Meillä on 3-vuotias pieni münsterin seisoja uros kotikoirana, että miehen harrastuksia varten metsästystarkoitusta varten.
Olemme miettineet toisen koiran ottamista ihan vain kotikoiraksi.
Haluaisin hankkia corgin, mutta en oikein tiedä kumpi olisi tuon hulivili pikku münsterin kaverina parempi pembroke vai cardigani?
Onko kellään kokemusta näiden koirarotujen yhdistämisestä tai corgista metsästyskoiran kanssa?
Welsh corgi pikku münsterin kaveriksi?!
2
61
Vastaukset
- höhläkö
Siis mitä tarkoiittaa rotujen yhdistämisellä?
ihmisen tulee olla koirien ylin pomo, joten ihmisestä ja koirien kouluksesta riippuu tuo kysymyksesi vastaus.- Ei sentään
pelkästään ihmisestä ole kiinni. Muista että kyseessä on elävä olento eikä mikään robotti-imuri. Kyllä siihen siis vaikuttaa vielä enemmän koirien keskinäinen suhtautuminen toisiinsa kuin omistajan johtajuudet tai muut hömpät.
Aloittajan kysymykseen en oikeastaan osaa sanoa muuta kuin että jos nykyinen ylipäätään suostuisi elämään toisen koiran kanssa, eikä ole heti tappamassa sitä, niin siitä vaan yhdistelemään. Kumpi noista olisi parempi en voi sanoa koska en noita rotuja tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086