Ruplan kurssi

3252352353

Olipas hyvä kurssi veikoilla. 46.50

kohta täytyykin taas vaihtaa isompi summa, ennenkuin kurssit kääntyy laskuun.

15

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurssit kohdallaan

Jep, muutama vuosi sitten sai melkein 50 ruplaa egellä.sitten tippui vajaaseen 37 ruplaa egellä.

• Kaukopartiomies

Tähän samaan "talous"-ketjuun sopinee kysyä Sortavalassa käyneiltä. Onko Matkaselässä tai Puikkolassa edullisemmat polttoaineiden hinnat kuin Värtsilässä. Vai ovatko nykyisin hintakartellissa.

Esim Viipurissa on aina halvemmat hinnat, kuin mitä Svetogorskissa. Eli bensaturisteja hieman rokotetaan.

• Puikkola 92 bensa 29,10 ja viikonloppu hinta -0,50 ruplaa halvempi.

• ladavolvo

kuka se 92 ostaa muuhun kuin volvoon ja ladaan?

• käy se moneen

muuhunkin, missä nakutuksentunnistin.

• bensu

Aivan niin. Paikallinen 92 käy moneen autoon.

• samoje
        bensu kirjoitti:

Aivan niin. Paikallinen 92 käy moneen autoon.

Samaa ainetta, kyltti ja hinta vain eri.

• yksristikans

Kurssi ollut Värtsilässä 45,40, bensa 33,60 - 29,10 välillä. Bensan hinta usein linjautuu kurssin perässä, mutta kolmen lähiaseman kesken hinnoissa rajan pinnassa kyllä on vaihtelua, 15 km päässä jnkv edullisempaa, mutta Sortavalassa hivenen kalliimpaa.

• 39393939339

Vaalimaan vastasella tänään huiman hyvä! 47.50 eikä komissiota!

• yksristikans

Värtsilässäkin pompsahti, euron ostajat kiinnostuneina...

• liibimies ja passat ja h

Paljon svetossa maksaa 92. Värtilässä gazpromilla 29.97 kurssi hirsitalolla 47.5

• sunnuntaina 46.4
        liibimies ja passat ja h kirjoitti:

Paljon svetossa maksaa 92. Värtilässä gazpromilla 29.97 kurssi hirsitalolla 47.5

Ja höpö höpö virallinen kurssi tänään 47.32

• 2355252533

47.80 oli tänään perjantaina VV:n virallisessa kojussa. Huhujen mukaan ens viikolla nähtäisiin jopa 49 alkusta kurssia taas! Toivottavasti pitää paikkansa, silloin meikämanne vaihtaa vuoden-parin tankkaus rahat ruubeleiks :) säästää hyvin!

• hyvä kurssi

Kannataako tuhansia nyt vaihtaa? Olen lukenut että rupla saattaa vielä laskea lisää. Nyt on jo turistille aika hyvä kurssi ja bensaa saa mm Kanenogorskista
      noin 3,5 ruplaa halvemalla kuin rajalta. Kun ottaa vaikka 75 litraa niin
      erotuksella voi mennä jo syömään punasenmäen baariin viipuriin mentäessä.

• 11+1

"kohta täytyykin taas vaihtaa isompi summa, ennenkuin kurssit kääntyy laskuun. "

Harkitse nyt vielä. Venäjällä on kova inflaatio, se laskee ruplan kurssia.

http://www.suomenpankki.fi/bofit/seuranta/seuranta-aineisto/pages/vw201343_1.aspx
      Keskuspankin tavoitteena on vapauttaa ruplan kurssi asteittain vuoteen 2015 mennessä, jolloin pankki voisi keskittyä inflaationvastaisiin toimiin. Vielä tällöinkin pankki kuitenkin puolustaisi ruplaa poikkeuksellisissa oloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe