Kangasniemi ralli

cup-f

No nyt on riihimäki ajettu. ja eiköhän aleta höpöttelemään kangasniemen kisasta.

55

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiku!

      Jep.Reitti ja aikataulu ollu kaks viikkoo,ja ei ku vitoselle.....

    • nyppy

      mistäs reitti löytyy?

      • Eiku

        Sisäpiiristä


    • alehaandro

      ei helpolla mistään. tiedä löytyykö ollenkaan

      • reikäauki

        löytyy, samoja paskoja pätkiä


      • Tarjous
        reikäauki kirjoitti:

        löytyy, samoja paskoja pätkiä

        Nyt on käyty pätkät kuvaamassa ja on aika mielenkiintoisia mestoja, tosin merkkilinjasta ei mitään tietoa. S.posti osoitteita kehiin niin reitti tulee dvd:llä kotiin parissa päivässä a:15€ toimituskulut.


      • mersu2
        Tarjous kirjoitti:

        Nyt on käyty pätkät kuvaamassa ja on aika mielenkiintoisia mestoja, tosin merkkilinjasta ei mitään tietoa. S.posti osoitteita kehiin niin reitti tulee dvd:llä kotiin parissa päivässä a:15€ toimituskulut.

        Kiinnostaa! Onko HD, pätkien nimet DVD:llä


      • mersu2
        Tarjous kirjoitti:

        Nyt on käyty pätkät kuvaamassa ja on aika mielenkiintoisia mestoja, tosin merkkilinjasta ei mitään tietoa. S.posti osoitteita kehiin niin reitti tulee dvd:llä kotiin parissa päivässä a:15€ toimituskulut.

        [email protected]


      • tänne vaan
        Tarjous kirjoitti:

        Nyt on käyty pätkät kuvaamassa ja on aika mielenkiintoisia mestoja, tosin merkkilinjasta ei mitään tietoa. S.posti osoitteita kehiin niin reitti tulee dvd:llä kotiin parissa päivässä a:15€ toimituskulut.

        [email protected]


      • pitäis tulla kuvaama
        Tarjous kirjoitti:

        Nyt on käyty pätkät kuvaamassa ja on aika mielenkiintoisia mestoja, tosin merkkilinjasta ei mitään tietoa. S.posti osoitteita kehiin niin reitti tulee dvd:llä kotiin parissa päivässä a:15€ toimituskulut.

        laita tuleen [email protected] kiitti jo etukäteen


    • jukkis99
    • tarjous1

      ei oo reittejä tullu :)

    • puutini

      [email protected]

    • etelänvetelät

      paskahousut jaksaa hokea nuottinuoralaa kun omat kaverit ei pärjää. nuotista nuorala näytti vauhdin syksyllä, jos nuotista ajais näitä kisoja niin ero saataisiin kattoa kalenterilla. mitäs ne lahtelaiset on kun yks ja sama hörökorvainen kaljupää huutelee ja viestittelee paikat kaikille sen seudun kuskeille?

      • vetomies lappi

        Ja ei auta kun lähin lahtelainen on jossain kaukana ;) Kun ranteet ei sriitä tarvitaan nuotit ;)


    • ewfgrgee

      Hernehiä ;)

    • urbo

      eka on sex festari maastos, ja päättyy neulas kukkulalle.

    • Haloo1

      Juu kyllä nuorala todisti Castrol rallissa tampereella mikä oikeasti on miehiään. Siitaman top kolmonen koko kisassa oli seuraava: Nikara (Fiesta S2000), Kruuda (Fiesta S2000), Nuorala (Volvo 240)... Valoja tauluun niille, jotka itkee tosiaan. Kyllä se saatana osaa ajaa. SM 2 luokan voittaja otti Civicillä minuutin turpaan ja SM 1 luokassa olisi ollut 9. ja pistänyt esim Joni Nikkoa 17 sekuntia pataan... Miettikää sitä.

      • Rallipena ite

        Oli se kyllä huima suoritus, hattu päästä! Ja jos vetäis cupin nuotista niin ei ketään samalla minuutti luvulla. Kaikkihan kavereilleen niitä rypöpaikkoja ilmoittelee.


      • Ihmevolvo
        Rallipena ite kirjoitti:

        Oli se kyllä huima suoritus, hattu päästä! Ja jos vetäis cupin nuotista niin ei ketään samalla minuutti luvulla. Kaikkihan kavereilleen niitä rypöpaikkoja ilmoittelee.

        Siitaman se muistaa kyllä ulkoo!Mut hienosti ajo koko Castrol rallin.Hattu nousee.


      • Volvo 940
        Ihmevolvo kirjoitti:

        Siitaman se muistaa kyllä ulkoo!Mut hienosti ajo koko Castrol rallin.Hattu nousee.

        eikös se tutuintie ole se pahin ;)?

        Ja on eri tuntee tie ja eri se ajaa kilpa vauhtia.

        Aina on itkijöitä ja kateellisia nopeita kuskeja kohtaan!


    • Tietoa

      Hah! Jos olette kuvanneet reittikartan mukaan pätkät niin saatatte yllättyä lauantaina parissa kohdassa!

    • virastonkartta

      Yllätyksiä voi tosiaan tulla. Taidetaan jossain kohtaa mennä karttaan merkitsemätöntäkin osuutta. Mutta muutenhan noi on aika samoja latuja mitä 2000 luvulla on ajettu.

      • urbo

        onhan siellä yllättävän paljon uutta osuuttakin.


    • Runkia

      Mikä on ek1 sulkuaika?

    • jjkjkff

      9.30

    • Neitiaika

      Höpö höpö. Klo 10 suljetaan ek1.

    • Sulkuajat:
      EK1: 10.00-17.00
      EK2: 10.15-17.30
      EK3: 12.45-19.45
      EK4: 14.00-21.30
      EK5: 14.30-22.00

    • nostoväki

      reittiä jo jakoon nostoväki

      • hilijaahyvätulee

        nostoväki sitä ei jaa, ainoostaan toppahousut soo soo


    • juoppo lalli

      monesko pätkä on pover stage?

    • runkia

      viires kuulemma

    • petterssooon

      onkos jollain tietoa missä päin 1 ja 2 ek sijaitsee, olisi vaan kiva tietää monelta pitää lähteä että kerkee ennen sulkua ajamaan...

      • runkia

        Tietä 447 Kutemajärven suuntaan ajelee, niin löytyy ek1.
        Ek2 sitten Kangasniemeltä Mikkelin suuntaan.


    • Röksä

      On tietoa ja kun klo 8 ostat kartan, niin hyvin kerkeät!

    • Petteerrsooon

      3 tunnin matka Kangasniemelle, joten tietäs paremmin moneen saa nukkua :D

      • juoppo lalli

        jos suoraan sängystä lähet, niin 8 aikaan oot perillä näin minun lasku taidolla.
        mutta tarkista vielä joltain, ku multaki on joku aivosolu hukkunu viinaan.


      • juoppo lalli
        juoppo lalli kirjoitti:

        jos suoraan sängystä lähet, niin 8 aikaan oot perillä näin minun lasku taidolla.
        mutta tarkista vielä joltain, ku multaki on joku aivosolu hukkunu viinaan.

        sen verran on jo kuollu niitä aivo soluja et jäi se 5 aikaan pois erellisestä.


    • Runki-P

      Suoraan baarista valomerkin jälkeen kun lähet syöttämään niin oot sopivasti mestoilla!

    • hopplaa

      millä eklla on kisan paikka ja onko 2012 nyppy oikea reitillä?

      • bda1

        vitosella


    • kadet

      voisikko laittaa jo reitin tänne reittimestari? missä päin vitosella pikkka on

    • hanaa1

      onneks tömmösten pellejen seuraan en liity.jää kisa väliin

    • lepo

      monelta alkaa eka ek? olisko jo reitin aika??

    • idiootitt

      ostakaa vitun pellet aamukasilta kartta niin tiedätte, kertokaa vaan paikat niin voitan koko kisan.

    • ekkerii

      juu kartan ostan ilman muuta. mutta olisi kiva tietää paikkoja vähän etukäteen.

    • assa3

      misä reitti

    • jouuuu

      misä viipyy

    • johanpelaa

      Haha, kerrankin reitti on piilosa !

    • toppahousuuuuu

      Eiköhä pelipaikat voi jo jakaa

      • Mäntit jakaa

        No ei voi. Luuletko, että kukaan kilpailijoista ei tiedä/seuraa tätä foorumia? Olet etelä-suomesta?


      • Eirunkia

        Oli pelipaikat vähissä..


    • Rankkaa runkia.

      Lapaskankaalla tuulee, reitinmestaria palelee.

    • jonopyörää

      Taisi olla melkoista jonopyörää koko ralli vai kuinka?

    • Penkkapetteri

      Voi olla että oli kiva reitti ajaa, mutta katselijalle tavattoman tylsä. Eipä kannata Kangasniemelle toppahousuja ja vetoliinaa enää roudata. Pitäkää tunkkinne :-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe