Pitkä pitkä tauko seksissä

Nainen 29v.

Tajusin eilen etten ole harrastanut miehen kanssa seksiä kohta 4 vuoteen!! Sinkku olen ja joitain tilaisuuksia on välillä tullut. Haluissa ei ole vikaa ja tyydytän itseäni. Viimeksi kiihotuin lääkäristä niin, että pelkäsin jo paljastuvani. Tuon tapaamisen jälkeen rupesin miettiin, että miks ihmeessä olen edelleen ilman seksiä? En ole tajunnut ajan kulumista, ehkä nuorelle ihmiselle sattui lyhyellä aikavälillä vaan liikaa järkytystä yms. Silloin miehet ei olleet enää kärkisijoilla tärkeysjärjestyksessä. Sukulainen kysyi tuossa suoraan, että onko ollut miestä tässä neljän vuoden aikana ja en kehdannut myöntää totuutta. Tuskimpa kukaan uskookaan, että olen puutteessa. Pukeudun naisellisesti, urheilen jne. Päätin, että tälle on nyt tultava loppu. Kertokaa naiset ja miehet joilla pitkä tauko omista kokemuksista. Mistä tauko johtui? Oliko halut hiipuneet tai taidot kadonneet vuosien aikana?

32

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgg

      Mene torin kulmille kyllä niitä kaljamahasia ottajia riittää

    • b56byybyb

      Mul oli jossain välis 5 vuoden tauko, joka johtui pääosin siitä, että muutin aika usein sinä aikana, ja kun en yhden illan suhteita siihen aikaan harrastanut, ei sitä partneriakaan löytynyt.

    • Nainen 29v.

      Minä olisin valmis vaikka yhdenillan juttuunkin. Huomenna jos kolarissa kuolisi niin kaduttaisi eniten puutteessa eletty aika. Ennen taukoa olin ihan aktiivinen seksin harrastaja.

      • Panijasi

        no höh, hoidetaan homma kuntoon, ja kertaheitolla.. panen sua oikeen helevetinkunnolla.. mistäs sut löydän?


      • dfgdfg3

        Tajua tollasta "jos kuolisin" ajattelua. Sit ku henki lähtee niin siinä ei ajatella enää yhtään mitään eikä sillä ole mitään merkitystä vaikka olisit ollut neitsyt koko elämäsi.


    • miesvainaa

      pienet on ongelmat alkajalla. itsellä on kohta 20v. Menetetyistä tilaisuuksista en tiedä, mutta mielenkiinnon eleitä olen kohdanut, mutta siitä mieleenpainuvammastakin on aikaa jo yli 10v ja joskus joku on sanonut asiasta.... eikä asiaa varmaa paranna se, että se oli työhuoneessaan ollut sairaanhoitaja joka mainitsi asiasta kiertoilmaisulla....

      • Hetero viriili 19 Cm

        Aseseksuaalin naisen kuorsausta takana neljäkymmentä vuotta.


    • mies841

      mistäs päin nainen29w on

    • Minulla on parin kuukauden päästä (ellei ihmettä tässä välisä tapahdu) 6 vuotta ilman seksiä.
      Syynä on yksinkertaisesti halujen puuttuminen, ei minun, vaan vaimon vaimoni.
      Itsellä kyllä olisi haluja aivan riittämiin, mutta kun vaimoa "ei vaan kiinnosta".

      Mutta täytyy sanoa, että on alkanut mietityttämään, kunka seksi mahtaisi onnistua, jos sellaiseen vielä tilaisuus tulee.
      Ei kai naisella oikein mitään kovin suuria ongelmia voi olla, mutta kun itsellä ikä alkaa lähennellä 50-vuotta, niin ei stondis ole enää niin varma,. kuin nuorempana.
      Masturboidessa ei seisokin kanssa ole mitään ongelmia, mutta entäs sitten kun vieressä odottaa kiihkeä nainen ja suorituspaineet kasautuu niskaan. Takaraivossa takoo ajatus, jos hoidan tämän kunnialla, niin saan ehkä vielä uudestaankin, mutta jos homma ei mene hyvin, saanko uutta yritystä?

      Naisella ei tuollaista ongelmaa ole.

      Nainen löytää koska vaan uuden tilaisuuden, miehellä se on paljon vaikeampaa.

    • Nainen 29.

      Mukava kun joku uskalsi tänne kirjoittaa tuntojaan. Mitä muistelen neljän vuoden takaisia seksi kokemuksia niin kyllä joskus naisenakin otin paineita esim. oman orgasmin saamisesta. Oikean kumppanin kanssa se onnistui useimmiten. Haluja löytyy sen verran (tauonkin jälkeen), että miehen tarvitsisi vaan suudella tissejä, kaulaa ja huulia. Lisäksi sormetusta tai nuolemista niin kyllä lämpiäisin. Pelkkä kiihkeä suutelu kiihottaa jo yleensä kivasti. Olen harkinnut lehti ilmoitustakin ja oikeestaan pelkän fuckbuddyn saamiseksi. Se tässä olisi tärkeintä näin alkajaisiksi tauon jälkeen. Parhaimmassa iässä olen ja en aio pitkään enää pärjäillä "omin avuin".

      • Jos olen oikein ymmärtänyt (voiko naista ymmärtää) niin naisella halu ja kiihko voi lisääntyä odottaessa tilaisuutta.
        Miehellä (ainakin minulla) halu ja kiihko lisääntyy korkeintaan muutaman viikon, sen jälkeen lisääntyy vain epävarmuus.

        Silloin kun vaimoni aloitti pakkoselibaattini (en tietenkään tiennyt sen kestävän näin pitkään), minulla oli useita (hyviäkin) tilaisuuksia syrjähyppyyn, mutta luonteeni ei sallinut pettämistä.
        Nyt kun alkanut näyttää siltä, ettei tilanne miksikään muutu, olen aivan vakavasti alkanut harkita jonkinlaisen "sivusuhteen" aloittamista.
        Avioero ei ole omaisuuden kannalta aivan ensimmäinen vaihtoehto.
        Nyt ei tarvitse enää kuin löytää sopiva nainen. Se tosin taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty, mutta toivossa on hyvä elää, kun olen edes jotenkin saamassa asiaa päässäni eteenpäin.

        Kuten itsekin kirjoitit, olet parhaassa mahdollisessa iässä, joten seuran saaminen ei varmasti ole hankalaa.
        Uskon ettei sinun tarvitse kovin kummoista vinkkiä yhteystiedoilla varustettuna esittää, kun halukkaita on jonoksi asti:)

        Olisi kiva kirjoittaa vaikka vielä pitempäänkin, mutta pakolliset iltatoimet kutsuu jo.


    • Nainen 29

      Kyllä halu ja kiihko lisääntyy tilaisuutta odottaessa ja joskus halu yllättääkin kuten kävi tuossa lääkärin tapaamisessa. Ei tarvinnut miehen kuin tulla lähelle, koskettaa ja katsoa silmiin. En kylläkään missään jatkuvassa kiimassa ole kuten suhteen alussa ollaan, mutta halu herää nopeastikin kun sopiva kohde sattuu eteen. Yhden muutoksen aion tehdä heti kun miehen saan viereeni: miehen on pussattava ja tehtävä tisseilleni paljon enemmän. Mulla on pienet rinnat, siksikö ne jäävät vähemmälle huomiolle joillain miehillä? Niiden hoitelu saa minut valumaan ja kiihottumaan mielettömästi. Olen usein just miettinyt miten onnekkaita vakituisessa suhteessa ovat kun on kuitenkin joku jolta saa, mutta eihän se aina näin hyvin ole.

      • En usko että rintasi jäisivät pienuutensa takia vähemmälle huomiolle. Ainakin minulle rintojen koko on merkityksetön asia. Paljon tärkeämpää on, että nainen on sinut niiden kanssa ja nauttii rintojensa hyväilystä ja imemisestä.
        Minä saan itse suuren nautinnon, kun saan hyväilyilläni naisen nauttimaan.
        Yleensä jo esileikissä naisen pitää saada orgasmi, jokalisää kiihoa varsinaisessa yhdynnässä.
        Sillain saan itsekin parhaan tyydytyksen.

        Mutta ei se vakituinen suhde takaa seksin saantia, josta minä toimin esimerkkinä.

