Voiko nämä liittyä epilepsiaan..
Yhtäkkiä mieleen tulee jokin uni, jonka muistan nähneeni. Eräänlaisena flasbackinä. Mielestäni tämä ei ole se perinteinen dejavu, jotka olivat ensimmäisiä oireita, joten tiedän miltä ne tuntuu.. Mutta tämä flashback on erinlainen, se on jokin uni-muisto(ei ennen koetun tunne), kestää pari sekunttia ja menee ohi. Ja sitä jotenkin kuin säikähtää tätä tunnetta, jää semmoinen pelottava tunne et mikä tää oikee oli.
Toisena oireena on tullut ihmeellinen tunne et menetän jollain lailla itseni hallinnan fyysisesti. Tulee siis tunne et kuin lihakset alkaisivat kouristamaan sillä sekunnilla, jos en kovasti yritä jotenkin henkisesti "pidättää" tätä kohtausta. Tämä kestänyt joitakin minuutteja ja pikku hiljaa mennyt tämä "tunne" ohi.
Kumpaakaan ei ole siis seurannu oikeaa kohtausta eikä näitä oireita ole ennen ollut(aura). Siksi olen huolissaan et voiko nämäki olla epilepsiaa vai jotain muuta vakavaa??? Pelottaa!!!
Epämääräisiä oireita
15+1
1
174
Vastaukset
- Epileptikko
Kannattaa ottaa yhteys hoitavaan lääkäriin. Voi olla myös että lääkehoito ei ole tasapainossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954