Khao Lak Laguna Resort kokemuksia?

matkalle lähdössä

Lähdössä sinne viikoksi Aurinkomatkojen matkalla. eka kertaa Thaimaajan perheen kanssa joten odotukset on korkealla. Kertokaa kokemuksianne ko hotellista ja Aurinkomatkoista. Onko bungalowit kivoja? Sellaiseen olemme menossa. Onko hotellin kohdalla hyvä uida meressä? Ruuan taso ja hinta hotellista? yms yms..

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TJ 22

Hei,
      joku kirjoitti tuossa aikaisemmin:
      "Laguna Resort on ihana hotelli. Ranta ja uima-allas ihan vierekkäin. Isot ja ja siistit huoneet. Henkilökunta tosi mukavaa. Ja aamiaispöytä.... vaihtoehtoja riittää! Me vuokrasimme yhdeksi päiväksi oman pitkähäntäveneen paikallisen matkatoimiston kautta. Meitä oli neljä ja jokaiselta se maksoi 1750bathia. Meidät haettiin autolla klo 8.00 hotellilta ja vietettiin päivä merellä. Ruoka ja vesi cola sisältyivät hintaan. Rannassa oltiin klo 15 ja meidät vietiin vielä autolla takaisin hotelliin. Suosittelen!
      Muutenkin Khao Lak oli ihana paikka, rento ja rauhallinen! Varsinkin, kun olin Phuketissa eka viikon. Reisussa olin helmikuussa 2013. Jos vielä joskus pääsisin Thaimaahan menisin ehdottomasti Khao Lakiin"

Itse olen käynnyt vain siinä uima-allas alueella ja paikka näytti todella siistiltä.
      Hotelli on hyvällä kohtaa rantaa jostä pääsee hyvin suoraan uimaan ja ranta on siinä kohtaa hyvä. Niillä rannalla olevilla kallioilla on muuten sitten todella paljon rapuja joita on kiva seurata :)

Itse olen menossa 3vkon päästä siitä about 200m (sunset beachille päin) olevaan hotskuun :)
      Hyvää lomaa :)

• Pari mummelia

Lagunaan myös menossa. Kiinnostaisi tietää, millainen on huoneiden varustetaso. Vedenkeitin löytyy ja varmaan kupit lusikat ja lautaset. Onko murukahvia ja teetä joka päivälle vai parille vain. Olemme hieman vanhempia ja on niin kiva keitellä päiväkahvit omassa huoneessa ja samalla lepäillä. Kannattaako viedä oma kahvipaketti vai saako sieltä.

• äitiaurinkoinen

Hei,ollaan majoituttu kahtena vuotena peräkkäin Lagunassa.Ihana hotelli, vastaanottorakennus iltavalaistuksessaan on kuin satulinna,huoneet tilavia,kivasti sisustettuja,kahvija teepussit siivooja laittaa joka päivä.Aamupala tosi monipuolinen,näkymä merelle ja allasalueelle joka on kaunis .Rantaravintolassa syötiin usein päivällä,hinnat vähän kalliimpia mutta tosi hyvät ruuat.Smoothiet ihania ja happyhourin aikaan tuli maisteltua erilaisia drinkkejä.Ranta on hyvä Khaolakissa melkein joka paikassa ja sitä riittää kilometritolkulla : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe