Eli ensimmäistä kertaa olisin etelään lähdössä tulevana kesänä.
En osaa kuitenkaan päättää matkakohdetta, olen ajatellut seuraavia:
Nizza, Gran Canaria, Mallorca, Menorca, Las Palmas.
Rannat ja luonto lähellä sydäntä, suurta kaupunkia tai menoa ja meininkiä en kaipaa.
Opastetulle luontoretkelle osallistuisin mielelläni.
Hintatasollakin on hieman väliä, mielellään ei kalleimpaan kohteeseen.
Ensimmäistä kertaa etelään.
5
127
Vastaukset
- Luontoon siis
Madeira, jos altaat riittää ja rannat katseltaviksi. Ajankohdan säädöllä pääsee kohtuuhintaan ja hoteleissa yleensä aamupalat kuuluu huoneen hintaan, toisin kuin esim. Espanjassa.
- Mediterranee
Jätä ainakin Nizza pois laskuista, jos et kaipaa kaupunkien hulinaa. Luontoon pääset tutustumaan paljon paremmin Kreikan saaristossa.
- Tykkää
Israel
Kaunis, ystävällinen, mielenkiintoinen ja rikas kokemus.
- akiantt
Tarkista Kroatian keskustelut, lähde omatoimimatkalle!
- Hyvää matkaa
Noi ei ehkä perinteisiä luontokohteita ole, noi sinun esimerkit, vaan enemmänkin just rantakohteita. Jos tykkäät vuoristosta, vehreydestä ja kukista, niin madeira on upea kohde. Ensimmäiseksi ulkomaan matkaksi kyllä suosittelisin Kreikkaa. Siellä on ystävällisiä ihmisiä, rantoja, luontoa, lämmintä.. Helppo kohde kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119