olen työskennellyt kohta 16 vuotta lähes päivittäin istuen satulatuolilla. Olen 51v nainen ja nyt kertokaa onko teille tullut ongelmia esim. lonkkiin tai "istuinluihin" tai esim. jalkapöydän päälle?
nyt olen alkanut epäillä että öiset säryt johtuvat nimenomaan satulatuolin vakutuksesta. niin hyvä vaihtoehto kuin se on ja aikanaan oli tavalliseen tuoliin verrattuna. 6,5h päivässä saattaa satulassa kulua? onko iäkkäitä lady- cowboyta olemassakaan?
satulatuolien vaietut haitat
9
8891
Vastaukset
- satulatuula
Voi olla että satulatuoli ei ole ollut oikeanlainen? Satulatuolejakin on erilaisia joten voi olla että satula tuoli ei ole ollut oikea. http://eco-toimistotarvikkeet.fi/tuotelistaus/kalusteet-ja-tarvikkeet itse tilasin täältä ja olen ollut tyytyväinen tähän mennessä tuoliin.
- oma vika?
satulatuolitkin ovat kehittyneet 16 vuodessa ihan kuten kaikki tuolit
oletkohan saanut parin vuoden välein uusimman ja parhaimman mallin?
jos et, niin vika ei ole tuolissa vaan sinussa - katsos
Löysin laajan valikoiman työ tuoleja http://proficient.fi/tuotelistaus/satulatuolit tuolta varmasti löytyy sopiva tuoli sinulle. On muuten tosi laaja valikoima kaikkea. http://proficient.fi/
- vaihtelua
Kyllä 6, 5 tuntia satulassa on paljon. Jos lonkissa on alkavaa nivelrikkoa, niin ei välttömättä hyvä tuo satula. Lonkkaongelmat säteilee kyllä sinne istuinluihinkin. Seisomista hyvä harrastaa jos mahdollista.
- Naksu2
olen käyttänyt Salli satulatuolia kahtaa eri mallia noin 8 vuotta. Joskus istunut pitkiäkin aikoja. Selkä vaivat osittain helpottaneet ristselässä, mutta noin 5 vuotta ollut vaikeuksia kävellä nykyään melkein mahdotonta. Tuolihan vääntää lantion alempia luita ulospäin aiheuttaen myös ns SI nivelten aukeamista kivut ovat nykyään kovat. Lisäksi jalat turpoavat pitkän satulassa istumisen jälkeen. Seison työpöydän äärellä jolloin on helpompi olla. Aion jättää satulatuolin käytön pariksi kuukaudeksi. Katsotaan sitten
- Anonyymi
Juuri näin
- satulaäijä
Onkohan tuo säätöpöytä.fi osoitteessa oleva pieni satulatuoli tätä varten kehitetty tuote? Onko kokemuksia uutukaisesta? Kannattaisikohan kokeilla, kun ei nykyisestä satulatuolista lähtiessä juoksu kulje kotimatkalla.
- Anonyymi
Satulatuolissa istuminen painoi reisiä. Jalat olivat turvonneet ja keräsivät nestettä. Iltaisin jalat olivat tuskaiset ja levottomat. Alaselkä ja yläselkä taas pitivät satulatuolista..mutta vaihdoin silti satulatuolin pois. Jalkavaivat hävisivät kokonaan.
- Anonyymi
Vanha mutta ajaton avaus. En omaa kokemusta satulatuoleista, mutta ensimmäisenä tulee mieleen henkilöiden / käyttäjien varsin erilaiset ruumiinrakenteet.
Ajatellaan tuolimallia x jota alkaa käyttää solakka ja kapealanteinen henkilö jolla istuinluutkin kapeammalla mitalla vs. leveälanteinen henkilö.
Olettaisi heidän lantio-keho-ergonomian asettuvan melko eri tavalla tuoliin, suhteessa toisiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947