Asun yksiössä joten ei voi laittaa kissaa muualle nukkumaan. Eikä minua haittaa jos kissa nukkuu vieressä, mutta tyynyni olisin halunnut pitää itselläni. Olen laittanut kissalle omankin tyynyn, mutta se ei kelpaa. En tiedä tykkääkö kissa nukkua hiuksissani vai miksi tuo tyynyllä nukkuminen on niin mukavaa.
Kissa haluaa nukkua tyynylläni
9
2796
Vastaukset
- iso tyyny
Hanki sellainen jättityyny, niihin myydään tyynyliinojakin. Mahdutte molemmat.
- mörkö tulee
Sitä pelottaa sängyn alla vaanivat möröt ja tarrautuu hiuksiisi epätoivoisesti.
- kurnau1
Myös minun kissa tulee nukkumaan tyynylle ja hiuksiini. On nyt jo 9-vuotias kolli ja on tehnyt tätä pennusta lähtien. Luulen että kissa kokee turvallisuuden tunnetta ollessaan hyvin lähellä omistajaansa. Useinhan jos on kaksi kissaa kissat nukkuvat vieretysten päät limittäin toisiaan vasten, kissa pitää sinua "toisena kissana".
Itsekin asun yksiössä ja hyvin mahdumme molemmat samalle tyynylle. Minusta tuntuu oudolle jos ei kissa jossain vaiheessa tule nukkumaan hiuksiini, ei kuitenkaan koskaan nuku koko yötä tyynyllä vaan menee jossain vaiheessa omaan petiinsä.
Nauti kissasi läheisyydestä, on kissan tapa kertoa että luottaa sinuun ja tykkää sinusta! - Kaipaan sua
!!!Nauti kissasi läheisyydestä, on kissan tapa kertoa että luottaa sinuun ja tykkää sinusta!!!!
Mullakin oli kissa joka nukkui tyynyllä, kunnes alkoi nukkumaan peiton alla kainalossa, vaan ei ole enää. Kuolo korjasi ja mua itketti Joku lämpöpeitto voisi olla ratkaisu, sähköähän siinä hieman menee... mutta parempia yöunia tulee...?
- yhdessä lämmin
Minun kissa myös änkesi samalle tyynylle joten ostin toisen samanlaisen tyynyn kissalle vaan eipä se kelvannut. Nyt on ruvennut nukkumaan peiton päällä aivan tiukasti leukaani tai kaulaani vasten nenä, kun käännän kylkeä kissa siirtyy myös. Näin nukutaan koko yö kaulakkain.
- mirrinimun
Meillä 9-vuotias kissa,mikä on aina halunnut nukkua lähelläni. Jos se ei tule tyynylleni,niin se tulee joko vatsalleni tai jaloilleni. Useimmiten se nykyisin nukkuu jalkojen välissä,peppuni päällä tai sitten ihan mirri mirriä vasten ;) peitto on kyllä välissä.
Läheisyyttä,lämpöä ja turvaa se kai etsii. - lilismama
minun jalorotuiseni on nukkunut ihan koko ajan vieressäni, käsimutkassa tyynyn vieressä, peiton alla...on vain sellainen juttu että pitää kantaa yläkertaan makuuhuoneeseen, jollei kanna ei näy kissaa koko yönä, mutta kannettunä pysyy vieressä tiiviisti. Luulen että loukkaantuu jotenkin jos ei sitä kanna, ja näyttää mieltää että enpä tule kun ei kannettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25017385Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012358Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El636134Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694955MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214955Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.274065Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843635Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja233612NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413141Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119