Rakas rantasi

liona1

Sisäisessä kaaoksessani
muistan sinut
tuulena
- auringonlaskuna
joka sisältää kaikki värit

jokaisessa horisontissa
näen katseesi
levollisena kutsuvan
rakkaalle rannallesi
missä meri hyväilee hiekkaa
ottaen kallion syleilyynsä

ja minä lähestyn sinua kaikilla
aisteillani

14

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -darklady'

Liona! Wau....
      Iski kuin aalto rantaan;)

• Liona2

Kiva jos iski.

Kiitos darklady!

• Hieno :) aistikas ja rauhaisa.

• Liona2

Kiitos sinullekkin!

• rygseck

Nyt meni tää akka ihan sanattomaksi !

Siitä on pitkä aika kun olen lukenut tämmöistä kauneutta !

• Liona2

Et aivan sanattomaksi mennyt kun pystyit kommentoimaan. Lämmin kiitos siitä:)!

• Eri aisteissa horisonttikin näkyy erilaisina väreinä - auringon noustessa kuin laskiessa - että tunteidenpalot liekehtivät kehossa sisäisinä tulimerinä kohden vastarannan kallion seinämiä ; syleissä kosketuksien lämmöt.

Näin minä tulkitsen vapaasti runosi lämpimät aallot : Hyvää jo alkanutta Vuotta 2014 !

• Liona2

Kiitos dolan kauniista vastauksestasi!

• kuukauden_mus

Kaunista runokieltä... johon "sisäinen kaaos" tuo särmää, elämänkarheutta... ettei lopputulos ole liian vaaleanpunainen. Todellisuudessa asia toki on niin, että niiltä kaaoksilta mieluusti vältyttäisiin, itse kukin. Tuskin kukaan meistä haluaa joutua elämän kipuihin ja ristiriitoihin vain siksi, että saisi aikaiseksi puhuttelevaa runoa. Mutta kun niihin kipuihin joudutaan, niin miksi sitten ei käyttäisi niiden synnyttämiä tuntoja runonkin aiheena, parhaimmillaan loistavin lopputuloksin... Eikä ainoastaan runous. Joskus elämän ristiriidat tuottaa tarpeellista myös IRL (in real life): itsetuntemusta, sisäistä kasvua, empatiaa... Kunhan ensin välttää itsesäälin, katkeruuden ja kostonhimon karikot... Pitkälle rönsyilee palautteeni... Takaisin runoon: runon alun ja lopun väliin jännittyy täyteläinen, mieltä hivelevä kuva, jossa meri ja auringonlasku hienosti toimii vahvojen tunteiden metaforana. Aistivoimainen kokonaisuus.

• Liona2

Useimmat ihmiset kai kokevat toisinaan sisäisen kaaoksen olematta silti
        katkeria tai kostonhimoisia.

Kiitos hienoista sanoistasi kuukauden_mus!

• alma.p

Voi miten seesteistä runoutta. Tykkäsin!

• Liona2

alma.p kiitos sinullekkin palautteesta!

• Cee...

Tämä runo on täynnä sitä runokieltä, jota runoissasi olen aina ihaillut.
      Kaunista, kuvailevaa ja herkkää tunnelman luovaa sanaleikkiä, joka avautuu, kuin kesäinen kukka aurinkoiseen päivään.

Runon elävä ja vapautunut kieliasu kertoo luovuuden vapaasta esiinnoususta. Tälläiset runot syntyvät runoilijan sielussa, jossakin syvällä suojassa kaiklta pahoilta voimilta ja siksi nämä runot syntyvät vahvoina ja elävinä, täynnä kauneutta ja elinvoimaa.
      Nämä runot syntyvät luomaan iloa ja kauniita mielikuvia lukojoidensa mieliin.

Runo, joka henkii jokaisessa tavussaan sitä herkkyyttä ja kauneutta, jota aina runoissasi olen etsinyt ja ihaillut ja nyt olet onnistunut rakentamaan runoosi kokonaisuuden, jota ihaillen ja ihastellen luen. Yhä vain uudelleen ja uudelleen.

Ilolla myös havaitsen sinun runojesi löytäneen toisenkin henkilön, jonka ajatukset myötäilevät omiani.

Usein olen verrannut runojasi maalauksiin, ja niin teen omassa mielessäni tämänkin runon kohdalla. Luon mieleeni kauniita kuvia, joiden esiin kirjoittamista en näe kommentissani tarpeelliseksi.

Runosi säihkyy kauniina helmenä ja ihailen hiljaa sen lumoavaa hehkua.

Kiitos erittäin herkästä ja kauniista runostasi

Ceero

• Liona2

Ceero vastauksesi sisältää niin paljon kauniita lauseita että menen
        aivan sanattomaksi siksi en osaa muutakaan sanoa kuin: kiitos Ceero!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      146
      3952
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      38
      2605
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      55
      1972
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      77
      1864
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      204
      1732
    6. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      72
      1045
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      21
      1042
    8. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      139
      742
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      61
      724
    10. Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!

Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen
      Suomalaiset julkkikset
      22
      722
    Aihe