Volvo on paska!

PETTYNYT.

Mulla on ollut pari vuotta 460 v.95 ja siinä on ollut niin paljon vikoja että kestäisi viikon kertoa ne kaikki!!

12

1680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo vaasa

mulla 93 vm.v,laatikko pettä,moottori käy 3 pytyllä,,,

• Koukku Polvi

Ei nämä 20 vuotta vanhat Dafit enää ole nuoruuden veroisia !

• Heikompaa laatua

Volvo 440 on melko karmea kapistus. Niissä oli mm. sitä semmosta, ylimäärästä rispaantumista.

• VolvoOn

Eiköhän nuo ole aika yksilökohtaisia ja riippuu kuntokin paljon siitä miten edellinen omistaja pitänyt koslaansa. Hyvä autohan se on kun korjaa viat! :D

• rättivääpeli

400 sarjan Volvot ovat renuja, lähinpänä taitaa olla Renaut 19? Volvolta on jotain osia, penkit, lämmityslaite,ratti, ehkä jotain muutakin.

• Volvokestää

No varmaan on paska. Ostit nimittäin Volvo paskimman mallin. Ensimmäinen Etuveto-volvo ja vielä valmistettu hollannissa. Kokeile vaika 200-sarjalaista tai 700-sarjalaista, ne kestää

• Ywjdjs

Hei kaikki 22v autot on paskoja. Stenalle tollaset kuuluu.

• Anonyymi

440 on nätti jos pitäs valita 80/90 l taitteen auto niin 440 tai Golf bii volvo

• Anonyymi

Mee ipana vittuun

• Anonyymi

VOLVO 440 MALLIT TAITAA OLLA KADONNEITA...SUURIN OSA JOS VUOSIEN 1988-1990 MALLEJA KATSOO

• Anonyymi

Pikku lahnat eivät ollutkaan laadukkaita?

• Anonyymi

renault se on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe