Alfa Romeo 159 sportwagon

Roveristi75

Kovasti kiinnostaisi tuollainen Alfa,täällä on varmasti paljon käyty keskustelua ko autosta mutta ajattelin avata oman jutun.Onko niin ongelmainen kuin väitetään,onko automaatti ehdoton,miten talvella,onko ongelmia huohottimen jäätymisen kanssa.En aja kovin paljoa vuodessa joten bensakone olisi varmasti mulle sopivin vaihtoehto.Auto on todella hyvän näköinen ja erottuu massasta,meidän kylälläkin jo tarpeeksi Audia,Volvoa jne joten tämä olisi mun mielen.En tunne hyvin Alfoja joten koneen koot jne olisi kiva tietää,onko suuria eroja vähäisessä ajossa ja onko lämmin/luotettava auto talvella.

3

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielipide

Itella Alfa 156 2.0 JTS vm. 2003. Omistanut vahan alle 2 vuotta. Kulkee kuin juna. Ei ole ikina vakavia vikoja ollut. Ihan normi huoltoja ja kuluvia osia on hoidettu. Talvella ajo-ominaisuudet yllattavat positiivisesti kiitos Alfan osaamisen alustan kanssa. Lammin kuin mika kylmalla. Sporttinen muttei pikkupoikamainen, natti kuin mika muttei epakaytannöllinen, tehokas muttei epataloudellinen, premium muttei kallis ostaa ja omistaa.

Ja mun 156:n kuuluisi olla kauhea auto jota saa rempata koko ajan!

159 on sitten 156:sta iso askel eteenpain laadussa ja luotettavuudessa. Eli samaa luokkaa kuin ne Audit, Volkkarit ja muut Eurooppalaiset.

Tasta voi tarkistaa Saksan katsastustilastot ja vertaa autoja: http://www.used-car-report.com/

Alfabbs.fi forumista paljon enemman tietoa ja neuvoa asialliselta porukalta jolla on autosta kokemusta.

• ARG
    • Alfa Roomeo 2.9 V6

Mää oon tuolla Alffabbs.fi palstalaa. Valehtelen aina kaikkea hyvää Alffasta vaikka alffa on paska auto niin voin kuitenkin valehella sen hyvyydestää jotain siks toiseekseen siellö olevilla tyypeillä ei oo mitään alffa tietouttaa puhuvat vaan paskaa ja sesiintyvöt alffaasiantuntujina valesäkkejää kuten minökin kun kehun alffa roomeota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe