Mulla on ollut pari vuotta 460 v.95 ja siinä on ollut niin paljon vikoja että kestäisi viikon kertoa ne kaikki!!
Volvo on paska!
12
1386
Vastaukset
- volvo vaasa
mulla 93 vm.v,laatikko pettä,moottori käy 3 pytyllä,,,
- Koukku Polvi
Ei nämä 20 vuotta vanhat Dafit enää ole nuoruuden veroisia !
- Heikompaa laatua
Volvo 440 on melko karmea kapistus. Niissä oli mm. sitä semmosta, ylimäärästä rispaantumista.
- VolvoOn
Eiköhän nuo ole aika yksilökohtaisia ja riippuu kuntokin paljon siitä miten edellinen omistaja pitänyt koslaansa. Hyvä autohan se on kun korjaa viat! :D
- rättivääpeli
400 sarjan Volvot ovat renuja, lähinpänä taitaa olla Renaut 19? Volvolta on jotain osia, penkit, lämmityslaite,ratti, ehkä jotain muutakin.
- Volvokestää
No varmaan on paska. Ostit nimittäin Volvo paskimman mallin. Ensimmäinen Etuveto-volvo ja vielä valmistettu hollannissa. Kokeile vaika 200-sarjalaista tai 700-sarjalaista, ne kestää
- Ywjdjs
Hei kaikki 22v autot on paskoja. Stenalle tollaset kuuluu.
- Anonyymi
440 on nätti jos pitäs valita 80/90 l taitteen auto niin 440 tai Golf bii volvo
- Anonyymi
Mee ipana vittuun
- Anonyymi
VOLVO 440 MALLIT TAITAA OLLA KADONNEITA...SUURIN OSA JOS VUOSIEN 1988-1990 MALLEJA KATSOO
- Anonyymi
Pikku lahnat eivät ollutkaan laadukkaita?
- Anonyymi
renault se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6817533Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435341HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032916Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki402431- 1692358
- 241864
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t61752Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401708mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121692Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628