Miten saisin sanottua kaverille petturinaisesta?

Apu-va

Hyvän kaverin muija petti kaveriani. Omin silmin en nähnyt, mutta äijä jonka kanssa petti, kertoi olleensa muijan kanssa pitemmän aikaa. Mun kaveri on kuitenkin aivan sokea naisen teoille. Nyt muija on raskaana ja mua arveluttaa, että onko lapsi kaverin vai ton vieraan äijän.
Mitenkähän sitä osaisi hienosti kiertäen puhua kaveri ainakin isyystestiin menemään ilman että kaveruutemme siitä kärsii. En tiedä mistä ja miten asian aloittaa.
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja osaisi neuvoa. Vaikea olisi suoraan töksäyttää asia päin naamaa.
En halua kaveria loukata, mutta hänellä on oikeus tietää.

264

8325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Niin, omin silmin et ole asiaa nähnyt ja tämä mies voi valehdella.

      Asia ei muutoinkaan kuulu sinulle, eihän? On kaverisi parisuhde, ei sinun.

      • Apu-va

        Niin voihan se toinen mies valehdella samalla tavalla kuin sen toisen miehen kaveri, joka myös asiasta mainitsi eri yhteydessä. Eikä kuulu mulle, mutta se on mun yksi parhaimmista kavereista!


      • Onko totta vai ei
        Apu-va kirjoitti:

        Niin voihan se toinen mies valehdella samalla tavalla kuin sen toisen miehen kaveri, joka myös asiasta mainitsi eri yhteydessä. Eikä kuulu mulle, mutta se on mun yksi parhaimmista kavereista!

        No, mutta oliko sen toisen miehen kaveri paikalla eli onko nähnyt pettämisen vai onko kaveri vaan kertonut sen hänellekin? Kaveri kertoi kaverille ja se taas toiselle kaverille jne. Tästä nämä huhupuheet monesti alkaa ja oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Olen valitettavasti itse ollut joskus jonkun huhun kohteena, mikä ei pitänyt lainkaan paikkaansa.

        Yksi vaihtoehto on puhua ekaks sille naiselle, että mitä huhuja siitä liikkuu. Että pitääkö nämä jutut paikkaansa vai ei.


      • vara isä

        ensin täytyy olla 120 prosenttisen varma asiasta.ota selville ettei vaan ole naisen veli tai sukulainen.jos on varmaa sitten laitat kaverin puhelimella miehelle tekstarin naisen nimelle että tavataanko uudelleen panon merkeissä lähettäjänä tietysti se panomies ja vaimon nimi vastaanottajaksi ja kaverin puhelimeen ja vielä kaverin puh numero ja vaimon puhelin numero tekstivietiin.osta r kioskilta sellainen pieni liittymä ettei omalla puhelinnumerolla.ja kohta onkin raskaustestin aika kuka onkaan iskä


      • Totuus kerrottava

        "Niin, omin silmin et ole asiaa nähnyt ja tämä mies voi valehdella.

        Asia ei muutoinkaan kuulu sinulle, eihän? On kaverisi parisuhde, ei sinun."

        Huora tai huoripukkimies tuollaisia neuvoja antaa, ei kukaan kunnon ihminen. Tottakai aloittaja kertoo hyvälle ystävälleen millainen huora nainen on.


      • Matikkasoppaa
        vara isä kirjoitti:

        ensin täytyy olla 120 prosenttisen varma asiasta.ota selville ettei vaan ole naisen veli tai sukulainen.jos on varmaa sitten laitat kaverin puhelimella miehelle tekstarin naisen nimelle että tavataanko uudelleen panon merkeissä lähettäjänä tietysti se panomies ja vaimon nimi vastaanottajaksi ja kaverin puhelimeen ja vielä kaverin puh numero ja vaimon puhelin numero tekstivietiin.osta r kioskilta sellainen pieni liittymä ettei omalla puhelinnumerolla.ja kohta onkin raskaustestin aika kuka onkaan iskä

        120% ?!


      • välinpitävä

        Hah, aina naurattaa nämä tälläiset jotka huutelee että kaverin puolison pettämiset tulisi pitää omassa tiedossa. Itse ainakin sanoisin tälle muikkelille jos olisin ap, että olisiko keskustelun paikka miehensä kanssa..


      • tutuntutuntuttu
        Onko totta vai ei kirjoitti:

        No, mutta oliko sen toisen miehen kaveri paikalla eli onko nähnyt pettämisen vai onko kaveri vaan kertonut sen hänellekin? Kaveri kertoi kaverille ja se taas toiselle kaverille jne. Tästä nämä huhupuheet monesti alkaa ja oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Olen valitettavasti itse ollut joskus jonkun huhun kohteena, mikä ei pitänyt lainkaan paikkaansa.

        Yksi vaihtoehto on puhua ekaks sille naiselle, että mitä huhuja siitä liikkuu. Että pitääkö nämä jutut paikkaansa vai ei.

        Kaverin naisystävä käy vieraissa ? Käy sinäkin niin ei käy kateeksi.
        Vieraissa käyntiä paheksutaan yleisesti, mutta asian voi ajatella toisinkin:
        Vieraissa ei saa käydä, mutta tutuista ei ole puhuttu mitään.
        Tätä elämän ohjenuoraa saa käyttää vapaasti tekijänoikeuksia loukkaamatta.


      • oikeestiko?
        vara isä kirjoitti:

        ensin täytyy olla 120 prosenttisen varma asiasta.ota selville ettei vaan ole naisen veli tai sukulainen.jos on varmaa sitten laitat kaverin puhelimella miehelle tekstarin naisen nimelle että tavataanko uudelleen panon merkeissä lähettäjänä tietysti se panomies ja vaimon nimi vastaanottajaksi ja kaverin puhelimeen ja vielä kaverin puh numero ja vaimon puhelin numero tekstivietiin.osta r kioskilta sellainen pieni liittymä ettei omalla puhelinnumerolla.ja kohta onkin raskaustestin aika kuka onkaan iskä

        raskaustesrilläkö se isyys selviääki?


      • humtydumty

        Minua kiinnostaisi tietää mitä sitten jos kaverisi pettäisikin naistaan? Jos kuvio olisi toisin päin?


      • jskaa

        "Niin, omin silmin et ole asiaa nähnyt ja tämä mies voi valehdella.

        Asia ei muutoinkaan kuulu sinulle, eihän? On kaverisi parisuhde, ei sinun."

        Niin, kavereista vain yleensä huolehditaan ja pidetään heidän puoliaan. Enpä haluasi olla sinun "kaverisi" tai siis tuolla asenteella sinulla ei tietenkään oikeasti kavereita voi ollakaan, ainoastaan tuttavia joiden elämä on sinulle aivan yhdentekevää. Kun sehän on heidän elämäänsä, ei sinun, eikö vain?


      • shhhh....
        humtydumty kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tietää mitä sitten jos kaverisi pettäisikin naistaan? Jos kuvio olisi toisin päin?

        Silloin hän samastuisi mieheen, hyssyttelisi ja toivoisi, ettei mies jää koskaan kiinni.


      • ja vielä kerran REPS
        oikeestiko? kirjoitti:

        raskaustesrilläkö se isyys selviääki?

        Raskaustestillä isyyden selvitys! REPS REPS REPS ... :D :D :D :D


      • Totuus esiin
        välinpitävä kirjoitti:

        Hah, aina naurattaa nämä tälläiset jotka huutelee että kaverin puolison pettämiset tulisi pitää omassa tiedossa. Itse ainakin sanoisin tälle muikkelille jos olisin ap, että olisiko keskustelun paikka miehensä kanssa..

        Totuus esiin lapsen takia on mielestäni vähintäänkin oikein.
        Se että käydään nk. vieraissa ei ole suositeltavaa mutta voi olla että kumppani on ääliä tai pihtari joka antaa vain jos hän saa siitä jotain hyötyä itselleen.
        Kenenkään miehen ei pidä joutua toisen miehen siittämäksi isaksi tietämättään.
        Voi olla että nainen ei haluakaan tätä toista miestä itselleen , maistuu vaan pano vieraissa, ja ties kuinka monen kanssa kun on kerran alkuun päässyt.


      • uskollisuus kunniaan
        shhhh.... kirjoitti:

        Silloin hän samastuisi mieheen, hyssyttelisi ja toivoisi, ettei mies jää koskaan kiinni.

        Juuri näin kaksinaamaisia monet miehet on! Miehet saavathuorata, kunhan eivät jää kiinni, siis vaimo tiedä, jakaverit SUOJAAVAT huoripukkia. Mutta jos se naine tekee samoin, niin sitä ei kyllä suojata, vaikka joutuisi miehen pahoinpitelemäksi, mikä yleensä on seuraus, jos naisen pettäminentulee miehen tietoon.

        En todellkaan kannata pettämisä, vaan että TASAPUOLISESTI joka ainoa pettäjä jäisi kiinni ja kaikki, jotka tietävät, että joku pettää puolisoaan, ilmoittaisi tavalla tai toisella petetylle, oli se sitten ies tai nainen ja oli se asian tietoonsa saanut kuinka hyvä kaveri miehelle tahansa. Aviorikos on R I K O S!!! Kuka yllyttää muita rikoksiin? Kuka suojelee rikollisia? Kuka tekee rikoksia?
        RIKOLLISET!!! Avioliittonsa rikkojat, petolliset pettäjät!
        Pettämistä ja aviorikoksia ei koskaan kenenkään pidä sietää, vaan AINA tuoda petetylle tietoon!!!


      • mieslahnoja
        Totuus esiin kirjoitti:

        Totuus esiin lapsen takia on mielestäni vähintäänkin oikein.
        Se että käydään nk. vieraissa ei ole suositeltavaa mutta voi olla että kumppani on ääliä tai pihtari joka antaa vain jos hän saa siitä jotain hyötyä itselleen.
        Kenenkään miehen ei pidä joutua toisen miehen siittämäksi isaksi tietämättään.
        Voi olla että nainen ei haluakaan tätä toista miestä itselleen , maistuu vaan pano vieraissa, ja ties kuinka monen kanssa kun on kerran alkuun päässyt.

        Kumppani voi olla ääliö, joka ajattelee vain omaa saamistaan, ja pihtaa, kun ei kiinnosta toisen tarpeiden täyttäminen. Ja nyt puhun MIESTEN käytöksestä!


      • että semmosta
        oikeestiko? kirjoitti:

        raskaustesrilläkö se isyys selviääki?

        Oletko kuullut DNA-testeistä??????


      • Ja naiset säyneitä
        mieslahnoja kirjoitti:

        Kumppani voi olla ääliö, joka ajattelee vain omaa saamistaan, ja pihtaa, kun ei kiinnosta toisen tarpeiden täyttäminen. Ja nyt puhun MIESTEN käytöksestä!

        Niinhän sitä luulis että parisuhteessa on 2 henkilöä joilla molemmilla oikeus ja VELVOLLISUUS avata se pikkuruinen sanainen arkku jos tekee vaikka mieli, mutta eihän se niin mene reaalielämässä.
        Jos se mies käyttäytyy niin kovin huonosti eikä anna piliä, niin onkohan sillä joitain murheita joita se hautoo mielessään eikä nainen jaksaisi aina haastatella/kuulustella/odottaa mieheltä aloitetta, puheenvuoroa ja vuolasta kertomusta siitä mikä hänen päässään juuri nyt viiraa kun ei ole peitto heilunut paitsi silloin kun on kaasupäästöä tiedossa.
        Tiedän, "päänsärkyä" tapahtuu myös miehillä, on normaalia. Mutta kun peitto ei ole heilunut muutamaan kuukauteen sekstailumielessä niin kyllä on naisenkin velvollisuus toimia eikä vinkua muille ihmisille miehen passiivisuudesta.
        Toimimisella tarkoitan sitä että nainen ei alistu ja passivoidu, vaan tietoisesti sekä kohteliaasti ilmaisee omat tuntemuksensa miehen käytöksestä. Asiat lähtevät hitaasti eteen päin. Prosessit ovat aina aikaa vieviä.


      • Näkikö?
        Onko totta vai ei kirjoitti:

        No, mutta oliko sen toisen miehen kaveri paikalla eli onko nähnyt pettämisen vai onko kaveri vaan kertonut sen hänellekin? Kaveri kertoi kaverille ja se taas toiselle kaverille jne. Tästä nämä huhupuheet monesti alkaa ja oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Olen valitettavasti itse ollut joskus jonkun huhun kohteena, mikä ei pitänyt lainkaan paikkaansa.

        Yksi vaihtoehto on puhua ekaks sille naiselle, että mitä huhuja siitä liikkuu. Että pitääkö nämä jutut paikkaansa vai ei.

        Jos joku näki, että äijä oli kaverin vaimon kanssa ajaosa paljaana lähikontaktissa, niin työnsikö äijä jotakin sisään? Jos työnsi, niin tekikö hän edestakaista liikettä? Jos teki, niin näkikö se joku, että tuliko sieltä jotakin? Jos tuli, niin äijä on varmaan tulevan lapsen isä. Voi olla, että kaverin vaimo ei enää miehelleen anna.


      • Onko totta vai ei kirjoitti:

        No, mutta oliko sen toisen miehen kaveri paikalla eli onko nähnyt pettämisen vai onko kaveri vaan kertonut sen hänellekin? Kaveri kertoi kaverille ja se taas toiselle kaverille jne. Tästä nämä huhupuheet monesti alkaa ja oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Olen valitettavasti itse ollut joskus jonkun huhun kohteena, mikä ei pitänyt lainkaan paikkaansa.

        Yksi vaihtoehto on puhua ekaks sille naiselle, että mitä huhuja siitä liikkuu. Että pitääkö nämä jutut paikkaansa vai ei.

        mielestäni ei oo sun paikkas sekaantua.niiden välinen asia


      • Tietäväinen
        Matikkasoppaa kirjoitti:

        120% ?!

        Alcohol 120% ohoy


      • hourupukki
        uskollisuus kunniaan kirjoitti:

        Juuri näin kaksinaamaisia monet miehet on! Miehet saavathuorata, kunhan eivät jää kiinni, siis vaimo tiedä, jakaverit SUOJAAVAT huoripukkia. Mutta jos se naine tekee samoin, niin sitä ei kyllä suojata, vaikka joutuisi miehen pahoinpitelemäksi, mikä yleensä on seuraus, jos naisen pettäminentulee miehen tietoon.

        En todellkaan kannata pettämisä, vaan että TASAPUOLISESTI joka ainoa pettäjä jäisi kiinni ja kaikki, jotka tietävät, että joku pettää puolisoaan, ilmoittaisi tavalla tai toisella petetylle, oli se sitten ies tai nainen ja oli se asian tietoonsa saanut kuinka hyvä kaveri miehelle tahansa. Aviorikos on R I K O S!!! Kuka yllyttää muita rikoksiin? Kuka suojelee rikollisia? Kuka tekee rikoksia?
        RIKOLLISET!!! Avioliittonsa rikkojat, petolliset pettäjät!
        Pettämistä ja aviorikoksia ei koskaan kenenkään pidä sietää, vaan AINA tuoda petetylle tietoon!!!

        Rauhotupas nyt jesaja!


      • Tuksun tv / julkkistv
        Onko totta vai ei kirjoitti:

        No, mutta oliko sen toisen miehen kaveri paikalla eli onko nähnyt pettämisen vai onko kaveri vaan kertonut sen hänellekin? Kaveri kertoi kaverille ja se taas toiselle kaverille jne. Tästä nämä huhupuheet monesti alkaa ja oikeasti kukaan ei tiedä mitään. Olen valitettavasti itse ollut joskus jonkun huhun kohteena, mikä ei pitänyt lainkaan paikkaansa.

        Yksi vaihtoehto on puhua ekaks sille naiselle, että mitä huhuja siitä liikkuu. Että pitääkö nämä jutut paikkaansa vai ei.

        www.fasttubestream.com viihdekanava, jolla on paljon esimerkkejä vastaavista tilanteista.


      • Vässykkä parka
        tutuntutuntuttu kirjoitti:

        Kaverin naisystävä käy vieraissa ? Käy sinäkin niin ei käy kateeksi.
        Vieraissa käyntiä paheksutaan yleisesti, mutta asian voi ajatella toisinkin:
        Vieraissa ei saa käydä, mutta tutuista ei ole puhuttu mitään.
        Tätä elämän ohjenuoraa saa käyttää vapaasti tekijänoikeuksia loukkaamatta.

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/diiva-nainen.html
        kontrolloi helposti vässykkää.


      • htrsa
        uskollisuus kunniaan kirjoitti:

        Juuri näin kaksinaamaisia monet miehet on! Miehet saavathuorata, kunhan eivät jää kiinni, siis vaimo tiedä, jakaverit SUOJAAVAT huoripukkia. Mutta jos se naine tekee samoin, niin sitä ei kyllä suojata, vaikka joutuisi miehen pahoinpitelemäksi, mikä yleensä on seuraus, jos naisen pettäminentulee miehen tietoon.

        En todellkaan kannata pettämisä, vaan että TASAPUOLISESTI joka ainoa pettäjä jäisi kiinni ja kaikki, jotka tietävät, että joku pettää puolisoaan, ilmoittaisi tavalla tai toisella petetylle, oli se sitten ies tai nainen ja oli se asian tietoonsa saanut kuinka hyvä kaveri miehelle tahansa. Aviorikos on R I K O S!!! Kuka yllyttää muita rikoksiin? Kuka suojelee rikollisia? Kuka tekee rikoksia?
        RIKOLLISET!!! Avioliittonsa rikkojat, petolliset pettäjät!
        Pettämistä ja aviorikoksia ei koskaan kenenkään pidä sietää, vaan AINA tuoda petetylle tietoon!!!

        Näin se taitaa olla, vaikka vaikeahan asia on kertoa. Ehkä kuitenkin on hyvä aloittaa kertominen, sillä että myöntää senkin, että tätä on vaikea kertoa.


      • "Ominsilmin"ja höh

        Harvemmin salapanoille pyydetään yleisö paikalle todistamaan, vai?
        Toisaalta joillakin on tarve elvistellä em. kaltaisilla kaadoilla. Eivät kertakaikkiaan kykene pitämään sisällään, miten ovat saaneet toisen miehen naisen patjakseen.
        Kissa pöydälle vain, siinä muodossa kuin asian olet kuullut.


      • rehti
        Apu-va kirjoitti:

        Niin voihan se toinen mies valehdella samalla tavalla kuin sen toisen miehen kaveri, joka myös asiasta mainitsi eri yhteydessä. Eikä kuulu mulle, mutta se on mun yksi parhaimmista kavereista!

        Kauniita ja rohkeita katsomalla vois saada hyviä vinkkejä..no ei kai,puhu suoraan mutta kerro myös siitä ettei tieto ole faktaa...


    • Kommentoija69

      Tuo asia on niin painava, että se on voitava tuoda esille vaikka kaveruussuhteen menettämisen uhalla. Kyse on lapsen identiteetistä. Täällä ovat jotkut ihmiset kertoneet millaista on elää aavistaen, että oma isä ei olekaan oikea isä (tai että oma lapsi ei olekaan oma). Tällaisilla asioilla on tapana tulla esille tavalla tai toisella ja mitä myöhemmin asia paljastuu sitä pahempi. Tuollaiset valheet ovat myrkkyä ihmissuhteille. Tulevaisuudessa geneettinen informaatio on yhä merkittävämpi osa lääketiedettä. Väärä isyys voi tulla tulevina vuosikymmeninä esiin aivan yllättäen erilaisten tutkimusten sivutuotteena.

      Kuinka kauan kaverisi "muija" (tyttöystävä? avovaimo? vaimo?) on ollut raskaana? Onko raskauden keskeytys vielä vaihtoehto? Jos lapsi ei ole kaverisi oma, kaikkein paras skenaario on, että sivusuhde tulee heti ilmi, tehdään isyystesti, jossa ilmenee, että hän ei ole lapsen isä ja että tuo toinen mies testataan ja todetaan isäksi, minkä jälkeen kaverisi ja hänen "muijansa" eroavat ja "muija" ja toinen mies perustavat perheen. Kaverisi vapautuu ja toivuttuaan on valmis itse päättämään perustamaan oman perheensä tai olemaan perustamatta. Vaikka kaverisi parisuhde karahtaisi kiville ja hänen "muijansa" joutuisi kasvattamaan lapsen yksinhuoltajana toisen miehen elatusapuun tukeutuen, sekin on parempi kuin valheessa eläminen. Valheessa eläminen on huonompi kuin jopa se, että tuon toisen miehen mahdollinen perhe (onko hän perheellinen? ja jos on, miksi hän sinulle kertoisi pettämisestään?) hajoaisi totuuden ilmitulon seurauksena. Jos taas kaverisi osoittautuu isäksi, ainakin asiasta saadaan varmuus, mikä on lapsenkin kannalta parasta. Parhaassa tapauksessa "muija" lopettaa pettämisen ja siitäkin asiasta päästään yli ja kaverisi "muijineen" ja lapsineen muodostavat toimivan perheen. Totuus on kuitenkin selvitettävä ensin.

      • Apu-va

        Raskaus tuli ilmi joulukuussa ja on aikas alulla vasta. Lasketusta ajasta ei ole ollut vielä puhetta.
        Toisella miehellä ei ole perhettä vaan on poikamies.
        Itse perheellisenä miehenä toivon kaiken menevän kaverin kannalta parhain päin mutta totuus on julma, jos selviääkin ettei lapsi ole hänen.
        Täytyy varmaan keräillä uskallusta että jos vaikka seuraavassa saunaillassa ottaa asian varovasti esille.
        Mä en halua rikkoa välejä kaverin kanssa! se on niin hyvä kaveri mulle


      • Prepaid
        Apu-va kirjoitti:

        Raskaus tuli ilmi joulukuussa ja on aikas alulla vasta. Lasketusta ajasta ei ole ollut vielä puhetta.
        Toisella miehellä ei ole perhettä vaan on poikamies.
        Itse perheellisenä miehenä toivon kaiken menevän kaverin kannalta parhain päin mutta totuus on julma, jos selviääkin ettei lapsi ole hänen.
        Täytyy varmaan keräillä uskallusta että jos vaikka seuraavassa saunaillassa ottaa asian varovasti esille.
        Mä en halua rikkoa välejä kaverin kanssa! se on niin hyvä kaveri mulle

        Osta prepaid-liittymä ja laita kaverilles viestiä tyyliin: muijas on pettäny sua jo pitkään ja mahatkohan olla ees muksun isä. Ja jotain extraktia siihen, et muijallas on muutan hieno pääskynen-tatska vasemmassa pakarassa yms. Niin eiköhän ala asia selvitä. Ri reilua kenellekkään, mutta ei sen muijan pettäminenkään ole reilua kenellekkään.


      • No huh
        Apu-va kirjoitti:

        Raskaus tuli ilmi joulukuussa ja on aikas alulla vasta. Lasketusta ajasta ei ole ollut vielä puhetta.
        Toisella miehellä ei ole perhettä vaan on poikamies.
        Itse perheellisenä miehenä toivon kaiken menevän kaverin kannalta parhain päin mutta totuus on julma, jos selviääkin ettei lapsi ole hänen.
        Täytyy varmaan keräillä uskallusta että jos vaikka seuraavassa saunaillassa ottaa asian varovasti esille.
        Mä en halua rikkoa välejä kaverin kanssa! se on niin hyvä kaveri mulle

        No jos kaverisi on todellinen kaveri ei hän sinulle suutu totuuden tai epäilystesi takia. Vain tyhmä kaveri tuollaisesta suuttuisi, joka on hänen parhaakseen sanottu.
        Kerro rehellisesti vaan näkemyksesi ja ajatuksesi ja myös se, että et halua mitään pahaa kaverillesi tapahtuvan, mutta että hän kuitenkin pitäisi silmänsä avoinna.
        Ei se ole kaverisikaan syy, jos ei sinunkaan, vaan sen pettäjän mitä on tapahtumassa. On liian rankkaa tehdä naisena noin että ei kerro totuutta omalle kumppanilleen jos on raskaana ja vehtaileekin toisen miehen kanssa. Jos hän itsekään sitä vielä tietää kenen lasta odottaa. Kestäköön seurauksetkin jos noin typerästi käyttäytyy.


    • Tarkista faktat

      Mieti voiko tuon äijän juttuihin luottaa ja mitä hän tarkoitti kun on ollut hyvän kaverisi muijan kanssa pidemmän aikaa. Milloin on ollut ja onko "olemiseen" sisältynyt seksiä. Äijillä on tapana suurennella juttuja ja kehuskella toisilleen huvikseen.

      • Apu-va

        Kyllä olen useammalta taholta asiasta kuullut ja suhde kestänyt viime keväästä marraskuulle asti. Enpä muuten tuota juttua ole niin noteerannut, mutta muija on raskaana ja tuo syrjähyppy päättyi marraskuussa joten tietty ensimmäisenä mielessä että kukas on isä? Toivon että olisi mun kaverin ja niiden elämä jatkuisi mutta.....


      • Pohjoisen puhuri
        Apu-va kirjoitti:

        Kyllä olen useammalta taholta asiasta kuullut ja suhde kestänyt viime keväästä marraskuulle asti. Enpä muuten tuota juttua ole niin noteerannut, mutta muija on raskaana ja tuo syrjähyppy päättyi marraskuussa joten tietty ensimmäisenä mielessä että kukas on isä? Toivon että olisi mun kaverin ja niiden elämä jatkuisi mutta.....

        Jos olet fiksu, viisas mies ja kunnioitat kaveriasi niin ehdottomasti kerrot. Tavan kertoa voit itse valita sillä sinä tunnet kaverisi parhaiten. Olen itse tullut petetyksi ja menettänyt paljon sen takia koska "kaverini" eivät kertoneet vaikka tiesivät asiasta. Selkäni takana minulle naurettiin tai minua säälittiin. Tunsin olleeni pilkan kohde. En halunnut enää olla kaveri ko. henkilöitten kanssa asioiden vihdoin paljastuttua. Kiitos siitä oikealle kaverille!


    • Tiedoksi.
    • Onko totta vai ei

      Oletko nyt aivan varma, että äijä puhuu totta? Kas kun ei olisi ensimmäinen äijä joka valehtelee olleensa jonkun muijan kanssa vaikka ei olisi ollutkaan. Syitä valehteluun voi olla monia. Sai pakit muijalta, on ihastunut muijaan ja haluaa sotkee tämän parisuhteen, haluaa vaan kehuskella, tai mitä tahansa.

      En puuttuisi asiaan, jos en olisi 100% varma. Tai no voithan tietysti sanoa kaverilles, että se tyyppi kehuskelee olleensa sun muijas kanssa, en tiedä onko siinä yhtään perää, mutta ehkä kannattas ottaa selvää. Mutta valehtelulla voi saada paljon pahaa aikaiseksi, jos vaikka toisen kumppani on kovin mustasukkasta sorttia.

    • Parru219

      Tunnusta kaikki asiat mitään salailematta kaverille. Kaverin on oikeus saada tietää kaikki asiat. Voitte mennä tarvittaessa kaverin kanssa yhdessä ammattiauttajan juttusille. Kaveria ei jätetä.

    • usrks7r

      Kerrot kuule suoraan vaan kaverilles mitä tiedät ja epäilet..
      Saattaa vanha hyvä kaverisi olla entistä parempi kaveri sen jälkeen kun oot pelastanut sen 18 vuoden kakaran elättämiseltä jos se ei ookaan sen oma pentu.

    • 14+7

      1) Miten niin "oikeus tietää"?
      2) Mitä todisteita sinulla on siitä, että "äijä, jonka kanssa petti" puhui totta?
      3) Mitä todisteita sinulla on siitä, että ylipäätään petti? Olitko samassa sängyssä näkemässä, että akti tapahtui ja äijä "laski sisään"?
      4) Mitä väliä silläkään oikeastaan on, kenen lapsi on biologisesti?
      5) Mitä koko juttu ylipäätään sinulle kuuluu?

      • Jotain rajaa

        ") Mitä väliä silläkään oikeastaan on, kenen lapsi on biologisesti?"

        Vain nainen voi noin typeriä kirjoittaa. Ei kai silläkään ole mitään välitä jos miehesi paneskelee ympäriinsä muiden naisten kanssa ja niistä lapsia syntyy?


      • Shark Mac

        4) Mitä väliä silläkään oikeastaan on, kenen lapsi on biologisesti?

        Mietipäs paljonko se lapsen kasvattaminen maksaa? Mitä jos joku päivä postiluukusta kolahtaisi 200 000€ lasku ja saatekirje, että onneksi olkoon, sinut on nyt valittu kaverisi lapsen vanhemmaksi, että makselehan pois.

        Että mitä väliä sillä on? Niin, ettehän te naiset sitä tajua, kun teille lapsi on aina tulon lähde, eikä menoerä. Saatte big daddy -valtiolta lapsilisiänne, saatte vapaasti valita synnytättekö vaiko ette ja molemmat maksetaan miesten verorahoista. Teillä on myös oikeus pistää lusikat jakoon ihan milloin tahansa ja saada elareita ja vanhemmuus on aina taattu teille.


      • Ei nyt ihan
        Jotain rajaa kirjoitti:

        ") Mitä väliä silläkään oikeastaan on, kenen lapsi on biologisesti?"

        Vain nainen voi noin typeriä kirjoittaa. Ei kai silläkään ole mitään välitä jos miehesi paneskelee ympäriinsä muiden naisten kanssa ja niistä lapsia syntyy?

        Erityisesti näin naisena olen sitä mieltä, että lapsen täytyy saada tietää ja tuntea biologinen isä.

        Miehet ja naiset voivat paneskella missä haluavat, kunhan lapsista sitten pidetään huolta. Voi käydä hankalaksi, kun on tenava vaikka viiden eri kumppanin kanssa.


    • Ärsyttäväää

      Kerro kaverillesi!! Täällä vain puolustellaan pettäjää.

      • Ehdoton Ei !

        Ite olen kerotonu kaverille, et mua ei sit saa teiän suhteen perävaunuks
        pelastamaan uponnutta laivaa.

        Ymmärtää pitää välimatkaa .

        En ala kauhoon kenenkään perheellisten soppaa omaan suuhun
        Vähempikin riittää .Kuuleehan tota kaikenlaista .Pakkoko sitä on joka asiaan
        puuttua .




        .


    • Miksi! puuttua toisten parisuhteen kulkuun? mutta jos olet asiaan osasyyllinen niin katso peiliin ja kysy peilin ääressä "onko!" omat asiasi kunnossa kun pitää toisten parisuhde asioihin puuttua!
      Henkilökohtaisesti EN puutu toisten parisuhdeasioihin lainkaan,jos joku kysyy niin olkapäitä kohautan ja sanon "ei minulle kuulu kyseinen asia".
      On varmaan kateellisia NE jotka kyttäävät naapureitten,kavereitten parisuhteen kulkua,onkohan kyttääjällä omat asiat kunnossa?.

    • EI KANNATA

      Ei kannata puutua kenenkään yksityis elämään Jätä asia kertomatta saat kaikki syyt niskoillesi

      • kkk...kkk...kkk...

        jätä kertomatta.katso ja kärsi vierellä kun äpärä kasvaa ja kaverisi vuosien epäily muuttuu psykoosiksi.kun silmät ja mieli huutaa ettei lapsi ole sinun ja vaimosi jatkaa paskan jauhamista "onhan se Sinun aivan selvästi,mitä sä kulta pieni..." maailmasi romahtaa kaverisi myötä koska sinä tiesit mutta et yrittänytkään estää. eli kerrot kaverillesi ja annat hänen päättää mitä tekee,kyllä kaverisi arvostaa tekoasi jälkeenpäin,kävi miten kävi,koska hänen parastahan sinä ajattelit...


    • kkk...kkk...kkk...

      ennen isoa askelta elämässään kaverisi olisi hyvä tietää.nyt ilmoitat miten parhaaksi näet koska voi olla että tulevaisuudessa sanot sen kaverillesi ja saat huutoa "miksi et aikaisemmin sanonut!!!!" kaverisi suhde voi kuivua juuri raskauden alla,hyvä asia jos lapsi ei kaverisi,huono jos... mutta tuskin kaverisi haluaisi elää aisankannattaja elättäen toisen siittämää lasta.se isyys voi tulla vuosien jälkeen ilmi jo korvia tarkastelemalla,normaaleissa lääkärintesteissä.parempi tulla ilmi nytten kuin vuosien päästä,silloin voi lentää irtopäitä ja kyyneleitä,kyyneleet jatkuvat sellin hämyssä...

    • Tuike1

      Kysy Apuva sun kaverilta, että mitä tämä tekisis sellaisessa tilanteessa kuin sinä itse olet. Olet aika puun ja kuoren välissä. Jos kerrot niin pahin voi tapahtua ja jos et kerro niin se voi tapahtua kun sun kaveri saa asian selville ja saa tietää sun tienneen.
      Elämä on välillä aikas hankalaa.

    • Voihan kukkanen

      Tottakai täällä puolustellaan pettäjää, kun se pettäjä sattuu olemaan nainen.
      Mitäs jos asia olis toisinpäin, ja mies olis se joka käy vieraissa, eikö tällä vaimolla olis tarvetta tietää miehensä sivusuhteesta ja tulevasta lapsesta?

      Ja toi, että ei ole muka väliä kenen lapsi on biologisesti, huh huh, saattais muuttua mielipide jos omalle kohdalle sattuis.

