Etsitään kämmpiksiä Thaimaa, Usa tai Espanja

Kamppaaaakaverii

Olisi tarkoitus liikahtaa pois Suomesta ainakin puoleksi vuodeksi... Olisiko muita halukkaita? Voitaisiin vuokrata isompi asunto porukassa. Kohdemaa johon olen suuntaamassa on joko Thaimaa (Pattaya, Bangkok, Phuket), Usa (NY, LA, Florida) tai Espanja (Barce, Alicante). Lähtö olisi maalis- huhtikuussa.

5

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shezza

      Hei!
      Onko sulla suhteita löytää kivalta paikkaa hyvä kämppä?
      Onko sulla ihan lomailu, vai jotain mahdollisia työpaikkoja tiedossa?
      Koska mua kyllä kiinnostais pitää välivuosi ulkomailla, mutta mielellään sitä samalla kustantaisi oleiluaan myös työskentelemällä, vaikka edes osan viikosta...

      Mulla on kokemusta baari/ravintola-alalta, joka on aika kansainvälinen ylipäänsä. Espanjan suomalais/skandinaavikohteista luultavimmin löytyy samantein jotain hommia, mutta USAssa on se ongelma, etten yhtään tunne niiden säädöksiä yms. Vielä vähemmän tunnen Thaimaata...

      Eli kiinnostusta löytyy, toteutus vaan kaipaa lisätietoa

      • Babysson

        Heippa! Tässä olis kanssa yksi kiinnostunut! :) Haluaisin niin pois Suomesta joksikin aikaa. Olen 21-vuotias tyttö ja kaikki suunnitelmat on ihan auki riekallaan.. :D


    • jmth86

      Täällä samaa vikaa, suunitellut jos tässä 1-2kk päästä vuokraa kämpän Espanjasta siellä parhaat keväät juuri alkamaisillaan, "porukoilla oli kämppä vielä viimevuonna, niin tietää ainakin millasta asua sielä" Tuo jenkkeihi muutto vaatii tosi paljon paperihommia ja viisumisähläystä että ne olis pitäny alkamaan jo hoitaan kuntoon, mutta Espanjaan tosin pääsee ilman tommosia turhuuksia

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa Pattya talveksi 23-24

      • Anonyymi

        Kyllä ne varmaan vielä näin kuuden vuoden jälkeen oottaa...🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe