Mieli tekisi Dubrovnikiin lomailemaan viikoksi. Heinäkuu taitaa ilmeisesti olla hyvinkin helteistä siellä. Kysymys kuuluukin kyseisenä ajankohtana kyseisessä maassa lomailleille, että onko liiankin kuumaa? Kokemuksia?
Kroatian helteet heinäkuussa
3
613
Vastaukset
- akiantt
Kroatian heinäkuu on helteinen. Lisäksi on paljon turisteja. Kesäkuun loppu -heinäkuun alku ovat sopivampia, merikin alkaa olla uimislämöinen. Katso Kroatia -keskustelut, siellä on runsaasti käyttökelpoista tietoa.
Hyvin kiinnostuttu! - Kaksjakakak
Jos lämpötiloja haluat niin joka päoä about 35-40 astetta ja säteily on voimakasta.
- Käyty kolmesti
Heinäkuussa olen Kroatiassa ollut moottoripyörän kanssa. Ei mitään hätää vielä Euroopassa mutta helteet hyydytti kuskin jo pohjoisessa Kroatiassa. Vakuutan, että lämpöä riittää liiankin kanssa ja Dubrovnik varsinkin on täynnä turistejä (oli väkeä paljon jo pari viikkoa sitten kun käväisin). En ehkä menisi varsinaisiin turistikohteisiin heinä- enkä elokuussa. Noina kuukausina suuntaisin mieluummin ns. paremmille rannoille - Kroatiassa hiekkarannat on harvinaisia vaikka Dubrovnikin lähistöltäkin pikkuisia hiekkarantoja löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3131704Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 57804
- 48803
- 74769
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48750
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696