      • kannatan kertomista

        Lapsen kannalta sillä on merkitystä, koska äiti tietää asian ja joutuusalailemaan, ja se näkyy ja vaistotaan perheessä, ja se saattaa myrkyttää kaikkien perheen jäsenten välit. Ja lapsi vaistoaa sen ihan varmasti. Lapsi voi jo varhain vaistota , että hän on eri puusta kuin isänsä. Jälkeläisten vaisto ja intuito on ihmeellinen näissä asioissa.
        Ja jos perheessä on vielä niitä parin oikeita biologisia lapsia, niin asia vaan korostuu.
        Petoksella nyt vaan on tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin, niin se vaan on.
        Vaikeassa tilanteessa olet. Itse jos olisin vastaavassa tilanteessa kannattaisin asian kertomista. Kertoisin asian niinkuin olen kuullut ja ja miten ja kenen kertomana, ei siinä tarvitse sen enmpää alkaa syvällisesti asiaa miettiä eikä ottaa selvää asian laidoista. Ottakoot sitten selvää itse asianosaiset. Se ei ole sinun tehtäväsi.
        Se miten ystävyyssuhteenne käy riippuu tietysti siitä miten kerrot asian.


    • ole mies ja kerro se

      Jos pettäminen olisi "sallittua" puuhaa, eihän se olisi pettämistä.
      Oikeinrr nimimerkillä kirjoittaja jää vielä itsekkin joskus kiinni ja sitten itketään.. Jos haluaa jakaa tavaraansa, kannattaa pysyä sinkkuna.. itsekästä toimintaa!

      Jos kumppanisi hyväksyy, että juokset vieraissa se on kahden kauppana ok.
      Jos kuitenkin, niinkuin tässä mies tuskin hyväksyy naisensa perän jakamista toiselle niin miehen pitäisi saada tietää asiasta.

      Olen aina ihmetellyt näitä hyviä kavereita, jotka ääneti seuraa vierestä tollaista touhua. Kyseinen muija tulee pettämään uudelleen se on varmaa, nyt hän vaan rauhoittuu hetkeksi, koska haluaa elättäjän ja vastuunkantajan lapselleen.

      Mieti miten itse toivoisit kaverisi toimivan, sinun kohdallasi, olevan hiljaa vai?
      Kerro kaverillesi mahdollisismman pian!
      Käytä prepaid liittymää, jollet itse uskalla suoraan kertoa ja mahdollisimman tarkat faktat päydälle ja kehoitus vaatia isyystesti.

    • ounou1

      Onnea tulevalle Isälle, siis SINULLE !!

      • Ehdotton Ei

        Ite olen kerotonu kaverille, et mua ei sit saa teiän suhteen perävaunuks
        pelastamaan uponnutta laivaa.

        Ymmärtää pitää välimatkaa .

        En ala kauhoon kenenkään perheellisten soppaa omaan suuhun
        Vähempikin riittää .Kuuleehan tota kaikenlaista .Pakkoko sitä on joka asiaan
        puuttua .


    • Diplomatiaa

      Tiesin työkaverini miehen pettävän häntä. Kun asia lopulta selvisi hänelle, niin hän kysyi, että miksi en kertonut. Ohitin asian mahdollisimman nopeasti. Välit pysyivät ennallaan. Miksikö en kertonut? Jos olisin kertonut, niin usealle muullekkin olisi tullut harmia asiassa. En halunnut harmia itselleni enkä näille toisille, jotka tiesivät asiasta.

      Jos työkaveri olisi ollut minulle hankilökohtaisesti läheinen, niin silloin olisin tietenkin kertonut. Tuollainen tilanne vaatii ehdottomasti sen, että pysytäään tosiasioissa ja juorut nimitetään juoruiksi tai mitä kautta se tieto onkaan tulllut. Siis todella tarkkaa sanavalintaa se vaatii. Olisin virittänyt diplomaattisuuteni äärimmilleen ja painottanut, että siksi kerron, koska olet kaverina läheinen. Olisin myös antanut luvan soitella vaikka keskellä yötä, jos ahdistus olisi käynyt liian suureksi. Nämä siksi, että välit voivat mennä kaverinkin kanssa, koska asia on niin tunteisiin liittyvä. Ja se totuus, että asia onkin valhetta, on syytä pitää mielessä. Ilkeitä ihmisiä riittää, jotka oikeasti haluavat vain ja ainoastaan vahingoittaa toista ihmistä.

    • Jätä se

      Sika !

      • jätä se

        h-u-o-r-a! pitäs kai olla mielummin´?


    • isyystesti

      Tässähän voi käydä niin, että kaveri elättää toisen miehen lasta. Naista tämä tuskin haittaisi.

      Lehdessä oli juttu, että tee-se-itse isyystestejä saa alle 200 eurolla tilattua netistä ihan Suomestakin. Laillista voimaa näillä testeillä ei kuitenkaan ole.

    • Koipee pidellyt

      Sinäkösitä oot hässiny ?

    • kerro vain ystävänä

      Kerro kaverille, niin ystävä tekee. Kaveri itse sitten päättää miten toimii. Yleensä pettäminen tuo pahaa mieltä ja aiknaan se kyllä ilmi tulee. Nainen ilmeisesti haluaa pilata elämänsä.

    • Nimetön kirje

      Lähetät nimettömän kirjeen jossa kerrot kaikki faktat ja kehoitat kaveriasi menemään isyystestiin heti kun lapsi syntyy.

    • Theo2013

      Kerro sille muijalle että mitä olet saanut selville,niin kaitpa se ei ota riskiä synnyttää vieraalle lasta. Miksikö? Se panomies voi haluta sen testin ja sitten alkää käräjät. Ettet vain itte oo se kuuluisa panomies?

    • Tuusa.

      Kannattaa antaa kaverille nyt muuta ajateltavaa. Menkää yhdessä vaikka lätkämatsiin. Vaikealla hetkellä kaveria on tuettava.

    • huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Lähetä kaverille anonyymi kirje kotiin. Vanha mutta hyväksi todettu keino.

      • Rehellisyys kunniaan

        Itse sain aikanaan nimettömän kirjeen mieheni pettämisestä juuri kun olimme selvittelemässä hänen salasuhdettaan toiseen naiseen. Tässä kirjeessä kerrottiin, että niitä naisia oli ollut vähän enemmänkin, eikä kirjeen kirjoittaja koskaan selvinnyt. Epäilin, että sen olisi lähettänyt juuri tämä salasuhteen toinen nainen, koska mieheni halusi yrittää pelastaa liittomme, jos vain minä kestäisin pettämisen ja pystyisin antamaan anteeksi.

        Mies kiisti ehdottomasti, ettei ketään muita ollut kuin tämä yksi tapaus, jonka aikoi siis jättää. Mutta tästä kirjeestä alkoikin sellainen koitos, että lopputuloksena oli, että mieheni jätti perheensä ja meni yhteen tämän salasuhteen kanssa. Ja myös tunnusti, että oli kuin olikin pettänyt aiemminkin.

        Ero on toki jättänyt jälkensä, mutta elän lasteni kanssa todella hyvää elämää, eikä minun tarvitse enää kärvistellä asian kanssa. Vakka on saanut kantensa ja molempien maine ryvettynyt todella pahasti. Ex-miehestäni on myöhemmin ilmennyt sellaisia piirteitä, etten olisi ikinä hänestä vastaavaa uskonut, joten kait pelastuin myöhemmältä avioliittohelvetiltä.

        Näin monta vuotta jälkikäteen ajatellen tunnustan, että se kirje oli hyvä juttu, vaikken olisi koskaan eron hetkellä uskonut niin. Pääsin pettävästä puolisostani eroon, eikä sen jälkeen ole tarvinnut moisella asialla enää itseään stressata.

        Joten neuvoni on, että voit ehdottomasti kertoa, pelastat varmasti muutaman elämän paremmalle tolalle.


    • näin..

      Apu-a, ei kanta kertoa, mutta sille pettäjä äijälle voit sanoa päin naamaa, että olet tehnyt väärin, kun olet vietellyt kaverisi vaimoa.
      Pyydä tätä äijää menemään niin kauaksi, kun pippurikasvaa ja parantamaan tapansa.

      • Shark Mac

        Tuskin se vieras mies pakotti sitä naista sänkyyn kanssaan. Se vieras mies on ihan viaton, vaikkakin vähän raukkis kun ei vapaata saa.


    • ole ystävä kerro tot

      Kerro kaverillesi epäilyt rehellisesti mitään salaamatta. Kaverisi sitten päättää miten toimii. On kauheaa, kun asia tulee julki muutaman vuoden kuluttua. Nainen todennäköisesti jatkaa pettämistään, kun ei ennenkään ole jäänyt kiinni.

    • ....

      Ole rehellinen hyvälle kaverille, jos ei ymmärrä niin ei voi mitään. Kaverin muija pettää tämän jälkeenkin, ei tule kestämään kauan kun sama peli taas käynissä, miehet vähän rakastuneina sokeita näiden naisten kanssa...ettei vaan tunnusta isyyttä!!! harkittuaan tilanetta kunnolla.

    • kuukkeli5

      Anna heidän hoitaa omat asiansa, ellet itse ole se henkilö jonka kanssa tämä kys.oleva nainen pettää. JA SITÄPAITSI MIES JA NAINEN VOIVAT OLLA PELKÄSTÄÄN YSTÄVIÄKIN,EI AINA OLE KYSYMYS PETTÄMISESTÄ.

    • dshnb

      Kerro! tai järjestä niin että tajuaa itse. Ota puheeksi vaikka naiset.

    • vauhtia nyt

      Ei mitään kiertotielässytyksiä nyt vaan kerrot kaverilles ihan suoraan, että olet kuullut tällaisia juoruja. Kaveri ottakoon sitten itse lopusta selvää. Tee tämä nyt pian, sillä tuskin haluat joutua tilanteeseen, että kaverisi kysyy sinulta kuinka kauan olet tiennyt tästä.
      Kaverisi kiittää sinua vielä joku päivä.

    • Näin.

      Sano kaverisi naiselle, että kerrot jos hän ei ota suihin sinulta aina tarvittaessa.

    • sanoohan järkikin

      Käräytät tietysti.

    • Oma oma tunto

      Jos asia vaivaa sinua, niin kerro. Pari selvittelee välinsä sen jälkeen ja pääset taakastasi, jota kantaisit lopun elämääsi. Itselleen kannattaa olla rehellinen vaikka vikaan menisikin.

    • 3838383

      Mistäs tiedät että jos on tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi toiselle miehelle, jos se ei kotona onnistu. Näitä tapauksia on minunkin tuttavapiirissä kaksi.

    • tjstyj

      No kyllä mä kertoisin jollain tavalla, mut ihan noin vaan se ei ehkä käy. Muutoin saat sinä vihat niskoilles, kun muija kieltää kaiken ja kaveris haluaa uskoa muijaa, kun on se muiksukin tulossa. Ei sekään ole oikein, että toinen uskoo ja luottaa, kun toinen ei oo sen arvonen.

    • vihertävää

      Miten onnelliseksi tuntisit itsesi ja miltä hyvä kaveruus maistuisi jos sinun akkasi syrjähypystä kertoisi kaveri jota pidät ystävänä? Haiskahtaa kompostilta

    • Rehellinen1

      Toisten asioiden paljastamisestahan voi joutua syytteeseen, oli pettäminen totta tai ei, nimike vain muuttuu, mutta syyte ei. En uskaltaisi puuttua asiaan mitenkään, ihan itseni takia, en halua oikeuteen. Lukekaapa lakia, ihmiset! Moni tämän tietääkin, kun ei puutu asiaan.

    • oikein on

      No ihan ensimmäiseksi ajattelisin tulevan lapsen parasta. Sitten kaikkien muiden osallisten tilannetta.

      Jos kerrot kaverillesi.
      - voit saada nenääsi
      - ystävyys loppuu
      - kaverisi hylkää perheensä, ehkäpä vielä syyttä
      - kaverisi jää kotiin, ja vihaa joka kerta lasta, nähdessään
      - voi syntyä perhedraama jompikumpi nirhaa itsensä tai toisensa, tai
      molemmat.
      - kaverisi voi tuntea alemmuuskompleksia kyvyttömyydestään, ja sairastuu
      -lapsi menettää oikeuden molempiin vanhempiin
      - lapsi jokatapauksessa olisi syytön kärsijä

      kaverisi saisi tietää
      saattaa tuottaa kertojalle sadistista mielihyvää

      Jos jätät kertomatta kenellekkään

      - kaverisi ei saisi tietää
      - kertoja ei voi saada sadistista mielihyväntunnetta
      - tähän jätän tyhjän kohdan, kerron sen myöhemmin.
      kukaan ei kärsisi
      kaveruus säilyy
      lapsella olisi perhe

      Kerrot naiselle
      voit saada tietää totuuden
      voit saada sinäkin, jos pysyt asiasta vaiti.
      Mikään ei voita raskaana olevan kaverin rakkaan lempeä.
      lapsi saa rakastavat molemmat vanhemmat
      kaikille jää hyvämieli
      kaveruus säilyy / ja kaverin rouvaa kohtaan vielä paranee
      ei ehkä toisten elämä niin kiinnosta, kun olisi jotain omassa elämässäkin

      Jos oletus onkin väärä, ja nainen kertoo miehelleen:

      - et saakkaan omaa elämää
      - voit saada käsilaukusta päähän
      -saat turpaasi
      -on ystävyyden loppu.
      - Sinusta tulee entistä hyljeksitympi,
      -joudut muuttamaan työpaikkaa asuinkuntaa
      -alkoholisoidut
      -katkeroidut
      - elämästäsi ei sen jälkeen tule paskaa puuttumaan

      ... ja se on ihan oikein

      • Ehdottomasti Ei

        En tartte kaveria siitä syystä et se paljastais mulle mun suhtees
        selän takana toisen osapuolen tekemiset .

        En pidä kaveria siitä syystä et se vaatis multa toimimaan sen muijan omana
        tuntona.

        En ole kenenkään suhteen käytettävissä oleva perÄvaunu tai omatunto .


      • Shark Mac

        No eiköhän sen lapsen äidin tässä olisi kannattanut noita miettiä ennen kuin meni kuksiin vierasta? Sorry vaan mutta kaveri ei ole vastuussa jonkun (edes ystävän ) mukulasta! Kaverille pitää kertoa ja hänellä on oikeus tehdä elämässään mitä lystää.

        Ei lapsella ole mitään "oikeutta" molempiin vanhempiin. Se on etuoikeus, ei oikeus.

        Kumma kyllä, Suomessa naisilla ei tunnu olevan mitään vastuuvelvollisuutta.. miehet ja valtio elättää ja hoitaa.


    • silmät auki

      Kannattasi kysyä ensin siltä naiselta. Toteat vaan yksi kehui olleensa kanssasi sängyssä. Kysymys on pitäkö paikkaansa. Huhu puheisiin ei kannata uskoa.
      Sano muijalle että jos on käynyt niin nyt kannattasi lopettaa. muuten asia ei jää petyltä osapuolelta pimentoon. Mistä sen tietää vaikka kävisi luvan saaneena vieraissa. Toisten parisuhteisiin ei kannata puuttua jos ei ole 110% varma kaikista asioista.

    • -e-

      kyllä mä ainaki haluaisin tietää ja mitä sitä toisen kersasta maksaa elatusmaksuja 18 vuotta?! Antaa ite sumplia asiansa sitten miten haluavat; mut kumppanilla velvollisuus tietää. Kaukana minun normaalista

      • -e-

        ja jos on niin pömppeli et viestin tuoja ammutaan. siis se kaveri niin omapa on sen elämä... En mä tommosta vetäs perässä. Mut sun pitää omalta kohalta aatella asiaa.
        Haluatko ite tietää vai et? Lähe oletuksesta et hyvät kaverit käy samalla kanavalla


    • KSSBP@Jee

      Kevyt SunnuntaiSuomiBrowo.Peräsuoli@Jee

    • Allu_________

      Kerrot kaverilla kuka se äijä oli ja mitä se sulle sanoi.

      • Ehdottomasti EI

        En tartte kaveria siitä syystä et se paljastais mulle mun suhtees
        selän takana toisen osapuolen tekemiset .

        En pidä kaveria siitä syystä et se vaatis multa toimimaan sen muijan omana
        tuntona.

        En ole kenenkään suhteen käytettävissä oleva perÄvaunu tai omatunto .


      • Ehdottomasti Ei

        En tartte kaveria siitä syystä et se paljastais mulle mun suhtees
        selän takana toisen osapuolen tekemiset .

        En pidä kaveria siitä syystä et se vaatis multa toimimaan sen muijan omana
        tuntona.

        En ole kenenkään suhteen käytettävissä oleva perÄvaunu tai omatunto .


    • ihminen outo eläin

      Ajatusta on ehkä prepaidissä. Viesti kaverillesi ja naiselle mitä kuulit.
      Helpompaa ystävälle ehkä todeta asiallisesti kuka kertoi naisen pettäneen ja milloin. Vain juoru ehkä kyseessä mutta asia parempi selvittää alta pois.
      Sekin pointti nimittäin että jatkossa mahdollisesti poikii lisää pettämis väitteitä.
      Kun ihmisillä on taipumus jatkaa ilman aihetta edes.
      Tunnen henkilöitä joiden kohdalla tapahtunut. Tutut ja vain näöltä tutut viitsivätkin keksiä ja levitellä perättömiä väitteitä.

    • tuttutilanne

      En kertoisi. Ei olisi mun tehtävä. Ei pidä hämmentää ja sotkea toisten ihmisten elämää.

    • opero

      Asia ei kuulu sinulle ollenkaan jotenka älä sekaannu toisten asioihin. Ei ole sinun tehtäväsi alkaa sitä setvimään.

    • movie way

      Juuri eilen oli ylellä kuukauden westerninä leffa nimeltä Appaloosa, siinä oli kaksi kaverusta ja toinen sai selville että kaverin naisystävä paneskeli kenen tahansa kanssa. Kaveri ei tiennyt miten kertoa asia ja ratkaisi asian elokuvan lopussa ampumalla petturiukon joka tosin muutenkin oli täysi roisto, murhamies ja sika, oikeastaan juuri sitä renttu tyyppiä joihin naiset aina retkahtaa. Se oli sille mu1kulle ihan oikein :D
      http://en.wikipedia.org/wiki/Appaloosa_(film)

    • 19+16

      Minäkin olen samaa mieltä sen suhteen, että vaikka olisikin paras kaverisi niin se parisuhde ei kuitenkaan ole sinun. Sinä et voi tietää mitä siinä parisuhteessa on tapahtunut. Onko kaverisi itse ollut täysin uskollinen yms.

      Tässä tapauskessa kuitenkin kun on raskaus myös kyseessä, niin olethan sinä puun ja kuoren välissä. Suuri riski siinä, että ystävyys katkeaa teit niin tai näin. Valitettavasti. Ihmetyttää kyllä suuresti myös tämän mieskaverisi motiivi kertoa ylipäätään vehtailleen kaverinsa naisen kanssa? Miksi ihmeessä? Ensimmäinen ajatus kyllä tulee siitä, että tekee sen kostoksi koska on jollakin tapaa saanut sipeensä.

      Täysin 100% en menisi tämän jäpikän sanoihin luottamaan, koska onhan tuo jo päivänselvää ettei ole täysin puhtaat jauhot pussissa. Ja mitä se kertoo siitä miehestä ylipäätään, että menee naimaan kaverinsa naista? Olkoot sitten nainen millainen tyrkky tahansa. Mikäli tätä on ylipäätään tapahtunut, sekin kuitenkin on myös vaihtoehto. Ei olisi ensimmäinen kerta kun mies lähtee väittämään perättömiä asioita milloin minkäkin syyn varjolla. Itsekin olen tällaisen tilanteen joutunut kokemaan ja omakin parisuhde oli katkolla vain siksi, että miehen oma veli ei voinut minua sietää=valehteli minun pettäneen. Lopputuloksena veli paljastui viimein valehtelijaksi ja veljesten välit katkesivat kuin seinään, eipä sekään mukavalta tuntunut.

      Sinuna puhuisin sen naisen kanssa suoraan asiasta. Kerrot rehellisesti, että tämä hänen "salarakkaansa" puhuu asiasta lähipiirissä koska jo sinä ja toinen yhteinen kaverinne asiasta tiedätte, joten on vain ajan kysymys milloin asia selviää myös tälle kumppanille. Varsinkin kun nyt on suuri epäilys en suhteen, että kumpi onkaan se lapsen isä... Voithan sitten vaikka tälle naiselle suoraan sanoa, että hällä on nyt mahdollisuus itse kertoa se totuus ennenkuin se selviää muualta. Valheet kun aina tuppaavat tulemaan ilmi tavalla tai toisella.

    • nainen 37

      Jos sun muijasi pettäisi sua ja sun hyvä kaveri tietäisi.. ja saisit myöhemmin tietää asian laidan, niin miltä sinusta tuntuisi? Tuntuisiko, että muijan lisäksi hyvä kaveri olisi myös pettänyt?

      Kun elämässä joskus miettii, että mikä olisi oikea tapa toimia, niin kannattaa kääntää tilanne toisinpäin ja miettiä, että mitä itse haluaisi vastaavassa tilanteessa. Haluaisitko sinä, että sinulle kerrottaisiin totuus pettävästä naisesta? Varmaan haluaisit!! Joten kerropa kaverillesi totuus asioista.

      • based on true story

        Totuus on parempi, mutta silloin tarinan on myös syytä olla tosi.

        Muunkinlaisia tarinoita on kierrossa.


      • Ehdottomasti Ei

        Käännetty on toisinpäivin en koskaan tartte muita selvittämään mun valitun
        tekemättä jättämisiiä .On ne sit kuinka petollisia tai myrkkyllisiä mulle
        itelle .

        En koskaan ole niin hölmö et laittaisin muita vahtimaan mun suhteessa
        tapahtuvia erimielisyyksiä tai muuta selän takana toimintaa.
        Olen ite valinnut parisuhteen joten olen myös tietoinen voivani pettyä
        siinä iha kui muutenki elämässä.


      • reilu tyttö
        based on true story kirjoitti:

        Totuus on parempi, mutta silloin tarinan on myös syytä olla tosi.

        Muunkinlaisia tarinoita on kierrossa.

        Hmph, no ei kaveri ole vastuussa juoruista. Voi aivan hyvin sanoa, että tällaisia huhuja on ollut, että varmuutta ei ole, mutta ehkä kannattaa ottaa asia puheeksi.

        Mä ainakin haluaisin tietää. Olisin tosi pettynyt ystävään,jos ei kertoisi. Jos huhu on perätön, niin siltikin asia on hyvä selvittää suhteessa mahd. pian. Jos luottamus on kohdillaan, niin kyllä tuollaisen huhun parisuhde kestää. Voihan juoru kantautua myöhemminkin kaverisi korviin.

        Varsinkin nyt, kun nainen on vasta alkuvaiheessa raskautta, niin nyt on hyvä kertoa. Miehelle paljon vaikeampi tilanne, mitä pidempään on ehtinyt fiilistellä yhteistä perhettä ja tulevaa lasta ja isyyttä jne. Kerro pian asiasta, älä aikaile! On myös lapselle kamalaa, jos parisuhde ajautuu kriisiin. Parempi työstää juttu nyt, kun vauva on vasta alkio.


    • Viiltäjä

      AKAT ON LUONNOSTAAN PETTÄJIÄ KAIKKI ! ! ! IKÄVÄ KYLLÄ :(

    • Paras tapa

      Lähetä pre-paid liittymästä kaikille kolmelle osapuolelle viesti, jossa kerrotaan epäilystä. Siten että siinä viestissä tulee täysin selväksi kaikkien nimet. Ja myös se että kaikki kolme ovat saaneet samansisältöisen viesti.

      Ja sitten siitä lapsesta, minkä takia biologinen vanhemmuus pitäisi selvittää:
      Silloin se lapsi tulee saamaan lainmukaisen perintöoikeuden kummankin biologisen vanhempansa omaisuuteen.

    • Juurihoito

      Kannattaisi palkata yksityisetsivä selvittämään tätä todella sekavaa vyyhtiä. Yksityisetsiviä saa nykyään palkattua varsin huokeilla hinnoilla.

    • Onnellinen1

      Minulla aikoinaan työkaveri kysyi olenko tietoinen mitä mieheni puuhailee selkäni takana. Tätä kautta omat aavistukset saivat vahvistuksen ja otin eron. Olen vieläkin kiitollinen sille miehelle joka uskalsi olla niin rohkea. Eli en todellakaan ampunut viestintuojaa, joka antoi minulle mahdollisuuden parempaan elämään. Ero ei ollut helppo kokemus koska yhteisiä lapsia oli. Nyt olen uudestaan naimisissa ja uuteen elämääni varsin onnellinen. Itseasiassa paljon onnellisempi nykyisessä suhteessani jossa molemmat arvostavat toisiaan. Uskonkin että pettäjät ovat luonteeltaan muutenkin itsekkäitä ihmisiä jotka hakevat vain omaa hyvää ja omaa tyydytystä siihen, että ovat itse jollain tapaa vajaita/ epätyytyväisiä itseensä.

      • johtopäätös

        Olipa hyvää ku sun ukkos petti ja jäi kiinni .
        Muuten toi sun ukkos kanssa viettämä elämä olisi olut huonompaa
        mitä nyt olet saanut oaskseks .

        Sait nyt verailukohteen ex-ukon kanssa elämiselle kokonaisuudessa .


    • Kysymys kuuluu onko ees hyvä kaveri ? Mitä haluaisit vastaavassa tilanteesa kaverisi toimivan sinua kohtaan ?

      • Ehdottomasti Ei

        En odota vastaavassa tilanteessa kaverin toimivan mun eteen yhtään
        mitään ,jos mun suhtees olis tollanen ongelma mitä aloittaja
        kuvas.

        On se hyvä vaikkei siltä kaikkee vaatisikaan .


    • jotaintähän

      Tilaat internetistä jonkin testin jolla testataan onko kaksi ihmistä keskenään sukua. Lapsen syntämän jälkeen kun juot olutta kaverisi kanssa, annat kaverillesi testivälineet ja sanot että saat nämä koska et itse tarvitse niitä ja kehoitat kaveriasi huvin vuoksi testaamaan tuotetta.

    • Vanha vaari

      Entäpä jos kaverisi tietää ja hyväksyy syrjähypyn, mutta ei halua siitä kertoa sinulle. . Sanoin aikoinaan vaimollenikin, että jos et saa kanssani riittävästi tyydytystä, voit sitä hankkia muualtakin, sillä saan kanssasi itse aivan tarpeeksi, mutta minulle et tarvitse kertoa. Keskusteltiin asiasta vaimoni kanssa, kun hän tämmöistä kyseli.

    • Tahi-hierottu mies!

      Anna naisen petää vaan vapaasti. Se on vaan sitten väärä mies jos täytyy käydä pruuttailemassa naapurin sedän palleja tyhjiiksi. Ja sama se kenen lapsi. Ei silläkään enää tuossa vaiheessa mitään väliö ole.

    • Harkiten

      Mun mielestä sun kuuluu puhua asiasta ensin sille naiselle, joka petti. Hän voi hyvinkin tietää, kenen se lapsi oikeasti on ja voisi kertoa senkin onko mitään luvatonta oikeasti tapahtunut. Vaikka täällä aina uskotaan, että kaikki valehtelevat koko ajan, voi joku rehellisestikin omia asioitaan jutella. Kokeile sitä kautta ensin.

    • Jakke8

      KERRO SIITÄ!! MINUA ON PETETTY JA OLEN IKUISEN KIITOLLINEN YSTÄVÄLLENI JOKA KERTOI EPÄILYKSENSÄ, JOTKA PITIVÄT PAIKKANSA. KAVERIN PUOLTA PIDETÄÄ!! NYT OLET SEN MUIJAN PUOLELLA. HERÄÄÄ!! JA KERRO!! JA JOS EI PIDÄ PAIKKAANSA NIIN AINAKIN OLET LUOTETTAVA KAVERI ETTÄ KERROIT HUOLESI!!!

    • Itse kannatan kertomista, kuitenkin selkeästi erotellen asiat joita olet itse omin silmin todistanut ja ne, joita olet vain kuullut muuta kautta. Onhan siinä vähän omasta mielenrauhastasikin kysymys: muuten joudut koko loppuikäsi varomaan sanojasi kaverisi seurassa, ettet vain menisi möläyttämään mitään sellaista mitä ei pitäisi.

    • PRII-PEID

      Pre-paid liittymä ja viestiä kaverilles.

      • it's tough

        Ei kun hankit sterilisaation netistä!
        Juu juu onnistuu.
        Piuhat poikki kaikilta.
        Parisuhteeseen kuuluu myös kaverit.
        Stressiä on saatu pienemmistäkin aiheista.
        Siten makaa miten petaa vai miten se meni.
        Hienoa että kaverisi on sulle niin hyvä, mutta anna sen itse kokea elämän kovuus tai autuus.
        Hankit sitten itsellesi hieman enemmän mielihyvää tuottavia asioita ja keksit miten paneutua oman mielenterveyden ylläpitoon, johon ei kuuluisi turhat draamat. Vähennät stressitekijöitä. Pidät taukoa ihmissuhdesotkuista.
        Kun tulee enemmän ikää, kyllä ne näköalat siitä suurenee.


    • j00sef

      tunnusta kerralla. se helepottaa

      • Ehdottomasti Ei

        Vielä enemmän helpottas ku et odota kaveriltas mitään tollasta palvelusta
        josta voisit jäädä nalkkiin kaverisuhteessa .

        Mun muijan naimisia ei tartte kavereiden paikata .
        Olen hyvin tietoinen ite et parisuhteessa voi toinen pettää niin halutessa .

        On se lapsi kenen tahansa niin muijan asia on pykätä totuus mulle .

        Ite olen muijan valinnnut ,Vastaan myös omasta valinnastani siltäki
        osin jos muija pettää .


      • Shark Mac
        Ehdottomasti Ei kirjoitti:

        Vielä enemmän helpottas ku et odota kaveriltas mitään tollasta palvelusta
        josta voisit jäädä nalkkiin kaverisuhteessa .

        Mun muijan naimisia ei tartte kavereiden paikata .
        Olen hyvin tietoinen ite et parisuhteessa voi toinen pettää niin halutessa .

        On se lapsi kenen tahansa niin muijan asia on pykätä totuus mulle .

        Ite olen muijan valinnnut ,Vastaan myös omasta valinnastani siltäki
        osin jos muija pettää .

        Säälittävä torvi!


    • mini ja mosse

      Tää on Se elämän alue jossa olen suorittanut naisena korkeakoulu opinnot. - suora rehti puhuminen on paras lääke,, mikään kierteleminen ei auta. Jossakin elämän vaiheessa totuudenpuhuja nousee arvoon arvaamattomaan. Itse olen "vammautunut" lippuiäkseni valehtelun syistä.Puhu suoraan vaikka Se tekisi kuinka kipeää,

    • totuus esiin

      Voisitko jutella sen kaverisi muijan kanssa? Kysy, pitääkö asia paikkansa. Tietty nainen ei noin vain tunnusta. Järjestä tapaaminen, jossa on tuo nainen ja mies, jonka kanssa on ehkä pettänyt. Ehkä vaikeaa, mutta mahdollista. Siinä asia varmaan käy ilmi.

      Minä ainakin haluaisin tietää, jos minua petettäisiin. Ja jos ystäväni tietäisi, eikä kertoisi, niin en kyllä tykkäisi ollenkaan. Ystävät ovat etenkin tällaisia tilanteita varten.

    • mie2

      Pikku pointti.... Se isyys ratkeaa siinä vaiheessa kun ipana syntyy.Jos parisko ei oo naimisissa tehdään isyystesti joka tapauksessa jos meinaa isyyden tunnustaa.Ellei äiti kiellä .....
      Naimisissa ollessa tenava automaattisesti miehen jonka kanssa naimisissa eikä sitä selvitetä...

      • disinformaatio

        >> Jos parisko ei oo naimisissa tehdään isyystesti
        >> joka tapauksessa jos meinaa isyyden tunnustaa.

        ootko varma tästä ?


      • FAKTA
        disinformaatio kirjoitti:

        >> Jos parisko ei oo naimisissa tehdään isyystesti
        >> joka tapauksessa jos meinaa isyyden tunnustaa.

        ootko varma tästä ?

        Ei tehdä isyystestiä, jos isäehdokas tunnustaa. Been there 4 vuotta sitten


    • tyhmäääää

      no hei mut, tuhannen taalan paikka päästä itsekkin pukille, jos ei anna niin sanot et kerrot..

      • Ehdottomasti Ei

        Vielä enemmän helpottas ku et odota kaveriltas mitään tollasta palvelusta
        josta voisit jäädä nalkkiin kaverisuhteessa .

        Mun muijan naimisia ei tartte kavereiden paikata .
        Olen hyvin tietoinen ite et parisuhteessa voi toinen pettää niin halutessa .

        On se lapsi kenen tahansa niin muijan asia on pykätä totuus mulle .

        Ite olen muijan valinnut ,Vastaan myös omasta valinnastani siltäki
        osin jos muija pettää .

        Tämä ku muista nii ei tartte pyyellä ketään paikkaa omia tai muijan jälkiä .


      • soo soo hyi hyi hyi

        just joo, oikein moralistit taas liikenteessä.


      • KALLE KELLO
        Ehdottomasti Ei kirjoitti:

        Vielä enemmän helpottas ku et odota kaveriltas mitään tollasta palvelusta
        josta voisit jäädä nalkkiin kaverisuhteessa .

        Mun muijan naimisia ei tartte kavereiden paikata .
        Olen hyvin tietoinen ite et parisuhteessa voi toinen pettää niin halutessa .

        On se lapsi kenen tahansa niin muijan asia on pykätä totuus mulle .

        Ite olen muijan valinnut ,Vastaan myös omasta valinnastani siltäki
        osin jos muija pettää .

        Tämä ku muista nii ei tartte pyyellä ketään paikkaa omia tai muijan jälkiä .

        Jos joku haluaa aisankannattajan viittaa harteillaan pitää, niin siittä vaan


    • Mun mielestä

      Vähäks on pöhkö viestiketju. Eiköhän jokainen vastaa omasta tekemisestään. Ei sen pitäisi kuulua kenellekkään, joten jätä asia sikseen ja anna toisten elää omalla tavallaan.

      • Ja Mun mielest

        Tämä sakki kattelee Salatut elämä -sarjaa !


    • Kansalainen

      Nuo puumanaiset leikkii ja pelaa vaarallista peliä. Kannattaa pysyä niistä erossa ja olla hyvin kaukana eikä missään tekemisissä. Moni mies on menettänyt omaisuutensa ja koko elämänsä kun viehättävä puumanainen on kietonut miesraukan (ressukan) lumoihinsa. Hinta on ollut kova. Olen menettänyt kaverin puumanaisen vuoksi ottaa päähän rankemman mu. Kaveri ei enää jaksanut elää koska kaikki meni.

      Tuossa tapauksessa DNA-testi on paikallaan ja sen mukaan etenee. Jos lapsi on kaverisi, kannattaa pitää kiinni isyydestä (vanhemmuudesta kaikin keinoin). Jos asia menee riitaiseksi, kaverisi tulee hankkia asianajaja vaikka oikeusaputoimistosta. Jos kaveristasi tulee ns. etävanhempi kannattaa olla tuon Isät Lasten Asialla ILA Ry yhteydessä. Löytyy myös Facebookista. Sieltä saa neuvoja vanhemmuuteen eri elämäntilanteissa, silloin kun on ero tulossa tai on eroamassa tai on jo eronnut. Jos jakaa tuolla Facebookissa uutisia ja vanhemmuus - ja lapsiaiheita niin saa nopeammin tietoa ja isät pysyy paremmin kärryillä missä mennään mm. lakien suhteen. Kaikille miehille tiedoksi. Miehenä tulee olla tarkka eikä suonpäin lähteä suhteeseen tai tehdä lapsia. Kukaan tervejärkinen ei enää tänäpäivänä tee lapsia tähän julmaan maailmaan. Tämän on myös nyt jo aikuiset ja nuoriso kertonut että ei olisi halunnut edes syntyä. Onko lapsen syntymä siis vain narsististen vanhempien tai vain toisen vanhemman päähänpisto tms. joka ajaa lapsen myöhemmin traumaattiseen syntymään ja elämäänsä. Olemme käyneet keskustelua lapsuudesta, vanhemmuudesta ja jakaneet paljon tietoa tähän aiheeseen liittyen. Kaikki ovat tervetulleita mukaan keskusteluun Isät Lasten Asialla - Facebook sivustolle.

      Linkit:

      https://www.facebook.com/IsatLastenAsiallaRy?fref=ts

      https://www.facebook.com/groups/52925045880/?fref=ts

    • Seksillä kusetusta

      Kaveruussuhde on eri asia kuin seksisuhde. Miehet rehvastelee tunnetusti seksillä. Miesten seksipuheisiin voi uskoa vain jos on sängyn vieressä näkemässä seksin tapahtuvan.

    • ollakko vai eikö

      Kerro sille naiselle et tälläisiä puheita on liikkeellä ja kerro kuka mies väittää olevansa sen kans suhteessa, kehota sitä keskustelemaan sen miehen kanssa et lopettaa puheet, ettei aiheuta ongelmia naisen ja sun kaverin suhteeseen varsinkin kun on vauva tulossa. Eiköhän he sitten selvitä, asiat keskenään, oli sitten asia miten oli.. Parempi et se oletettu petoksen toinen osapuoli hoitaa ite asiansa, ennenkuin miehensä saa kuulopuheita tietoonsa.

    • Kokemusta on

      Tavallinen tarina. Ei mitään uutta auringon alla. Useinkaan isä ei ole siittäjä. Ja laki on äidin ja lapsen puolella.

    • kateusko

      Ei kuule kuulu sulle eipä taida olla tottakaan joku ukko vaan yrittää nostaa pisteitääån vaiko kateus toisten liitosta nostaa päätään jos asia vaivaa ota se ensin puheeksi sen muijan kanssa taitaa asian todellisuus aueta tavalla tai toisella eikä ole asiassa selkään puukotusen makua.

      • dagnoostti

        Pakkomielteinen häiriö käräyttää pettäjä muijia .


      • 4 + 6

        Kuuluu saada selvittää asia.. itse varmaan haluisit olla onnellisen tietämätön ja elää valheessa?


      • 14+20

        Joo sitäkin tapahtuu. Suomen avioerovuosien aikana on varmaankin eräskin liitto hajonnut toisten kateuden tähden. Joskus tahatonta ihastumista joskus tahallista.

        Pitäisi olla fakta tietoa.


    • Ei käenpoikasia

      Jos minua olisi petetty haluaisin tietää koska toinen osapuoli yleensä tietää viimeisenä.Varsinkin jos odotetaan lasta eikä tiedetä kuka on isä.Törkeetä toimintaa totuus vaan esiin.

      • Ehdottomasti Ei

        Vain täysin tietämätön on kaverinsa vietävissä näihin totuusleikkeihin .

        Kaverilta ku ei tarvi vaatia mitään vastapalvelusta ku ei ole ite
        valmis antamaan niitä pariduhdemarkkinoille kaupattavaksi .


    • niin tekisin

      Puhuiosdin sen mahdollisesti pettäneen naisen kanssa ennenkuin tekisin mitään muuta.

    • Kokeile ja kerro sit

      Koittaisin päästä itsekin panemaan sitä...

    • Vapaa nimimerkki

      Jos olet aivan varma, että nainen pettää, kerro ehdottomasti totuus ystävällesi! Voihan käydä niinkin, että ystävällesi selviää sinun tietäneen naisen pettävän, etkä kertonut ja hän purkaa ystävyytenne. Joten sinuna kertoisin heti.

    • hyvä, että erosin-M

      Jätin sellaisen itseäni vanhemman jakorasian. Kun ilmoitin, että en enää hänen luokse tule, niin uusi mies jo oli kahden päivän päästä sujuvasti kuvioissa eli sillä oli siis se suhde jo minun kanssa ollessa. Ja se nainen ei itsekään tiedä, kelle kaksi aiempaa lasta oikeastaan on. Minä kyllä sille kaverille jonkinlaiset vihjeet antaisin, että vaatii isyystestin. Se nimittäin on aivan tieteellisesti todistettu, että biologisen vaiston puitteissa mies ei tule aidosti koskaan hyväksymään toisen siittämää lasta. Ne oireet on pätevällä psykologisella silmällä hyvin selvät.

    • Shark Mac

      No totta vitussa kerrot ja lätkäset pöytään vielä semmoiset todisteet, ettei voi kieltää.

      Ja herranjumala mikä ihmisiä nykyään riivaa? Että isyystestiin pitäis "saada menemään". Luulisi nyt jokaisen miehen sen verran itseään kunnioittavan, että sen dna-testin tekee. Naimisissahan ollessa sitä ei tehdä, ja vaikka lapsi olisi "väärän värinen" niin aviomies maksaa elarit siitäkin jos erotaan. Kyseisellä menettelyllä pyritään takaamaan "lapsen" (naisen) oikeus.

      Ja mitä ylipäätään äijät panee paksuksi noita horoja? Tsiizus!

      Voi ihan hyvin olla, että mukula on vieraan äijän. Lähipiirissä ei ole tapahtunut tälläistä, mutta tiedän, että yhden kaverin kaveri lähti tämän tyttöystävän matkaan.

      • sanos muuta

        Ettekö voisi oikeen kaikki äijät mennä porukalla kertomaan tätä ilouutista
        sille kaverille ku tieto näyttää olevan sen verran varmalla pohjalla.

        Sitä et sen äijän muija on pettäny mahaki pystys epäilyttävästi .


        Ihan mitään salaamatta ootte porukalla kavereita sille äijälle .

        Viette sit naisiin ku oikein parku pääsee .


    • kysy siltä naiselta

      Juttele tuon naisen kanssa ja kysy siltä suoraan, että mitenkä on kun kuulit tälläisiä juttuja? Jos sen väri kovasti vaihtelee ja änkyttää, niin hiillosta lisää ja käske tunnustaan miehelleen muuten sinä teet sen.

      • kyllä se siitä

        Voit soittaa sit vaikka poliisit paikalle jos muija ei tunnusta .


      • 112
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Voit soittaa sit vaikka poliisit paikalle jos muija ei tunnusta .

        Tai 112! jos itse epäilen jonkun pettäneen minua niin soitan aina heti 112.


      • Eitiukkis

        Sähän voisit parhaassa tapaupksessa kiristää siltä seksiä!


    • tyrkyllä?

      Monennellako kuulla raskaana?

      Jos vasta kolmisen kk. tai alle niin mene juttelemaan naiselle ja kerro tietosi. Sano, että haluat häntä nyt ja tässä tai muuten kerrot tietosi hänen miehelleen.

      Siinä sitten nainen miettii, että kumpi paremni - jos pettänyt ja uskoo, että kerrot, niin saat kaiketi pimppaa, ja samaa voit hyödyntää jatkossakin.

      Jos taas ei pettänyt niin välit varmaan poikki. Mieti onko nainen sellainen jolta haluat?

      • hohhoijaa.......

        Miten teillä voi olla noin alhainen, halveksittava moraali - vai onko toi joku hauskakin juttu olevinaa, että moralisoidaan ja pyydetään seksiä kaverin muijalta samassa lauseessa? Voihan tekonauru.

        Entä, jos nainen ei ole pettänyt ja on raskaana omalle miehelleen - mutta kertoo, mitä te ehdottelette? Vai hyväksyykö se mies sen, koska aina pitää olla miehen puolella?


    • 4+13

      Kaikki pettäjät pitää käräyttää. Itsekkäitä kus.mulkkuja jotka ei ole kypsiä parisuhteeseen saati vanhemmaksi. Inhoan pettäjiä. Pysyn niistä kaukana. Pettämisen voi arvata jos puoliso ei kotona viihdy, juoksee baareissa tai jää ylitöihin useesti, varsinkin viikonloppuisin...

      • kaikkipettäjätpit..

        Mitäs ajattelit sit noille pettäjille tehdä ku oot ne käräyttänyt ?


      • Hoitaja :)
        kaikkipettäjätpit.. kirjoitti:

        Mitäs ajattelit sit noille pettäjille tehdä ku oot ne käräyttänyt ?

        Ne kasvavat aikuiseksi jos kasvavat. Toisen ihmisen kunnioitus ja rehellisyys sekä kaikinpuolinen luottamus kuuluu parisuhteeseen.
        Asiat paranee huomattavasti sillä tavoin että kun opettelet kypsää ikäsi mukaista kohteliasta käytöstä saat tuloksia.! Näin ei tule niitä viikonloppuisiä/äitejä!


      • 6 + 10
        kaikkipettäjätpit.. kirjoitti:

        Mitäs ajattelit sit noille pettäjille tehdä ku oot ne käräyttänyt ?

        Kukaan ei ainakaan haaskaa aikaansa sitten turhaan minkään kusimulkun kanssa enempää vastoin parempaa tietoansa?


    • AspeHanna

      Mä oon itse ilmiantanu useemmanki pettävän paskiaisen. Exä koitti lämmitellä mua useempaa otteesee vuosien päästä erostamme(oli siis jo uues suhtees),mut en lämmenny. Laitoin sen muijalle viestii mitä se äijä on tehny. Ei menny kauaa,ku he sitten erosivat. Hyvä niin. Yks exäni kaveri koitti vikitellä mua..mitä tein, no laitoin tieteki sen muijalle viestii. Yhä ovat yhessä,mut ei o mun vika,jos se ukko joku kerta pettää ämmääsä. ETTÄ EI SILLÄ SUKUPUOLELLA VÄLIÄ: PETTÄJÄ ON AINA ILMIANNETTAVA! Niin mä ainakin teen!

      • ahkerapaoletollut

        Voisiko tuota jo pitää jonkinlaisena harrastuksena .


    • bibbix

      Kerro heti!

    • nVv

      Onko nuo isäkandidaatit kuinka samannäköisiä tai ...

    • JÄRKIKULTA

      ÄLÄ LAITA NOKKAASI TOISTEN ASIOIHIN HUOLEHDI VAIN OMISTASI JA PIDÄ VAIN EUKKOSI TYYTYVÄISENÄ ETTEI SULLE KÄY SAMALLA LAILLA .TOLLO

    • Älä puutu toisten asioihin. Yleensä ne ovat naisia, jotka menevät vasikoimaan näissä asioissa. Vedä hame päälles.

      • En ole "yleensä"

        Älä yleistä. Minä en ole raukkisparka, joka sotkeentuu ulkopuolisten ihmisten siihen elämän osaan, johon kenenkään ei kuulu puuttua.


      • Pelimies3
        En ole "yleensä" kirjoitti:

        Älä yleistä. Minä en ole raukkisparka, joka sotkeentuu ulkopuolisten ihmisten siihen elämän osaan, johon kenenkään ei kuulu puuttua.

        No, mitäs sitten aloitat tällaisen keskusteluketjun? Käänteletkö takkiasi pitkin iltoja vai onko tämä keskustelupalsta jotenkin vaikea?


    • Äiti itsekkin

      Jos mies on ystäväsi niin kyllä sille voi kertoa. Hän saattaa itsekkin epäillä asiaa. Eikä kehtaa puhua kavereilleen asiasta. PAREMPI KERTOA TOTUUS. KADUT SITÄ LOPPUIKÄSI JOS ET KERRO. SINULLA ON AIVAN OIKEA AIKUISEN IHMISEN ASENNE ELÄMÄSSÄ. ANNA MUIDEN JORISTA OMIA JORINOITAAN. SE ON KATEUTTA KUN EIVÄT ITSE PYSTY SAMAAN.
      KANNATTAA PYYTÄÄ SITÄ ISYYSTESTIÄ. PAREMPI OLLA REHELLINEN SE ON OMA MOTTTONI ELÄMÄSSÄ! Olen itse yhden miehen nainen ja kiitos kun esitit asian joka mieltäsi painaa.

    • battery92

      Älä puutu toisten parisuhde-asioihin.

      Vaikka sun ajatus ja tarkotus on ihan hyvä ja ajattelet sunn kaverin parasta, mut paljo fiksumpi vaihtoehto on ettet puutu koko kuvioo.

      Kyllä se sun kaveri avaa silmänsä ennemmin tai myöhemmin jollain tavalla.

      • Äiti itsekkin

        Olen sen tehnyt kun "vilppiä olen nähnyt" ja teen sen jatkossakin. Olen siitä onnellinen ja mitä jos itsellesi käy niin että joudut itse siihen asemaan että sinua petetään? Muut nauravat selkäsi takan eikä kerro sinulle mitään. Kasvatat vieraan miehen lasta. Naisesi ei ole ollut sinulle uskollinen. Tätä asiaa voit miettiä. Herran haltuun!


      • Coskinen

        Ajattelun lähtökohtana kahden ihmisen parisuhteessa on jo asiantuntijoidenkin mukaan kyse sovittavista asioista. Ikinä en ottaisi naista joka ei pidä sovitusta kiinni kynsin ja hampain. Pyrin itsekin hoitamaan kotia yms. Jos olen luvannut. Minun mielestäni vähintä on tehdä sopimus siivouksvuoroista ja muusta. Kaverin nainen siivoaa, mies ajaa nurmikon. Täytyy vain löytää keskitie. Heillä tosin helpompaa työttöminä. Itse työssä käyvänä en tee kotitöitä. Toinen ei käy töissä liikuntarajoitteiden takia. Meillä silti hyvä sosiaalielämä. Kaverit käy kylässä ja käydään ainakin kerran viikossa itsekin. Eipä sitä ihmeempiä kaipaa. Auton kun päivittää niin helpompi liikkua. Tähän säästänkin rahaa. Ilman vuokraa sausi enemmän säästöön. Joku kaunis kesä me mennään naimisiinkin :) Minkälaisia hääpudjetteja muilla on ollut? N. 40 10 henkeä.


      • 5 + 8

        Ihan taas bull shittiä tuutin täydeltä. Vitun siistiä kun koko kylä tietää, mutta sä et - ehkä koskaan.

        Siis ihan vi.tun fiksua.


      • Yöäk !
        Äiti itsekkin kirjoitti:

        Olen sen tehnyt kun "vilppiä olen nähnyt" ja teen sen jatkossakin. Olen siitä onnellinen ja mitä jos itsellesi käy niin että joudut itse siihen asemaan että sinua petetään? Muut nauravat selkäsi takan eikä kerro sinulle mitään. Kasvatat vieraan miehen lasta. Naisesi ei ole ollut sinulle uskollinen. Tätä asiaa voit miettiä. Herran haltuun!

        Mitä helewettiä asia kuuluu sulle? "Herran hallussa" on niin ahdasta, että älä puutu sieltä ulkomaailman asioihin, joista et mitään ymmärrä.


    • Totuus....

      Tietysti käräytät.

    • 3 + 8

      Pistä anonyymi tekstiviesti edes hyvä mies.

      Itsekin tahtoisit varmaan tietää.

    • kylmä totuus

      Viestintuoja ammutaan, kaveruus menee kuralle.

      Jos haluat tiedon kaverillesi niin toimita se tuntemattomana.

    • urts

      Ei ole sinun asia se.

    • resfdsfds

      No sano kaverillesi, että tämä kyseinen mies kerskuu tällaisella. Selvittäkööt itse asian laidan jos haluaa. Toki jos kehuskeli olleensa naisen kanssa läheisissä tunnelmissa julkisilla paikoilla kuten baarissa niin mene "sattumalta" samaan paikkaan ja jos ovat läheisissä tunnelmissa niin nappaa kuva ja näytä kaverillesi. Silloin ei ainakaan ole mitään epäselvää.

    • Albundi

      Se on vähä sellanen juttu, että "kaveruuteen" kuuluu selustan turvaaminen ja luotto. Ei sen ämmän selustan turvaaminen..

      • Lähellä oli

        Otetaan toiselta puolen näkökulmaa. Minun vaimolle kertoi hänen hyvä ystävättärensä varmana tietona suhteestani itseäni 15 vuotta nuorempaan naiseen.
        Vaimo kyseli kautta rantain outoja kysymyksiä. Sanoin, että puhu ihmeessä suoraan. Hän kysyi, tunnenko sen ja sen nimistä naista naapuripitäjästä.
        En tuntenut. Vaimo sanoi, että älä jumalauta kehtaa valehdella.
        Istuttiin alas, selvitettiin asia. Minut oli sotkettu toiseen samannimiseen mieheen, jonka kanssa tällä naimisissa itsekin olevalla naisella oli salasuhde.
        Sanoin viestintuojalle, vaimon ystävälttärelle että jatkossa kerro vastaavia juttuja jos olet ollut jalanpitelyssä ja pimeän aikana näyttänyt lampulla valoa. Tästä on 10 vuotta. Kohta meillä on 35-vuotishääpäivä. Vaimo sanoi silloin avioeron olleen lähellä.


    • Kj kurvonen

      No itse suosittelisin kertomaan kaverille että kuulit huhuja että (mitä nyt täälä olet selittänyt) sitten kun on sopiva hetki ettei ketään ole häiritsemässä vaikka kun olette kahden. Tällöin jää kaverin päätettäväksi mitä hän tekee samalla kerroit huolesi ja loppu onkin kaverisi juttu.

      Mitä pikemmin kerrot sen parempi. Mikäli jätät kertomatta ja se onkin totta niin homma voi mennä erittäin hankalaksi.

    • kappa kirppuja

      Kyllä huorailu pitää kertoa! Asia on vaikea ja sitä on vaikea kertoa, mutta paljon pahemmin kaverillesi käy, jos et kerro.

      Minulle kaveri kertoi pettämisestä kännissä ja suhde päättyi. Kamala ajatellakin mitä olisi tapahtunut, jos olisin päätynyt sen naisen kanssa avioon.

      • laiffiatääkin

        Mutta pettämisestä pitää tietää. Ei voi kertoa pelkkiä huhupuheita.
        Huomasin myös sinkkuna ollessani, että perättömiä huhupuheita puhutaan seurustelusuhteita , joita ei ole edes olemassa. Ja vielä suhtkoht läheisistä ihmisistä on kysymys, jotka näitä levittävät. Miksi? En tiedä. Siksi pitää ottaa itse selkoa, että salasuhde on todellisuutta.

        Näinkin käynyt.


      • 7+17
        laiffiatääkin kirjoitti:

        Mutta pettämisestä pitää tietää. Ei voi kertoa pelkkiä huhupuheita.
        Huomasin myös sinkkuna ollessani, että perättömiä huhupuheita puhutaan seurustelusuhteita , joita ei ole edes olemassa. Ja vielä suhtkoht läheisistä ihmisistä on kysymys, jotka näitä levittävät. Miksi? En tiedä. Siksi pitää ottaa itse selkoa, että salasuhde on todellisuutta.

        Näinkin käynyt.

        Niin ja vääriä todistuksia lähimmäisestä annetaan näinäkin päivinä.


    • 2+7

      Sano tälle naiselle, että tiedät.

    • Rehellisyysonajao

      Jos minun poikaystäväni pettäisi minua ja kaverini siitä tietäisi, haluaisin ehdottomasti tietää siitä! En missään nimessä haluaisi elää valheessa.
      Olisin vihainen mun kaverille siitä, että hän ei kertonut mulle, että mun poikaystävä pettäisi minua!!!!

      Jos on pienikin epäily, että asia ei ole varmaa, että pettääkö tämä nainen sinun kaveriasi, niin ottaisin asian sillä tavalla varovasti esiin, että " yks äijä kertoi mulle, että on ollut sun muijasi kanssa teidän suhteen aikana". Pyytäisi kaveriani ottamaan selvää onko tämä pettäminen totta!

    • abcd4

      a) Tee niin kuin haluaisit itsellesikin tehtävän.
      b) Tee niin kuin uskot kaverisi haluavan: haluaisiko hän tietää vai
      onko hänelle sama, kenen lasta kasvattaa.
      Kysy vaikka teoreettisesti, käännä asia niin kuin itselläsi olisi sellainen
      tilanne, että voi olla että olet isä tai sitten joku toinen mies on lapsen isä.
      Tai jos et voi noin paljoa narrata, niin sitten sun "kaverilla" on sellainen tilanne.
      Silloin selviää kaverisi mielipide asiaan.


      Jos päädyt kertomaan, niin eihän sitä tarvitse suoraan kertoa.

    • Uskollinen-m

      Lojaaliusperiaate on ehdoton.

      Vaikka kaverisi tästä loukkaantuisi tai jopa niin kovaa, että laittaisi välit poikki kanssasi, on velvollisuutesi kertoa. Kaverillasi on oikeus tietää ja oikeus tehdä omat johtopäätöksensä omasta elämästään, on se sitten lopettaa suhde pettäjä-naiseen tai jatkaa sitä.

      Jos sinä tiedät, etkä kerro, petät myös. Asia on vaikea, ehkä ei ole kohtuutonta olettaa, että vähän aikaa miten miettiin miten kertoo, mutta tämän on tapahduttava nyt, ei pitkän ajan kuluttua.

      Voit ajatella näinkin. Jos oma nainen pettää, niin ketä jää jäljelle? Niinpä.

    • tita31

      Hei Apu_va.
      Ymmärrän huolesi ja tuskasi, mutta...

      Jos minulle kerrottaisiin moinen uutinen rakastamastani naisesta ja mahdollisesti myös lapseni äidistä, jäi tuo kertoja ulos ystäväpiiristäni välittömästi. Se onko juttu totta vai ei, ei liity siihen.

      Haluan löytää omat ongelmani itse ja kun/jos niin käy, toivoisin, että minulla olisi tuolloin ystäviä tukemassa.

      = jos olet hyvä ystävä, et puutu hänen valitsemiinsa polkuihin. Yleensä pettämisjutuissa kumppanit tietävät tilanteen kyllä jossain vaiheessa. Toinen asia on se, että yksittäinen tapaus ei välttämättä muutu tavaksi: tämä nainen voi olla upea äiti ja vaimo ystävällesi jatkossa...

      Suosittelen lämpimästi, että älä sekaannu.
      Tämä tulee 50-v naisen ohjeena :D
      Kaikkea hyvää! Pidä ystävistäsi huoli = arvosta heidän tapaansa elää j apysy piirissä.

      • n35-

        Koita saada edes 50-vuotiaana ne pinkit lasit silmiltäsi! Älä ole sinisilmäinen! Totuus sattuu, mut se on totuus mitä voisi katsoa silmiin, eikä elää mielikuvitusmaailmassa. Totuus mitä joidenkin oma kumppani on pohjimmiltaan. Ei ole viestintuoja vika, mitä muualla tapahtuu! Toki voi selvittää onko jutut totta vai ei. Se jää sitten henkilöille itselleen. -Kerron varmasti naisille jos mies pettää (yhtä tapausta lukuunottamatta), ei kiinnosta haluavatko tietää. Jos ei kestä totuutta, on sitten petturin kanssa edelleen.
        Ei elämässä kannata olla liian epätoivoinen, ettei voi nähdä totuutta... Pitää uskoa kelpaavansa ja olevansa hyvä.


      • Shark Mac

        Jeah... monenkos naisen kanssa olet seurustellut, ja montako naista saattanut raskaaksi tai käenpoikasta vaarassa ollut joutumaan kasvattamaan ja maksamaan? Nääs, ei tule naiselle mieleen nämä asiat miesten näkökulmasta. Ehei.


    • HUORINTEKO

      Kyllä huomaa Huorin tehneet täällä ja jotka eivät kunnioita avioliittoasaatikka uskollisuutta seurustelussa.

    • Panu..

      Ei se sinulle suutu kun kerrot pian. Jos panttaat asiaa niin ei ihme vaikka suuttuisi. Kerro mahdollisimman pian, se on kaikille parasta.

    • tosi1

      SIINÄPÄS SE ONKIN ETTÄ NÄITÄ PASKAN JAUHATTAJIA RIITTÄÄ ,OMIN SILMIN EN NÄHNYT . JOTENKIN VAIN TUNTUU ETTÄ ITSE HALUAISIT KAVERISI EUKON KANSSA OLLA ,MUTTA EI TAIDA RAHKEET RIITTÄÄ. HEITÄ SE VATVOMINEN POIS JA HANKI ELÄMÄ ITTELLES !

    • iita1

      Kyllä kertoisin jos todennäköistä tuo kertoma vain on! Laita omalle kohdalle asia niin se auttaa ymmärtämään...

      • isyystesti

        Jos ny oikein pakottaa toi asia .Ilmoita sille kaveris muijaas panneelle
        äijälle muijan olevan paksuna .

        Äijällä on oikeus tietää omasta osuudesta isyyteen .

        Tämä äijä voi olla sen muksun isä .Sille ne sanomiset pitää toimittaa.

        Tämän jälkeen voit heittää huoles sinne suuntaan mistä ne tulivatki .


    • jssj

      Itse en menisi sekaantumaan toisten asioihin. En ole itsekään mennyt vaikka tiedän monia tapauksia. En haluaisi että minunkaan mihinkään asioihin kukaan sekaantuisi. Pitäkööt kaikki huoli omista asioistaan vaan.

      • sitäoniteollumukana

        Ku jokainen arvais pitää huolta omista asioista ols vähemmän huolta
        toisten asioista .

        Siitäki ku on ite ollut päättämässä 100 % kenet tahtoo muijaks .


        On se ite kans siitä omasta valinnasta vastuus jos valinta on huono.


    • Ennustaja

      "Hyvän kaverin muija petti kaveriani. Omin silmin en nähnyt, mutta äijä jonka kanssa"

      Käräytätkö vai etkö käräytä? Mistä tuollaisen voisi kukaan tietää?
      Sitäpaitsi jos tuohon jotain vastaa niin sinähän voit muuttaa vastausta mieleisesesi.

      Vartaukseni on: En tiedä.

    • Tulee mieleen nuoruuden tarina josta on kyllä aikaa. Kaverini naisella oli salasuhde toiseen mieheen. Minä tiesin asiasta vähän aikaa ennen kaveriani. No sitten kaveri sai tietää suhteesta ja myös siitä, että minä tiesin. Arvatkaapa vain mitä kävi. Kyllä kaveruus päättyi siihen. Eli suosittelisin kertomaan saatanan nopeasti kaverillesi. Ennenkuin on liian myöhäistä ja voit sanoa kaveruudellenne good bye. Päätös on sinun.

      • eitoelämääkaada

        Ainakin sait tietoon sinulla olevan vaativa kaveri itseäs kohtaan .

        Sinulla oli oikeus ite päättää kuinka haluat toimia kaverisuhteessa .
        Sinullaoli omat syysi olla sekaantumatta.

        Kaaveris ei ymmärtäny sun oikeutta päättää ite .Olisiha sillä ollu
        vielä mahdollisuus kuunnella halutessa sun mielipidettä asiassa

        Mielestäni tuossa testissä pikemminki punnittiin teiän kummankin
        kaveruus kerralla .Ette olleet riitävän hyviä kavereita toisillenne .
        Muutenhan olisitte jo tähän päivään mennessä sopineet asiat keskenänne.

        Ikääja kokemustaki on tullut riitämiin .


    • ÄLÄ USKO kaikkea -

      mitä kuulet, naapurisi huulet usein lepattaa tuulessa turhia,,




      Alottajalle !

      ÄLÄ usko juorua, sun olisi pitäny nähdä omin silmin jos asiassa on jotain perää,
      ÄLÄ USKO juorun mahtailija voi tahallaan yrittää särkeä ystäväsi avioliiton, !

    • Toimi toki omantuntosi mukaan!

      Mutta mietipä sellaista tilannetta, että tämä valloituksellaan leuhkinut "äijä" ei olisikaan todellisuudessa päässyt SUUSANALLISTA PUHUMISTA lähemmäksi ihailemaansa naista, vaan leuhkii AINOASTAAN MIELIKUVITUKSESSAAN TOTEUTUNEELLA suhteella?

      Minulle on kerran käynyt näin nuorempana ollessani:
      Nuori mies esitti olleenssa suhteessa minuun, vaikka todellisuudessa olimme vain pari kertaa keskustelleet keskenämme: Tällaista psykologit kutsuvat luemma seksin "kuivaharjoitteluksi" eli nuoret miehet toteuttavat seksuaalisia mielitekojaan ensin puheissaan - ollen hirveitä "kaatajia" , vaikka todellisuudessa seksin harrastaminen onkin tapahtunut vain nuoren miehen korvien välissä. Onneksi kyseisellä nuorella miehellä oli "tietty maine" eli hän yritti esittää olleensa "suhteessa" milloin mihinkin naiseen, joten ei häntä kukaan laajemmin uskonut.

      Sinun siis kannattaa varmistautua, ettei kaverisi "kuuma suhde" ole toteutunut VAIN HÄNEN OMISSA FANTASIOISSAAN, ennen kuin lähdet ketään "käräyttämään". (Muuten voit löytää itsesi todella nolosta tilanteesta.)

      Onneksi itse olen jo melko "vanha" , elän 15. vuotta onnellisessa parisuhteessa, joskin toistaiseksi lapsettomana, enkä liehu epämääräisissä menoissa - ilman miestäni.

      Mahtavat nämä salarakkaat ja salasuhteet tehdä elämän vaikeaksi. Kirjoitan, että "MAHTAVAT", koska salarakkaita ei minulla ikinä ole ollut.

      Sen neuvon kuitenkin todella annan: SINUN KANNATTAA VARMISTAA, ETTÄ PUHUT TOTTA, ENNEN KUIN LÄHDET LEVITTELEMÄÄN PAHANSUOPIA JUTTUJA KENESTÄKÄÄN ETEENPÄIN, muutoin saat itsellesi VALEHTELEVAN JUORU-UKON MAINEEN.

      Muistan vielä elävästi, kun joku VÄHEMMÄN NEROKKAASTI päätteli, etten ole naimisissa, koska säilytin avioituessa tyttönimeni. (No maistraatistapa asia selviää : ) )

      O

      • selvitäomialuuloja

        .Miäs tota estää kysymästä tutulta äijältä uudemman kerron suoraan


      • oikeosoite
        selvitäomialuuloja kirjoitti:

        .Miäs tota estää kysymästä tutulta äijältä uudemman kerron suoraan

        Mitäs tota estää kysymästä uudelleen tutulta äijältä suoraan onko sen
        jutuis perää ja voisko se olla tämän ystävän muijan isäkandidaatti.



        Kyllä toi äijä osaa vastata puheistaan siinä missä toinen epäillä
        isyyttäki .

        Tämän jälkeen ei kannata päätään vaivata toisten asioilla ku
        issyystesti on viety oikeeseen osoitteseen .


    • Stoooop!

      Ettei vaan tääkin aloittaja ole niitä ihania ihmisiä, jotka puhuu haisevia tuttujensa naisista/miehistä heidän kumppaneilleen saadakseen suhteet rikki. Näitä tälläisiä ihmisiä en ole koskaan ymmärtänyt. Mitä saat tuosta, aloittaja?

    • Hoida omat asias

      Ja v.tt.ako se s..tana Sulle kuuluu kuka hyppää missäkin. P,rk.le Hoida omat asias s..t.na.

