minä menen isäinpäivinä haudalle rakasta Isää "muistamaan",joka kuoli liikenneonnettomuudessa.Joka vuosi se tuntuu tuskalta edelleen.Olenhan nuori itsekin.Hänet vain otettiin pois väkisin meiltä.Tappelin vastaan mutta kyyneleet ovat jo loppuneet.Aikaa on kulunut jo 6,5v tapahtumasta.Elämä on hyvällä mallilla ollut,koska sain kiinni elämän langasta vielä.Kuitenkin tunnen olevani niin kovin irtonainen,koska emme pidä sukulaisiin yhteyttä paljoa.Ja isovanhemmista yksi enää hengisssä.Haluaisin kuulua johonkin kuuluvaksi,olla pysyvää
Mutta mikään ei tässä maailmas ole,kaikki otetaan pois.Jäljellä on tyhjä,kuiva kaivo,kuristava paha olo,kun muisto tulee pitkän ajan kuluttua esiin.Olen väsynyt Isä..
aina
Isän tyttö+
1
730
Vastaukset
- girl
tiedän tunteen... isäni kuoli 1,5vuotta sitten tekemällä itsemurhan aina kun menen haudalle tulee kaikki muistot mieleen isästäni ja sitten tulee surullinen mieli eli kauhee ikävä isääni en muuta toivois kun saisin isäni takas en muuta tarvis tällä hetkellä... ja tiedän että en tuu ikinä pääsemään yli ja unohtamaan isääni koska isäni oli mulle tärkein ihminen maailmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1126657Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243717- 1852488
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2562343Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962028Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001760Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91665Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281249Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271225- 691204