Tonttien hinnat nousee helmikuun alusta. Vuokratontti kannattais lunastaa omaksi nyt, ennen hintojen nousua. Vai kannattaako?
vuokralla
18
478
Vastaukset
- Anonyymi
Moni talollinen nyt harmittelee kun ei ostanut tonttia omaksi.
- Anonyymi
Olen laskenut että ei kannata. Vai mitä????Ei ainakaan tässä missä asun.
- Anonyymi
Huomasitteko kun Ouluun liittyi pikkuntia, niin eiköhän Oulu nostanut vuokria ja kovemmin osto hintoja.
- Anonyymi
Varsinkin Haukiputaalla on nykyisin kovat tontti vuokrat ja vielä kovemmat ostohinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin Haukiputaalla on nykyisin kovat tontti vuokrat ja vielä kovemmat ostohinnat.
Näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on
- Anonyymi
Nyt on jo myöhäistä ostaa vuokratontti omaksi.
- Anonyymi
Ei koskaan ole myöhäistä, hinnat ovat vain nousseet rajusti viimeisen 20vuoden aikana.
- Anonyymi
- Anonyymi
Sulaa hulluutta asustella vuokratontilla.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei kannata kiirehtiä maksamaan kiinteistöveroa myös maapohjasta.
- Anonyymi
- Anonyymi
Jatkossakin tonttien vuokrat nousevat.
- Anonyymi
- Anonyymi
Eteläsuomessa tonttien vuokrat ovat nousseet kertalaakista 10-30 kertaisiksi ja pakottaneet vuokralaiset lunastamaan tontin heti noin 10 vuoden vuokrien hinnalla. Sama ilmiö on nyt tulossa Ouluunkin ja vuokratonteilla asuvat saavat varautua tuntuviin asumiskustannusten nousuun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797