Lontoon musikaaleista

innokas3

Olen Maaliskuun alussa menossa Lontoosen muutamaksi päivksi ja suunitelmissa olisi mm. musikaalissa käynti. Onko teillä kokemuksia hyvistä musikaaleista? Olen katsellut boxofficesta vaihtoehtoja mutta en osaa päättää. Kertokaa hyviä musiikaaleja ja mielpitieitä! Mitä muita hyviä vierailukohteita on lontoossa?

5

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sulla suhtkoht hyvä englannin taito? Mietin että sun on helppo seurata. Omat turistisuosikkini tällä hetkellä:

      1. Book of Mormons
      2. Thriller
      3. We Will Rock You

      En ole nähnyt Lion Kingiä joten se saattaisi olla turistilistalla myös. Nää on henkkohtaisia juttuja, mutta esim. Wicked, Dirty dancing ja rock of ages oli musta vähän keskivertoja.

    • *** *** ***

      Viimeaikaisista näkemistäni suosikkini on Jersey Boys. "You're just good to be true..."
      Book of Mormons kiinnostaisi kovasti, sitä en ole vielä nähnyt mutta kuullut kovasti kehuttavan.
      Muita hyviä vierailukohtia? Niitä on aivan liikaa lueteltavaksi. Jätä aikaa myös kaupungista ja sen ilmapiiristä nauttimiseen!

    • LondonEve

      Phantom of the opera on klassikko!!! Suosittelen, mikäli vain sen tyyppinen musiikki iskee. Helppo katsoa myös leffa etukäteen niin helppoa sitten seurata itse näytöstä, vaikka juonessa jotain pieniä eroavaisuuksia onkin.

    • lontoossakäynyt

      Makujahan on monenlaisia, mutta "varmoja" lienevät juuri jo mainitut Lion King, Phantom Of The Opera ja We Will Rock You (enhän minä muita ole nähnytkään ;-) ). Tietysti jos musiikkimaku rajoittaa, niin ehkä ei sitten... Loistavia tuotantoja joka tapauksessa kaikki. Viihdettähän nuo musikaalit ovat.
      "Muita hyviä vierailukohteita" on aika laaja käsite... Aiheesta on kirjoitettu paksuja kirjoja ja tuhansia nettisivuja. Mikä kiinnostaa? Katseltavaa on useaksi kuukaudeksi, jos vain "turistinähtävyyksiin" rajoittuu!

      • Mammamiiiia

        Tykkäsin kovasti Les Miserablesista ja Phantom of Operasta, We will rock yousta. Thrillerin ja Let it ben näin muutama viikko sitten...ihan viihteellisiä nekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe