Kissa haluaa nukkua tyynylläni

kiss-kiss-kiss

Asun yksiössä joten ei voi laittaa kissaa muualle nukkumaan. Eikä minua haittaa jos kissa nukkuu vieressä, mutta tyynyni olisin halunnut pitää itselläni. Olen laittanut kissalle omankin tyynyn, mutta se ei kelpaa. En tiedä tykkääkö kissa nukkua hiuksissani vai miksi tuo tyynyllä nukkuminen on niin mukavaa.

9

2242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso tyyny

Hanki sellainen jättityyny, niihin myydään tyynyliinojakin. Mahdutte molemmat.

• mörkö tulee

Sitä pelottaa sängyn alla vaanivat möröt ja tarrautuu hiuksiisi epätoivoisesti.

• kurnau1

Myös minun kissa tulee nukkumaan tyynylle ja hiuksiini. On nyt jo 9-vuotias kolli ja on tehnyt tätä pennusta lähtien. Luulen että kissa kokee turvallisuuden tunnetta ollessaan hyvin lähellä omistajaansa. Useinhan jos on kaksi kissaa kissat nukkuvat vieretysten päät limittäin toisiaan vasten, kissa pitää sinua "toisena kissana".
      Itsekin asun yksiössä ja hyvin mahdumme molemmat samalle tyynylle. Minusta tuntuu oudolle jos ei kissa jossain vaiheessa tule nukkumaan hiuksiini, ei kuitenkaan koskaan nuku koko yötä tyynyllä vaan menee jossain vaiheessa omaan petiinsä.
      Nauti kissasi läheisyydestä, on kissan tapa kertoa että luottaa sinuun ja tykkää sinusta!

• Kaipaan sua

!!!Nauti kissasi läheisyydestä, on kissan tapa kertoa että luottaa sinuun ja tykkää sinusta!!!!

Mullakin oli kissa joka nukkui tyynyllä, kunnes alkoi nukkumaan peiton alla kainalossa, vaan ei ole enää. Kuolo korjasi ja mua itketti

• Joku lämpöpeitto voisi olla ratkaisu, sähköähän siinä hieman menee... mutta parempia yöunia tulee...?

• yhdessä lämmin

Minun kissa myös änkesi samalle tyynylle joten ostin toisen samanlaisen tyynyn kissalle vaan eipä se kelvannut. Nyt on ruvennut nukkumaan peiton päällä aivan tiukasti leukaani tai kaulaani vasten nenä, kun käännän kylkeä kissa siirtyy myös. Näin nukutaan koko yö kaulakkain.

• mirrinimun

Meillä 9-vuotias kissa,mikä on aina halunnut nukkua lähelläni. Jos se ei tule tyynylleni,niin se tulee joko vatsalleni tai jaloilleni. Useimmiten se nykyisin nukkuu jalkojen välissä,peppuni päällä tai sitten ihan mirri mirriä vasten ;) peitto on kyllä välissä.
      Läheisyyttä,lämpöä ja turvaa se kai etsii.

• lilismama

minun jalorotuiseni on nukkunut ihan koko ajan vieressäni, käsimutkassa tyynyn vieressä, peiton alla...on vain sellainen juttu että pitää kantaa yläkertaan makuuhuoneeseen, jollei kanna ei näy kissaa koko yönä, mutta kannettunä pysyy vieressä tiiviisti. Luulen että loukkaantuu jotenkin jos ei sitä kanna, ja näyttää mieltää että enpä tule kun ei kannettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2910
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1686
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1557
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1384
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      400
      1307
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1089
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe