Mitä kaikkea vaaditaan?

13+14

Pelin 100% suorittamiseen? Onko ne kaikki laskuvarjohypyt suoritettava sekä kerättävä ufon osat, ydinjätteet, kirjeet ja tehtävä myös stuntit? Sen jälkeen kun on kaikki tehnyt 69 päätehtävää ja 20 sivutehtävää ja harrastuksia 42. Jos kaikki nuo vaaditaan niin taitaa kyllä jäädä tekemättä.

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+14

Unohtu kysyä, että kuuluuko se Michaelin sukellusveneen osien etsimistehtävä ja Trevorin paketintoimitustehtävät niihin jotka kuuluu myös suorittaa jotta pääsee pelin 100 prosenttisesti läpi? Vai onko nuo ns. vapaaehtoisia tehtäviä joita tulee kun ostaa sataman, lentokonehallin tai muita juttuja?

Ostin myös autoromuttamon ja sieltäkin olis tullut jotain tehtäviä mutta en jaksanut mennä niitä suorittamaan kun tein jotain muita juttuja. Meneekö siinä koko peli pilalle jos noita ei suorita? En kyllä muutenkaan ole mitenkään täydellisesti läheskään kaikkia tehtäviä tehnyt kun suurin osa on pronssilla tai hopealla. Joissakin tehtävissä tuli käytettyä koodejakin apuna.

Ainiin, ja pitääkö ostaa myös kaikki dollarin kuvalla merkityt kiinteistöt päästäkseen tuohon 100 prosenttiin?

• ahlamsahlam

100% tarkoittaa 100%, joten kaikki mitä pelissä on tarkoitus tehdä, pitää tehdä.

• hjooo...

Pelkään pahoin, että koodien käyttämisen takia tulisi pelata ne tehtävät uudelleen.

" activating a cheat during a mission will prevent you for getting 100%" GTA V wikistä. Mutta älä stressaa oon pelannu gta 2 eteenpäin kaikkia, mutta en yhtäkään 100% läpi koska mielestäni se on turhaa.

• 13+14

No ehkä sitten tyydyn siihen 80% jossa tällä hetkellä olen ja keskityn tekemään pelissä kaikkea hauskaa. Voinhan sitten joskus myöhemmin suorittaa lisää tehtäviä, jos huvittaa. Siinä on vain se ongelma etten oikein enää meinaa löytää tehtäviä mistään vaikka ainakin parilla hahmolla niitä pitäis tällä hetkellä olla.

Sekin varmaan riittää hyvin että jokaisella hahmolla on noin 45 milliä kasassa ja olen jo muutaman kiinteistön ja panssarivaunun ostanut. Golfklubiin ei kyllä tule olemaan varaa mutta mitäpä sillä edes tekisin. Jäi suurimmalti osalta nekin tehtävät hyödyntämättä joista olis saanut hyvät rahat mutta mitäpä siitäkään liikaa harmittelemaan.

• dfdfdf

Jotku tehtävät tuntu olevan auki vain tiettynä kellonaikana. Aattelin jos peli väittää niitä tehtäviä vielä olevan. Ite pelasin noin 70% läpi, en jaksanut keräillä mitään ihme osia pitkin maisemaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13192
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      84
      3648
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2914
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1389
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1374
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1319
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1184
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      979
    Aihe