Taas tämän päivän Iisalmen Sanomasta saimme lukea Sonkajärven yrittäjäyhdistyksen hehkutusta.
Kirjoituksessa saimme lukea, kuinka yhdistyksen puheenjohtaja ja kunnanjohtaja vierailevat jokaisessa uudessa yhdistykseen kuuluvassa yrityksessä!
Tätä samaa valehtelua on jatkunut vuodesta toiseen, onpa puheenjohtajana ollut kuka tahansa!
Ainoat yhteydenotot tulevat Savon yrittäjiltä puhelimitse jossa painostetaan liittymään yhdistykseen ja jos kieltäydyt niin sittenhän puhelinralli (=painostus) vasta alkaa.
Niin ja kuntavastaavan tehtävistä: Kunnan hallintosäännössä vastaaville virkamiehille on annettu valta tehdä hankintoja varsin suurien summien edestä ilman kilpailutusta.
Tämänkö vuoksi esimerkiksi kunnaninsinööri on aina mukana yhdistyksen pikkujoulussa ja muissa pippaloissa....jokainen miettiköön sitä!!
Sonkajärven yrittäjäyhdistyksestä
Neljännen polven yri
1
351
Vastaukset
- Regga
Olen miettinyt samaa............ 3v sitten liityin yrittäjiin, mutta on tainnut puheenjohtajalta miun osoite hukkua jonnekkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858