      • koittaaottaniskast

        Ajatteles nyt jos toi äijä olis osannu pitää turpansa rullalla et ois sinä
        aloittaja jotunu hermoheikkoon kuntoon sen jutuista.

        Mutta ku piti kertoa siitä muijasta ja nimen kanssa ketä pani ja kuinka
        pitkään pani .


        Nyt otat ton äijän puheet toisesta korvasta sisään toisesta pumppaat ne ulos .

        Tai sit käyt sen kans ite viemässä sille omat luulosi äijän panneen
        paksuks sun kaverin muijan ..

        Eikä muuten kaikkee tarvi rekisteriin pistää mitä kulee Huonolla kuulolla
        selviää paremmin mitä luuletkaan .


      • 11+9
        koittaaottaniskast kirjoitti:

        Ajatteles nyt jos toi äijä olis osannu pitää turpansa rullalla et ois sinä
        aloittaja jotunu hermoheikkoon kuntoon sen jutuista.

        Mutta ku piti kertoa siitä muijasta ja nimen kanssa ketä pani ja kuinka
        pitkään pani .


        Nyt otat ton äijän puheet toisesta korvasta sisään toisesta pumppaat ne ulos .

        Tai sit käyt sen kans ite viemässä sille omat luulosi äijän panneen
        paksuks sun kaverin muijan ..

        Eikä muuten kaikkee tarvi rekisteriin pistää mitä kulee Huonolla kuulolla
        selviää paremmin mitä luuletkaan .

        Onhan se kunninloukkaus ym vastaavaa, jos omia satuja sepittää toisista.


    • Apu-va

      Mä vihjasin kaverin muijalle mitä kuulin ja meni hyvin vaikeaks ilme; ei myöntänyt, mutta ei kieltänyt myöskään. On nyt tietoinen että jos itse ei puhu asioita selväks mun kaverin kans, niin minä tai ehkä joku muu pettämisestä tietävä voi kertoa miehelle. Kuulostelen hetken onko naine keskustellut asiasta vai antaako sen vain olla.
      Paljon on monenlaisia vastauksia tullut ja tähän yleisesti vastaan että
      - en ole kaverin muijan lapsen isä
      - en halua kaverin muijaa
      - en kiristä millään muijaa
      Vastauksia lukiessa mietin että haluisinko itse tietää samassa tilanteessa niin kyllä haluaisin. En haluisi oottaa lapsen syntymää onnesta sekaisin jos syntymän jälkeen selviäisi ettei lapsi ole oma.

      • Älä Valehtele

        Äkkiäpä toi taas sun ratkaisu löytyi tähänki provoaloitukseesi .


      • ja kaikki online
        Älä Valehtele kirjoitti:

        Äkkiäpä toi taas sun ratkaisu löytyi tähänki provoaloitukseesi .

        Isyystesti ja ero sunnuntai-illan päätteeksi.


      • Apu-va
        Älä Valehtele kirjoitti:

        Äkkiäpä toi taas sun ratkaisu löytyi tähänki provoaloitukseesi .

        Tää ei ole provo vaan ihan totta! En viitti täällä huvikseen kirjotella provoja!


    • Toisaalta täti

      Toisaalta tuollainen ukkeli joka aloitti ketjun on täti,vedä viikseen kaverin muijaa äläkä ole sen Mikki-Hiiren kaveri.
      Hinurin kirjoituksia tuollaiset.
      Noooh ikää varmaan sen verran että viikset lähtee varmaan vielä pois froteepyyhkeellä.

    • 3+29

      Voi tuntua kovalta kuulla totuus, mutta ainoa vaihtoehto totuudessa elämiselle on valheessa eläminen, eikä valhe ole vakaa pohja. Jos parisuhde, tai elämä ylipäätäänsä perustuu valheisiin, tulee se romahtamaan ennemmin tai myöhemmin. Jos haluaa toimivan ja onnellisen elämän, on tämä asia, jonka joutuu selkeyttämään kunnolla. Käykää tutustumassa Alkuajatukseen, se käsittelee elämää hyvin erilaisesta näkökulmasta ja on toimiva väline elämän muuttamiseen. Löytynee googlaamalla.

    • MinäQ

      Samanlainen juttu. Uhkasin naiselle paljastusta jos ei lopeta vieraissa käymistä. Ei lopettanut. Päädyin itse hänen sänkyyn. En kertonut miehelle. Älä sinäkään. Naiselle voit huomauttaa.

    • aviomies77

      Noin 20% Eurooppalaisista avioliitoissa syntyneistä lapsista ei ole aviomiehen alkuun panema. Siis nykyaikaisten tutkimuksien mukaan.

      Kannattaako yhdestä tehdä sitten suuri numero?

    • petturit tuomiolle

      Kerro ihmeessä! jokainen haluaa tietää jos oma kumppani pettää ja tuleva lapsi ei olekaan oma lapsi.

    • KALLE KELLO

      Hänellä on oikeus tietää. Ota asia puheeksi, se miten sen sitten esittää onkin vaikeampi asia, mutta jos ystävyytenne on vahva, niin uskon että kestää sen. Jos kaverisi saa tietää joltain muulta, ja vielä sen että sinä olet tiennyt, veikkaan että ystävyytenne loppuu siihen,. Minä ainakin haluaisin vastaavassa tilanteessa, että ystäväni kertoisi minulle.

      • Apu-Va

        Ero tuli pariskunnalle. Kerroin kaverille. Neuvon kaikkia samaan. Oikea isä saakoon selvittää omat asiansa.


      • Nopeaa
        Apu-Va kirjoitti:

        Ero tuli pariskunnalle. Kerroin kaverille. Neuvon kaikkia samaan. Oikea isä saakoon selvittää omat asiansa.

        Niin joko se oikea isäkin sitten jo selvisi vai?


      • totuuspalaatulessaki
        Nopeaa kirjoitti:

        Niin joko se oikea isäkin sitten jo selvisi vai?

        Ilmeisesti ne teki sitten sen raskaustestin.


      • Hienoa!
        Apu-Va kirjoitti:

        Ero tuli pariskunnalle. Kerroin kaverille. Neuvon kaikkia samaan. Oikea isä saakoon selvittää omat asiansa.

        Olit rohkea ja fiksu kun kerroit! Pelastit kaverisi monelta harmilta. Todella välität kaveristasi.


      • Apu-va
        Nopeaa kirjoitti:

        Niin joko se oikea isäkin sitten jo selvisi vai?

        Ei ole minun kirjoittama!


    • Kehityksen Suunta?

      Rehellisyys kunniaan !
      Jos tästä maailmasta ja ihmiskunnasta katoaa rehellisyys kokonaan, ollaan jokainen todellakin kusessa ja pahasti.
      Yhteiselosta ei yksinkertaisesti tule mitään, jos kaikki vain huijaavat toisiaan.

    • talousEnsin

      Kiristä ensin muijalta fyrkat pois. Ku se on kupattu, anna pääosa fyrkasta kaverilles. Uuden pettäjättären metsästys kysyy rahaa.

    • 4+13

      Minä kerran kerroin, ja ystävyyteni tämän "petetyn" kanssa ei koskaan palautunut entiselleen. Jos joutuisin uudestaan saman asian eteen, en kertoisi.

    • 12:2

      Niin kyllä sinulla on terve moraali. Nämä vastaajat jotka vastustavat totuuden kertomista ovat suureksi osaksi itse pettäviä miehiä ja aivan hukassa ihmissuhteissa. Jos et kerro, lopulta ystäväsi alkaa pettymään kylmään avioliittoon ja alkaa katsella muiden naisten perään. Siihen menee aikaa varmasti ja sitten onkin koko perhe hajalla ja siinä kärsii myös lapsi ja jos on sitten jo useampia niin kaikki. Ei tämä suhde ole terve eikä sitä näillä konsteilla saa terveeksi. Kyllä perhe pitää perustaa luottamuksen hengessä ja halusta välittää rakastaan ja lapsiaan aikanaan. Ehdottomasti sinuna kertoisin asiat ja huhupuheet.

      • pettäjäbmw

        Naiset pettää aina.Ainakin suomalaiset ämmät.


      • Paljastaa kannattaa
        pettäjäbmw kirjoitti:

        Naiset pettää aina.Ainakin suomalaiset ämmät.

        Jos minä olisin petetty, niin totta kai olisin kiitollinen sille joka asian tuo ilmi. Olipa kaveri tai muukalainen.

        Tiedän tapauksen, jossa omakotitaloalueella naapuritalojen isäntä ja emäntä harrasti seksiä täysiään. Kylällä tiedettiin juttu hyvin, mutta kukaan ei kertonut tapausta petetyille; siis isäntänsä pettäneelle rouvalle ja vaimonsa pettäneelle miehelle. Tätä kesti vuosia.

        Minusta se oli raukkamaista. Olisi hyvä ollut, että pettäminen olisi paljastunut heti alkuunsa. Miksi kukaan naapureista ei lähettänyt esimerkiksi vaikka kirjettä - ilman nimeään - petetylle osapuolelle ja kertonut tosiasioita.

        Noiden pettäjien oli nähty kipittävän vähissä vaatteissa aina silloin tällöin torpasta toiseen.

        Minä tapasin muutaman kerran kaverini kanssa tuon pettäjämiehen ja hän oli kyllä aika persoona. Ei ollut naapurin rouvalla laatuvaatimuksia...

        Tuo naapuripettäminen paljastui vuosia kestettyään aivan sattumalta. Erot tuli.


    • HUORINTEKO

      Kannattaa se jo sen takia että kaverisi tautivaara kasvaa kun on toinen mies tai jopa useampia.

    • Audi

      Ei oo niin vaikeeta. Parhaan kaverin muija petti kans mun brota, sanoin vaan että ämmä on pettäny sua jo pitemmän aikaa, joten avaa silmäs ja potki akka vittuun. Kaveri sitte kysy suoraan, muija myönsi kaiken, erosivat, ja kaveri tarjos seuraavana iltana kaljat.

    • Ole tarkkana, mies

      Näähän ei ole tosiaan mitään pikkuasioita miehille, koska seuraukset eli lapsi pitää hoitaa ja elättää. Voi pikkusen harmittaa, jos oikea isä onkin joku muu ja tää paljastuu esim. 10 vuoden kuluttua. Valitkaahan naisenne vähän tarkemmalla seulalla. Huorahtavat yksilöt pitää raakata heti alkuun pois valinnasta.

      • LAKI UUSIKSI

        Hyvä ja ytimekäs kirjoitus.
        Lisään vielä että kumma että lakia ei saada tuohon asiaan jos nainen väittää että lapsi on sen jonka väittää. Riittäs jos joku tekis laki aloitteen minä olisin valmis kannattamaan. Minun mielestä se on petos. Petos on vielä koko miehen elämään vaikuttava koska voi mennä miehen elämä siihen. Tosi vaikeaa ja hankalaa se on saada selville ainakin jos sitä pettämistä ei jatku pitkään kuka sitä jatkuvasti jos ollenkaan haluaa kytistellä ja kuulustella vaimoaan.
        Moni ellei kaiiki miehet haluaa sen oman pojan tai tytön jonka elättää.


      • Kansalaiset
        LAKI UUSIKSI kirjoitti:

        Hyvä ja ytimekäs kirjoitus.
        Lisään vielä että kumma että lakia ei saada tuohon asiaan jos nainen väittää että lapsi on sen jonka väittää. Riittäs jos joku tekis laki aloitteen minä olisin valmis kannattamaan. Minun mielestä se on petos. Petos on vielä koko miehen elämään vaikuttava koska voi mennä miehen elämä siihen. Tosi vaikeaa ja hankalaa se on saada selville ainakin jos sitä pettämistä ei jatku pitkään kuka sitä jatkuvasti jos ollenkaan haluaa kytistellä ja kuulustella vaimoaan.
        Moni ellei kaiiki miehet haluaa sen oman pojan tai tytön jonka elättää.

        Tästä lähtien testataan kaikkien naisten luottamus pakollisella
        isyystestillä .


      • 10+1

        Mites niiden kanssa tehdään, jotka ei oo huoria, mutta miehet valehtelee , että niin on.

        Samoin huoripukit kannattaa raakata pois.


    • Mitääh?!

      "Mitenkähän sitä osaisi hienosti kiertäen puhua kaveri ainakin isyystestiin menemään ilman että kaveruutemme siitä kärsii. "

      Jos et HETI kerro asiasta kaverillesi, niin voit olla 100% että silloin ainakin kaveruutenne kärsii. Vai pitäisitkö sinä kaverina sellaista jamppaa, joka salaisi sinulta tuollaisen tiedon?

      • 100 % varmuus

        Mitäs sä sit ite tiiät onks sun oma kersas sun ?


    • anderssyväkurkku

      Laitat vaan perinteisen kaverilles osoitetun kirjeen postiin jonkin isomman taajaman
      postitoimistoon, ni ei tuu kotikylän leimaa kuoreen.

      Notta " akkas huoraa, varma tieto. Käy isyystestissä."
      Ja lisänä sen äijän nimi jos tiät. Kyllä lähtee homma rullaamaan.

    • Oikein teit

      Hienoa että kerroit. Oli ainoa ja oilea toimintatapa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus päättää omasta kohtalostaan. Ja sinä annoit juuri kaverillesi mahdollisuuden rehelliseen ja kunnialliseen elämään. Nainen teki oman päätöksensä elämänsä suunnasta sillä hetkellä kun päätti reikäänsä jakaa. Kantakoon nyt vastuunsa. Parisuhteessa luottamus ja rehellisyys tulee ennen kaikkea. Ilman noita, ei rakkauskaan kanna, se on tosiasia. Onnksi kaverillas oli noin kunniallinen läheinen. Ei helppo tai helpoin ratkaisu mutta varmasti se oikea.

      • Munatesti

        Ennen kuin panaan muija paksuks .

        Tehdään muijan kanssa kirjallinen sopimus isyystestin suorittamiseksi.


    • kariitta1

      Käräytä vain,ei se mies usko sua kuiteskaan.
      Hyvä selitys naiselta,joudut vielä itse syylliseksi ja saat kummankin vihat niskoille.
      Jos joku on niin kiinni toisen luottamuksessa,ei uskota mitä kaveri sanoo.
      Koettu juttu.

      • Munatesti

        Ennen kuin panaan muija paksuks .

        Tehdään muijan kanssa kirjallinen sopimus isyystestin suorittamiseksi.


    • Hautausurkoitsija

      Vasta kuolleena vasta kuolleena.Hmm.Veikkoseni.

    • PARASTA ON KUN ANNAT SEN NAISEN ITSE HOITAA SALASUHTEENSA..;;)))!!!!

    • ninnan nunnan

      Ketä kiinnostaa. Aivan sama tee miten lystää.

    • ggggggggggggggr

      kaverisi luottamuksen menetät ja samalla koko kaverisi jos salaat häneltä tiedon pettämisestä. kerro hänelle heti mutta sano että sait hiljattain tietää.
      mieti haluaisitko itse kaverisi kertovan sinulle jos tilanne olisi toisinpäin.

    • Paha tapa

      Kyllä ne miehekkäätkin leukaperät höltyy juoruilemaan, sillä faktaa näissä ei ollenkaan aina ole.
      Perättömän juoruilun takia eräs suhde hajosi epäluottamukseen ennen lapsen syntymää. Isyystesti kertoi sen mitä nainen väittikin, mutta suhdetta ei enää korjattu. Lapsi kasvoi käytännössä ilman isää.
      Että kunhan tiedät mitä puhut. Suosittelen puhumaan ensin rouvalle.

      • ....................

        Aloittaja sanoi kyseessä olevan tiedon. Juoruilu on vähän eri asia, ja jos et sitä ilman apua näe, en näe tarvetta selittää debiilille.


      • debiili torimujja
        .................... kirjoitti:

        Aloittaja sanoi kyseessä olevan tiedon. Juoruilu on vähän eri asia, ja jos et sitä ilman apua näe, en näe tarvetta selittää debiilille.

        Niin ne juoruämmät ja -äijät eivät suinkaan pidä juorujaan tietona, eiväthän? Miten ne juorut sitten aina esitetään siinä valossa, että ovat tiukka faktaa?


      • Hah ,hah
        .................... kirjoitti:

        Aloittaja sanoi kyseessä olevan tiedon. Juoruilu on vähän eri asia, ja jos et sitä ilman apua näe, en näe tarvetta selittää debiilille.

        Vai niin aloittaja sinulle kertoi


      • Hah ,hah
        Hah ,hah kirjoitti:

        Vai niin aloittaja sinulle kertoi

        "Aloittaja sanoi kyseessä olevan tiedon. Juoruilu on vähän eri asia, ja jos et sitä ilman apua näe, en näe tarvetta selittää debiilille. "

        Ookko ny aivan varma et laoittaja on sulle niin sanonut ?


    • ....................

      Ei tuota tarvi kierrellä. Suoraan kerrot miten asia on.

    • mitä sä edes mietit

      Ehdottomasti kerrot. Kumman takana seisot?

      Jos kaverisi muija jää joskus kiinni ja kaverisi saa tietää, että tiesit, niin se on entinen kaveri se.

      Mieti. Haluisitko itse tietää vastaavassa tilanteessa? Melko varmasti kyllä. Truth hurts but wants to live a lie?

    • keijoannikki2

      Kysy kaveriltasi että jos se tietäis sun muijan käyvän vieraissa niin kertoisiko hän siitä sinulle? jos kertois niin sit vaan sanot että se on nyt vaan kyse sun muijasta.

      • Kokostoorikusee

        Niinpä ,niin .

        Kaveri kertoo kaverille sen muijan käyneen vieraissa .

        Kaveri :
        Mistäs sä ton tiiät ?


        Yks äijä kerto sekstailleen muijas kanssa jo pidemmän ajan ..

        No näin on voinut käydä ?

        Mitäs sitte Pitkä hiljaisuus .Avioero tai muu ankara selvitys .

        Isyystestissä selvitetty .
        Aviomies on lapsen isä .

        Mitäs sitte tapahtuu kaverille tämän jälkeen . ?

        Alkaa selvittely pettämisestä ? Entä jos muija ei ole pettänyt .Entä jos on ?
        Kuka tämän todistaa muijako ?Vai kaveri ?

        Vai se äijä joka oli pannut muijaa .

        Entä kun muija ja äijä kieltävät kaiken .

        Mitäs tämän jälkeen tapahtuu?.

        Kuka saa vastata koko sotkusta .Täytyyhän isän tulla tietoon .Onhan sillä
        oikeus tietää .

        Entä jos muija on käyttänny kortsua ollessa uskoton ?

        Mitkä selvitykset pyöräytetään käyntiin tietämättä edes onko muijaa
        käynyt kukaan muu panemassa ku sen oma ukko ?

        " Mitä tarkoitta perättömien tietojen levittäminen "

        Kuka laitetaan vastuuseen koko sotkusta .


        Kaveria ei jätetä pulaan .Kaverille kerrotaan ite suraan kasvotusten ihan
        omalla nimellä .Kaverilla on asiasta varmasti oikeaa tietoa kuullessaan
        toisen äijän panneen sen kaverin muijaa ?

        Entä jos onkin Mut todisteet vain puuttuvat .

        Kuka on niin hyvä kaveri joka laittaa ittensä munista hirteen kykenemättä
        pelastamaan omaa nahkaansa . ?


    • helinhh

      Juttu pettämisestä voi olla myös sen jutun kertoneen valetta. On outoa jos salassa pidettävästä suhteesta retostellaan. Mutta joskus on ihmisiä joilla on tarve sepitellä. Kokemusta sellaisista on itselläni jopa.

      Vuosia sitten vielä opiskellessani kävi niin, että minulle puolituttu nuori mies kertoi ympäriinsä jotain ihme fantasioitaan niinkuin ne olisi tosiaan tapahtuneet, eikä minulla ollu aavistustakaan, kun oli vaan tosiaan puolituttu opiskelujen kautta. Joku hänen kaverinsa, joka taas ei ollut edes puolituttu minulle tuli sitten kyselemään tietokoneluokassa jotain sellaista että ei ulkonäöstä arvaisi että olen sellainen ja minä olin että mitähäh. Se oli kamalaa kun siinä oli ympärillä paljon ihmisiä ja varmasti kaikilla korva tarkkana kun oli selvästi joku draama menossa.

      Se juttuja levitellyt sepittäjä oli ehkä vähän erikoinen mutta kyllä siihen asti kuitenkin vaarattomalta tuntunut. Olin aika hädissäni, varsinkin kun olin aika vasta alkanut seurustella niin en tiennyt miten silloinen ei vielä niin tutuksi tullut poikaystäväni suhtautuisi, mutta kun itse kerroin että on nyt sattunut tällainen kummallinen juttu niin kysyi vaan että pitäisikö hänen ottaa se mies puhutteluun. Mutta se mies pelkäsikin jopa yksin minua jo ennen kuin edes minä sille mitään sanoin, ilmeisesti kaverinsa oli kertonut terveisiä vaikken mitään viestiä varsinaisesti hänelle jättänyt. Ainakin tämä mies lähti pakoon jos missään sattui vastaan tulemaan, jopa käänty kadulla menemään tulosuuntaansa.

      Sitten oli sellainen mies, joka väitti että minä ahdistelen häntä, esimerkiksi soittelen hänelle päivät ja yöt eikä minulla ollut koskaan ollut hänen puhelinnumeroa. Minä en vieläkään oikein tajua mistä siinä oli kyse, mutta meillä oli yhteisiä kavereita, ja kun minulla ei ollut aavistustakaan niistä jutuista, niin kovasti vaan ihmettelin kun niin monien kaverieni käytös muuttui kummalliseksi ja osa kaikkosi... Olen seurassa aika hiljainen ja harvoin puhun ajatuksistani ja tekemisistäni niin ilmeisesti minusta saattoi uskoa mitä tahansa. Saiko hän naisseuraa demonisoimalla minua? Hän oli niihin aikoihin hyvin suosittu. Hän jäi jutuistansa kiinni kun kaksi kaveriani melkein samaan aikaan otti viimein asian puheeksi, he kun olivat huolissaan, toinen kuvitteli että minulla on oikeasti ongelma, ja toinen kertoi että mies oli ruvennut kyselemään minusta ja halusi tietää mistä on kyse. Puhuin sen miehen kanssa tai yritin mutta siitä ei tullut mitään ja hän väänsi kaiken sanomani niinkuin tosiaan olisin stalker ja siinä minä tajusin että oli vain parempi antaa asian olla, enkä ole ollut hänen kanssaan missään telemisissä sen jälkeen, mutta käsittääkseni hän on muutenkin polttanut siltoja ihmissuhteissa sen jälkeenkin.

      Minusta on oikein että valehtelusta jää kiinni, kuka nyt sitten ikinä on kyseessä, jos se sitten loppuisi.

      • comment cava(M)

        "Sitten oli sellainen mies, joka väitti että minä ahdistelen häntä, esimerkiksi soittelen hänelle päivät ja yöt eikä minulla ollut koskaan ollut hänen puhelinnumeroa."

        Mulle on tullut vastaan vissiin neljä sellaista naista, jotka on väittäneet, että stalkkaan niitä ja juuri tuollaisia väitteitä ovat esittäneet, että soittelen yöt läpeensä puhelimella. Ovat tuota kuraa levittäneet joka puolelle aina internettiä myöten ja mulle on jokaisesta jutusta tullut kuukausien, ja parissa tapauksessa jopa vuosien piina kaikenlaisten sankarimiesten alkaessa stalkkaamaan meikäläistä.
        Pari muijaa on väittäneet olevansa "ripustautuvan narsistin uhreja". Ja, juu... he myös kääntävät kaiken niin, kuin olisin muka stalkannut.

        Narsistisilla ja skitsofreenisilla ihmisillä on fantasioita stalkatuksi tulemisesta, koska he heijastavat ihmissuhteisiin oman vauva-aikaisen äitisuhteensa ja pyrkivät itse esiintymään riippumattomana äitinä ja esittämään toisen osapuolen riippuvaisena vauvana. Narsistit saavat tuosta seksuaalisen kiihoitustilan, jopa seksuaalisen tyydytyksen.


      • helinhh
        comment cava(M) kirjoitti:

        "Sitten oli sellainen mies, joka väitti että minä ahdistelen häntä, esimerkiksi soittelen hänelle päivät ja yöt eikä minulla ollut koskaan ollut hänen puhelinnumeroa."

        Mulle on tullut vastaan vissiin neljä sellaista naista, jotka on väittäneet, että stalkkaan niitä ja juuri tuollaisia väitteitä ovat esittäneet, että soittelen yöt läpeensä puhelimella. Ovat tuota kuraa levittäneet joka puolelle aina internettiä myöten ja mulle on jokaisesta jutusta tullut kuukausien, ja parissa tapauksessa jopa vuosien piina kaikenlaisten sankarimiesten alkaessa stalkkaamaan meikäläistä.
        Pari muijaa on väittäneet olevansa "ripustautuvan narsistin uhreja". Ja, juu... he myös kääntävät kaiken niin, kuin olisin muka stalkannut.

        Narsistisilla ja skitsofreenisilla ihmisillä on fantasioita stalkatuksi tulemisesta, koska he heijastavat ihmissuhteisiin oman vauva-aikaisen äitisuhteensa ja pyrkivät itse esiintymään riippumattomana äitinä ja esittämään toisen osapuolen riippuvaisena vauvana. Narsistit saavat tuosta seksuaalisen kiihoitustilan, jopa seksuaalisen tyydytyksen.

        Hyvä kun tuli puheeksi! Aina välillä olen palannut tuota juttua ihmettelemään, syitä siihen käytökseen mietin. Ajattelin että sillä jotenkin ehkä sai myötätuntoa osakseen tai että hän oli mustasukkainen niistä yhteisistä kavereista joita meillä oli, ja siksi mustamaalasi minua. Jopa ensiksi mietin että entä jos joku häntä tosiaan häiriköi ja hän sekoittaa sen toisen jotenkin minuun puhelimessa, mutta kun puhuin hänen kanssaan niin selvisi ettei sellaisesta ainakaan ollut kyse.

        Hän sanoi silloin, ettei hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta ja syytä puhua minusta tai kysellä minun asioista, mutta kun nämä naiset joilta kuulin asiasta eivät tunne toisiaan, sen miehen vaan tunsi puoli kaupunkia, niin minusta oli aika helppo päätellä kuka siinä minua yritti jymäyttää. En vaan voinut ymmärtää miksi kun ei meidän välillä ollut mitään. Ei me juuri puhuttu edes, kuljettiin vaan samoissa piireissä, ja hän itse vinkkasi minulle joistakin tapahtumista, että kannattaa tulla. Ja arvatenkin sitten pääsi sanomaan että seuraan häntä joka paikkaan. Ei vaan tullut koskaan pieneen mieleen että itse stalkkauksen kohteeksi joutumisen kuvitelmasta voi joku saada jotain nautintoa!

        Tunnen hänen äitinsä myös, ja tiedän että heidän ensimmäiset yhteiset vuotensa olivat repaleiset, kun äiti kulki työn perässä niin että asui suurimman osan ajasta muualla. Mietin jo kun kuulin tuosta elämäntavasta joka heillä silloin oli, että poika on joutunut kokemaan eron tuskan uudelleen ja uudelleen mutten osannut yhdistää sitä noihin ongelmiin.

        Jostain syystä vedän näitä ongelmaisia tapauksia puoleeni, ihmetellyt olen kuinka teen sen kun ei se voi olla sattumaa. Kun olen puhunut minun ihmissuhteista niin monesti on kommentoitu että miten löydänkin niin erikoisia tyyppejä, eli ei muilla sitten ilmeisesti ole tällaista.


    • Kuinkahan...

      Tuli vaan mieleen, että mahtaakohan tää asia nyt ihan varmasti kuulua jotenkin sulle, noin ihan oikeesti. JOS juttu on tosi, niin... JOS juttu on ns. musta tuntuu / olen kuullut kerrottavan... niin otatko koko sielulasi vastaan kaiken hämmingin, mikä syntyy siitä, että epäilet... Monta onnetonta ihmistä. isättömän / äidittömän lapsen / abortin mahdollisuuden, KAIKKI - ihan vilpittömästi, jos kuitenkin vain epäilet... Kuuluuko tää ihan oikeesti sulle !?

    • 639

      Huolehdi omista asioistas!!!

    • kautta aikain

      No jos on niin onneton että ei itse osaa epäillä niin antakaa olla mitäs tuosta jos vehettään terottaa. Ei kaiketi se siitä kulu.

    • kaksiavioinen

      Taitaa olla pettäminen aika arkipäivää, onhan näitä pettäjien deittipalveluitakin niinku tämäkin: http://1i.fi/salasuhde
      Tuskinpa näitä olisi jos niille ei olisi kysyntää..

      • comment cava(M)

        Eipä sitä pettämistä harrasta "arkipäiväisesti" muut, kuin persoonallisuushäiriöiset. Nuo pettämissivustot on persoonallisuushäiriöisille suunnattuja sivustoja, mutta persoonallisuushäiriöiset haluavat uskotella sekä itselleen, että muille, että heidän toimintansa on normaaliuden perikuva ja tuota heidän hölmöyttään noiden sivustojen markkinoinnissa käytetään myös hyväksi, eli heille tarjotaan sitä tunnetta normaaliudesta.

        Kysyntää pettämissivustoille on, koska narsisti pettää aina ja järjestelmällisesti.

        Usein on esitetty prosentteja siitä, että 50% ihmisistä pettää. Tuo prosentti tarkoittaa sitä, että puolet ihmisistä pettää elämässään vähintään kerran joko seurustelukumppania, avopuolisoa, tai aviopuolisoa.
        Läheskään kaikki tuosta 50% määrästä ei etsi järjestelmällisesti pettämisseuraa. Järjestelmällisesti pettäviä on 10-15% ihmisistä.


    • fucheaters

      Heti kertoo kaverille! Täällä on näitä sosiopaatti-pettäjä luusereita puolustelee omia heikkouksiaan.

    • 1 petetty

      En kertoisi, jos asiasta ei ole täyttä varmuutta...mutta jos tietäisin asian 100% varmuudella, niin kertoisin kyllä...tuskin se kaveri suhde sen takia kariutuisi...saattaisihan se mennä katkolle asioiden selviämisen ajaksi, mutta kaveri kiittäisi myöhemmin... minä ainakin tekisin itse niin, jos mun nainen pettäis ja kaveri kertois siitä.

      • kaikkimitäkuulee

        No, kuinka voisit tietää asian olevan 100 % varma .

        Sinun tulee olla mahdollinen isäehdokas .Tiedät pannees muijaa
        saman kuukauden aikana, ku muija on pamahtanu raskaaks.

        Entä muija oisko sillä mahdollisuutta itellä valita sopiva kuukausi
        raskaaksi tulolle ja varmistaa ite syys omalle ukolle .Ei tolle muijalle
        olisi kovin vaikea tietää milloin on maannut toisen kanssa ja milloin ukkonsa
        kanssa.


        Muijan on täytynyt kertoa sinulle oman epäilynsä suoraa ilman välikäsiä .

        Tässä tilanteesassa toinen 100 % varmuus voidaan todeta myös
        muijan omalta puolisolta isyystestestillä .


        Saamasi tieto on luokkaa "on tullut pantua kaverin muijaa pitemmän aikaa "

        Lisäksi näitä saatuja tietoja lypsetään toiselle humalatilassa .
        Muisti pätkii .
        Oliko kysessä edes sama muija .Tai mahdollisesti joku toinen jota
        on äijä pannut pidemmän aikaa .


    • Mitä se kuuluu teil!

      Käsittämätöntä ja uskomatonta, että nykyajan ihmiset voivat olla näin ahtaita, rajoittuneita, pahansuopia ja suoraan sanoen tyhmiä. Minkä kiksin toisten asioihin puuttumisesta saa?

      Onko kukaan käräyttäjä koskaan tullut ajatelleeksi, että kun petetyltä pettää henkinen kantti ja hän tussauttaa ilmat pihalle yhdeltä, kahdelta tai useammalta, niin käräyttäjä on osasyyllinen. Ja kun hän luultavasti, ehkä tässä elämässä ei rangaistustaan saa, niin toivottavasti palaa helewetin tulessa aikanaan.

      • kaverilla on oikeus

        Kaveri voi ottaa yhteyttä oikeusaputoimistoon ilmoittaa asiansa sinne .

        Kaverin oikeuksia puolustajalle löytyy kyllä puoltajia sieltä käsin ,
        mikäli he näkevät asian kuuluvan perheen ulkopuoliselle kaverille .

        Kehoittaisin kyllä ennen kuin hölmöily" julistetaan lailliseksi "kääntymään
        "kaverillasi on oikeus " toimimaan myös itse oikein .

        Kun kovasti huolettaa nämä oikeudelliset asiat kannattaa myös ottaa
        selvää riittääkö rahkeet myös oikeudellisiin toimenpiteisiin .

        Näin et joudu perättömien tietojen ilmiantajaksi .


    • Parempi elämä

      Olen iloinen, että minulle kerrottiin puolison vieraissakäynneistä. Turhien keskustelujen jälkeen lähdin vaikka rakastin ihan hulluna. Siitä on jo monta vuotta ja molemmat löysimme uuden kumppanin. Nyt hiljattain näin ex-kumppanin saman naisen kanssa, jonka vuoksi meidän liittomme hajosi. eli riippuvuus/rakkaus naimisissa olevaan oli jatkunut. Säälin hänen uutta kumppaniaan, mutta en kyllä mene hänelle kertomaan. Joka tapauksessa minulle kertojalle olen tosi kiitollinen,eli tässä olen 1 petetyn kanssa samoilla linjoilla.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe