusatuksi.
Kun nuorimmainen poikani aloitti koulun, niin kysyin häneltä että miksi olet käyttäytynyt huonosti pihalla? Sanoin ettei äiti tykkää saada ikävää palautetta heti ensimmäisillä kouluviikolla. Poika sanoi, että niille toisille on näytettävä että on turha tulla kiusaamaan ainakin häntä. Jos ei reagoi riittävän selkeästi, niin homma vaan jatkuu. Mä olin ihan uupunut koulusta tulleesta palautteesta, mutta jossain vaiheessa tämä vaan loppui ja ne kaikki eri nahistelijat ovat pojan kavereita. Ehkä ne lasten kontaktitilanteet, ovat sitä että lapset etsivät omaa paikkaansa ryhmässä.
On normaalia, että tuon ikäisten poikien käyttäytyminen on enemmän YTM tyyppistä kuin ATM tyyppistä.
Mun tehtävänä on ohjata ja tukea lasta, mutta tehtävänä ei ole muuttaa reipasta poikaa kiltiksi tytöksi. Mun hyvällä ystävällä on tosi kiva, hyvin käyttäytyvä ja helppo lapsi opettajille ja vanhemmille. Ystäväni on kuitenkin huolestunut siitä että poika on 10 vuotias ja kaikki kaverit ovat tyttöjä. Näin on ollut päiväkodista saakka. Käsittääkseni tätä lasta itseäkin mietityttää tilanne. Sinne vauhtipoikien puolelle on vaikea mennä, jos joutuu pois omalta mukavuusalueelta.Siitäkin tulee ytm. Toisenalinen ytm kuin machomiehet, mutta tytöt kavereina ei oo pojalle huono juttu.
Voi myös olla, että pojasta kasvaa persoonaltaan androgyynimpi, metroseksuaali, transgender, biseksuaali tai ihan homo tai transsukupuolinen, mutta siitä ei kannata liikaa huolestua, koska jos niin on, ei sitä millään kasvatuksella tms voi muuttaakaan. - Dino Rex
Kilttejä tyttöjä K kirjoitti:
Kiitos kommentoinnista. Jatkan vielä sen verran, että liian kiltiksi muokattu poika ei pärjää ikäistensä kanssa ikään liittyvissä nahinoissa. Kun ei ole kykyä lopettaa kiusaamista, niin sitten joutuu helposti kiusatuksi.
Mun tehtävänä on ohjata ja tukea lasta, mutta tehtävänä ei ole muuttaa reipasta poikaa kiltiksi tytöksi. Mun hyvällä ystävällä on tosi kiva, hyvin käyttäytyvä ja helppo lapsi opettajille ja vanhemmille. Ystäväni on kuitenkin huolestunut siitä että poika on 10 vuotias ja kaikki kaverit ovat tyttöjä. Näin on ollut päiväkodista saakka. Käsittääkseni tätä lasta itseäkin mietityttää tilanne. Sinne vauhtipoikien puolelle on vaikea mennä, jos joutuu pois omalta mukavuusalueelta.Sulla on selvästi hyvät periaatteet pojan kasvatuksessa, mutta tää jäi vähän häiritsemään:
"Kun nuorimmainen poikani aloitti koulun, niin kysyin häneltä että miksi olet käyttäytynyt huonosti pihalla? Sanoin ettei äiti tykkää saada ikävää palautetta heti ensimmäisillä kouluviikolla. Poika sanoi, että niille toisille on näytettävä että on turha tulla kiusaamaan ainakin häntä."
Eihän lapsen pidä käyttäytyä hyvin sen takia, että vanhemmilla olisi helppoa, vaan siksi että toisia kuuluu kohdella kunnioittavasti. Jos lasta opetetaan miellyttämään toisia (sellaiset lauseet kuin "isille/äidille tulee paha mieli" pitäisi melkein kieltää lailla), niin siitä kasvaa helposti heikko. Jos taas tilanne on se, että lapsi joutuu puolustamaan itseään nyrkein, on hänellä oikeus se tehdä ihan riippumatta siitä, miten paljon koulusta tuleva palaute tms. aiheuttaa stressiä vanhemmille. Mutta tää nyt vähän tämmönen sivuhuomio. - Kiltit tytöt K
Dino Rex kirjoitti:
Sulla on selvästi hyvät periaatteet pojan kasvatuksessa, mutta tää jäi vähän häiritsemään:
"Kun nuorimmainen poikani aloitti koulun, niin kysyin häneltä että miksi olet käyttäytynyt huonosti pihalla? Sanoin ettei äiti tykkää saada ikävää palautetta heti ensimmäisillä kouluviikolla. Poika sanoi, että niille toisille on näytettävä että on turha tulla kiusaamaan ainakin häntä."
Eihän lapsen pidä käyttäytyä hyvin sen takia, että vanhemmilla olisi helppoa, vaan siksi että toisia kuuluu kohdella kunnioittavasti. Jos lasta opetetaan miellyttämään toisia (sellaiset lauseet kuin "isille/äidille tulee paha mieli" pitäisi melkein kieltää lailla), niin siitä kasvaa helposti heikko. Jos taas tilanne on se, että lapsi joutuu puolustamaan itseään nyrkein, on hänellä oikeus se tehdä ihan riippumatta siitä, miten paljon koulusta tuleva palaute tms. aiheuttaa stressiä vanhemmille. Mutta tää nyt vähän tämmönen sivuhuomio.Kiitti myös tästä palautteesta.
Tuolla tavalla tilanne meni silloin, en käy sitä puolustelemaan.
Tietty jotain meidän vanhempien piti tehdä/reagoida sillä se vastavalmistunut opettajatar oli helisemässä, kun ei saanut näitä vauhtipoikia mieleisekseen.
Meidän vanhempien lastenkasvatuspaineet tulee ympärillä olevilta aikuisilta.
Seuraavana vuotena lapselle tuli eri opettaja (sama kuin oli esikoisellani) ja
samalla poistuivat kaikki valituksen aiheet.
No niin taisin jo poiketa aiheesta, mutta olen sitä mieltä että poikien pitää saada olla poikia, vaikka siihen hivenen sisältyisi vauhtia. Uskon, että lasten kaveripiirin suosituimmat pojat ovat tavallisia poikia. Jos on liian neitimäinen niin silloin saa kaverikseen itsensä kaltaisia. - kiltti ja ujo mies
17+17 kirjoitti:
Eli miesten yksinäisyys ja naisettomuus ei siis olekaan mikään issue, kuten miesasiamiehet ja palstan jutut kertovat? Sinkkumiehet pärjäävät elämässä yhtä hyvin kuin sinkkunaiset? Ei mitään syrjäytymisongelmia? Sehän on aivan loistavaa, jos niin on! Miksi sitten esim. media ja tilastot kertovat päinvastaista?
Tilastojen luvuiksi päätyvät miehet, jotka ovat tottuneet saamaan naisen aina kun haluavat, mutta eivät sitten saakaan. Tietenkään he eivät osaa pitää huolta itsestään ja siihenhän heidän naistensa itsetunto usein on perustunutkin. Oikea ATM ei ole avuton ja säälittävä, joten nainen ei tarvitse häntä tyydyttämään hoivaviettiään. Jos ATM vielä on ruma ja sosiaalisesti kömpelö, hän on totaalinen turn-off kaikille naisille. Silti hän todennäköisesti kuolee nuorempana kuin sinkkunainen.
- Joku vaan
"Oisko syy kasvatuksessa? Juuri vastikään taas uutisoitiin siitä, kuinka eri tavalla poikiin ja tyttöihin suhtaudutaan päiväkodissa."
Kasvatuksesta voi toki aina etsiä vikoja, mutta ei todellakaan aina. Kun puhutaan pärjäävästä miehestä, jota muutkin kunnioittavat, niin ei siinä ole pelkkää kasvatusta takana. Toki silläkin on aina osansa, mutta se ei ole se koko totuus.
Moni poika kasvatetaan kotona fiksusti, isä näyttää mallia ja neuvoa, jne. mutta siitä huolimatta pojasta voi tulla kaikkea muuta kuin toisten kunnioittama mies. Esim. temperamenttierot ovat todella suuria. Temperamentti kertoo siis sen, miten ihminen suhtautuu ja reagoi asioihin, kuinka sosiaalinen on, miten suhtautuu pettymyksiin, jne. Toki nämä ovat aina harjoiteltaviakin asioita, mutta ne tapahtuvat aina sen oman, synnynnäisen temperamentin sisällä.
Olen lukenut paljon aiheesta sekä työni puolesta käynyt koulutuksissakin. Jokainen lapsi saa syntymässään temperamentin, joka myöhemmin muuttuu ympäristön, kasvatuksen ja muiden ihmisten toimesta luonteeksi ja persoonaksi. Tuo luonne ja persoona ovat kuitenkin sen temperamentin ns. lopputulos. Ihminen ei voi muuttaa omaa temperamenttiaan, mutta hän voi opetella tulemaan sen kanssa toimeen.
Jos mies ei näytä mieheltä, niin eipä häntä välttämättä missään ikinä niin kunnioiteta, vaikka kasvatus olisi ollut minkälaista tahansa ja miesten mallia ollut tarjolla. Totta kai se oma persoona ja luonne merkkaavat, miten ihmiset suhtautuvat, mutta myös mm. ulkonäöllä, puheäänellä, jne. on AINA se oma merkityksensä. Mies, joka näyttää mieheltä ja toimii kuin mies, saa aina auktoriteetin. Mutta vaikka olisit saanut minkälaisen kasvatuksen tahansa, niin esim. ulkonäöllisten puutteiden ja ulkoisen miehekkyyden puutteen johdosta et välttämättä ikinä saa samanlaista kunnioitusta, joka kohdistuu vaikkapa juuri alfauroihin.
Kun puhutaan, että pojilla pitäisi olla miehen malleja, jotka näyttävät, miten miehet toimivat. Mutta vaikka joku nuori poika ottaisikin mallia jostakin miehestä, joka saa niitä naisia liukuhihnalta, niin ei hänestä välttämättä tule lainkaan tuollaista samanlaista miestä, koska hänen resurssinsa eivät siihen yksinkertaisesti riitä.
Samalla, kun joku voimakas ja miehekäs mies näyttäisi kuinka esimerkkiä jollekkin pienelle ja sirolle miehelle, että kuinka omaa itseään ja toisiakin puolustetaan, niin ei se vain toimi sen siron ja pienen miehen kohdalla, koska hänellä ei ole siihen yksinkertaisesti resursseja. Tuolla isolla miehellä on jo se etu puolellaan, että hänelle ei edes uskalleta tulla vittuilemaan, koska hän on isokokoinen ja voimakas. Toisaalta kun jotain tapahtuu, niin hänen voimakas ja miehekäs äänensä saa tilanteen rauhoittumaan. Mutta mitä se pieni ja siro mies voi tehdä? Käydä ehkä salilla, mutta se pienuus ja sirous ei ikinä muutu samanlaiseksi kuin tuolla isolla ja pitkällä miehellä. Eikä hänkään saa sitä omaa kimeää ääntänsä muutettua miehekkääksi ja vahvaksi, joten se sanominenkin jää monesti sen siliän tien.- Joku vaan
Kotona ja kouluissa voisivat miehet näyttää vaikka minkälaista esimerkkiä pojille, mutta kaikista ei vain olisi niiden toteuttamiseksi.
Miettikääpä vaikkapa Clint Eastwoodin elokuvia. Pitkä, voimakaskasvoinen ja kovaääninen mies, joka saa hommat toimimaan. Antaa turpiin jo pelkillä sanoillaan, koska herättää kunnioitusta. Mutta vaihtakaapa tilalle joku 160 senttinen, kimeä-ääninen mies. Tuleeko sama fiilis? Tuskin tulee. Ei tuollaiselle miehelle kannata opettaa noita samoja juttuja, kun se lopputulos ei tule todellakaan olemaan samanlainen.
Jokainen voi toki aina opetella pitämään puoliaan, jokainen voi toki aina kehittää itseään, jokainen voi aina yrittää saada muiden kunnioitusta, jokainen voi aina yrittää parantaa oma naismenestystään, jne. mutta täytyy kuitenkin aina ottaa huomioon se, että kaikilla ei ole yksinkertaisesti niitä resursseja saada niitä tuloksia. Kaikille ei vain toimi, ihan sama, minkälainen se miehen malli on.
Vaikka kouluihin tuotaisiin useita erilaisia miehiä näyttämään mallia kaikenlaisissa asioissa, niin ei se kaikkien poikien kohdalla toimisi todellakaan. Toiset siihen pystyisivät, toisilla ei olisi siihen mitään resursseja. Kasvatusta ja poikiin ja tyttöihin suhtautumista eri ikävaiheissa voi aina parantaa, mutta se lopputulos onkin sitten taas ihan eri juttu.
Isä voi olla voimakastahtoinen ja pojan kaveri -ja tuttavapiiri voi lapsena ja nuorena koostua monenlaisista miehistä. Opettajista, valmentajista, poliiseista, isoveljestä, tietokonenörteistä, muusikoista, naistenmiehistä, jne. Kaikilta voi saada vaikka minkälaisia eväitä aikuisuuteen ja siinä pärjäämiseen, mutta kun merkitystä on myöskin sillä, mitkä ovat sen pojan ja nuoren miehen resurssit vastaanottaa niitä. Kaikista miehistä ei vain voi tulla minkäänlaisia toisten miesten kunnioittamia alfauroksia. - erkki-täti
Joku vaan kirjoitti:
Kotona ja kouluissa voisivat miehet näyttää vaikka minkälaista esimerkkiä pojille, mutta kaikista ei vain olisi niiden toteuttamiseksi.
Miettikääpä vaikkapa Clint Eastwoodin elokuvia. Pitkä, voimakaskasvoinen ja kovaääninen mies, joka saa hommat toimimaan. Antaa turpiin jo pelkillä sanoillaan, koska herättää kunnioitusta. Mutta vaihtakaapa tilalle joku 160 senttinen, kimeä-ääninen mies. Tuleeko sama fiilis? Tuskin tulee. Ei tuollaiselle miehelle kannata opettaa noita samoja juttuja, kun se lopputulos ei tule todellakaan olemaan samanlainen.
Jokainen voi toki aina opetella pitämään puoliaan, jokainen voi toki aina kehittää itseään, jokainen voi aina yrittää saada muiden kunnioitusta, jokainen voi aina yrittää parantaa oma naismenestystään, jne. mutta täytyy kuitenkin aina ottaa huomioon se, että kaikilla ei ole yksinkertaisesti niitä resursseja saada niitä tuloksia. Kaikille ei vain toimi, ihan sama, minkälainen se miehen malli on.
Vaikka kouluihin tuotaisiin useita erilaisia miehiä näyttämään mallia kaikenlaisissa asioissa, niin ei se kaikkien poikien kohdalla toimisi todellakaan. Toiset siihen pystyisivät, toisilla ei olisi siihen mitään resursseja. Kasvatusta ja poikiin ja tyttöihin suhtautumista eri ikävaiheissa voi aina parantaa, mutta se lopputulos onkin sitten taas ihan eri juttu.
Isä voi olla voimakastahtoinen ja pojan kaveri -ja tuttavapiiri voi lapsena ja nuorena koostua monenlaisista miehistä. Opettajista, valmentajista, poliiseista, isoveljestä, tietokonenörteistä, muusikoista, naistenmiehistä, jne. Kaikilta voi saada vaikka minkälaisia eväitä aikuisuuteen ja siinä pärjäämiseen, mutta kun merkitystä on myöskin sillä, mitkä ovat sen pojan ja nuoren miehen resurssit vastaanottaa niitä. Kaikista miehistä ei vain voi tulla minkäänlaisia toisten miesten kunnioittamia alfauroksia.Ja tämähän voidaan todistaa myös katsomalla veljeksiä saman perheen sisällä.
- kiltti ja ujo mies
Joku vaan kirjoitti:
Isä voi olla voimakastahtoinen ja pojan kaveri -ja tuttavapiiri voi lapsena ja nuorena koostua monenlaisista miehistä. Opettajista, valmentajista, poliiseista, isoveljestä, tietokonenörteistä, muusikoista, naistenmiehistä, jne. Kaikilta voi saada vaikka minkälaisia eväitä aikuisuuteen ja siinä pärjäämiseen, mutta kun merkitystä on myöskin sillä, mitkä ovat sen pojan ja nuoren miehen resurssit vastaanottaa niitä. Kaikista miehistä ei vain voi tulla minkäänlaisia toisten miesten kunnioittamia alfauroksia.Pitkä ja voimakaspiirteinen kyllä, mutta ei kovaääninen. Clint-tyypillä olemus puhuu niin paljon, että hän puhuu aina hiljaisella äänellä ja se kuullaan. Siksi Clint-hahmot huokuvat statusta.
- Dino Rex
Jeesus ei ollu marttyyri eikä mikään suhun verrattuna. Katso nyt jätkä itseäs peilistä. Onko se kivaa kun sieltä katsoo takaisin nillittävä, selittelevä reppana?
- Wild Bill
Pieni mies voi ostaa aseen. Jylisevä kuoleman valtikka kädessään hän on Jumalan kaltainen. Yhdellä sormen liikkeellä hänellä on valta ottaa elämä. Tuliase on miehen peniksen jatke. Kyrpä laukeaa ja syöksee elämää, ase laukeaa ja syöksee kuolemaa. Nämä ovat jin ja jang, kruuna ja klaava.
- sinkku.
Minulle on naiset sanoneet että olen muuten hyvä mies mutta liian lyhyt ja naiset haluu pitkän miehen.
- Jeesmies
Hassua. AT-mies ei saa odottaa pelastusta, mutta YT-miehen kohdalla sallitaan vaikka mitä "pikkuvikoja", jotka nainen korjaisi suhteen aikana ja saisi näin itselleen täydellisen miehen. Mutta harvoin nämä "rakennusurakat" onnistuvat ja suhteista jääkin käteen vain katkeruutta, jota netissä puretaan.
- Joku vaan
"Minulle on naiset sanoneet että olen muuten hyvä mies mutta liian lyhyt ja naiset haluu pitkän miehen."
Minulle ei ole sanottu mitään tuollaista, mutta tiedän sen varsin hyvin, miksi naiset eivät minusta kiinnostu. Pituus ei viehätä, kasvojen komeus ei viehätä (koska sellaista ei ole), karisma ei viehätä, puheääni ei viehätä, miehekäs olemus ja ulkonäkö ei viehätä, koska sellaisia ei minulle yksinkertaisesti ole, jne.
Ja vaikka kuinka sanotaan, että tyylikkäät vaatteet, treenattu kroppa, asenne, jne. parantavat sitä naismenestystä, niin aivan samalla tavalla myöskin ne pahat puutteet monissa muissa asioissa heikentävät sitä. Niin se vain menee. Monesti käy miehillä jopa niin, että he ovat arvostetussa ammatissa ja asemassa, mutta sitten taas kaikki muut perustavanlaatuiset puutteet estävät sitä naistensaantia.
Ja vaikka miehellä olisikin joitain naisia viehättäviä piirteitä, niin sitten myöskin ne puutteet monesti kumoavat ne.
Monesti puhutaan aina asenteesta, totta kai. Sehän on tärkeimpiä asioita elämässä. Huono puoli tässä sitten taas on juuri se, ettei se olekkaan todellakaan ainoa asia, joka naisia viehättää. Monesti miehellä on asennetta, mutta sitten vaikkapa juuri ulkonäöllisten puutteiden takia se naistensaanti voi olla hyvinkin vaikeaa. Moni mies keskittyy ulkonäöllisten puutteiden takia siihen luonteeseen ja persoonaan ja keskustelu -ja supliikkitaitoihin, mutta se naismenestys jää juurikin hyvin vajavaiseksi niiden ulkonäöllisten puutteiden takia.
Kun taas sitten pitkä, ERITTÄIN KOMEA, isokaluinen, asennetta omaava, tyylikäs ja urheilullinen, hyvä sängyssä oleva, jne. oleva mies saa valita naisseuransa ihan rauhassa. Kiinnostuneita naisia on vaikka millä mitalla ja jonoksi asti, koska mies on HARVINAISUUS. Sellaisia ei vain paljoa ole missään.
Sanotaan, että asenteella voi paikata monia juttuja. Naistensaannissa se menee kyllä juurikin niin, että jos komealla, pitkällä, isokaluisella, naisen huomioon ottavalla, karismaattisella ja fiksulla miehellä on asennetta, niin se nainen on vain aiempaa kiinnostuneempi, juuri sen takia, että miehellä on sen ASENTEEN LISÄKSI kaikkea muutakin kiinnostavaa.
Ei se asenne korvaa yhtään mitään ulkonäköä, isoa kalua, karismaa, kasvojen komeutta, jos miehellä on nuo kaikki piirteet. Asenne YHDISTETTYNÄ kaikkeen muuhunkin viehättävään, siitä syntyy se kokonaisuus. Asenne ei ole kokonaisuus, vaikka se onkin yksi tärkeämpiä seikkoja naisten saannissa.
Asenne ei korvaa puuttuvaa ulkonäköä, koska silloin mies voi viehättää naisia asenteellaan, mutta ei ulkonäöllään. Tällöin mies, jolla on kumpaakin, viehättää enemmän kuin pelkkää asennetta omaava mies. 1 1=2.
Kaikki naisia viehättävät piirteet, jotka miehellä on se asenteen lisäksi, totta kai nostavat miehen viehätystä naisten silmissä. Olisi helppoa, jos pelkkä asenne olisi ainoa naisia viehättävä piirre. Mutta kun se ei olekkaan niin yksinkertaista. Niitä piirteitä ja ominaisuuksia on paljon muitakin, niin ulkoisia ja sisäisiäkin.
"Minulle on naiset sanoneet että olen muuten hyvä mies mutta liian lyhyt ja naiset haluu pitkän miehen."
Todellisuudessa et ole edes hyvä mies. Naisilla on vain erittäin hyvä taito kertoa asioita ikäänkuin "vierestä". He osaavat erittäin hyvin kertoa, että sinussa on puutteita, mutta lohduttavat sitten, että olet muka hyvä mies. Näitähän kuulee naisilta aina vähän väliä. Mutta kun ymmärtää, että se on pelkkää naisten lohdutuspaskaa, niin ei siihen kannata enää kiinnittää mitään huomiota.
Aivan sama tämä kyllä joku sinusta saa vielä erittäin hyvän miehen-mantra. Todellisuudessa nainen ajattelee ihan jotain muuta, eikä tunne yhtäkää naista koko maailmassa, ketä haluaisi sen kyseisen miehen. Mutta he osaavat hyvin aina kertoa näitä juttuja. Mutta ei kannata välittää.- Joku vaan
"Hassua. AT-mies ei saa odottaa pelastusta, mutta YT-miehen kohdalla sallitaan vaikka mitä "pikkuvikoja", jotka nainen korjaisi suhteen aikana ja saisi näin itselleen täydellisen miehen. Mutta harvoin nämä "rakennusurakat" onnistuvat ja suhteista jääkin käteen vain katkeruutta, jota netissä puretaan."
YT-mies eroaa AT-miehestä siinä, että YT-mies viehättää naisia, kun taas AT-mies ei. YT-mies voi tehdä melkein mitä haluaa ja naiset kiinnostuvat silti. AT-mies kun tekee näin, niin hänestä ei olla kiinnostuneita.
Kyse on lähtökohdista. Pitkä, erittäin komea, isokaluinen, sosiaalinen, fiksu, karismaattinen, hyvä sängyssä oleva, tyylikäs, jne. mies voi tehdä aivan mitä haluaa, ja silti naiset haluavat tämän miehen. Totta kai, koska tuollaisia miehiä on vain aniharvassa. Mutta kun se AT-mies ei ole millään tavalla tuollainen mies, niin eivät naiset hänestä kiinnostukkaan. Kyse on siis kahdesta aivan erilaisesta miehestä, jotka eroavat täysin toisistaan.
Tässä onkin kyse siitä, mitä naiset kaikista eniten haluavat. Ts. mikä on se miehen perusta. Naiset haluavat ensinnäkin komean miehen, joka olisi myöskin fiksu. Tästä johtuen naiset tekevät aloitteita vain niille komeille ja viehättävimmille miehille testatakseen, omaavatko he myöskin sitä luonnetta, persoonaa ja asennetta ja fiksuutta. Mutta se komeus on nimenomaan se perusta. Eivät naiset tee aloitteita rumille miehille toivoen, että he olisivat fiksuja ja mukavia luonteita. Ei tätä tapahdu, koska tällöin mies ei olisi komea.
Juurikin ne kaikista komeimmat miehet saavat niitä aloitteita. Tällöin mieheltä on jo huomattu yksi kiinnostava piirre ja se on ulkonäkö. Enää naisen tarvitsisi selvittää, onko myöskin sitä sisäistä komeutta.
Toisekseen, naiset haluavat henkisesti ja fyysisesti vahvan miehen, joka uskaltaa myöskin näyttää joskus tunteensa. Tämä henkinen ja fyysinen vahvuus on se perusta, se koko idea. Ei naisia kiinnosta mikään hellä, herkkä ja neitimäinen mies, joka joskus ärähtää. Homma ei toimi päinvastoin.
Eivät naiset halua mitään hellää hoivaavaa miestä lapsilleen, vaan se perusta on kaikin puolin vahvassa miehessä, joka olisi myöskin hoivaava ja tarpeen tullen hellä.
Kun vahva ja maskuliininen mies pitelee vastasyntynyttä vauvaa sylissään, tällöin se on todiste miehen vahvuudesta, elinvoimaisuudesta, herkkyydestä tarpeen tullen, jne. Se herättää naisten kiinnostuksen, koska se miehen perusta on kuitenkin siinä maskuliinisuudessa. Jos taasen herkkä, siro ja pienikokoinen, testosteronin puutteesta pääosin kärsivä mies pitelee vauvaa samalla tavalla, niin ei siinä puhuta lainkaan samasta asiasta. Perustaa ei ole.
Komea, vahva, maskuliininen, elinvoimainen, jne. mies on se kaiken perusta. Se on se perusta, mitä nainen haluaa. Monesti tällaisilla miehillä on sitten taipumusta väkivaltaan, pettämiseen, kasvatuksen laiminlyömiseen, jne. Mutta naiset kuitenkin haluavat, että sillä miehellä on tuo perusta kunnossa. Se on se, mille se kaikki naisen perimmäinen kunnioitus ja kiinnostus painottuu.
Hellä, herkkä, siro ja pieni mies, joka silloin tällöin ärähtää, ei naisia paljoa kiinnosta kuin ehkä säälin merkeissä. Mutta vahva, elinvoimainen, maskuliininen ja komea mies, joka uskaltaa joskus näyttää tunteensa ja ottaa naisen huomioon sänkykamarin puolella, on varmasti joka naisen unelma.
Siro, pieni ja hellä mies suutelemassa naista pitäen kaksin käsin naisen poskilta, voi kuinka hellyttävää se varmasti onkin. Mutta jos komea, maskuliininen ja miehekäs mies tekee vastaavaa, niin johan alkavat naisten pillut kastua. Huomatkaa jälleen se perusta. Minkälainen mies tekee mitäkin.
Miehekäs mies tekee jotakin hellyyteen, kasvatukseen, herkkyyteen, heikkouteen, jne. viittaavaa, se on miehekästä, naisten mielestä seksikästä ja puoleensavetoavaa. Mutta jos samaa tekee jo valmiiksi herkkä, siro, pieni mies, niin...
Onhan se ihan eri juttu.
- prkl !
Kappas kappas, taas nimimerkki "joku vaan" on läsnä!
Hei jätkä, noita sun avautumisia ei jaksa lukea pirukaan!
Aivan järjetöntä saman asian tankkaamista kaikki viestit.
Mene pois. - Joku vaan
"Aivan järjetöntä saman asian tankkaamista kaikki viestit."
Tuota, jos nyt vaikka hieman edes lukisit, niin huomaisit, että kirjoitan tällä kertaa aika erilaisista asioista kuin ennen. Kun et edes ole näitä lukenut, niin jo tuomitset. Mutta teksti ja se, mitä siinä käsittelen, on tällä kertaa hieman erilaista.
"Pitkä ja voimakaspiirteinen kyllä, mutta ei kovaääninen. Clint-tyypillä olemus puhuu niin paljon, että hän puhuu aina hiljaisella äänellä ja se kuullaan. Siksi Clint-hahmot huokuvat statusta."
Tarkoitin tuolla kovalla äänellä juuri sitä vaikutusvaltaa, matala, möreä ja miehekäs. Ja huokuu nimenomaan sitä vaikutusvaltaa.
Mutta esim. Clint voisi hyvinkin kirjoittaa vaikka kirjan, että miten ihminen saa muilta kunnioitusta ja miten saa asiat toimimaan. Mutta huono puoli tässä onkin se, että se ei toimisi suurimmalla osalla miehistä, koska he eivät ole ulkoisesti eivätkä sisäisesti eivätkä olemukseltaan tuollaisia. Se lopputulos olisi aivan erilainen.
"Veikkaan että monen valittavien ATM:n taustalla on liian tiukka kasvatuskuri. Poikien ei ole annettu olla poikia."
Totta, mutta tämäkin on vain se yksi syy, ei toki ainoa. Kun katselee niitä miehiä, joilla ei flaksi käy, niin monihan on jo ulkoisesti sen näköinen, ettei tiedä, näyttääkö mieheltä alkuunkaan. Joillakin miehillä saattaa olla esim. testosteronin erityksessä puutteita, jolloin ne miehiset piirteet jäävät syntymättä. Ja jos miehellä ei ole testosteronia, niin miten sitten oikein niitä naisiakaa saisi?
Kyllähän monia poikia voidaan vaikkapa kannustaa mihin tahansa palloilupeliin, sotaleikkeihin, pitämään puoliaan, jne. mutta miten sitten, kun sillä pojalla ei yksinkertaisesti ole niitä resursseja siihen? Eli poika on temperamentiltaan niin hidas ja rauhallinen ja liikkuvuudessakin on sen verran pahoja puutteita, että poika ei yksinkertaisesti pysy muiden pelaajien mukana?
Entä kun pojalla on niin paha synnynnäinen pelko ja arkuus, ettei aikuisenakaan uskalla sen paremmin kiipeillä, urheilla, jne? Tiedän paljon tällaisia poikia, koska työskentelen koulussa ja junnujoukkueiden parissa.
Mitäpä, kun poika jää reilusti alle normaalin kasvurajan ja pituuden? Mitä, kun poika on saanut jo SYNTYMÄSSÄ niin heikon vartalon ja kropan, että jää aikuisenakin siroksi, pieneksi, lyhyeksi ja heikoksi? Olen panostanut paljon lasten ja nuorten urheiluvalmennukseen ja tästä on puhuttu paljon. Toisten elimistö ja kroppa on luonnostaan niin heikko ja toisilla jo luonnostaan niin vahva, että erot ovat melkeinpä tähtitieteelliset.
Aina puhutaan kasvatuksesta ja sen puutteesta, mutta ikinä ei oteta huomioon sitä, että minkälainen se lapsi tai nuori on. Ei kaikista ole todellakaan mahdollisuutta kasvattaa mitään alfauroksia.
Tiedän esim. yhden 20-vuotiaan nuoren miehen, joka haluaisi pelata jääkiekkoa, mutta on salitreenistä huolimatta niin heikko, pieni ja siro, ettei hän yksinkertaisesti pärjää. Ei siinä ole enää mistään kasvatuksesta, opettamisesta ja esimerkin näyttämisestä kyse, vaan se ongelma on ihan muissa asioissa. Esimerkkiä voi näyttää vaikka Teemu Selänne, mutta jos nuori on tuollainen, niin ne esimerkit ja kasvatukset eivät paljoa auta.
Nuorella miehellä voi olla yhtenä esimerkkinä naisten saannissa komea, pitkä, isokaluinen, seksikäsääninen ja karismaattinen mies, jota naiset tulevat iskemään. Hän kysyy vaikkapa neuvoja, että miten mies tuon tekee. Sitten se mies kertoo muutamia juttuja ja tämä nuori mies päättää kokeilla niitä. Mutta kun hän ei olekkaan komea, pitkä, isokaluinen, seksikäsääninen ja karismaattinen mies, niin niistä neuvoista ei olekkaan mitään hyötyä.
Tällä tarkoitan juuri niitä resursseja, joita eri ihmisillä on. Christiano Ronaldolta voivat kaikki kysellä, että miten sinusta tuli noin hyvä pelaaja. Ronaldo kertoo joitakin asioita, mutta sitten tullaankin siihen, että Ronaldo on jo SYNTYJÄÄN niin ainutlaatuinen pelaaja, että kovinkaan työ ei vie toisia pelaajia siihen pisteeseen asti. Jälleen tullaan niiden saatujen resurssien eteen.- ###########?????????
Mä näkisin tämän asian niin, että kyllä kait kaikkikin miehet sentään nämä synnynnäiset ominaisuutensa, raamit, kasvojen piirteet ja siis puutteensakin näissä asioissa aika hyvin tiedostavat, tosin osa ei niin paljon tiedostakkaan tai sitten pystyy torjumaan tällaiset asiat tietoisuudestaan. Mutta kun nämä asiat ovat siis annettuja eikä niille ole mitään tehtävissä, niin siksi näissä asioissa sitten keskusttellaan ja keskitytään spekuloimaan niiden puutteiden vaikutusta mitkä ovat mahdollisesti kasvatuksen(siis tässä mielessä pieleen menneen) ja kulttuurin ja erityisesti p/s-kulttuurin vaikutuksen kautta tulleita, kuten esim. erilaiset kulttuurisidonnaiset estoisuudet(jotkut love-shy tyypin AT-miehet tässä erityisesti). Näin minä näitä juttuja ainakin tulkitsen, vaikka ei keskustelija siihen ilmoittaiskaan ilmeiseksikään havaitsemiaan puutteitaan kuten 'olen liian lyhyt' saati että jos vielä vammainenkin on. Toki se on vähän turhaa jauhamista näiden muiden asioiden kanssa silloin, jos nämä ilmeiset puutteet joita ei miksikään voi muuttaa, ja jotka ovat siis kasvatuksesta/kulttuurista riippumattomia, ovat jo sinänsä sellaisia, että ne tekevät miehestä naisille turn-off tapauksen oli mies sitten muuten mitä tahansa.
