Mieli tekisi Dubrovnikiin lomailemaan viikoksi. Heinäkuu taitaa ilmeisesti olla hyvinkin helteistä siellä. Kysymys kuuluukin kyseisenä ajankohtana kyseisessä maassa lomailleille, että onko liiankin kuumaa? Kokemuksia?
Kroatian helteet heinäkuussa
3
360
Vastaukset
- akiantt
Kroatian heinäkuu on helteinen. Lisäksi on paljon turisteja. Kesäkuun loppu -heinäkuun alku ovat sopivampia, merikin alkaa olla uimislämöinen. Katso Kroatia -keskustelut, siellä on runsaasti käyttökelpoista tietoa.
Hyvin kiinnostuttu! - Kaksjakakak
Jos lämpötiloja haluat niin joka päoä about 35-40 astetta ja säteily on voimakasta.
- Käyty kolmesti
Heinäkuussa olen Kroatiassa ollut moottoripyörän kanssa. Ei mitään hätää vielä Euroopassa mutta helteet hyydytti kuskin jo pohjoisessa Kroatiassa. Vakuutan, että lämpöä riittää liiankin kanssa ja Dubrovnik varsinkin on täynnä turistejä (oli väkeä paljon jo pari viikkoa sitten kun käväisin). En ehkä menisi varsinaisiin turistikohteisiin heinä- enkä elokuussa. Noina kuukausina suuntaisin mieluummin ns. paremmille rannoille - Kroatiassa hiekkarannat on harvinaisia vaikka Dubrovnikin lähistöltäkin pikkuisia hiekkarantoja löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119