Kuinka paljon langaton ohjain kuluttaa pattereita. Voiko kulutusta verrata esim. kaukosäätimeen.
Langaton ohjain patterikulutus
1
133
Vastaukset
- Enemmän vie
Ei voi, kyllä ohjain vie selvästi kaukosäädintä enemmän (ohjainta kyllä käytetäänkin huomattavasti enemmän). Ja sitten ohjaimissakin on eroja. Wiin ohjain tuntuu suorastaan ahmivan pattereita, vaikka sillä pelaisi hyvin vähän. Sitten taas Xbox 360 langaton ohjain tuntuu kestävän hyvinkin pitkään (normikäytössä viikkoja?). Ps3:n ohjain varmaan aika samoissa kulutuslukemissa kun boxin. Vaikea kysymys... En ole koskaan kiinnittänyt suuremmin huomiota tuohon paristokulutukseen.
Omassa käytössä menee boxi ja pleikkari useamman päivän samoilla pattereilla/latauksella, jos pelaa "aamusta iltaan". Ostin itelleni kasan noita "ladattavia pattereita", niin ei paristot pääse loppumaan yllättäen kesken =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848