Alfa Romeo 159 sportwagon

Roveristi75

Kovasti kiinnostaisi tuollainen Alfa,täällä on varmasti paljon käyty keskustelua ko autosta mutta ajattelin avata oman jutun.Onko niin ongelmainen kuin väitetään,onko automaatti ehdoton,miten talvella,onko ongelmia huohottimen jäätymisen kanssa.En aja kovin paljoa vuodessa joten bensakone olisi varmasti mulle sopivin vaihtoehto.Auto on todella hyvän näköinen ja erottuu massasta,meidän kylälläkin jo tarpeeksi Audia,Volvoa jne joten tämä olisi mun mielen.En tunne hyvin Alfoja joten koneen koot jne olisi kiva tietää,onko suuria eroja vähäisessä ajossa ja onko lämmin/luotettava auto talvella.

3

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielipide

      Itella Alfa 156 2.0 JTS vm. 2003. Omistanut vahan alle 2 vuotta. Kulkee kuin juna. Ei ole ikina vakavia vikoja ollut. Ihan normi huoltoja ja kuluvia osia on hoidettu. Talvella ajo-ominaisuudet yllattavat positiivisesti kiitos Alfan osaamisen alustan kanssa. Lammin kuin mika kylmalla. Sporttinen muttei pikkupoikamainen, natti kuin mika muttei epakaytannöllinen, tehokas muttei epataloudellinen, premium muttei kallis ostaa ja omistaa.

      Ja mun 156:n kuuluisi olla kauhea auto jota saa rempata koko ajan!

      159 on sitten 156:sta iso askel eteenpain laadussa ja luotettavuudessa. Eli samaa luokkaa kuin ne Audit, Volkkarit ja muut Eurooppalaiset.

      Tasta voi tarkistaa Saksan katsastustilastot ja vertaa autoja: http://www.used-car-report.com/

      Alfabbs.fi forumista paljon enemman tietoa ja neuvoa asialliselta porukalta jolla on autosta kokemusta.

    • ARG
    • Alfa Roomeo 2.9 V6

      Mää oon tuolla Alffabbs.fi palstalaa. Valehtelen aina kaikkea hyvää Alffasta vaikka alffa on paska auto niin voin kuitenkin valehella sen hyvyydestää jotain siks toiseekseen siellö olevilla tyypeillä ei oo mitään alffa tietouttaa puhuvat vaan paskaa ja sesiintyvöt alffaasiantuntujina valesäkkejää kuten minökin kun kehun alffa roomeota

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe