tälä kirjoti sattenkaaripoitsu, minä tunte minä hyvä ystävä.minä myös metsästä ja ei ymärä miksi joku vastusta minua. en ymärä miksi joku halua minulle paha. enkä sitäkä ymärä miksi sorsa tappo on paha kun se ei uhka ketä. minä ymmärä jos leijona tappa kun se uhka sua. minä vieläpä syö sorsa tai porsas ja saa siksi ravinto. minä suomipoika nyt ja liitty jo hirvijahti. meillä tosi hauska poikien kans. ostin jo uusi nahkasaapas ja metsästystamine. vaimo jääkö koti jos me ja pojat olla metsä yhdessä. en ymärä mitä paha tässä. miksi joku vastusta minua. pojat jo opetti mulle ryyppä koskiskarvakorva ja paha maku mutta hyvä mieli ja sitte pojat piti mua eksottisena ja teki mulle jotain ja vaimo ei saa kerto. tämä hieno harastus ja en ymärä miksi kaikki poika ei harasta. minä ei tarvi kaupasta liha. voi tarjo perhele oma liha. minä vielä sai lahja sateenkaaripoitsu osti uusi nahkasapas ja puukko minulle, poika anta toinen poika lahja ja kiva ja nätti poika.metsästys hyvä harraste, reipas poika ja hyvä meninki poika kanssa ja hino tamine, metsästystamine aina päällä.
ei voi ymmärtä
Klehmyd Poni
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446