Sinun ei tarvitse itse tehdä juurikaan mitään, pienet aloiteliikkeet vain...
Suurin osa "ilmaisesta" rahasta on ohjelmien yms. käyttöä, jotka käyttävät kaistaasi, vievät sähköä yms... Mutta minulla on parempi ratkaisu joka vaatii pientä sijoitusta, mutta palkitsee sinut erittäin paljon paremmin kuin "ilmainen raha".
http://pokerikoukku.com/index.html uudistetut sivut.
Lue sivut ja päätä haluatko alkaa ansaitsemaan rahaa. Sivuilta löydät ohjeet miten teet sen. Itse olen tienannut huomattavan summan rahaa kyseisillä sivuilla.
Kysy itseltäsi, haluatko tienata sen verran että voit maksaa autosi osamaksun tai kenties vuokrasi joka kuukausi...? Ehkä jopa paljon enemmän.
Alussa sivusto oli hieman huonohko, mutta nyt asianosaava ja palautetta lähettäessä vastaus tulee nopeasti ja helposti. Suosittelen!
rahantekoa tietokoneella...
rahantekoa
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683