Minulla on suuria muutoksia elämässä menossa, eli ero vajaa vuosi sitten, nyt kihalutuminen uuden puolison kanssa, asunto ostettu ja remontti menossa, kissastani piti luopua puolison allergian takia ja kaikesta noista on tullut stressiä ja vähän ahdistustakin ja tuntuu että koko ajan on mielessä asiat mitä pitää tehdä ja sellanen ahdistaa mua ja tuntuu että koko ajan on jännittynyt olo ja nyt ku käytiin pankissa asuntolaina asioiden takia niin sinne menokin jänitti mua ihan hulluna ja sydän hakkas hullun lailla. ja nyt aamulla heräsin ja syke oli korkea ja oli sellainen paniikin omainen tunne, ja kun nousin ylös sängystä niin sydän vaan hakkas ja oli vaikeeta rentoutua ja rauhoittua. Lähinnä kysyn noista sydämmen tykytyksistä, että sopiiko stressin tai paniikki hommien oireisiin, eli vaikka yrittää rauhoittaa sykettä niin se on hankalaa. sydän on tutkittu aikasemmin, eli siellä ei pitäis olla vikaa.
Kuuluuko stressiin
mattisss
3
198
Vastaukset
- Mattisss
Ja on sellanen jatkuva vapina ja palelu päällä.
- zt65
googla ahdistushäiriö, mulla on sama
- mattisss
Onko sulla tuollasta tykytystä? Millasia muita oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865