Tonttien hinnat nousee helmikuun alusta. Vuokratontti kannattais lunastaa omaksi nyt, ennen hintojen nousua. Vai kannattaako?
vuokralla
33
765
Vastaukset
- Anonyymi
Moni talollinen nyt harmittelee kun ei ostanut tonttia omaksi.
- Anonyymi
Olen laskenut että ei kannata. Vai mitä????Ei ainakaan tässä missä asun.
- Anonyymi
Huomasitteko kun Ouluun liittyi pikkuntia, niin eiköhän Oulu nostanut vuokria ja kovemmin osto hintoja.
- Anonyymi
Varsinkin Haukiputaalla on nykyisin kovat tontti vuokrat ja vielä kovemmat ostohinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin Haukiputaalla on nykyisin kovat tontti vuokrat ja vielä kovemmat ostohinnat.
Näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Nyt on jo myöhäistä ostaa vuokratontti omaksi.
- Anonyymi
Ei koskaan ole myöhäistä, hinnat ovat vain nousseet rajusti viimeisen 20vuoden aikana.
- Anonyymi
- Anonyymi00032
Edullisesti!
- Anonyymi
Sulaa hulluutta asustella vuokratontilla.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi00028
Eihän kohta purkukuntoisesta talosta saa mitään jos on vuokrataontilla.
- Anonyymi
Ei kannata kiirehtiä maksamaan kiinteistöveroa myös maapohjasta.
- Anonyymi00034
Että näin
- Anonyymi00041
Huonosta maasta ei kannata maksaa!
- Anonyymi
- Anonyymi
Jatkossakin tonttien vuokrat nousevat.
- Anonyymi
- Anonyymi00031
Aivan
- Anonyymi
Eteläsuomessa tonttien vuokrat ovat nousseet kertalaakista 10-30 kertaisiksi ja pakottaneet vuokralaiset lunastamaan tontin heti noin 10 vuoden vuokrien hinnalla. Sama ilmiö on nyt tulossa Ouluunkin ja vuokratonteilla asuvat saavat varautua tuntuviin asumiskustannusten nousuun.
- Anonyymi00030
Aivan
- Anonyymi00035
Jos nyt Oulussa ei kuitenkaan??
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos nyt Oulussa ei kuitenkaan??
Kyllä.
- Anonyymi00040
Edullinen vuokra tonteilla, silti pitää pulittaa..
- Anonyymi00033
Vuokratontilla on halpaa asua aluksi, myöhemmin tontti omaksi.
- Anonyymi00036
Mäkin asun kaupungin vuokratontilla omakotitalossa, jaksaa vuokrat maksaa tontista..
- Anonyymi00038
Melko kallista kuitenkin.
- Anonyymi00039
Oma tontti olisi kaiken a ja o, saa määrätä itse.
- Anonyymi00042
Toki näin on.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101441Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201185Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81921010Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67795- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622