khao lak centara seaview hotelli

khao lakiin

Onko kellään kokemuksia?

6

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyty on 2011

Moi,
      kyseessä siis entinen Khao Lak Seaview hotsku, tässä hotellista tietoa:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5325113#comment-59171814

Olen ollut perheen kanssa siellä 3vkoa ja hotelli on/oli ihan jees. Niin silloin se oli vielä nimellä Blue Village Khao Lak seaview (Finnmatkat)

Hotelli alueen katkaiseen julkinen tie jossa tosin on vain vähän liikennettä.
      Me olimme tien sillä puolella joka oli lähempänä keskustaa eli kauempana merestä puoli.

Hotellin uima-altaat on isot ja koska lapsiperheitä siellä on paljon niin välillä tuntui että vesi oli aurinkoöljyn pilaamaa ...tosin ei tarvinnut omia rasvoja laittaa kun tuli uimasta ;)

Hotellista lyhyt matka "keskustaa" jos menee/oikaisee sieltä yläkautta. Tiedät mitä tarkoitan kun pääsette sinne.

Aamiainen perus thai tyylinen.

Siinä vähän tietoa hotskusta

• sinnematkaava

onko kukaan ollut tuollaisessa 100 neliön huoneessa joka kuudelle hengelle?

• MatkaKuumeinen1

Tuoreita kokemuksia kaipaillaan täälläkin. Onkohan hotellissa paljon parjattuja venäläisiä sikailemassa aamupalalla? Phuketissa niitä riittää :/
      Tuodaanko huoneeseen vedet päivittäin? Mitä maksaa allasbaarissa vaikka pizza ja limu?
      Onko kukaan viettänyt hotellissa uutta vuotta? Mitä jäi erikoisesti siitä mieleen, oliko kunnon pöperöt, enkä tarkoita nyt nakkeja ja perunasalaattia ;)
      Kai khao lakissakin on kunnon bileet uutena vuonna?

• milla2

Olimme tammikuussa tuossa 100 neliön huoneessa ja uusi matka varattu.Aamupala oli mielestäni hyvä mutta muuten kannattaa ruokailla muualla.Huoneen siivous oli todella hyvä, lapsemme oksensivat yöllä sänkyyn koska eivät ehtineet vessaan, mutta rouvat siivosivat ilman lisämaksua huoneen puhtaaksi.Jättivät vielä lattialla lepäävän lapsen viereen puhtaan roskiksen=)

• lapsetonkysyy

"Hotellin uima-altaat on isot ja koska lapsiperheitä siellä on paljon niin välillä tuntui että vesi oli aurinkoöljyn pilaamaa"

Mitäs lapsiin sitten laitetaan että oikein vedet pilaantuu?

• Kävin eilen

Eilen kävin ohikulku matkalla Seaviewissa ja ikäväkseni voin todeta että siellä oli venäläisiä todella paljon :( Aikaisemmin 2011 kun olimme siellä 3vkoa niin niitä ei ollut siellä yhtään ..tai emme ainakaan huomanneet.

Kirjoitin "ikäväkseni voin todeta" koska olen nähnyt/kuullut miten he leikkivät kaikki valtiasta.

Nyt ollaan Khao Lak Resortissa ja täällä ei onneksi niitä vielä ole tullut yhtään vastaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe