Pojat??Miten te nukuttu öisin , mitä teillä on päällä kun nukuttu
mä nukun maalla,selällään tai sikiö asennossa ja mul on yleensä päällä Toppila Pikkarit ja peitto on yleensä mulla kääritty jalkojen väliin tai sit se on kokonaan mun päällä ja mulla on tyyny/pehmolelu kainalossa mut mielummi siinä sais olla joku ihana poika jota vois halaills/hyvällä
Siis olen tytyö
pojat!????
20
237
Vastaukset
- Batman on cool
Päällä o normi Batman pyjama ja sit nukun sillee sikiö asennos (mul o meinaa pinnasanky). Mihi oikeesti tarttet tätä tietoo-.-zD
- Poika99_
Onks sun ask sweet dreams ja asut espoos? Nukun ite selältee tai mahaltee :)
- Sweet dreams <3
Se ask on mun :D ei tän tyypin.. Meil iha erilainen kirjotustyyli :3
Enkä sit kirjottele mitää asiattomuuksia, ni älkää uskoko trollei :3
- sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥
En mihinkään ku mä vaa niin haluisin jonkun pojan mun vieree♥♥
- Sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥
Poika ei oo
- Poika99_
Sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Poika ei oo
Kikkii?
- sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥
Marieveliinawaa
- Poika99_
Ei löydä
- sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥
Poika99_ kirjoitti:
Ei löydä
Sano sä omas??
- Poika99_
sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Sano sä omas??
Sano ite nii et löydän
- sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥♥
Nokia se on se mun
- away dreams♥♥♥♥♥♥♥
Nuku
- sweat dreams♥♥♥♥
away dreams♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Nuku
Nokun
- Aksu1
Siismikä sun kik on:Mul o:Alsu123
- sweat dreams
aksu1: mun on marieveliinawaa
- Who am I 2 disagree
Boksereissa kyljellää
- DreamZ
Yleensä puoliksi sikiöasennossa (toinen jalka suorana) ja iha vaan selällään
- Vertaispaine kova täällä
Nukun puhtaasti painostuksesta. Aloitin nukkumaan päästäkseni porukoihin. Ja sittenkun pääsin,niin kaikki kaverini luonnollisesti jatkoivat säännöllisnukkumista. Siksi itsekin nukun mutta tosin vain kaksi tuntia yössä vatteet päällä ja nään unia lähinnä nukkumisesta
- sweat dreams♥♥♥♥♥♥♥♥
Aww;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812