Minulla on n.20vuotta vanha Samsung merkkinen kotistereo. Tietokoneessani on paljon musiikkia mitä haluaisin kuunnella stereon cd-aseman kautta. Olen muuttanut Any video converterillä tietokoneessa musiikin mp3 muotoon ja sitten polttanut cd:lle. Mutta ei vaan kuulu mitään. Olisiko muita formaatteja kuin mp3 mitä voisi kokella vai onnistuuko ollenkaan?
Samsung
8
172
Vastaukset
- käyttis
Mikä käyttis?
- akkuna
Jos käytössäsi on Windows niin tästä vois olla jelppii
http://www.mymusictools.com/articles/how-do-i-convert-mp3-to-cda.htm- samsu
Ei tapahdu mitään vaikka olen tehnyt mitä ohjeissa sanotaan?
- Pingkviini
Jos taas Linux niin sitten brasero.
- 15+2
sun 20-vuotta vanhan Samsungin cd-soitin ei tue mp3-formaattia. jos haluat kuunnella noita mp3:a pura ne wav-formaattiin mitä ymmärtää vanhatkin cd-soittimet.
- samsu
Mun Samsung ymmätää cda formaattia,se toimii. Voin kokeilla vielä wav formaattiakin.
- Polta cd:ksi
.
Polta suoraan cd audio muotoon????
.- samsu
Ongelma selvisi wikipediasta. Olen tarkoittanut koko ajan cd-rw levyjä,ne eivät välttämättä toimi vanhoissa laitteissa. cd-r toimii mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390