Mulla on ollut pari vuotta 460 v.95 ja siinä on ollut niin paljon vikoja että kestäisi viikon kertoa ne kaikki!!
Volvo on paska!
12
1277
Vastaukset
- volvo vaasa
mulla 93 vm.v,laatikko pettä,moottori käy 3 pytyllä,,,
- Koukku Polvi
Ei nämä 20 vuotta vanhat Dafit enää ole nuoruuden veroisia !
- Heikompaa laatua
Volvo 440 on melko karmea kapistus. Niissä oli mm. sitä semmosta, ylimäärästä rispaantumista.
- VolvoOn
Eiköhän nuo ole aika yksilökohtaisia ja riippuu kuntokin paljon siitä miten edellinen omistaja pitänyt koslaansa. Hyvä autohan se on kun korjaa viat! :D
- rättivääpeli
400 sarjan Volvot ovat renuja, lähinpänä taitaa olla Renaut 19? Volvolta on jotain osia, penkit, lämmityslaite,ratti, ehkä jotain muutakin.
- Volvokestää
No varmaan on paska. Ostit nimittäin Volvo paskimman mallin. Ensimmäinen Etuveto-volvo ja vielä valmistettu hollannissa. Kokeile vaika 200-sarjalaista tai 700-sarjalaista, ne kestää
- Ywjdjs
Hei kaikki 22v autot on paskoja. Stenalle tollaset kuuluu.
- Anonyymi
440 on nätti jos pitäs valita 80/90 l taitteen auto niin 440 tai Golf bii volvo
- Anonyymi
Mee ipana vittuun
- Anonyymi
VOLVO 440 MALLIT TAITAA OLLA KADONNEITA...SUURIN OSA JOS VUOSIEN 1988-1990 MALLEJA KATSOO
- Anonyymi
Pikku lahnat eivät ollutkaan laadukkaita?
- Anonyymi
renault se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926