Mä siis luin nuo juttusi ja ihan asiaakin siinä kyllä oli. Tosin tuota painotusta 'hintelä siro mies' on naisille turn-off jo tämän hintelyytensä/siroutensa vuoksi en kyllä niele. On nimittäin paljon naisia joille ainakin joku 'köntys karju' on jopa enemmän turn-off kuin mitä ainakaan vielä suht.koht. sopusuhtainen hintelä siro mies. Mä sanoisin omasta nuoruuden ajan kokemuksestani, että itsekkin sellaisena jotain keskiraskasraamisena 182 ja vähän alta 80kg miehenä olisin ollut ehkä enemmän monienkin naisten mieleen ainakin hitusen tästä sirompaan päin olevalla fyysisellä olemuksella varustettuna, tämä varsinkin vielä siksi kun olin nuorena sellaista n.s. pretty face tyyppiä kasvoiltani ja se olisi vielä paremmin sopiniut jopa ihan hentoonkin bodiin. Tosin miesten seassa ja ylipäätänsä liikuskellessa se voi olla vähän luntoon ottavaa ja turpiinsakin voi paremmin saada jos on liian hintelä, mutta tämä siis miesten seassa eikä naisten.
Sekin tässä yhteydessä on vielä huomionarvoista, että mitä enemmän sinussa on miehenä puutteita ja vikoja, sitä tyhmempi sinun on oltava huomaamaan näitä puutteitasi ja vikojasi esiintyäksesi naisten silmissä uskottavalla tavalla itsevarman oloisena, joka miehen itsevarmuus/itsetunto on tunnetusti naisille(lähes aina huonoitsetuntoisille ja komplekseja ulkonäöstään omaaville) yksi kaikkein keskeisempiä piirteitä mikä heihin miehessä vetoaa, ja toisaalta naisille on vahvasti turn-off se jos heidän alituiseen toistamien sanojensakin mukaan miehellä on 'heikko itsetunto'
- -----------
"Ihmettelen kun tätä palstaa luen, miten joillain ujoilla tai epäsosiaaisilla miehillä on se kuvitelma/odotus, että naiset tulee ja pelastaa ne."
Etsitkö sinä aikuista miestä vai isoa pikkupoikaa? En minä etsi naista pelastamaan itseäni vaan kaipaan naista jakamaan elämäni. Minä tarvitsen naista ja toivon että löydän naisen jolle olen se mitä hän kaipaa. Aika ankea on sinun käsityksesi parisuhteesta jos miehen pitää teeskennellä muuta mitä on naisensa kanssa. - Joku vaan
"On nimittäin paljon naisia joille ainakin joku 'köntys karju' on jopa enemmän turn-off kuin mitä ainakaan vielä suht.koht. sopusuhtainen hintelä siro mies. Mä sanoisin omasta nuoruuden ajan kokemuksestani, että itsekkin sellaisena jotain keskiraskasraamisena 182 ja vähän alta 80kg miehenä olisin ollut ehkä enemmän monienkin naisten mieleen ainakin hitusen tästä sirompaan päin olevalla fyysisellä olemuksella varustettuna,"
En tuossa tarkoita mitään "köntystä karjua", vaan nimenomaan kasvoiltaan komeaa, urheilullisen kropan omaava, vahvapiirteinen, sekä henkisesti että fyysisesti vahva, jne. Ei tässä mistään köntyksestä tai karjusta kukaan ole puhunut.
Tuolla sirolla ja hennolla miehellä tarkoitin juuri sellaista todella matalan testosteronitason omaavaa miestä, jonka kasvoista jo näkee tuon hormonitoiminnan tason. Pieni siro mies eli vaikkapa 160 senttinen mies.
Toiset vain syntyvät hentoina. Tämän eteen olen monesti itsekkin joutunut opiskellessani lasten ja nuorten urheiluvalmennusta. Siellä on tehty hyvinkin selväksi erilaisten lasten ja nuorten synnynnäisyydestä, että jotkut saavat jo syntyessään vahvarakenteisen kropan. Elimistö, luusto, lihaksisto, vartalon rakenne, hartiat, reidet, jne. Tämä on siis ihan tutkittua juttua ja vaikka siihen vaikuttaa toki se ravinto, treeni ja lepo, niin siitä huolimatta ihmisten SYNNYNNÄISESSÄ elimistössä, lihaksistossa, luustossa, solurakenteissa, jne. on paljonkin eroja.
Esim. toisilla on parempi palautumistaso kuin toisilla, toisilla kasvaa lihasmassa nopeammin, toisilla kasvavat voimatasot nopeammin, jne. kun taas toisilla on kovastakin treenistä ja ravinnosta huolimatta jo syntyjään niin heikko luusto ja lihaksisto, ettei siitä treeniurasta ikinä tule juuri mitään. On vain jo syntyjään niin heikko.
Tässä onkin nimenomaan kyse siitä, että minkälaista elimistöä, luustoa, lihaksistoa, solurakennetta, jne. pääsee sitten treenaamaan. Sitä saa, mitä saa. Niin se menee.
Mutta edelleen, ei naisia ole koskaan POHJIMMILTAAN kiinnostanut todellakaan mikään heikkorakenteinen mies, ei todellakaan. Vaan nimenomaan ne geneettisesti kaikista vahvarakenteisimmat ja hyvägeenisimmät ovat niitä miehiä, jotka naisia kaikista eniten viehättävät. Aivan turhaa tehdä mitään johtopäätöksiä sen suhteen, että onhan monet naiset menneet naimisiin jonkun toisenlaisen miehen kanssa. No ovat menneet, koska ei niitä parempitasoisiakaan miehiä ole ollut tarjolla tai sitten eivät ole huolineet.
En ole ikinä koskaan missään kuullut, että yksikään nainen olisi kiinnostunut sellaisista siroista miehistä, joita tässä tarkoitan. Sen sijaan olen kuullut ja nähnyt, että naiset ovat nimenomaan niiden miesten perässä, jotka ovat omaavat hyvät geenit. Tämähän on tutkittuakin juttua moneen kertaan.- Joku vaan
Vaikka yhteiskunta onkin muuttunut kivikauden ajoilta, niin kyllähän ne naisten vietit ja halut ja himot kohdistuvat KAIKISTA ENITEN niihin tietyntyyppisiin miehiin, eli niihin, ketkä ovat sen miehuuden huipulla. Vaikka naiset joskus hyväksyvät suhteeseen tai seksiin jonkun toisenlaisen miehen, niin ei se naisten halut ja toiveet ja himot näitä miehiä kohtaan ole mihinkään hävinnyt. Sellaista haluamaansa miestä vain ei ollut tarjolla ja sitten piti tyytyä siihen, mitä oli tarjolla.
"itsevarmuus/itsetunto on tunnetusti naisille(lähes aina huonoitsetuntoisille ja komplekseja ulkonäöstään omaaville) yksi kaikkein keskeisempiä piirteitä mikä heihin miehessä vetoaa, ja toisaalta naisille on vahvasti turn-off se jos heidän alituiseen toistamien sanojensakin mukaan miehellä on 'heikko itsetunto'"
Totta on, että itsevarmuus ja itsetunto ovat todella tärkeitä naisten keskuudessa, mutta huono puoli tässä on nimenomaan se, että se ei ole todellakaan ainoa viehättävä piirre, joista naiset ovat kiinnostuneita. Kasvojen komeus, vartalon symmetrisyys, testosteronitasot, tyylikkyys, iso kalu, pituus, seksikäs ja viehättävä puheääni, jne. ovat kaikki piirteitä, jotka viehättävät naisia. Tällöin vaikka sinulla olisikin hyvä itseluottamus, niin naismenestystä kuitenkin heikentäisi jatkuvalla syötöllä nuo kaikki puutteet.
Mutta vastaavasti taas jos hyvän itseluottamuksen omaavalla miehellä on komeutta, miehekkyyttä, isoa kalua, pituutta, fiksuutta, jne. niin totta kai ne vain lisäävät sen miehen viehättävyyttä.
Itseluottamusta pidetään aina jollakin tapaa autuaaksi tekeväksi piirteeksi naisten keskuudessa, vaikka joka tapauksessa komeuden puute, pituuden puute, ison kalun puute, seksikkyyden puute, karisman puute, jne. huonontavat sitä naismenestystä. Vaikka sinulla olisikin paljon itseluottamusta, niin kaikki nuo puutteet ajaisivat paljon sellaisia naisia pois, jotka kiinnostuisivat sinusta, mikäli sinulla niitä olisi.
Tiedän paljon miehiä, joilla on hyvä itseluottamus ja supliikkia naisten seurassa, mutta kärsivät kroonisesta naisettomuudesta. He hoitavat työnsä hyvin, he treenaavat ahkerasti liikuntaa, jne. mutta naiset vain eivät kiinnostu. Syy on ihan siinä, ettei sitä ulkonäköä ole nimeksikään, ei isoa kalua, ei seksikästä puheääntä, jne. Nämä kaikki sitten karkottavat ne naiset, vaikka sitä itseluottamusta onkin.
Vaikka miehellä olisikin itseluottamusta, mutta ei seksikästä ulkonäköä, tämä vähentää kiinnostuneiden naisten määrää, koska mies ei voi viehättää naisia fyysisesti. Mutta jos hän omaa ulkonäköä, niin vastaavasti niiden naisten määrä kasvaa. Tämä on täysin yksinkertainen asia.
Hyvällä itseluottamuksella voi päästä TIETTYYN PISTEESEEN ASTI, mutta kuitenkin ne rajat tulevat hyvin äkkiä vastaan, ellei omaa kaikkea muuta naisia kiinnostavaa ja viehättävää. Mitä enemmän miehellä on niitä seksikkäitä piirteitä SEN ITSELUOTTAMUKSEN LISÄKSI, niin sitä enemmän naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Tämäkin on hyvin yksinkertaista. - Joku vaan
Joku vaan kirjoitti:
Vaikka yhteiskunta onkin muuttunut kivikauden ajoilta, niin kyllähän ne naisten vietit ja halut ja himot kohdistuvat KAIKISTA ENITEN niihin tietyntyyppisiin miehiin, eli niihin, ketkä ovat sen miehuuden huipulla. Vaikka naiset joskus hyväksyvät suhteeseen tai seksiin jonkun toisenlaisen miehen, niin ei se naisten halut ja toiveet ja himot näitä miehiä kohtaan ole mihinkään hävinnyt. Sellaista haluamaansa miestä vain ei ollut tarjolla ja sitten piti tyytyä siihen, mitä oli tarjolla.
"itsevarmuus/itsetunto on tunnetusti naisille(lähes aina huonoitsetuntoisille ja komplekseja ulkonäöstään omaaville) yksi kaikkein keskeisempiä piirteitä mikä heihin miehessä vetoaa, ja toisaalta naisille on vahvasti turn-off se jos heidän alituiseen toistamien sanojensakin mukaan miehellä on 'heikko itsetunto'"
Totta on, että itsevarmuus ja itsetunto ovat todella tärkeitä naisten keskuudessa, mutta huono puoli tässä on nimenomaan se, että se ei ole todellakaan ainoa viehättävä piirre, joista naiset ovat kiinnostuneita. Kasvojen komeus, vartalon symmetrisyys, testosteronitasot, tyylikkyys, iso kalu, pituus, seksikäs ja viehättävä puheääni, jne. ovat kaikki piirteitä, jotka viehättävät naisia. Tällöin vaikka sinulla olisikin hyvä itseluottamus, niin naismenestystä kuitenkin heikentäisi jatkuvalla syötöllä nuo kaikki puutteet.
Mutta vastaavasti taas jos hyvän itseluottamuksen omaavalla miehellä on komeutta, miehekkyyttä, isoa kalua, pituutta, fiksuutta, jne. niin totta kai ne vain lisäävät sen miehen viehättävyyttä.
Itseluottamusta pidetään aina jollakin tapaa autuaaksi tekeväksi piirteeksi naisten keskuudessa, vaikka joka tapauksessa komeuden puute, pituuden puute, ison kalun puute, seksikkyyden puute, karisman puute, jne. huonontavat sitä naismenestystä. Vaikka sinulla olisikin paljon itseluottamusta, niin kaikki nuo puutteet ajaisivat paljon sellaisia naisia pois, jotka kiinnostuisivat sinusta, mikäli sinulla niitä olisi.
Tiedän paljon miehiä, joilla on hyvä itseluottamus ja supliikkia naisten seurassa, mutta kärsivät kroonisesta naisettomuudesta. He hoitavat työnsä hyvin, he treenaavat ahkerasti liikuntaa, jne. mutta naiset vain eivät kiinnostu. Syy on ihan siinä, ettei sitä ulkonäköä ole nimeksikään, ei isoa kalua, ei seksikästä puheääntä, jne. Nämä kaikki sitten karkottavat ne naiset, vaikka sitä itseluottamusta onkin.
Vaikka miehellä olisikin itseluottamusta, mutta ei seksikästä ulkonäköä, tämä vähentää kiinnostuneiden naisten määrää, koska mies ei voi viehättää naisia fyysisesti. Mutta jos hän omaa ulkonäköä, niin vastaavasti niiden naisten määrä kasvaa. Tämä on täysin yksinkertainen asia.
Hyvällä itseluottamuksella voi päästä TIETTYYN PISTEESEEN ASTI, mutta kuitenkin ne rajat tulevat hyvin äkkiä vastaan, ellei omaa kaikkea muuta naisia kiinnostavaa ja viehättävää. Mitä enemmän miehellä on niitä seksikkäitä piirteitä SEN ITSELUOTTAMUKSEN LISÄKSI, niin sitä enemmän naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Tämäkin on hyvin yksinkertaista."Juuri näin, tosin tiukan sijaan kannattaisi puhua sairaasta kasvatuksesta. Tiukka kasvatus, jossa isä sekä viettää aikaa poikansa kanssa että pitää tälle kuria oikeudenmukaisesti ja ryhdikkäästi, ehkäisee kyllä tehokkaasti pojan ajautumista atm-urille."
Olen itse todistanut aivan päinvastaista monen miehen kohdalla. Tuo on juuri sitä toiveajattelua. Vaikka kuinka pitäisi kuria, mutta jos miehellä ei ole mitään, mikä viehättää naisia, niin ei hän niitä naisia viehättäkkään.
Voihan se isän kuri olla poikaa auttava tekijä, mutta edelleen, jos poika on aikuisena miehenä kaikkea muuta kuin miehekäs (siis ulkoiselta olemukseltaan ja ulkonäöltään), niin eipä siinä millään kurilla, leikillä ja oikeudenmukaisuudella ole mitään tekemistä.
Ja kuten jo kirjoitin, tunnen henkilökohtaisesti muutaman tällaisen kaverin, joilla isä oli perheenpää ja kova äijä. Mutta kurista huolimatta mies on synnynnäisesti laiha kuin mikä, kimittävä ääni, jne. Supliikkia löytyy naisten keskuudessa, mutta naiset eivät ole kiinnostuneita. Joten se siitä miehen ja isän kurista.
Voihan edelleen joku nuori poika ottaa mallia kovasta naistenmiehestä, että miten niitä naisia oikein kaadetaan, mutta jos hän edelleenkään ei omaa niitä samoja piirteitä ja resursseja sen asian tekemiseen, niin ei hänestä ikinä tule sellaista miestä. Niin se vain menee. Ei kaikki ole siitä omasta halusta kiinni, ei todellakaan kaikkeen voi vaikuttaa ulkoa eikä sisältäpäin, jne. On paljon sellaisia omaan elämään vaikuttavia tekijöitä, joille et voi yhtikäs mitään, mutta jotka kuitenkin vaikuttavat siihen sinun menestykseesi.
Minäkin olen 25-vuotias ja voisin yrittää ottaa mallia tuosta tuntemastani kaverista, joka saa naisilta aloitteita jatkuvasti, saa aina valita mieleisensä naiset ja joista naiset ovat TODELLA kiinnostuneita. Mutta kun fakta vain on se, että minulla ei ole todellakaan hänen komeuttaan, ei hänen pituuttaan, ei hänen naisia viehättävää puheääntänsä, ei yhtä isoa kalua, ei samanlaista karismaa, jne.
No mitkäs tekijät sitten niitä naisia viehättävät tässä miehessä? No hänen komeutensa, pituutensa, viehättävä puheäänensä, iso kalunsa, karismansa, jne. Ei minulla yksinkertaisesti ole minkäänlaisia resursseja tai mahdollisuuksia tulla samanlaiseksi mieheksi. Hän voi aina kertoa siitä, että miten saan samalla tavalla naisia, mutta kun ne piirteet, millä hän niitä naisia saa, ovat juuri sellaisia, joita en voi mitenkään enää saavuttaa.
Juuri tällä tavalla tuo sinun "isän kuri, kasvatus ja oikeudenmukaisuus" kusee merkittävästi. Tietysti jos pojalle on syntymän mukana luotu sitä komeutta, miehekästä pituutta, urheilullisuutta, jne. niin totta helvetissä se oman isän esimerkki auttaa. Mutta jos poika on kaikkea muuta kuin tuollainen, niin ei siinä mikään esimerkki auta.
Teoreettinen esimerkki: Jollakin pojalla ja sitä kautta myöhemmin nuoruudessa hänen elämässään on monenlaisia miehiä näyttämässä esimerkkiä erilaisissa asioissa. Yksi näyttää, miten naisia saadaan. Toinen on hyvä kädentaidoissa, teknisissä taidoissa ja miehisissä töissä. Kolmas on ammatiltaan sijoitusneuvoja ja opettaa pojalle ja nuorelle miehelle talousasioita. Neljäs opettaa käytöstapoja. Viiden näyttää, kuinka salilla nostellaan rautaa ja kasvatetaan voimatasoja ja lihasmassaa, jne. jne. jne.
Tämä olisi monelle pojalle hyvä juttu. Mutta kun ne tulokset olisivat täysin riippuvaisia siitä, minkälainen se poika ja nuori mies ylipäätään on. Pojalla voi olla niin pahoja puutteita ulkonäössään, että niistä naistenmiehen kikoista ei ole mitään hyötyä, kun ei ole yhtä komea, pitkä ja viehättävä. Pojalla voi olla niin pahoja vaikeuksia matematiikassa, että talousasioita ja sijoitusjuttuja hän ei vain yksinkertaisesti kykene ymmärtämään.
Nuo ovat vain esimerkkejä. Mutta eivät nuo kaikki jutut todellakaan toimi kaikille. Lionel Messi voi näyttää minulle vaikka mitä treenivinkkejä, mutta minusta ei ikinä tule Lionel Messin kaltaista tähteä, vaikka kuinka yrittäisin. Usain Bolt voi opettaa minulle asennetta ja treenivinkkejä, miten juostaan 100 metriä nopeimpaan aikaan. Mutta en minä tule sitä ikinä juoksemaan. Ne toimivat hänelle, koska hän on Bolt, minä olen minä. Ei minulle ole yksinkertaisesti annettu samoja mahdollisuuksia.
Voit ottaa mallia ja esimerkkiä, voit noudattaa ohjeita, voit yrittää samaa kuin muut, jne. mutta et kuitenkaan välttämättä ikinä yllä sille tasolle, kun sinulle ei ole annettu niitä mahdollisuuksia.
- mies 86
Mä mitään odota.
- Laatua...
Taas roikutaan kiinni ulkonäkökysymyksissä :D On varmasti naisia, joille ulkonäkö on tärkeää, mutta on myös niitä, joille muut asiat merkitsevät enemmän. On miehiä, jotka rypevät itsesäälissä ja vaikuttavat niin epätoivoisilta, että se on täysi turn off.
On miehiä, joiden profiileissa ja viesteissä lukee tyyppiin "tarvitsen naisen piristämään elämääni", "haluan ihanan naisen ja sitten elämäni on hyvä", "en ole pitkään aikaan ollut treffeillä, ottakaa nyt joku yhteyttä" .Pahimmat ovat "en ole tarpeeksi hyvä sulle / pelataan eri sarjassa, mutta kirjoitin nyt kuitenkin" -tyyppiset viestit. En rupea kenenkään tsemppariksi, terapeutiksi tai viihdytyskeskukseksi. Ei noihin voi vastata kuin "ei kiitos".- 5 + 7
Niin, koska se on miehen tehtävä tsempata, terapoida ja viihdyttää naista, eikös niin?
- Laatua...
5 + 7 kirjoitti:
Niin, koska se on miehen tehtävä tsempata, terapoida ja viihdyttää naista, eikös niin?
No ei todellakaan ole. Suhteen pitää olla tasa-arvoinen. Jos tulee ongelmia eteen, niin tottakai tuen miestä ja toivon, että hän tukee myös minua vastoinkäymisissä. Mutta jos ongelma on se, ettei miehellä ole elämää ilman naista tai hän kokee itsensä ala-arvoiseksi naiseen nähden, niin se ei toimi. Haluan miehen, joka ymmärtää, että hän riittää minulle juuri sellaisena kuin hän on. Ei tarvitse todistella mitään ja vielä tärkeämpää; minun ei tarvitse minimoida itseäni, jotta hänellä olisi hyvä olo. Tämä tietenkin johtaa myös siihen, että en kelpaa miehellä sellaisena kuin olen, jos olen lähtökohtaisesti hänestä liian kaunis, koulutettu tms. Eli haluaisin myös miehen, jolle kelpaan sellaisena kuin olen. Etkö sinä haluaisi olla jollekin se paras juuri sellaisena kuin olet?
- öööä
Tuo pätee varmaan nuoriin miehiin, siis alle 25-vuotiaisiin, että nainen voi ohjata huonoon suuntaan lähteneen elämän raiteilleen.
Sen sijaan jos puhutaan yli nelikymppisestä ikisinkkumiehestä niin silloin on kyse jo niin urautuneesta ja pinttyneestä tapauksesta että häntä ei nainen muuttaisi. - KALLE KELLO
Häh!? Eiköhän jokainen sukupuolesta riippumatta toivo, että joku tulisi - jos ei nyt pelastaisi - niin ainakin korjaisi pois.
- Justiina..
Kahlitseva "äidinraakuus rakkaushan" sen tekee miehille. Kun on koko ikänsä ollut äidin ohjauksessa on ikäänkuin loogista löytää ohjaileva nainen ! Niitä todella on ja paljon.... ;)))
- mietin sitä
Varmaan se yksikin vain yritti pelastaa erään. Tuskin sen huumoria ymmärsi.
- beisikki
Täytyypä sanoa että tavallaan mäkin etsin pelastajaa naisesta. Pelastajaa yksinäisyydestä.Ihan yhtälailla kuin toisinpäin. Kyllähän rakkaus mullistaa maailman mukavalla tavalla. Muuttaa elämän. Ihan vain kumppania arkeen ja yhteiseen elämään tässä etsitään.. piste. Mitään satuja tai mystifiointia.
Uskon siihen kun se on tosi. Kaksi voi saada enemmän aikaa. On rahaa mahdollisuuksia ja sitä rakkautta ja sielunkumppanuutta. Uskon parisuhteeseen. - Joku vaan
"Taas roikutaan kiinni ulkonäkökysymyksissä :D On varmasti naisia, joille ulkonäkö on tärkeää, mutta on myös niitä, joille muut asiat merkitsevät enemmän. On miehiä, jotka rypevät itsesäälissä ja vaikuttavat niin epätoivoisilta, että se on täysi turn off."
Kyllähän parisuhteissa merkkaavat muut asiat yleensä enemmän, ilman sisäisiä piirteitä, luonnetta, persoonaa, toisen huomioon ottamista, jne. ei siitä parisuhteesta tule yhtään mitään.
Mutta pointti onkin tässä, että komea mies ja kaunis nainen kiinnittävät kyllä vastakkaisen sukupuolen huomion. Suhdetta ei välttämättä ikinä synny, ellei niitä sisäisiä piirteitä ole. Mutta kyllähän se toinen aina haluaisi, että se oma kumppani olisi myöskin komea/kaunis. Kyllähän ihmisen silmää on AINA viehättänyt komeus ja kauneus. Ihmisen silmä on AINA hakeutunut kaikenlaisen komean ja kauniin pariin.
Ja kyse on myöskin ihan siitä tyytymisestäkin. Ei ole mahdollisuutta saada juuri sellaisia miehiä kuin haluaa, niin sitten on pakko tyytyä johonkin toisenlaiseen, jos mielii ylipäätään suhteen saada. Kyllä kaikki naiset haluavat, että mies olisi myöskin komea, koska miehen komeus viehättää naisia. Niinhän se on aina mennyt. Ulkonäkö viehättää AINA ihmisten silmää, vaikka sen merkitys vaihteleekin yhden illan juttujen, seksisuhteiden, parisuhteen, avioliiton, jne. välillä.
Eihän sen ulkonäön vaikutus mihinkään muutu ikinä, ainoastaan ne sisäiset piirteet voivat sitten ratkaista sen, haluaako nainen suhteeseen miehen kanssa vai ei. Mutta tuossa taas on se ULKONÄKÖ se lähtökohta, ulkonäkö on kunnossa, mutta sisäiset piirteet eivät.
Ja varmasti hyvin muistatte, että juuri ne komeimmat ja viehättävimmät miehet saavat naisilta niitä aloitteita. Hyvin komea mies saa naisilta aloitteita ja seksuaalista huomiota koko ajan. Tässä onkin se idea: Naiset haluavat tutustua komeaan mieheen, olisiko sillä niitä sisäisiä piirteitä MYÖSKIN. Komeus on jo kunnossa, onko sisäiset piirteet ja sisäinen komeus?
Eihän tavallinen kaduntallaajamies tai ruma mies mitään aloitteita naisilta saa, kun ei ulkonäkö riitä. Ulkonäkö on aina ventovieraan miehen kohdalla se, mikä naisia viehättää ja mikä saa aikaan sen ihastumisen.
Ulkonäön merkitystä aina vähätellään, ehkä juuri sen takia, ettei itsekkään uskalleta myöntää totuutta. Naiset joukolla monesti sanovat, ettei sillä ulkonäöllä ole niin väliä, mutta sataprosenttinen totuus on kuitenkin se, että miehen ulkonäkö lisää AINA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA ja naiset viehättyvät siitä.
Asiasta ei tarvitsisi edes keskustella, koska asia on täysin päivänselvä. Moni väittää ja vänkää vastaan kaikenlaista muuta, mutta ehkä eivät vain uskalla myöntää asioita tai eivät vain uskalla edes nähdä asioita oikeassa valossa.
Moni mies roikkuu itsesäälissä, mutta jos sen itsesäälin poistaisi, niin eipä tuollaisilla miehillä olisi muutenkaan mitään tarjottavaa naisille, joten ei se itsesääli haittaa sillä miehellä yhtään mitään. Aivan yhtä surkea tilanne hänellä olisi naisten kanssa kuin itsesäälin kanssakin.
Monesti se itsesääli tulee juuri siitä, ettei kykene, ei pysty, ei näytä komealta, jne. Mutta kun tuon itsesäälin ottaa pois, niin ei jäljelle jää yhtään mitään, mikä naisia viehättää. Silloin on ainakin naisten saannin kannalta aivan sama, onko sitä itsesääliä vai ei."Ulkonäkö on aina ventovieraan miehen kohdalla se, mikä naisia viehättää ja mikä saa aikaan sen ihastumisen."
Totta. Ja siksi onkin onni, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Ne miehet, joihin minä ihastun ovat hyvin harvoin samoja, joista ystävättäreni tykkäisivät, ja päinvastoin: minä en aina oikein ymmärrä, mitä he jossain tietyssä miehessä näkevät.
Sinä olet "ihastunut" tietyn tyyppisiin miehiin ja projisoit ihastustasi muihin ihmisiin kuvitellen, että kaikki muutkin pitävät heitä komeina ja haluttavina, mutta ei se niin mene. Vaikka sitähän sinä et tule uskomaan.
- tarvaspää
En minä ainakaan odota, että pelastajani ilmestyisi. Päin vastoin, minun pitää etsiä pelastajani itse, ehkä jopa luoda hänet raa'asta ja koulimattomasta nais-materiaalista.
Lisäksi niitä voi olla useampikin. En ole niin naivi, että uskoisin ikuiseen rakkauteen ja pysyvään parisuhteeseen.
Silti on ihan selvää, että mies tarvitsee naisen tai naisia, ja että siten nainen todella pelastaa miehen. Aiemmin minulla oli paljon irtosuhteita. Ne pelastivat teini-ajan huolilta ja turhuuden tunteelta. Nyt haluan lapsia. Edelleen vain nainen, ja tällä kertaa vain tarpeeksi hyvä äidiksi kelpaava nainen, voi pelastaa minut lapsettomuudestani ja siitä johtuvasta uudesta turhuudesta ja tyhjyydestä. Kyllä sellaista naista voi pelastajana pitää. Eikä sitä silti tarvitse odottaa ilmaantuvaksi. Kyllä se täytyy itse pyydystää. - -OTK-
Itselläni nousisi niskavillat pystyyn, jos nainen yrittäisi muuttaa minua. Olen pärjännyt tähänkin asti yksin ja en odota, että se asia muuttuisi, jos löytäisin sopivan naisen.
Jos joku haluaa olla avuksi, niin en estä sitä, mutta se pitää tulla omasta halusta, eikä velvollisuuden tunteesta. Haluaisin itsekin auttaa naista, jos pitäisin tästä. Enkä tekisi sitä sen takia, että saisin seksiä, vaan sen takia, koska haluan huolehtia ja olla avuksi. Kukapa ei haluaisi, että rakkaalla olisi mahdollisimman turvallinen ja pidetty olo.
Enkä odota mitään pelastajaakaan, vaan tasavertaista kumppania. Enkä haluaisi olla itsekään mikään "pelastaja", koska toinen olisi silloin liian riippuvainen minusta.
En tarvitse naista mihinkään, mutta se ei tarkoita sitä, että en haluaisi olla naisen kanssa. - Joku vaan
"Sinä olet "ihastunut" tietyn tyyppisiin miehiin ja projisoit ihastustasi muihin ihmisiin kuvitellen, että kaikki muutkin pitävät heitä komeina ja haluttavina, mutta ei se niin mene. Vaikka sitähän sinä et tule uskomaan."
Olen itse miespuolinen kirjoittaja, joten olen kiinnostunut naisista.
Totta kai naiset ovat yksilöitä, mutta fakta on kuitenkin, että on olemassa, ihan tutkitustikin YLEISMAAILMALLISIA kauneusihanteita, eli esim. miehellä symmetriset kasvot ja symmetrinen vartalo viehättävät kaikista eniten. Eli vaikka naiset ovatkin yksilöitä, niin esim. tietyntyyppisestä miehestä on kiinnostuneita vaikkapa 90 prosenttia naisista. Tämä tarkoittaa, että SUURIN OSA naisista on kiinnostuneita tuosta miehestä, koska 100 prosenttia on täydet.
9 naista 10:stä on suurin osa, 9 naista 10:stä on valtaosa. Tämän varmasti itsekkin tunnet. Mutta koska naiset ovat yksilöitä, niin siksi juuri se niitä 10:ntä prosenttia jäljellejäävää naista ei tuo mies kiinnosta. Mutta VALTAOSA naisista on kuitenkin kiinnostuneita ja tätä juuri tarkoitan.
Vaikka naiset ovatkin yksilöitä ja kukin tykkää, mistä tykkää, niin kuitenkin yleismaailmalliset asiat ovat juuri niitä seikkoja, joista se valtaosa, suurin osa naisista pitää. Niinhän se menee kaikissa asioissa. Kaikilla jutuilla on aina omat kannattajansa, mutta sitten löytyy aina niitä, jotka keräävät SUURIMMAN OSAN ihmisten mielenkiinnon ja kiinnostuksen.
Ja tuossa sinun ystävissäsi, niin aivan varmasti mietitte juuri niitä tavallisia kaduntallaajia. Mutta jos otetaan huomioon ihan se 0,1 prosenttia kaikista halutuimmista miehistä, niin todellakin SUURIN OSA naisista ovat niistä kiinnostuneita. Tuo 0,1 prosenttia ei siis sisällä minkäänlaisia tavallisia kaduntallaajia, vaan juuri se kaikista pienin murto-osa niistä seksikkäimmistä ja viehättävimmistä miehistä. Eli juuri niistä miehistä, jotka YLEISMAAILMALLISESTI viehättävät naisia.
Tavalliset kaduntallaajat ovat aina tavallisia kaduntallaajia, joten totta kai se kiinnostus jakautuu erilaisten naisten välillä. Mutta tuon 0,1:n prosentin murto-osan kohdalla se ei enää jakaudukkaan niin, vaan esim. uuri tuo 90 prosenttia naisista on kiinnostunut ja 10 prosenttia ei ole kiinnostunut. Joten suurin osa on kiinnostunut, koska ne miehet omaavat juuri niitä piirteitä, joista SUURIN OSA naisista on kiinnostunut.
Esim. miehen pituus on yksi piirre, josta suurin osa naisista on kiinnostunut. Tämä on tutkittua faktaa ja naisten itsensäkkin toteama juttu. Tällä tarkoitan sitä yleismaailmallisuutta.
Ja se, että sanojana on yksi nainen, eli sinä. Jos kerran kaikki, mitä olen elämässäni huomannut ja tajunnut, nähnyt ja kokenut ja asioiat tutkinut ERITTÄIN PALJON, sotii tätä sinun juttuasi vastaan, niin kumpaakohan uskon? Aivan turhaa selittää, etten muka tulisi uskomaan sinun väitteitäsi, kun kerran asiasta on tehty lukemattomia tutkimuksia ja ne sotivat todellakin sinun käsitystäsi vastaan.- Joku vaan
Lukemattomissa tutkimuksissa on saatu selville, että YLEISMAAILMALLISIA seikkoja on olemassa ja ne viehättävät SUURINTA OSAA naisista. Tämän pystyy näkemään ihan oikeassakin elämässä, mikäli haluaa pitää silmiään auki edes jonkun verran. Totta helvetissä tavallisten kaduntallaajamiesten kohdalla se naisten mielipide jakautuu radikaalisti, mutta kun se ei enää jakausu vastaavalla tavalla juuri sen kaikista pienimmän murto-osan kohdalla, johon kuuluu ne KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT JA VIEHÄTTÄVIMMÄT miehet maailmalla.
Tavalliset kaduntallaajat, kuten vaikka minä, jakaa naisten mielipiteet. Mutta KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT MIEHET MAAILMALLA eivät jaa niitä mielipiteitä todellakaan samalla tavalla. Totta helvetissä noista miehistä ollaan kiinnostuneempia kuin minusta, koska minä olen pelkkä kaduntallaaja, mutta nuo ovat seksikkäimmät miehet maailmalla. Totta helvetissä naiset ovat niistä kiinnostuneempia kuin minusta.
Jos sinä ystävien seurassa jaatte mielipiteet jostakin tavallisesta kaduntallaajasta, niin mielipiteitä on vaikka muille jakaa. Sehän on ihan selvää. Mutta jos edelleen otetaan se pienin murto-osa maailman viehättävimmistä miehistä, niin ne mielipiteet eivät jakaudukkaan enää niin paljoa maailmalla. Ei tietenkään, koska ne miehet ovatkin HARVINAISUUKSIA, harvinaisen viehättäviä miehiä. Joten näitä kahta asiaa ei voi mitenkään verrata edes toisiinsa.
Koska tavallista kaduntallaajamiestä, jollaisia on 13 tusinassa, ei voi verrata seksikkääseen ja viehättävään mieheen, joita on suurin piirtein 1 miljoonasta. Ne ovat niin eri asioita.
Aivan yhtä lailla monet miehet jäävät ilman naisten jatkuvia aloitteita, kun eivät omaa sitä ulkonäköä. Jostakin kummasta syystä kuitenkin jotkut harvat miehet saavat niitä jatkuvia aloitteita, koska omaavat sitä ulkonäköä. Juuri tämä on sitä YLEISMAAILMALLISUUTTA. Toisten miesten ulkonäkö on sitä luokkaa, että saavat niitä jatkuvia aloitteita naisilta, mutta sitten taas joidenkin miesten ulkonäkö on sitä luokkaa, että eivät saa niitä ikinä. Toinen saa aina, toinen ei ikinä.
Tämä kumoaa niin tehokkaasti tuon sinun juttusi, että et voi uskoa siihen itsekkään. Kaikki mahdolliset empiiriset havainnot ja kokemukset, mitä minulla on, vain ja ainoastaan vahvistavat tätäkin asiaa. Miksi uskoisin joitakin paskapuheita? Vaikka sinä kuinka väittäisit niin, niin asia ei todellakaan ole niin.
Ja voisit sitten ihan vain aikasi kuluksi kertoa syyn sille, että miksi toiset miehet saavat ventovierailta naisilta JATKUVASTI aloitteita, koska ovat sen verran komeita, mutta sitten taas päinvastainen mies ei saa ikinä? Miksi sitten ne naiset, jotka tuosta toisesta miehestä pitäisivät, eivät niitä aloitteita tee? Miksi tuo toinen mies saa niitä aloitteita JATKUVASTI, koska on pitkä, komea, harteikas, jne. mutta toinen ei saa ikinä?
Tämä vain ja ainoastaan vahvistaa niitä tutkimustuloksia, joita on tehty lukemattomia. Sitten moni kuitenkin aina yrittää vedota johonkin aivan muuhun, joku aina yrittää kumota niitä juttuja, mutta kun se vain ei onnistu. Kun se vain ei mene niin, niin se ei vain mene niin. Kun kerran KAIKKI KOKEMUKSET, KAIKKI, MITÄ OLEN NÄHNYT, KUULLUT, HAVAINNUT, TODENNUT, jne. vain vahvistaa sitä tosiasiaa, niin asiasta ei kannata sen enempää vängätä. Ei sinunkaan. - Joku vaan
Joku vaan kirjoitti:
Lukemattomissa tutkimuksissa on saatu selville, että YLEISMAAILMALLISIA seikkoja on olemassa ja ne viehättävät SUURINTA OSAA naisista. Tämän pystyy näkemään ihan oikeassakin elämässä, mikäli haluaa pitää silmiään auki edes jonkun verran. Totta helvetissä tavallisten kaduntallaajamiesten kohdalla se naisten mielipide jakautuu radikaalisti, mutta kun se ei enää jakausu vastaavalla tavalla juuri sen kaikista pienimmän murto-osan kohdalla, johon kuuluu ne KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT JA VIEHÄTTÄVIMMÄT miehet maailmalla.
Tavalliset kaduntallaajat, kuten vaikka minä, jakaa naisten mielipiteet. Mutta KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT MIEHET MAAILMALLA eivät jaa niitä mielipiteitä todellakaan samalla tavalla. Totta helvetissä noista miehistä ollaan kiinnostuneempia kuin minusta, koska minä olen pelkkä kaduntallaaja, mutta nuo ovat seksikkäimmät miehet maailmalla. Totta helvetissä naiset ovat niistä kiinnostuneempia kuin minusta.
Jos sinä ystävien seurassa jaatte mielipiteet jostakin tavallisesta kaduntallaajasta, niin mielipiteitä on vaikka muille jakaa. Sehän on ihan selvää. Mutta jos edelleen otetaan se pienin murto-osa maailman viehättävimmistä miehistä, niin ne mielipiteet eivät jakaudukkaan enää niin paljoa maailmalla. Ei tietenkään, koska ne miehet ovatkin HARVINAISUUKSIA, harvinaisen viehättäviä miehiä. Joten näitä kahta asiaa ei voi mitenkään verrata edes toisiinsa.
Koska tavallista kaduntallaajamiestä, jollaisia on 13 tusinassa, ei voi verrata seksikkääseen ja viehättävään mieheen, joita on suurin piirtein 1 miljoonasta. Ne ovat niin eri asioita.
Aivan yhtä lailla monet miehet jäävät ilman naisten jatkuvia aloitteita, kun eivät omaa sitä ulkonäköä. Jostakin kummasta syystä kuitenkin jotkut harvat miehet saavat niitä jatkuvia aloitteita, koska omaavat sitä ulkonäköä. Juuri tämä on sitä YLEISMAAILMALLISUUTTA. Toisten miesten ulkonäkö on sitä luokkaa, että saavat niitä jatkuvia aloitteita naisilta, mutta sitten taas joidenkin miesten ulkonäkö on sitä luokkaa, että eivät saa niitä ikinä. Toinen saa aina, toinen ei ikinä.
Tämä kumoaa niin tehokkaasti tuon sinun juttusi, että et voi uskoa siihen itsekkään. Kaikki mahdolliset empiiriset havainnot ja kokemukset, mitä minulla on, vain ja ainoastaan vahvistavat tätäkin asiaa. Miksi uskoisin joitakin paskapuheita? Vaikka sinä kuinka väittäisit niin, niin asia ei todellakaan ole niin.
Ja voisit sitten ihan vain aikasi kuluksi kertoa syyn sille, että miksi toiset miehet saavat ventovierailta naisilta JATKUVASTI aloitteita, koska ovat sen verran komeita, mutta sitten taas päinvastainen mies ei saa ikinä? Miksi sitten ne naiset, jotka tuosta toisesta miehestä pitäisivät, eivät niitä aloitteita tee? Miksi tuo toinen mies saa niitä aloitteita JATKUVASTI, koska on pitkä, komea, harteikas, jne. mutta toinen ei saa ikinä?
Tämä vain ja ainoastaan vahvistaa niitä tutkimustuloksia, joita on tehty lukemattomia. Sitten moni kuitenkin aina yrittää vedota johonkin aivan muuhun, joku aina yrittää kumota niitä juttuja, mutta kun se vain ei onnistu. Kun se vain ei mene niin, niin se ei vain mene niin. Kun kerran KAIKKI KOKEMUKSET, KAIKKI, MITÄ OLEN NÄHNYT, KUULLUT, HAVAINNUT, TODENNUT, jne. vain vahvistaa sitä tosiasiaa, niin asiasta ei kannata sen enempää vängätä. Ei sinunkaan."Luonnettaan voi kehittää, keskustelutaitoja ja muita sosiaalisia taitoja voi kehittää, naamaankin voi panostaa (esim. hoitaa aknea, käyttää kosteusvoidetta, ajella parran) jne. Matalaa testosteronitasoakin voi kai lääkärillä hoidattaa esim. saamalla tarvittaessa lääkkeillä hormonitasoa nostavasti."
Kyllä, juuri näin, eihän tässä kukaan ole mitään muuta väittänytkään. Moniin asioihin voi aina vaikuttaa, mutta se oma pointti tässä onkin juuri se, että niihin voi vaikuttaa VAIN TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Vaikka kuinka vaikuttaisit asioihin, vaikka kuinka tekisit kaikkesi jonkun asian eteen, niin ei se tarkoita, että siitä tulisi sellainen lopputulos kuin haluaisit.
Kyllä sitä aina voi kasvattaa partaa, aina voi vaikuttaa hiustyyliin, aina voi vaikuttaa akneen, jne. mutta kun nuo ovat vain pelkkiä pintaraapaisuja. En itse esim. voi vaikuttaa kasvojeni rakenteeseen tai luustoon. En siis voi vaikuttaa siihen PERUSULKONÄKÖÖNI. Voin vaikuttaa siihen, mitä laitan päälleni, mutta en voi vaikuttaa siihen, minkälaisen ruumiinrakenteen saan syntymässä, jotta voin sitä treenata. En voi muuttaa enää ruumiinpituuttani, en voi saada silmistäni luontaisesti viehättäviä, en voi saada äänestäni seksikästä ja naisia viehättävää, jne.
Vaikka voin vaikuttaa asioihini, niin voin vaikuttaa niihin ERITTÄIN RAJALLISESTI. Tätä tarkoitan. Jos mies on naisten silmissä komearaaminen, niin hänellä on myöskin niitä piirteitä, joita ei voi enää mitenkään muuttaa. Ei kyse ole pelkästä parrasta, ei kyse ole pelkistä hiuksista, ei kyse ole pelkästään vaatteista, vaan kasvojen rakenteesta ja luustosta, pituudesta, silmien viehättävyydestä, jne. Siis sellaisista asioista, joihin ei vain yksinkertaisesti voi vaikuttaa.
Joku ehdottaa kauneusleikkausta. Leikkauksen jälkeen kasvot ovat yleensä vielä hirveämmän näköiset, kalun pidennysleikkauksien jälkeen penis saattaa olla toimintakyvytön, eikä sitä edes pystytä pidentämään niin paljoa, jne. Ja kun ajattelee, että mitä naiset ovat mieltä miehestä, jonka kasvot ovat täynnä leikkausarpia, kalu ei toimi kunnolla pidennysleikkauksen jälkeen, niin varsinkin silloin juuri ne loputkin naiset kaikkoavat. Ei niillä leikkauksilla saavuteta yhtään mitään, koska ihmiset edelleenkin arvostavat luomua ja aitoutta.
Voit siis vaikuttaa asioihisi, mutta voit vaikuttaa niihin vain TIETTYJEN RAJOJEN SISÄLLÄ, et yhtään sen enempää. Perusulkonäköäsi, perustemperamenttiasi, perusluonnettasi, jne. et vain yksinkertaisesti voi muuttaa mitenkään. Vaikka kuinka muuttaisit itseäsi, niin aina jää jäljelle niitä olennaisia asioita ja olennaisia piirteitä, joille et yksinkertaisesti voi yhtään mitään. Se on täysin päivänselvää.
Minäkin voin toki hoitaa matalaa testosteroniani lääkkeillä, mutta kun se ei tuo minulle enää niitä asioita, joita tuo testosteronin puute sai aikaan MURROSIÄSSÄ. Murrosiässä tapahtuu ihmisen kaikista suurin fyysinen muutos ja sitä ei enää yksinkertaisesti saa takaisin aikuisiän testohoidoilla. Se on yksinkertaisesti mahdotonta.
Joten aivan turhaa yrittää selittää yhtään mitään paskaa mistään asioiden muuttamisesta, koska se on niin rajallista. Jokainen syntyy tähän maailman sellaisena kuin syntyy ja saa ne kortit, mitkä saa. Niillä on vain pelattava. Et voi muuttaa itseäsi kuin TIETTYJEN RAJOJEN SISÄLLÄ, et voi yksinkertaisesti sen enempää. Tämän luulisi olevan jokaiselle palstalaiselle selvää.
"Jos katsoo omia sukulaisia, tuttavia, naapureita jne niin hirmu paljon on ihan tavallisia miehiä, joilla on puoliso."
Mitä yrität sanoa tällä? Mitä sitten, vaikka niillä tavallisilla miehillä on puoliso, ketä kiinnostaa? Kun ottaa huomioon, minkälaisista miehistä naiset KAIKISTA ENITEN kiinnostuvat, niin kukaan noista tavallisista miehistä ei kuulu siihen joukkoon, joten on aivan turhaa selittää tuollaista.
Edelleen, naiset tyytyvät siihen, mitä saavat ja silloin tuollainen perustavismies kelpaa. Miehet vain eivät tahdo sitä käsittää. Miehet eivät käsitä myöskään sitä, että jos naiselle olisi TÄYSIN VAPAA VALINTAMAHDOLLISUUS, niin kukaan noista tavismiehistä ei olisi siinä joukossa. Kyllä edelleen ne kaikista viehättävimmät miehet keräisivät ne naiset, piste. Tämäkin on selvää varmasti aivan kaikille.
Jos on tahtoa löytää puoliso, voiko turhempaa enää ollakkaan. Jos minä haluan tietynlaisen naisen itselleni, mutta oma taso ei vain yksinkertaisesti riitä, niin ei ole kyse minkäälaisesta tahdosta enää. Ei se tahto siinä auta hevon vittujakaan millään muotoa, koska se syy on siinä, etten itse miehenä ole niin kiinnostava, että se nainen myöskin kiinnostuisi.
Juuri tuollaisten tekojen kautta moni nainen ja mies vain TYYTYY JA KELPUUTTAA jonkun kumppanin, kun se oma taso ei parempaankaan pysty. Juuri tällaisten tekojen kautta ihmiset antavat huijata ja kusettaa itseään minkä kerkiävät.
- ...
Niin, onko kukaan koskaan kuullut naisesta joka tekisi jotain hyödyllistä (vaikkapa auttaisi) tai jotain käytännöllistä. En minkään.
Äiti Teresa, Florence Nightingale nyt tuli ensimmäisinä mieleen.
Murhattu Anna Politkovskaja (kirjoitusasu varmaankin väärin), Aun Sang-Su Kyin (taas kirjoitusasu väärin), Äiti Amman, Marie Curie.- ...
femnerd kirjoitti:
Äiti Teresa, Florence Nightingale nyt tuli ensimmäisinä mieleen.
Murhattu Anna Politkovskaja (kirjoitusasu varmaankin väärin), Aun Sang-Su Kyin (taas kirjoitusasu väärin), Äiti Amman, Marie Curie.naisia on maailmassa noin 2.5 miljardia ja näistä 6 on tehnyt jotain muuta kun puuteroinut omaa persettään. Hienoa, oikein hienoa.
- ajan lyhyt historia
... kirjoitti:
naisia on maailmassa noin 2.5 miljardia ja näistä 6 on tehnyt jotain muuta kun puuteroinut omaa persettään. Hienoa, oikein hienoa.
Naisilla on ollut mahdollisuus tehdä asioita vasta sata vuotta. Curiekin joutui naamioitumaan mieheksi päästäkseen yliopiston laboratorioon. Jo se, että naiset onnistui taistelemaan ihmisoikeudet itselleen siitä tilanteesta, että naiset oli miesten omaisuutta, on ihan saavutus - ja vielä saavuttamatta aika monessa paikassa.
- atm #5334
ajan lyhyt historia kirjoitti:
Naisilla on ollut mahdollisuus tehdä asioita vasta sata vuotta. Curiekin joutui naamioitumaan mieheksi päästäkseen yliopiston laboratorioon. Jo se, että naiset onnistui taistelemaan ihmisoikeudet itselleen siitä tilanteesta, että naiset oli miesten omaisuutta, on ihan saavutus - ja vielä saavuttamatta aika monessa paikassa.
Ei nyt aivan noinkaan. Esimerkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Artemisia_Gentileschi
t: piiloalfa ... kirjoitti:
naisia on maailmassa noin 2.5 miljardia ja näistä 6 on tehnyt jotain muuta kun puuteroinut omaa persettään. Hienoa, oikein hienoa.
Nämä tulivat päähäni muutaman minuutin mietiskelyn jälkeen! Ja ainoita joiden nimet muistin, onhan niitä muitakin.
- hän, joka keksi "velcro"- tarrasysteemin
- hän, joka keksi pesukoneen
- hän, joka keksi kevlarin (käytetään luotiliiveissä)
- hän, joka keksi titrauksen
- hän, joka on kai perulainen ja voitti nobelin rauhanpalkinnon 90-luvulla
- kaikki naismaalarit
- kaikki naiskirjailijat
Leena Palotie tuli nyt mieleen.
En tunne kyllä yhtäkään naista, joka puuteroisi pyllyään. Montako itse tunnet? Ovatko oikein sanoneet puuteroivansa pyllynsä? En_usko!
- 17+8
Narsisti miehet ainakin odottaa pelastavia uhrejaan helsingin keskustan baareissa. Uhreja ja ressukoita narskut ei ole sitten ollenkaan.
