Noniin jäihän se lopulta eläkkeelle, vielä kun saataisiin se alatisairas kanttori vielä pois niin alkais toimimaan nuo kirkonmenotkin
oripään pappi
10
521
Vastaukset
- mää mää kans
Piiparinen prkl..kirkkoon voi mennä jos haluaa tulla ahdistelluksi. Menkää ennemmin shellille.
- Urut soi
Shellissä ne kuivelot, kunnan tietotoimisto hoitaa saarnat ja urunsoitotkin, jos siellä olis urut!
- ex-oripääläinen
Kuka jäi eläkkeelle?
- mummeli
Viitakangas
- kukkeli1
mummeli kirjoitti:
Viitakangas
Käyksää mummeli Shellillä, kun kaikki tiedät. Olet itse varmaankin täysin terve, kun jaksat kirkossakin käydä. Mitäs jos katsoisit vaan kauniita ja rohkeita telkkarista, kun kirkossa ei kirkonmenot mielestäsi toimi kunnolla.
- urpo.
OTT:n (Orippään tietotoimisto) mukaan Shellin Yrityksen jäsenet ovat tilanneet Aaronin urkukoulun osan I.
- ja virret soi
Joo, ne kuivelot OTT:stä ovat juuri aloittaneet urkukoulun Loimaalla, että pääsevät soittaa urkuja ja osa pappisseminaariin...
Oottavat pääsyä kirkkoon töihin, että kuulevat mehukkaita juorua ja rippituolissa synninpäästöjö kunnan asukeilta, joita sitten pohtivat baarissa keskenään illan saldoja .
- lada lss
Dorkat tuputtavat uskoa jumalaan. Onneksi tänne muuttaa kohta muslimeja.
- Tyhmät uskovaiset.
Jumalaa EI OLE ! Mummeli OLE HILJAA !
- uutissii oripäästä
Mistäs sää olet tuollaisen tiedon saanut, että Jumalaa ei ole ?? Onkos piru siitä ihan itse sinulle informoinut vai oletko itse keksinyt? Jos ole itse keksinyt, niin perustele väitteesi. Kirjoita ihmeessä vaikka Iltalehteen, niin kaikki muutkin sitten tietävät asiasta. Pääset ehkä kuvan kera lööppeihin. Sitten nähtäisiin, kuka on näin viisas henkilö, kun tietää kaiken Jumalastakin.
Haluan huomauttaa, että Suomessa on sananvapaus mummelille niin kuin näyttää olevan sinullakin. Eikä sinulla sitten ole mitään hätää, kun pirulle kelpaavat kaikki halukkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979