Olisi tarkoitus liikahtaa pois Suomesta ainakin puoleksi vuodeksi... Olisiko muita halukkaita? Voitaisiin vuokrata isompi asunto porukassa. Kohdemaa johon olen suuntaamassa on joko Thaimaa (Pattaya, Bangkok, Phuket), Usa (NY, LA, Florida) tai Espanja (Barce, Alicante). Lähtö olisi maalis- huhtikuussa.
Etsitään kämmpiksiä Thaimaa, Usa tai Espanja
5
355
Vastaukset
- shezza
Hei!
Onko sulla suhteita löytää kivalta paikkaa hyvä kämppä?
Onko sulla ihan lomailu, vai jotain mahdollisia työpaikkoja tiedossa?
Koska mua kyllä kiinnostais pitää välivuosi ulkomailla, mutta mielellään sitä samalla kustantaisi oleiluaan myös työskentelemällä, vaikka edes osan viikosta...
Mulla on kokemusta baari/ravintola-alalta, joka on aika kansainvälinen ylipäänsä. Espanjan suomalais/skandinaavikohteista luultavimmin löytyy samantein jotain hommia, mutta USAssa on se ongelma, etten yhtään tunne niiden säädöksiä yms. Vielä vähemmän tunnen Thaimaata...
Eli kiinnostusta löytyy, toteutus vaan kaipaa lisätietoa- Babysson
Heippa! Tässä olis kanssa yksi kiinnostunut! :) Haluaisin niin pois Suomesta joksikin aikaa. Olen 21-vuotias tyttö ja kaikki suunnitelmat on ihan auki riekallaan.. :D
- jmth86
Täällä samaa vikaa, suunitellut jos tässä 1-2kk päästä vuokraa kämpän Espanjasta siellä parhaat keväät juuri alkamaisillaan, "porukoilla oli kämppä vielä viimevuonna, niin tietää ainakin millasta asua sielä" Tuo jenkkeihi muutto vaatii tosi paljon paperihommia ja viisumisähläystä että ne olis pitäny alkamaan jo hoitaan kuntoon, mutta Espanjaan tosin pääsee ilman tommosia turhuuksia
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa Pattya talveksi 23-24
- Anonyymi
Kyllä ne varmaan vielä näin kuuden vuoden jälkeen oottaa...🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211