khao lak centara seaview hotelli

khao lakiin

Onko kellään kokemuksia?

6

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyty on 2011

      Moi,
      kyseessä siis entinen Khao Lak Seaview hotsku, tässä hotellista tietoa:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5325113#comment-59171814

      Olen ollut perheen kanssa siellä 3vkoa ja hotelli on/oli ihan jees. Niin silloin se oli vielä nimellä Blue Village Khao Lak seaview (Finnmatkat)

      Hotelli alueen katkaiseen julkinen tie jossa tosin on vain vähän liikennettä.
      Me olimme tien sillä puolella joka oli lähempänä keskustaa eli kauempana merestä puoli.

      Hotellin uima-altaat on isot ja koska lapsiperheitä siellä on paljon niin välillä tuntui että vesi oli aurinkoöljyn pilaamaa ...tosin ei tarvinnut omia rasvoja laittaa kun tuli uimasta ;)

      Hotellista lyhyt matka "keskustaa" jos menee/oikaisee sieltä yläkautta. Tiedät mitä tarkoitan kun pääsette sinne.

      Aamiainen perus thai tyylinen.

      Siinä vähän tietoa hotskusta

    • sinnematkaava

      onko kukaan ollut tuollaisessa 100 neliön huoneessa joka kuudelle hengelle?

    • MatkaKuumeinen1

      Tuoreita kokemuksia kaipaillaan täälläkin. Onkohan hotellissa paljon parjattuja venäläisiä sikailemassa aamupalalla? Phuketissa niitä riittää :/
      Tuodaanko huoneeseen vedet päivittäin? Mitä maksaa allasbaarissa vaikka pizza ja limu?
      Onko kukaan viettänyt hotellissa uutta vuotta? Mitä jäi erikoisesti siitä mieleen, oliko kunnon pöperöt, enkä tarkoita nyt nakkeja ja perunasalaattia ;)
      Kai khao lakissakin on kunnon bileet uutena vuonna?

    • milla2

      Olimme tammikuussa tuossa 100 neliön huoneessa ja uusi matka varattu.Aamupala oli mielestäni hyvä mutta muuten kannattaa ruokailla muualla.Huoneen siivous oli todella hyvä, lapsemme oksensivat yöllä sänkyyn koska eivät ehtineet vessaan, mutta rouvat siivosivat ilman lisämaksua huoneen puhtaaksi.Jättivät vielä lattialla lepäävän lapsen viereen puhtaan roskiksen=)

    • lapsetonkysyy

      "Hotellin uima-altaat on isot ja koska lapsiperheitä siellä on paljon niin välillä tuntui että vesi oli aurinkoöljyn pilaamaa"

      Mitäs lapsiin sitten laitetaan että oikein vedet pilaantuu?

    • Kävin eilen

      Eilen kävin ohikulku matkalla Seaviewissa ja ikäväkseni voin todeta että siellä oli venäläisiä todella paljon :( Aikaisemmin 2011 kun olimme siellä 3vkoa niin niitä ei ollut siellä yhtään ..tai emme ainakaan huomanneet.

      Kirjoitin "ikäväkseni voin todeta" koska olen nähnyt/kuullut miten he leikkivät kaikki valtiasta.

      Nyt ollaan Khao Lak Resortissa ja täällä ei onneksi niitä vielä ole tullut yhtään vastaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe