Hei! Asiani koskee ihmisten suhtautumista kokemattomaan naiseen miesasioissa. Olen 25-v. opiskelija tyttö joka ei ole koskaan seurustellut, käynyt treffeillä eikä harrastanut seksiä. :( Tähän saakka elämääni olen sanonut itselleni että joku osuu kohdalle jos näin on tarkoitettu. Nyt olen kuitenkin miettinyt kuinka kaipaankaan sitä että joku on kiinnostunut juuri sinusta ja haluaa olla sinun kanssasi.
Ongelma on että vähän niinkuin 'pelkään' miehiä. En osaa olla luontevasti miesten seurassa. Minulla ei ole myöskään koskaan ollut miespuolisia kavereita, joten en vaan osaa olla miesten lähellä.
Toinen asia jota pelkään on kokemattomuuteni. Mitä miehet ajattelee 25-vuotiaasta minunlaisesta ihmisestä? Olenko outolintu, friikki? Itseä tämä asia on alkanut ahdistaa mitä vanhemmaksi tulen... :(
Ihmisenä olen aluksi ujo ja minulla kestää näyttää 'todellinen minäni' myös ystävyyssuhteita luodessa. Minulle kestää kauan ennen kuin alan luottaa ihmiseen ja alan olemaan täysin oma itseni. Siksi pelottaa että mahdolliset miehet on ajettu pois ennen kuin koen luottavani heihin tarpeeksi ja avautumalla.
Ulkonäköni on normaali. Ei mikään missi muttei mikään rumiluskaan. Tykkään urheilusta (katsottuna), luonnosta, eläimistä ja matkustelusta. Eli ihan normityttö siinä mielessä! :)
Ajatuksia? Vinkkejä?
Kaipaan jotain, ehkä jotakuta?!
6
187
Vastaukset
- 6+14
Tällä palstalla luultavasti miehet ajattelevat pahaa. Yleensä täällä miehet haluaa kunnolla käytettyä naista.
- hyvältä kuulostaa
Kokemattomuus naisessa on pelkästään positiivinen asia eikä tippaakaan negatiivinen. Sähköpostisoitetta vain esiin tänne niin saat kymmeniä vastauksia..
- mies 86
Mielestäni vaikutat todella mukavalta ja sympaattiselta persoonalta. Ikävä jos tunnet itsesi estyneeltä miesten suhteen, on tietenkin totta etteivät läheskään kaikki miehet osaa kohdella naisia hyvin mutta kyllä meitä ihan kunnollisia ja kilttejäkin kavereita löytyy :)
Voin kyllä varoittaa että tällä palstalla viljellään aika paljon törkyä ja naisvihaa syystä jos toisestakin, niin että jos et halua kasvattaa estyneisyyttäsi meitä kohtaan niin suosittelen ettet pyöri tällä palstalla kauhean paljoa. - nyksmies
Jos on hauraampi luonne, niin olis hyvä kun osais "siedätyshoitautua" sitä vastaan, että takapakkeja tulee. Ei tarkoita niitä suoria pakkeja, vaan kun mies osottautuu sopimattomaksi luonteeksi. Niitä kun miehissä suhteellisesti enemmän kuin naisissa.
Sun kohdalla on lisävaatimuksena, että pitäisi löytyä jotenkin tahdikas tyyppi, joka osaisi ottaa huomioon tilanteesi ja luonteesi. Hyvä olisi jos löytyisi pitemmälle ajalle yhteistä tekemistä, liikunnan, kesällä reissaamisen, harrastuksen yms. kanssa, se lisää luottamusta.
Äla ajattele seksiä ensimmäiseen puoleen vuoteen (sic!) ja tee miehellekin asia niin harvinaisen selväksi että tajuaa :)
Tässä asiassa jotkut voivat heittäytyä hankalaksi, ja se tarkoittaa halutessa ja tarpeen tullen miehelle kenkää; se on merkki siitä ettei ymmärrä tilannettasi oikein. Seksin suhteen samalle aaltopituudelle pääseminen tapahtuu tapauksessasi luottamuksen vähittäisen kasvun, kypsymisen kautta. Ja kiintymyksen, jos sitä ei synny, suhde romanttisessa mielessä hiipuu.
Kokemattomuuden sinällään ei pitäisi merkitä seksissä suurtakaan, luottamuksen lisääntyessä se tapahtuu kuin linnun poikasen ensimmäiset lentoharjoitukset kun aika tulee, mutta aikuisen mielenlaadullahan silloin sen pitäisi olla vain mukavaa (sitä miehen tahdikkuutta tarvitaan toki tässä :)
Yksi pointti tässä on, jos mies on kokematon eikä hänellä ole mielikuvaa muusta kuin aikuisviihteestä, ja jos on lisäksi hieman jääräpää kuuntelemaan puhettasi, niin aluksi homma saattaa muistuttaa - kuten Turussa voitaisiin sanoa - hapahkolta aurajyystöltä. Isompi uhka on, että kokematon voi helposti alkaa omimaan ja vartioimaan toista ihmistä, ei tasavertaisena, vaan mustasukkaisuuden tapaan. Etukäteen puhumalla pitäisi saada selväksi, että siitä seuraa todennäköisesti ero.
Kun on valmistautunut ottamaan noita alussa mainittuja mahdollisia takapakkejakin vastaan, niin voi ajatella vanhan sananlaskun tapaan: yrittänyttä ei laiteta.
Tässä muutama mieleentullut terävöitettynä esitetty ajatus tilanteestasi. - shezza
Hei!!!
Ensinnäkin, mua harmittaa että joku tuntee olevansa "outo" jos ei ole kokenut asioita samalla lailla kun muut! Mun mielestä on oudompaa ja surullista, että teinit saa lapsia, kuin se, että joku on neitsyt yli kakskymppisenä...
Olin itse kanssa ihan yhtä "outo", ei mulla ollut teininä poikaystäviä, enkä oikeastaan osannut edes kaivata. Olin siis se outolintu, joka sai ekan "oikean" ensisuudelman 23 vuotiaana, ja jolla ei ollut poikaystäviä, mutsikin luuli vissiin että olen lesbo kun toin kotiin vaan tyttöjä yökylään,.. sitten vaan vahingossa törmäsin tyyppiin, josta vahingossa tuli eka oikea poikaystävä... 25 vuotiaana! Eikä sekään nyt sitten ollut se suuri ja ihmeellinen "se oikea",.. juju oli se, että olin vaan oma itteni, tein asioita jotka oli mulle tärkeitä ja sitten siinä sivussa vaan vahingossa törmäsin toiseen ihmiseen. Joka ei ollut se oikea, niin sitten törmäsin toiseen. Asiat tapahtuu omalla painollaan. On luonnollista kaivata toista ihmistä, mutta luonnotonta yrittää tunkea itseään johonkin muottiin. - mies 28v
Niin, enemmin sinuna ajattelisin että, jos joku sanoo että sinä olet friikki tai outolintu, ei se ihminen tiedä mistä puhuu.Et sinä siis mikään friikki ole.Jokainen etenee elämässä omaa tahtia, siltä kun hyvältä tuntuu, niin parisuhde asioissa kuin seksissäkin. Joten voit ottaa ihan rennon asenteen, se joka ei ymmärrä on sen oma ongelma.
Se mitä noihin mahdollisiin miehiin tulee niin kannattaa olla rehellinen.En nyt siis tarkoita että, ekoilla treffeillä kaiken sanoo vaan silleen aina asian eteen tulessa.Se että jos jännittää niin se on aivan normaalia, kaikki tekevät sitä eikä kukaan ole se paras oma itsensä.
Ja sanompa vielä sen että, tiedän noi fiilikset hyvin.En ole siis ikinä seurustellut yms. touhuillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347