Varsinkin narsut odottaa naiveja ja köyhiä yh-äitejä, tai muuten vaan nuoria. Näitä "odottajia" on sitten baarit täynnä... - aswe487874y6 4eawe
Luin:
"Miehen odotetaan panevan naista"
Mietin: öh nii'in- wsefwe44 korjaus
naisia
- Naisen kommentti
Joku Vaalle. Olet oikeassa siinä ettei kimittävä, honottava tai naisnainen ääni naista viehätä (kauheaa kuultavaa naisenkin aiheuttamana). Ääntä voi harjoitella paljon nauhurin kera. Hidasta mutta toimivaa. ihmisen luusto uusiutuu täysin viimeistään 12 vuodessa ja niinpä järkevällä mutta paljolla, jatkuvasti lisääntryvällä lihasrasituksella luustonsa saa heiveröisestä huomattavasti voimistumaan (veljeni hyvä esimerkki). Lihasten kanssa sama helpommin ja nopeammin. Veljeni oli lyhyt, mutta naiset kiinnostuivat hänestä todella paljon, vientiä riitti. Hänellä oli karismaa, ei m ikään huuliveikko mutta persoonallinen ja yksilönä jotain muuta kuin tusinatavaraa. Ihan itse kasvoi sellaiseksi kun vanhemmista ei mallia ollut.
Mutta tuo jatkuva viittaanmisesi isokaluisuuteen on käsittämätön. En ikinä saa orgasmia kalun koolla, kun itse yhdyntä ei kiihota klitoristani mitenkään ja klitoris on minun orgasmini lähde. Se että on hyvä sängyssä on kyllä iso asia, koska halut lähtisivät jos jotain opintotunteja pitäisi ruveta antamaan. Minulta kiihotus keskeytyisi saman tien. Mutta jostain on oppi haettava, niin miehen kuin naisen. olen itse aiemmin kokeillut useita miehiä ja voin vakuuttaa että suurin osa miehistä ei oikeasti edes tiedä milloin nainen saa orgasmin, eivätkä tuskin koskaan kiihota klitorista riittävästi sormin, kielellä tai kalulla. Nyt minulla on toistakymmentä vuootta ollut mies. jonka kanssa ne orkut saan.
pituudesta vielä: en oilsi pystynyt seukkaamaan itseäni lyhyemmän tai hintelämmän miehen kanssa. Koska olen ollut hyvin treenattu ja vahva niin sitä haluan myös mieheltä. Lyhyen ja hintelän miehen kannattaa keskittyä etsimään lyhyitä ja hinteliä naisia. Summa summarum: mitä suurempi fyysinen ja henkinen samankaltaisuus sitä paremmat mahdollisuudet. Heheeeeeeeeeeeee ei me ketään odotella...vaihtelemme vain...
- Joku vaan
"Ääntä voi harjoitella paljon nauhurin kera. Hidasta mutta toimivaa. ihmisen luusto uusiutuu täysin viimeistään 12 vuodessa ja niinpä järkevällä mutta paljolla, jatkuvasti lisääntryvällä lihasrasituksella luustonsa saa heiveröisestä huomattavasti voimistumaan (veljeni hyvä esimerkki)."
Ääntä voi harjoitella paljon, joo, mutta tässäkin vaikuttaa paljolti testosteroni. Testo aiheuttaa miehellä sitä äänen möreyttä ja mataluutta ja seksikkyyttä. Harvoilla miehillä vain on sellainen ääni, joka naisia viehättää, eivätkä he voi sille yhtään mitään. Sellaista ääntä, mitä minä itse henkilökohtaisesti tarkoitan, ei voi enää millään harjoittelulla saada, koska se tulee SYNTYMÄLAHJANA.
Luuston ja lihaksiston treenaamisesta, on totta kai selvää, että siihen voi vaikuttaa paljon treenillä. Sehän on päivänselvää. Mutta en voi valita itselleni, minkälaiset vartalon, elimistön ja luuston saan SYNTYMÄLAHJANA, ymmärrätkö? Kuten olen monta kertaa tässäkin keskustelussa maininnut, niin olen panostanut paljon lasten ja nuorten urheiluvalmennukseen. Olen opiskellut sitä vaikka kuinka ja paljon ja asiantuntijoiden kautta olen oppinut kaikenlaista. Ei ole todellakaan sama asia, että kuka treenaa, kaikki LÄHESKÄÄN kaikki eivät voi saada samanlaista kroppaa ja samanlaista luustoa ja samanlaista elimistöä kuin niillä, keillä se on jo SYNTYMÄN kautta vahva ja vahvarakenteinen.
Niin se vain menee, ei sille voi mitään. Pelkällä harjoittelulla ei saada sellaista kroppaa, luustoa ja lihaksistoa KUIN MINÄ TARKOITAN, vaan se on täysin geenien ja treenin yhteisvaikutus. Pelkällä treenillä ei saada sitä syntymän kautta saatua pohjaa, ei vain saa. Merkitystä tässä onkin juuri sillä, että minkälaisen POHJAN sille treenaamiselle saa syntymässä. Koska minulla ei ole sitä pohjaa, niin en voi millään treenillä tai panostamisella saada juuri niitä tuloksia kuin haluan. Ymmärrät tämän varmasti aivan hyvin mitä tarkoitan? Geenit yhdistettynä treenaamiseen, valmis pohja yhdistettynä kovaan treenaamiseen.
"Veljeni oli lyhyt, mutta naiset kiinnostuivat hänestä todella paljon, vientiä riitti. Hänellä oli karismaa, ei m ikään huuliveikko mutta persoonallinen ja yksilönä jotain muuta kuin tusinatavaraa. Ihan itse kasvoi sellaiseksi kun vanhemmista ei mallia ollut."
Tässä onkin juuri se pointti. Vaikka hänellä olikin niitä naisia, niin hän ei kuitenkaan missään vaiheessa ole ollut SILLÄ TASOLLA, MITÄ MINÄ TARKOITAN. Hän ei todellakaan kuulu siihen pienen pieneen murto-osaan, siihen 0,1:een prosenttiin kaikista halutuimmista miehistä. Ei vain kuulunut, vaan hän jäi kauas siitä.
Se, mitä yritän tässä sinulle sanoa, niin jos hän olis ollut pidempi, hänellä olisi ollut vielä kaiken lisäksi myöskin ulkoista komeutta, viehättävyyttä, jne. sen karisman ja luonteen lisäksi, niin naiset olisivat
a) aiempaa enemmän kiinnostuneita ja
b) niitä naisia olisi ollut huomattavasti enemmän, koska hänellä olisi ollut niitä viehättäviä piirteitä enemmän.
Ymmärrät varmasti, mitä tarkoitan? Hän oli omalla tasollaan, mutta myöskin nuo puutteet saivat aikaan sen, ettei hän kiinnostanut naisia enempää. Hän ei todellakaan kuulunut niiden KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIEN miesten joukkoon, koska hänellä oli puutteita ulkonäössä.
Persoonallisuus YHDISTETTYNÄ viehättävään ulkonäköön viehättää naisia enemmän kuin pelkkä persoonallisuus. Tämä pitäisi olla kaikille itsestäänselvää. Hän olisi kiinnostanut naisia PALJON ENEMMÄN, jos hänellä olisi ollut myöskin enemmän niitä viehättäviä piirteitä, sen persoonan ja luonteen LISÄKSI.- Joku vaan
"Se että on hyvä sängyssä on kyllä iso asia, koska halut lähtisivät jos jotain opintotunteja pitäisi ruveta antamaan."
Enhän ole missään väittänytkään, että iso kalu olisi tärkeämpi kuin sänkytaidot, en ole niin väittänytkään. Mutta pointti onkin nimenomaan se, että jos mies on hyvä sängyssä, osaa nuolla ja sormettaa, osaa suudella, jne. niin totta helvetissä se iso kalu viehättää ja lisää sen miehen seksuaalista vetovoimaa. Suurin osa naisista kuitenkin viehättyy isosta kalusta, jolloin se lisää sitä miehen seksuaalista vetovoimaa ja jos mies on oikeasti hyvä ja huomaavainen sängyssä, niin totta vitussa se iso kalu vain lisää sitä naisen kiihoittumista. Tämän ovat lukemattomat naisetkin itse todenneet, joten asiasta on aivan turhaa vängätä vastaan. Tiedän tasan tarkkaan, mistä kirjoitan ja mitä tarkoitan.
Vaikket sinä saisikaan orgasmia kalun koolla, niin nimenomaan tässä tarkoitankin sitä YLEISMAAILMALLISUUTTA. Eli kun miehellä on se iso kalu, niin suurin osa naisista kiihoittuu ja seksin omassa kiihoittuu myöskin siitä kalun koosta. Niin yksinkertainen perusasia kuin olla ja voi, eli ei kannata vängätä vastaan.
Aina kun puhutaan seksistä, parisuhteesta, seksuaalisuudesta, jne. niin aina otetaan esille se, mikä on muka tärkeintä, jne. Totta kai se tärkein merkkaa eniten, mutta ikinä vain ei oteta huomioon, että totta vitussa myöskin ne vähemmän tärkeät asiat nostavat sitä kiihoitusta, kiinnostusta ja viehätystä. Vaikka kuinka paljon puhuttaisiin, että sisäiset asiat ja luonne on tärkeintä parisuhteessa, niin totta kai ne ulkoiset tekijät vain lisäävät sitä kiihoitusta ja kiinnostusta, koska ulkoiset seikat MYÖSKIN kiinnostavat ja lisäävät sitä viehätystä.
Aina näissä asioissa nämä jutut kierretään tehokkaasti, ikään kuin asian vierestä. Mutta kun varsinkin minua on aivan turhaa yrittää kusettaa näissä asioissa, tiedän varsin ja vitun hyvin, mitkä asiat naisia viehättävät, joten aivan turhaa yrittää väittää ja vängätä mitään muuta. Se ei muuta maailman asioita miksikään, että niitä yritetään kieltää ja kiertää.
Samaapa olen itsekin netissä ollessani miehenä pohtinut. Että monet miehet valittavat, että kun nainen ei tee aloitetta. No ei tee, koska se on miehen homma! Nainen arvostaa rohkeutta miehessä - ei arkuutta! Ja vaikka arka mies jotenkin naisen kanssa pääsisi kontaktiin, se tuskin kovin kauaa kestäisi. Eli mies: älä odota - toimi!
- awsert4444444 4t6q3
Tää on taas tekemällä tehtyä horinaa, jonkun feminismin alalajin uskomuksia alottaja on nainen, ja vastaa omiin kirjotuksiinsa muka keskustelun kautta syöttää oppiaan opetuslapsilleen
- Ei tilastokeskiarvo
Armeija jäi käymättä, kirkosta erosin ja ilman naista olen saanut pärjätä varsin hyvin. Luonne on sen laatuinen että tekisi mieli lyödä jos joku yrittää komennella/rehennellä.
- Joku vaan
"Samaapa olen itsekin netissä ollessani miehenä pohtinut. Että monet miehet valittavat, että kun nainen ei tee aloitetta. No ei tee, koska se on miehen homma! Nainen arvostaa rohkeutta miehessä - ei arkuutta! Ja vaikka arka mies jotenkin naisen kanssa pääsisi kontaktiin, se tuskin kovin kauaa kestäisi. Eli mies: älä odota - toimi!"
Naiset voivat nimenomaan ajatella, että aloitteiden teko on miesten hommaa, mutta tässä on kuitenkin yksi pointti: jos mies on HARVINAISEN komea, pitkä, karismaattinen, viehättävä ja seksikäs, niin naisia pyörii ympärillä jatkuvasti aloitteita tehden ja seksuaalista huomiota antaen. Ei se todellakaan tarkoita, että mies olisi millään tavoin vässykkä tai raukka, vaan että ylipäätään naiset viehättyvät miehestä ja tekevät aloitteita, alkavat flirttailla, jne.
Rumat miehet eivät saa aloitteita naisilta siksi, koska he eivät naisia niin viehätä. Naisethan tekevät aloitteita juuri niille kaikista halutuimmille miehille, eivätkä he todellakaan ajattele, että mies olisi joku raukka, kun ei tee niitä itse. Vaan nimenomaan siksi, että niin komea ja viehättävä mies on HARVINAISUUS ja naiset kokeilevat siksi onneaan ja haluavat myöskin sen miehen huomiota.
Eivät naiset niitä aloitteita todellakaan tee keille tahansa miehille, vaan juuri niille miehille, ketkä ovat KAIKISTA HALUTUIMPIA JA VIEHÄTTÄVIMPIÄ. Eivät naiset todellakaan millään muotoa ajattele, että sellainen mies olisi mikään raukka, päinvastoin.
Arat ja ujot miehet ovat taas asia erikseen, niitä en ole tässä käsitellyt lainkaan, enkä käsittele. Eli tässä ei ole kyse minkäänlaisesta arkuudesta ja ujoudesta, vaan miehestä, jolla on valinnanvaraa naisten suhteen, pystyy aina valitsemaan parhaimmat naiset päältä, saa juuri niitä naisia, joiden perään muut miehet kuolaavat, jne. Ei tuollainen mies ole todellakaan mikään nössö, vaan kaikkea muuta. Naiset tekevät tuollaisille miehille jatkuvia aloitteita ja antavat seksiehdotuksia ilman minkäänlaista ajatusta mistään nössöydestä, koska siitä ei ole tässä tapauksessa kyse.
Jos mies tulee vaikka johonkin juhliin paikalle ja kiinnittää jo ulkonäöllään naisten huomion, niin aloitteita sataa vaikka kuinka ja paljon. Mies vain viehättää naisia niin paljon, että naiset haluavat sen miehen seuraa. Ei kyse ole millään muotota mistään ujoudesta tai siitä, että iskeminen muka olisi miesten hommaa. Ei todellakaan. Kyseinen mieskin voi tehdä niitä aloitteita, mutta totta helvetissä nekin naiset, jotka eivät niitä aloitteita siltä mieheltä saa, tekevät niitä sitten itse miehelle. Tämäkin on niin yksinkertaista.- Joku vaan
Ja muista, että koska naiset tekevät aloitteita juuri niille kaikista viehättävimmille miehille, niin muut jäävät ilman. Silloin, kun naiset tekevät niitä aloitteita, kyseessä on ERITTÄIN viehättävä mies. Jos sinä itse joudut tekemään niitä aloitteita, se kertoo vain siitä, ettet ole samaa tasoa. Ei sinun ulkonäkösi ole todellakaan niin viehättävää, että naiset tulevat itse sinun luoksesi. Ei sinun karismasi todellakaan ole niin naisia viehättävää, että he tulisivat sinun luoksesi. Ja niin edelleen.
Kun naiset tekevät niitä aloitteita niille kaikista viehättävimmille miehille, niin ei ole kyse siitä, että iskeminen olisi miesten hommaa. Vaan yksinkertaisesti siitä, että kun kerran sellainen harvinaisuus on paikalla, niin totta helvetissä naiset aktivoituvat. Kun he tajuavat, että mies ei heihin huomiota kiinnitä ilman omaa aloitetta, mutta haluaisivat kuitenkin sen miehen, niin naisten on pakko tehdä niitä aloitteita. Totta vitussa naiset tajuavat, ettei se mies ole mikään nössö, arka tai ujo vaan että valinnanvaraa on niin paljon, ettei tarvitse mitään tavisnaisia yrittää. Mutta silloin juuri ne, ketkä jäävät sen miehen huomion ulkopuolelle, sitä yrittävät siltä mieheltä hakea.
Tämä on juuri se syy, miksi en tee minkäänlaisia aloitteita naisille. Koska naiset tekevät niitä aloitteita vain niille KAIKISTA SEKSIKKÄIMMILLE miehille, niin jos en niitä aloitteita naisilta saa, niin en myöskään ole sellainen mies. Ei minulla silloin ole myöskään sitä samaa annettavaa naisille. Naiset juoksevat juurikin niiden kaikista haluttavimpien miesten perässä ja jos ne eivät juokse minun perässäni, tiedän etten ole sellainen mies, eikä minulla täten ole sitä annettavaakaan naisille.
Jos minä teen aloitteita, olen silloin selkeästi heikompitasoisempi mies kuin ne KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT MIEHET, joiden luokse naiset tulevat. Sillä on eroa: tulevatko naiset sinun luoksesi vai joudutko itse tekemään sen työn. Nainen arvostaa rohkeutta miehessä, totta kai, mutta vain jos mies on naisten silmissä viehättävä. Monet miehet tekevät aloitteita naisille, mutta saavat pakit, koska eivät ole viehättäviä. Se siitä rohkeudesta.
Ja luuletko ihan oikeasti, että jos mies viehättää VALTAOSAA naisista, niin hän olisi joku saatanan nössö? No ei todellakaan. Tekee aloitteen jollekkin kauniille naiselle ja saa siitä itselleen seuraa, jos haluaa. Mutta ei välttämättä tarvitse itse tehdä mitään, koska on jo sen verran seksikäs ja kiihoittava mies naisten keskuudessa, että naiset tulevat ihan itse miehen luokse. Joku vaan kirjoitti:
Ja muista, että koska naiset tekevät aloitteita juuri niille kaikista viehättävimmille miehille, niin muut jäävät ilman. Silloin, kun naiset tekevät niitä aloitteita, kyseessä on ERITTÄIN viehättävä mies. Jos sinä itse joudut tekemään niitä aloitteita, se kertoo vain siitä, ettet ole samaa tasoa. Ei sinun ulkonäkösi ole todellakaan niin viehättävää, että naiset tulevat itse sinun luoksesi. Ei sinun karismasi todellakaan ole niin naisia viehättävää, että he tulisivat sinun luoksesi. Ja niin edelleen.
Kun naiset tekevät niitä aloitteita niille kaikista viehättävimmille miehille, niin ei ole kyse siitä, että iskeminen olisi miesten hommaa. Vaan yksinkertaisesti siitä, että kun kerran sellainen harvinaisuus on paikalla, niin totta helvetissä naiset aktivoituvat. Kun he tajuavat, että mies ei heihin huomiota kiinnitä ilman omaa aloitetta, mutta haluaisivat kuitenkin sen miehen, niin naisten on pakko tehdä niitä aloitteita. Totta vitussa naiset tajuavat, ettei se mies ole mikään nössö, arka tai ujo vaan että valinnanvaraa on niin paljon, ettei tarvitse mitään tavisnaisia yrittää. Mutta silloin juuri ne, ketkä jäävät sen miehen huomion ulkopuolelle, sitä yrittävät siltä mieheltä hakea.
Tämä on juuri se syy, miksi en tee minkäänlaisia aloitteita naisille. Koska naiset tekevät niitä aloitteita vain niille KAIKISTA SEKSIKKÄIMMILLE miehille, niin jos en niitä aloitteita naisilta saa, niin en myöskään ole sellainen mies. Ei minulla silloin ole myöskään sitä samaa annettavaa naisille. Naiset juoksevat juurikin niiden kaikista haluttavimpien miesten perässä ja jos ne eivät juokse minun perässäni, tiedän etten ole sellainen mies, eikä minulla täten ole sitä annettavaakaan naisille.
Jos minä teen aloitteita, olen silloin selkeästi heikompitasoisempi mies kuin ne KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT MIEHET, joiden luokse naiset tulevat. Sillä on eroa: tulevatko naiset sinun luoksesi vai joudutko itse tekemään sen työn. Nainen arvostaa rohkeutta miehessä, totta kai, mutta vain jos mies on naisten silmissä viehättävä. Monet miehet tekevät aloitteita naisille, mutta saavat pakit, koska eivät ole viehättäviä. Se siitä rohkeudesta.
Ja luuletko ihan oikeasti, että jos mies viehättää VALTAOSAA naisista, niin hän olisi joku saatanan nössö? No ei todellakaan. Tekee aloitteen jollekkin kauniille naiselle ja saa siitä itselleen seuraa, jos haluaa. Mutta ei välttämättä tarvitse itse tehdä mitään, koska on jo sen verran seksikäs ja kiihoittava mies naisten keskuudessa, että naiset tulevat ihan itse miehen luokse.Näin ollen varmaan myös hekin miehet tekevät oikein ketkä juoksee kerta toisensa jälkeen haluttujen naisartistien keikoilla. Onkin iloinen, että itellä on lippu Anna Puun keikalle Louhisaliin 28.2. Anna Abreun keikalle Sellosaliin 19.5. Ja myös Laramie Rockin keikalle aion mennä oliki nyt 22.2.
Onko näin tosiaan hyvä että juostaan vastakkaisen sukupuolen suhteen vain haluttavien perässä. Mitäköhän tulis siitä jos monet muutkin miehet alkais juoksee lähinnä naisjulkkujen perässä?suomi-sinkku kirjoitti:
Näin ollen varmaan myös hekin miehet tekevät oikein ketkä juoksee kerta toisensa jälkeen haluttujen naisartistien keikoilla. Onkin iloinen, että itellä on lippu Anna Puun keikalle Louhisaliin 28.2. Anna Abreun keikalle Sellosaliin 19.5. Ja myös Laramie Rockin keikalle aion mennä oliki nyt 22.2.
Onko näin tosiaan hyvä että juostaan vastakkaisen sukupuolen suhteen vain haluttavien perässä. Mitäköhän tulis siitä jos monet muutkin miehet alkais juoksee lähinnä naisjulkkujen perässä?No joo tuo oli ehkä vähän yliammuntaa. Nautin kyllä noista artisteista.
Mutta taitaa olla niin että tuun kiertämään suhteet. Elämähän on sinkkuna simppelimpää ja kivempaa varmaan monien mielestä. Ei oo suhteiden kiemuroita. Matkustelkaa ja käykää tapahtumis minkä vaan ehdittesuomi-sinkku kirjoitti:
No joo tuo oli ehkä vähän yliammuntaa. Nautin kyllä noista artisteista.
Mutta taitaa olla niin että tuun kiertämään suhteet. Elämähän on sinkkuna simppelimpää ja kivempaa varmaan monien mielestä. Ei oo suhteiden kiemuroita. Matkustelkaa ja käykää tapahtumis minkä vaan ehditteEikä me odoteta mitään pelastajaa van ollaan päätetty elää ilman raastavia suhteita.
- aatami1
ihteä kummastuttaa semmonen asia että kuinka naiset on niin vietävissä kun hommaa tatuointeja käsiin ja hokee vittu saatanaa tupakki suussa, ja perse maata viistäen! eli ihastutaan niin sanottuun mukamas kovaan jätkään joka ei todellakaan oo kova kun tosipaikka tulee, ei löydykkään vastusta kun hiljanen mies vastassa! ettekö näe metsää puilta
- ykskätinen
Ketjun aloittaja taitaa olla oikea papattaja, täydellistä etsii, niin luu jää käteen.
Ei taida olla palikat aivan kohdilaan, kun aloittanut tämän ketjun.. 8-o - muummi
Alussa tavataan se mies! Vahva, arvonsatunteva ja suojeleva. Suhteen kehittyessä ja jatkuessa tutustutaan siihen Oikeaan mieheen: aitoon, herkkään, tuntevaan ja ehkä haavoittuvaankin, Mieheen joka ei ole "äidin pikkupoika" vaan aidosti suhteessa mukana oleva. Vaikka olen itse pettynyt suhteessa ja sinkku uskon edelleen että miehet haluavat olla aitoja suhteessaan, se vaatii vaan todella paljon luottamusta ja halua tulla lähelle-molemmilta.
- hei muumi
Just niinq tässä parisuhteessa.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288644249388.html?pos=ok-nln
Niin ihana ja aito tunnesykkyrämykkyrä. Ihanaa kun mies uskaltaa olla aito ja heikko. Mä en kestä! Aitoa rakkautta, just tällaista se on, että vaikka välillä petetään, ja petetään lisää, niin rakkaus silti voittaa. Tällanen mies niinq oikeesti ymmärtää mitä parisuhde ja rakkaus on!
- yukyukyukyyuk
No miksi ei? Onhan naisiakin, jotka vaatii, että mies tekee ekan siirron, joten miksei sitten miehiäkin.
- joku vaalle
Sinä et todellisuudessa etsi naista, vaan haluaisit olla naisten iskuyritysten kohde. Haluaisit jatkuvaa voitelua siitä itsetunnollesi, mutta en ymmärrä mitä iloa sellaisesta on. Haluaisit olla näiden kuvaamiesi miesten kaltainen, jottei sinun tarvitsisi tehdä mitään ja naiset pyörisivät ympärillä. Mitä iloa sellaisesta on? Et ainakaan kumppania kaipaa, vaan kadehdit pelkästään noita toisenlaisia miehiä. Oletko koskaan ajatellut että ne kadehtimasi miehet eivät myöskään välttämättä löydä rakasta niistä ympärillä pyörivistä naisista? Yhtä vähän kuin naiset, joiden ympärillä miehet pyörivät, eivät todellakaan usein niistä tyypeistä kumppania löydä. Alotteita tehdään molemminpäin, eikä se ole tae kumppanin löytämisestä kumpi osapuoli aloitteen telee. Moni ei kaikkien suosimaa halua, koska se ympärillä pyöriminen ei parisuhteen alettua lopu ja on harmillista kun omaa rakasta aina pommitetaan.
- Oma mielipiteeni
Hmm... lähdin kirjoittelemaan vastausta omalta näkövinkkelistä ja huomasin että kaikkeen vastaaminen, kun parin asian voi lukea tuosta eri tapaan, ei ollut mahdollista merkkimäärän maximin iskiessä vastaan.
Jotenka heitän vain pari pointtiin:
Kenties jotkut haluavat uskoa siihen että he löytävät sen oikean omaan elämäänsä.
Ylipäänsä kaikki tulee muuttumaan totaalisesti naisen tultua elämään, eikä naisen tarvitse itse muuttaa yhtikäs mitään, mielestäni se on aika sanomattakin selvää...
Yksinäisyys voi olla monelle asia, joka musertaa sielua eniten. Nainen pelastaa miehen yksinäisyydeltä, tosin sekin hoituu aivan itsestään siinä arjen sivussa. Joillekin taas yksinäisyyden suoma vapaus sopii hyvinkin, mutta hei meitä on moneen lähtöön.
Näille miehille oman elämän kumppani vain merkitsee niin paljon, miksi ei saisi uskoa siihen että moisen onnen löytää?
Nämä olivat vain ja ainoastaan omia mielipiteitäni tämän asian tiimoilta, ei tarvitsee yleistää mitään kun ei ole siihen tarvetta, jokainen on oma itsensä.
Ihmisen mieli on kummallinen asia, edes itseään ei välttämättä ymmärrä saatika sitten toisia. - Joku vaan
"Sinä et todellisuudessa etsi naista, vaan haluaisit olla naisten iskuyritysten kohde."
Minä haluaisin olla mies, joka kuuluu niiden kaikista viehättävimpien miesten joukkoon ja kyllä, tuollaiset miehet saavat naisilta jatkuvasti aloitteita, seksuaalista huomiota ja flirttiä.
Mutta minä myöskin haluaisin sitä seksiäkin juuri niiden naisten kanssa, joista olen kiinnostunut. Kun mies saa jatkuvasti naisilta niitä aloitteita ja naiset haluaisivat jatkuvasti minun kanssani sänkyyn, niin totta kai se kertoo minun viehätysvoimastani paljonkin. Enhän minä todellakaan menisi niiden kaikkien naisten kanssa sänkyyn vaan vain niiden kiinnostavimpien naisten kanssa. Mutta se aina kuitenkin joka tapauksessa kertoo siitä minun viehätysvoimastani, mitä enemmän niitä kiinnostuneitan naisia on. Ja jos kyseessä on mies, joka kuuluu niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin, niin niitä naisia todellakin riittää vaikka muille jakaisi.
Ei se todellakaan tarkoita sitä, ettei minun tarvitsisi tehdä mitään niiden naisten eteen, ei, ymmärsit asian väärin. Aivan yhtä paljon minäkin voisin tehdä niitä aloitteita, mutta kuten varmasti hyvin muistat, niin naiset tekevät joukolla aloitteita vain niille kaikista kiinnostavimmille miehille. Tällöin se kertoo sen miehen vetovoimasta niiden naisten keskuudessa. Ei se todellakaan tarkoita sitä, että olisin muka joku ylimielinen laiska, vaan että itse tekisin aloitteita, mutta olisin myöskin itse niiden jatkuvien aloitteiden kohteena, koska omaisin niin paljon sitä vetovoimaa.
Ymmärsit siis ihan täysin väärin tuon jutun, mitä kirjoitin.
Kyllä, totta kai kadehdin niitä miehiä, jotka kuuluvat niihin KAIKISTA HALUTUIMPIIN, SEKSIKKÄIMPIIN, VIEHÄTTÄVIMPIIN, PUOLEENSAVETÄVIMPIIN JA KIINNOSTAVIMPIIN miehiin, totta helvetissä olen kateellinen ja katkera siitä. Ja ihan yhtä lailla minulla on myöskin täysi oikeus siihen. Olen katkera ja kateellinen siitä, että niillä miehillä on kaikkea sellaista, mitä minulla ei ole, mutta jota MYÖSKIN MINÄ haluaisin. Minäkin haluaisin niitä naisia ihan yhtä lailla, mutta koska minulle ei ole annettu niitä mahdollisuuksia siihen, niin totta vitussa olen katkera ja kateellinen siitä niille miehille, joille ne mahdollisuudet on annettu.
Ei niiden miesten ole todellakaan pakko löytää yhtään mitään elämänkumppania kenestäkään naisesta. Moni tuollainen mies ei pariudu juuri koskaan, koska hänellä on mahdollisuuksia lukuisiin kiinnostaviin naisiin koko ajan elämässään. Moni mies pariutuu, koska ei muutakaan naista saa. Mutta jos mahdollisuutena on jatkuvasti saada naisia, joiden perään muut miehet kuolaavat, niin eipä siinä mitään säälittävää parisuhdetta tarvita.
En minä ainakaan haluaisi missään olosuhteissa minkäänlaista parisuhdetta, koska minä en kaipaa mitään parisuhdetta elämääni. En kaipaa nyt, enkä ole koskaan kaivannutkaan.
Ja kun puhutaan niistä KAIKISTA HALUTUIMMISTA miehistä, niin joo, ei varmastikkaan moni mitään parisuhdetta sen kanssa haluakkaan, kun koko ajan kaikki muutkin naiset pyörii sen ympärillä. Mutta seksiä kuitenkin sen miehen elämässä riittää. Naiset ovat kuitenkin juuri nimenomaan kiinnostuneita näistä miehistä ja se riittää minulle. Minäkin haluan niitä naisia ihan yhtä lailla.
Tähän voit toki kommentoida, että ei se jatkuva seksielämä lukuisten erilaisten kauniiden naisten kanssa tuo elämään mitään, niin aivan yhtä vähän tuo myös joku helvetin parisuhde. Parisuhteet kun perustuvat kuitenkin juuri siihen TYYTYMISEEN, eli kun ei parempaakaan saada, niin sitten TYYDYTÄÄN siihen, mitä saadaan.
Miehet ja naiset haaveilevat kuitenkin niissä päiväunissaan aivan erityyppisistä miehistä ja naisista, pettämisluvut hipovat jo huippua, molemmat osapuolet ihastuvat muihin ihmisiin, jne. Minä en ainakaan tuollaiseen todellakaan halua mukaan, tuollainen vitusta ja perseestä revitty elämä ei tuo minun elämääni yhtään mitään elämisen arvoista.
Aina jotenkin ihmisten mielissä on vain sellainen sadunkaltainen ajatus jostakin parisuhteesta jonkun kumppanin kanssa. Kuitenkin KAIKKI, MITÄ OLEN KOKENUT, NÄHNYT, TAJUNNUT, KUULLUT, HAVAINNUT, jne. sotii TÄYSIN tuota lapsellista käsitystä vastaan. Niin tyhmää juttua en olekkaan koskaan kuullut kuin joku parisuhteen kannattavuus. Miten ihmiset voivat nykypäivänä edes vähänkään kannattaa mitään parisuhdetta tai avioliittoa? Niin itsensä ja toisen kusettamista ja huijaamista kuin olla ja voi. Itselleen uskotellaan kaikkia valheita."Minä haluaisin olla mies, joka kuuluu niiden kaikista viehättävimpien miesten joukkoon"
Mutta ilmeisesti et ole, joten mihin ajattelit käyttää loppuelämäsi? Sen harmittelemiseen?
- joku vaalle
minulla on ollut elämässäni monia suhteita,mutten koskaan vienyt suhteita pidemmälle, kun tuntui ettei ole samaa maata kylliksi. Minua raivostutti kun minulle sanottiin että vaadin liikaa kun halusin se juuri minulle oikean. Sain kuulla siitä usein matkan varrelta, miehiltä ja naisilta. Minä olin sitä mieltä etten koskaan sitoudu pidemmäksi aikaa, muuta asumaan yhteen, mistään muusta jatkumosta tai elämän yhdistämisestä puhumattakaan, ellen tapaa häntä joka tuntuu minun pariltani. Kauan kesti ja olin jo varma että tulen viettämään elämäni yksin lyhyitä suhteita lukuunottamatta mutta kun sitä vähiten odotin: siinä hän oli. Muutamassa viikossa yhteen asumaan ja rakentamaan yhteistä elämää. fyysinen ja henkinen vastaavuus, samat arvot ja tavoitteet, halut,. Kaikki oli siinä. Ennen en koskaan voinut viettää koko viikkoa kenenkään kanssa tarvitsematta päivän, pari, kolme omaa aikaa vähän väliä. Nyt on kulunut 13 vuotta, elämä on lykkinyt meille rutkasti mutkia matkaan, mutta yhdessä olemme kestäneet ja voimistuneet. Olemme tasavahvat henkisesti ja kummakin tajua ymmärtää toinen toistaa, niin on helppo jakaa elämä ja rikastaa toinen toisensa elämää riitelemättä tuskin koskaan. Lämpöä ja kiinnostusta toisiimme on aina riittänyt ja se on kantanut meitä elämän tuomien suurienkin vaikeuksien edessä. Minulle ei ikinä olisi riittänyt vain joku, siis tyytyminen johonkuhun suht mukavaan. Aina oli selvää että se joko just se tai muuten vaan seukkaillaan jonkin aikaa, jos sitäkään. Ja minulla on matkan varrella todella ollut mistä valita.
- !;:'
Siinä taas tyypillinen akkojen "kun vähiten odotat..."-satu. Miehet saavat odottaa tai olla odottamatta loppuelämänsä.
- vapaa kuin taivaan
lintu ,se on niin että silloin kun mies haluaa ja tahtoo
- Pitäkää tunkkinne
"Joku vaan":n tuotannosta tiivistetymmin:
"KAIKISTA HALUTUIN mies ei pariudu koskaan, kun koko ajan kaikki muutkin naiset pyörii sen KAIKISTA HALUTUIMMAN MIEHEN ympärillä, ja joiden kaikkien muiden NAISTEN perään taas KAIKKI MUUT MIEHET kuolaavat. Mutta seksiä kuitenkin sen KAIKISTA HALUTUIMMAN miehen elämässä riittää. Jos olisin mies, joka kuuluu niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin, niin niitä naisia todellakin riittää vaikka muille jakaisin.
Minä en kaipaa missään olosuhteissa minkäänlaista parisuhdetta elämääni. Mutta KAIKISTA HALUTUIMMAN miehen HALUTUIMPIA naisia MINÄKIN HALUAN ihan yhtä lailla. Parisuhdetta en kaipaa nyt, enkä koskaan kaivannutkaan. Sellainen vitusta ja p*rseestä revitty elämä ei tuo minun elämääni yhtään mitään elämisen arvoista. Niin tyhmää juttua en olekkaan koskaan kuullut kuin joku parisuhteen kannattavuus.
Minua on aivan turhaa yrittää kusettaa näissä asioissa, tiedän vitun hyvin, mitkä asiat naisia viehättävät. Jos olisin seksikäs ja kiihoittava mies naisten keskuudessa, naiset tulevat ihan itse miehen luokse. Jos taas minä teen aloitteita, olen silloin selkeästi heikompitasoisempi mies kuin ne KAIKISTA SEKSIKKÄIMMÄT MIEHET, joiden luokse naiset tulevat.
Totta kai kadehdin niitä miehiä, jotka kuuluvat niihin KAIKISTA PUOLEENSAVETÄVIMPIIN miehiin, totta helvetissä olen kateellinen ja katkera siitä, ja minulla on myöskin täysi oikeus siihen.
******- Hienoa!
Laskettu on, "joku vaan":n yhteensä 32:n ruutusivullisen olennaisin sisältö tässä ketjussa on näköjään tiivistetty edelliseen viestiin, hänen omana tekstinään!!
Ja tuloksena loistava sketsi... :D :D
No, täytyy yrittää nähdä asian vakavampikin puoli, kun nimimerkki lie aivan tosissaan. Materiaalia riittää, kuka mitenkin tulkitsee... :)
- Peräkammarin poika
Varmaan siksi kun elämässä on muut asiat ihan kunnossa. On käyty koulut, saatu työpaikka ja niin edelleen. Ei ole mitään suurempia ongelmia elämässä kuin se, että on tolkuttoman yksinäinen. Kyllä se nyt vaan on niin, että ihminen kaipaa ympärilleen ihmisiä tai ihmisen. Jos mulla jotain ongelmia on niin ne kaikki liittyy siihen naisen puutteeseen.
Kun 30 hiipii mittariin alkaa työpaikan ulkopuoliset sosiaaliset suhteet vähentymään ihan luonnostaan. Kaikilla on jotain muuta tekemistä. Jotain harrastetta saattaa olla mutta sieltäkin suurimmalla osalla on kiire kotiinsa. Baarissa voi toki notkua niiden pelimiestyyppien kanssa tai sitten toisten katkeroituneiden tuoppiin tuijottelijoiden kanssa. Kumpikaan vaihtoehto ei oikein innosta.
Valitettavasti ujona ja epäsosiaalisena miehenä en ole elämässäni edes käynyt kertaakaan treffeillä eikä tälle asialle oikein ole näköpiirissä muutosta. Opiskelut ja työt on vahvasti miesvaltaisella alalla. Yliopistossa tein senkin virheen, että panostin enemmän opiskeluun kuin juhlintaan. Vaikkakin teekkareiden juhlat ovatkin pahemmanluokan "makkarafestivaaleja" joissa miehistä on melkoinen yliedustus on baari kuitenkin parempi paikka tutustua naisväkeen kuin kirjasto.
Tulevaisuudessa perhettä olisi kiva saada, eikä se oikein yksin onnistu. Vaikka miehellä biologinen kello ei yhtä armoton olekkaan kuin naisilla niin harva 45 vuotias mies deittailee mitään parikymppisiä tyttöjä. Sitten on vielä se pelko, että voiko tällainen yli 10 vuotta yksin asunut mies enää edes oppia elämään kenenkään kanssa. Varmasti olen täynnä kaikkia ärsyttäviä ja rasittavia tapoja joita kukaan muu ihminen ei voi sietää. Niin ja kenellä 30-vuotiaalla naisella riittää kärsivällisyyttä miehelle joka ei edes koskaan ole suudellut...- Eteenpäin!
Vastaavia kirjoituksia löytyy, yllätys, yllätys, jopa näiltäkin palstoilta, puolin ja toisin. Voisit ottaa kantaa tähän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12009730
Lisäksi siellä yksi vastaaja nimim.nyksmies esittää joitakin toiveita, minkälainen miehen tulisi olla, kun naisen tilanne on samankaltainen kuin Sulla. Tuntuuko susta miehenä, onko esittämiään toiveita vaikea täyttää? - Peräkammarin poika
Eteenpäin! kirjoitti:
Vastaavia kirjoituksia löytyy, yllätys, yllätys, jopa näiltäkin palstoilta, puolin ja toisin. Voisit ottaa kantaa tähän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12009730
Lisäksi siellä yksi vastaaja nimim.nyksmies esittää joitakin toiveita, minkälainen miehen tulisi olla, kun naisen tilanne on samankaltainen kuin Sulla. Tuntuuko susta miehenä, onko esittämiään toiveita vaikea täyttää?Mitä kantaa tuohon pitäisi ottaa? Varmasti samassa tilanteessa olevia naisia on olemassa mutta miten heihin voisi tutustua ja mitkä ovat ne mahdollisuudet, että yllättäen sellaiseen törmäisi ja olisi jotain muitakin yhdistäviä tekijöitä kuin se, että molemmat ovat kokemattomia.
En tiedä mitä tarkoitat tuolla toiveden täyttämisellä. - Eteenpäin
Peräkammarin poika kirjoitti:
Mitä kantaa tuohon pitäisi ottaa? Varmasti samassa tilanteessa olevia naisia on olemassa mutta miten heihin voisi tutustua ja mitkä ovat ne mahdollisuudet, että yllättäen sellaiseen törmäisi ja olisi jotain muitakin yhdistäviä tekijöitä kuin se, että molemmat ovat kokemattomia.
En tiedä mitä tarkoitat tuolla toiveden täyttämisellä.Linkki esimerkkinä vain, jos vastaavanlaisen henkilön tapaa ja on kiinnostunut, niin ettei sössi tilannetta käyttäytymällä ajattelemattomuuttaan päälletunkevasti ja painostavasti. Nainen voi tulkita sen jopa luonnevikaisuudeksi/ilkeydeksi ja tapahtuneen poispuhuminen on silloin hitaampi juttu, ei selkene sillä, että "sori, en arvannut".
Nimimerkki kuvaa sitä, että miten esimerkkinaisen psyykeen olisi miehen luontevinta suhtautua luottamuksen saamiseksi. Arvaan, että monille miesluonteille se on haaste. Esim. liika "omistamisen" halu suhteen alussa oli yksi esimerkki. Helposti nainen silloin perääntyy. - Eteenpäin
Eteenpäin kirjoitti:
Linkki esimerkkinä vain, jos vastaavanlaisen henkilön tapaa ja on kiinnostunut, niin ettei sössi tilannetta käyttäytymällä ajattelemattomuuttaan päälletunkevasti ja painostavasti. Nainen voi tulkita sen jopa luonnevikaisuudeksi/ilkeydeksi ja tapahtuneen poispuhuminen on silloin hitaampi juttu, ei selkene sillä, että "sori, en arvannut".
Nimimerkki kuvaa sitä, että miten esimerkkinaisen psyykeen olisi miehen luontevinta suhtautua luottamuksen saamiseksi. Arvaan, että monille miesluonteille se on haaste. Esim. liika "omistamisen" halu suhteen alussa oli yksi esimerkki. Helposti nainen silloin perääntyy.Siis kysymys oli gallupin omaisesti udella, miltä kuvattu käyttäytymisen vaatimus näkökulmastasi kuulostaa
- ujo 21-v
"Ihmettelen kun tätä palstaa luen, miten joillain ujoilla tai epäsosiaaisilla miehillä on se kuvitelma/odotus, että naiset tulee ja pelastaa ne. Että jostain tulee nainen, joka muuttaa ne ja niiden elämän."
-No itsehän olen ujo mies ja harvemmin tutustun uusiin ihmisiin, erityisesti naisiin tutustuminen on vaikeaa.
Itselläni kävi kuitenkin niin, että kun olin elämässäni siinä tilanteessa, kun tuntui että kukaan ei ole kiinnostunut minusta ja olin vähän jo luopunut toivosta, MUTTA sitten päätin lähteä itsekseni erääseen oman kaupungin kulttuuri tapahtumaan ja siinä kävi sitten niin, että joku tyttö tuli ihan odottamatta puhumaan minulle. No sehän tilanne eteni aina siihen pisteeseen asti, että sen tytön kanssa piti koko ajan halailla ja pitää häntä kädestä kiinni. Sain häneltä pitkin yötä kehuja, että kuinka ihana olen yms. Se tyttö oli silloin 15-v ja ite olin justiinsa täyttämässä 20-vuotta. Tyttö oli pitemmän aikaa ihastunut minuun, mutta itse pidin silloin meidän ikäeroa esteenä, eikä siitä sitten lopulta tullut mitään. Harmittaa vieläkin aivan älyttömästi, että en tehnyt asialle mitään.
Siitä päivästä lähtien olen rohkaistunut huomattavasti ja olen itsekin tehnyt silloin tällöin naisille aloitteita. Pakit olen saanut jokaiselta, mutta toivoa on, kun onhan minusta ainakin yksi tyttö tykännyt. Oli ehdottomasti yksi mukavimpia tyttöjä kenen kanssa olen ikinä keskustellut, eikä ollut ulkonäössäkään kyllä mitään valittamista. Enhän minä ole nytkään kuin 21-vuotias, että enköhän minä kerkiä vielä :)
Jokaisen miehen kohdalla olisi erittäin toivottavaa, että saisi edes yhdeltä naiselta joskus aloitteen. Se kohentaa itseluottamusta kummasti, kun saa kokea, että joku oikeasti on kiinnostunut minusta! - Joku vaan
"Jokaisen miehen kohdalla olisi erittäin toivottavaa, että saisi edes yhdeltä naiselta joskus aloitteen. Se kohentaa itseluottamusta kummasti, kun saa kokea, että joku oikeasti on kiinnostunut minusta!"
Tuota, mitä tuo joku yksittäinen aloite kertoo mitään yhtään mistään? Nainen kuitenkin on kiinnostunut aivan muunlaisista miehistä, mutta tekee sitten aloitteen jollekkin sellaiselle miehelle, joka nyt ehkä suurinpiirtein kiinnostaa edes hieman, ettei tarvitse ilmankaan olla.
On siis eri asia saada JATKUVIA aloitteita kauniilta naisilta kuin saada jonkun yksittäisen naisen aloite. Minä ainakin sanoisin tällaisena miehenä, että painuu kokonaan helvettiin. Ei minulle tarvitse tulla selvittämään. Kun kerran se nainen on kiinnostunut aivan erityyppisistä miehistä kuin minä itse olen ja sitten tekee aloitteen sellaiseen mieheen, johon hän TYYTYY, eli minuun. Niin haluanko minä olla tuollaisen toiminnan kohde?
Mitä itseluottamusta se nostaa, jos nainen on oikeasti kiinnostunut aivan muunlaisista miehistä, mutta kun ei niitä saa ja jonkun haluaisi, niin sitten tekee aloitteen jollekkin sellaiselle miehelle, jonka kuvittelisi saavansa? Se mies on täysi aisankannattaja, miten tuollainen muka voi mitään itseluottamusta nostaa?
"Sain häneltä pitkin yötä kehuja, että kuinka ihana olen yms."
Minä olisin itse jo aikaa sitten heittänyt ämmän pihalle. Edelleen, ei minulle ainakaan tarvitse tulla selittämään tuollaista paskaa. Nainen olisi paljon kiinnostuneempi, jos kyseessä olisi oikeasti sitä naista kiinnostava, laadukas mies. Mutta kun ei parempaakaan niin aina saa, niin sitten tulisi minua kehumaan.
Tähän samaan ansaan menevät monet miehet. Eli vaikka sitä saisikin jonkun naisen, niin eihän se nyt herra jumala tarkoita millään muotoa sitä, että se kyseinen mies olisi KAIKISTA KIINNOSTAVIN mies sille naiselle. Kyllä niille naisille löytyy tästä maailmasta paljon, paljon, paljon, paljon, paljon, paljon kiinnostavampiakin miehiä kuin esim. minä. Joten miksi ihmeessä minä jaksaisin kuunnella tuollaista paskaa? Miksi ihmeessä minun täytyisi uskoa tuollaista sontaa?
Monet miehet vain kuvittelevat olevansa sille naiselle jotain, joo, kun se nainen sanoo, että olet ihana, rakas, maailman paras mies, jne. Todellisuus on kuitenkin aina karu: Maailmasta löytyy niin paljon sellaisia miehiä, jotka kiinnostavat/kiinnostaisivat sitä naista enemmän. Jos naisella olisi täysin vapaa valinnanvara miesten suhteen, niin eipä sieltä listalta hirveästi näitä tavisrunkkareita löytyisi. Kyllä ne KAIKISTA KIINNOSTAVIMMAT miehet keräisivät niitä naisia luokseen.
Sen sijaan sitten monet miehet vain luulevat, että sitä ollaan niin parasta sille omalle naiselle. Mutta kun se todellisuus on aivan toista luokkaa. - Pöivikki
Entäs sitten ne miehet jotka saa positiivisen vastaanoton naiseltaan ja jää kiikkiin siihen että aina tarvitsee kehuja , muttei ole itse tahdon voimaa tahtoa tehdä suhteelleen jotain,
eikö rakkaus ole tahto kysymys , tahto et kehun, tahto et vaikka se oisi kuin ryppynen se toinen kumpikin näkee sinne sydämen syvimpään saakka kuinka tärkeä toinen on..
tai jos haluan saada toiselta vastakaikua uskallan olla muutakin kuin ahdistunut miellyttäjä joka pakenee kun vaikeuksia tulee..
Taitaa selkäranka olla hukassa aika monilla miehilläkin ,onko rikkinäisyys syy vai tahdon voiman puute vai se et itseään on vaikea rakastaa sellasena kuin on?
kunhan pohdin .. - Joku vaan
"Entäs sitten ne miehet jotka saa positiivisen vastaanoton naiseltaan ja jää kiikkiin siihen että aina tarvitsee kehuja , muttei ole itse tahdon voimaa tahtoa tehdä suhteelleen jotain,"
Jotkut miehet voivat toki olla tällaisiakin, mutta minkä ihmeen takia minä haluaisin kuulla yhtään kehuja naisilta? Koska he kuitenkin kiinnostuvat juuri niistä kaikista viehättävimmistä miehistä kaikista eniten, niin miksi minä haluaisin miehenä kuulla yhtään paskapuheita tai selittelyjä? Silloinhan sen itsetunnon pitäisikin olla heikko, jos tarvitsee valheellisia paskapuheita naisilta, että olisi muka komea, ihana, maailman ihanin mies, jne.
Itse tiedän varsin hyvin, että ne kaikista viehättävimmät miehet, ne alfauroot, ovat juuri niitä, jotka naisia viehättävät. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Jos naiset saisivat aivan vapaasti valita itselleen miesseuraa, niin en todellakaan missään olosuhteissa kuuluisi siihen joukkoon. Mutta fakta tosin on, että eivät ne alfamiehet kaikkia naisia ehdi hoidella tai kaikkien kanssa pysty seurustelemaan, joten naisenkin on sitten tyydyttävä siihen mieheen, jonka saa.
Minkä helvetin takia haluaisin kuulla siis mitään paskapuheita naisilta? Miksi ihmeessä jotkut valheelliset puheet merkkaisivat minulle yhtään mitään? Kirjoitit huonosta itsetunnosta. Joo, voi olla joillakin miehillä noin. Mutta fakta on, että suurin osa miehistä on mahdollisimman kaukana niistä KAIKISTA HALUTUIMMISTA miehistä, joihin se naisten kaikista suurin mielenkiinto kohdistuu. Teidän varsin hyvin ja selkeästi sen, että minkälainen mies olen verrattuna niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin. Joten koska tiedän sen, niin minulle on aivan turhaa yrittää selittää yhtään mitään paskaa tai paskapuheita.
Ainakaan minua ei pysty kusettamaan tuolla tavoin. Moni mies sitten varmasti kaipaa niitä kehuja ja haluaa, että naiset kelpuuttavat heidätkin, mutta kun kyse on niin valheellisesta kulissista, että hävettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347