Yksi hoitokeino joka auttoi minua

342343

5

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedosta kiitollinen

      Kiitos linkistä aion kokeilla. Miten äänekkäälle olet itse laittanut tuon "soimaan"? Ja olisi mielenkiintoista tietää millä lailla auttanut tarkemmin?

      • asdasdasdasd

        Laita kuulokkeet korville ja laita tuo päälle soimaan, sitten voit kuunnella vaikka musiikkia tai katsella leffoja samalla, tuon ei tarvi olla ainoa ääni mitä kuuntelet siinä- onhan se hieman ärsyttävän kuuloinen.


    • adsadsadasd

      http://www.luminanti.com/tfbrainwaves.html

      Tuossa vielä lisää tietoa aiheesta.

      Miten se auttoi minua, noh ensinnäkin en usko että nuo parantaa OCD:tä tai että nuo olisi edes ns. mikään ihmelääke. Asian voi kuitenkin ajatella niin että kun on OCD oireita päällä niin aivoissa on joku tietty aivolohko aktivoitunut mikä tuottaa niitä OCD-oireita, kun kuulokkeet korvilla kuuntelee noita värähtelyjä niin se aktivoi muita aivonosia ja tämät itsessään laimentaa OCD-oireita kun se OCD:tä tuottava aivolohko ei ole enää niin aktiivinen, itse ainakin koen olevani hieman vapaampi OCD_ajattelusta tuon kuuntelun aikana ja jälkeen.

    • ei toimi

      Toi juttu on huijausta. Koska tavallisista, kaupassa myytävistä kuulokkeista ei kuulu niitä tajuuksia jotka vaikuttaisivat jotenkin.

      Ainoa keino jolla noi vaikuttaa, on itsesuggestio. Ja sehän perustuu ihan vaan ajatteluun, eikä mihinkään ulkoiseen ärsykkeeseen. Jos suggestoi itseään tarpeeksi, niin mikä tahansa ääni voi saada euforian aikaan!

    • niin1

      Hienoa, että täällä on "ei toimi"-kaltaisia henkilöitä. Kiitos vinkistä, minulla ainakin ajatukset vaihtuivat muualle (en tiedä onko lume-vaikutus), mutta paljon helpompi tässä koneella olla kun ei minkäänlaisia pakko-ajatuksia. Toisaalta kun häslään jotain muuta niin harvemmin ne silloin iskevät päälle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe