Mieleeni tuli hyvä idea. Ajattelin kertoa sen teillekin.
Meitä kun on tässä maailmassa jo ihan liikaa ja väestön kokoa olisi syytä rajoittaa, niin eikös siinä olisi ideaa, että sektioiden yhteydessä hoidettaisiin samalla kertaa naisen pakkosterilointi? Nainen itse ei sitä edes huomaisi. Eipähän vain tulisi enää jatkossa raskaaksi ja syntyvyys alenisi.
Toki myös alateitse synnyttäneiden synnyttäneiden jatkolisääntymiseen voitaisiin vaikuttaa huomaamattomasti. Niille joiden alapäätä joudutaan ompelemaan heti synnytyksen jälkeen enemmän, voitaisiin asentaa siinä samalla huomaamattomasti kierukka. Kun on puudutukset päällä niin eihän sitä huomaisi.
Tässäpä ideaa synnytyssairaaloille. Varokaa vain synnyttäjät, väestönkokokontrolli tulee vielä ettekä tiedä, kuka ja milloin joutuu sen kohteeksi.
Hyvä idea
nwo ja agenda 21
0
113
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567