        Jos haluat jakaa ajatuksiasi, voit kirjoittaa minulle suoraankin:
        [email protected]


      • Nainen 29v
        mies47vuotta kirjoitti:

        En usko että rintasi jäisivät pienuutensa takia vähemmälle huomiolle. Ainakin minulle rintojen koko on merkityksetön asia. Paljon tärkeämpää on, että nainen on sinut niiden kanssa ja nauttii rintojensa hyväilystä ja imemisestä.
        Minä saan itse suuren nautinnon, kun saan hyväilyilläni naisen nauttimaan.
        Yleensä jo esileikissä naisen pitää saada orgasmi, jokalisää kiihoa varsinaisessa yhdynnässä.
        Sillain saan itsekin parhaan tyydytyksen.

        Mutta ei se vakituinen suhde takaa seksin saantia, josta minä toimin esimerkkinä.

        Jos haluat jakaa ajatuksiasi, voit kirjoittaa minulle suoraankin:
        [email protected]

        Esileikki saisi kestää muutenkin pidempään ja se voittaa monesti huonon panonkin. Siinä tyydyttyy jo kosketuksen ja läheisyyden tarpeet. Olen oppinut kyllä elämään ja nauttimaan pienistä rinnoista eikä tällä varrella voi odottaakaan isoja rintoja. Ovat kyllä sitäkin herkemmät ja mies joka älyää sen saa minulta kymmenen pistettä heti.


      • Nainen 29v kirjoitti:

        Esileikki saisi kestää muutenkin pidempään ja se voittaa monesti huonon panonkin. Siinä tyydyttyy jo kosketuksen ja läheisyyden tarpeet. Olen oppinut kyllä elämään ja nauttimaan pienistä rinnoista eikä tällä varrella voi odottaakaan isoja rintoja. Ovat kyllä sitäkin herkemmät ja mies joka älyää sen saa minulta kymmenen pistettä heti.

        Pitkä ja hyvä esileikki saattaa voittaa jopa melko hyvänkin panon.
        Usein tuo varsinainen yhdyntä keskittyy vain itsessään "panemiseen", silloin kun paneminen muuttuu rakasteluksi, se ylittää esileikin.
        Mutta usein juuri esileikin aikana, kosketellaan ja hyväillään vartaloa paljon kokonaisvaltaisemmin kuin itse yhdynnässä ja ehkä se on syy siihen, että pitkän esileikin jälkeen olo on tyydyttyneempi, kuin pelkän panon jälkeen.

        Hienoa että olet tyytyväinen rintoihisi ja kirjoituksestasi voi aistia, että olet muutenkin sinut vartalosi kanssa.

        Luulisin että suurin osa miehistä huomaa sinun nauttivan rintojen hyväilystä ja haluaa kiihottaa sinut niin kuumaksi kun mitenkään pystyy.
        Ainakin minä haluaisin kerätä "kymmenen pistettä" kotiin.:)


      • uggelix
        mies47vuotta kirjoitti:

        Pitkä ja hyvä esileikki saattaa voittaa jopa melko hyvänkin panon.
        Usein tuo varsinainen yhdyntä keskittyy vain itsessään "panemiseen", silloin kun paneminen muuttuu rakasteluksi, se ylittää esileikin.
        Mutta usein juuri esileikin aikana, kosketellaan ja hyväillään vartaloa paljon kokonaisvaltaisemmin kuin itse yhdynnässä ja ehkä se on syy siihen, että pitkän esileikin jälkeen olo on tyydyttyneempi, kuin pelkän panon jälkeen.

        Hienoa että olet tyytyväinen rintoihisi ja kirjoituksestasi voi aistia, että olet muutenkin sinut vartalosi kanssa.

        Luulisin että suurin osa miehistä huomaa sinun nauttivan rintojen hyväilystä ja haluaa kiihottaa sinut niin kuumaksi kun mitenkään pystyy.
        Ainakin minä haluaisin kerätä "kymmenen pistettä" kotiin.:)

        Miks ylipäätään pitää puhua esileikistä, se on aika vanhentunut termi ajoilta, jolloin vain heteroseksuaalista emätinyhdyntää pidettiin normaalina seksin muotona. On olemassa myös seksiä ilman yhdyntää, ja toden totta, se voi olla jopa miehestä mukavaa!


      • Nainen 29v.
        mies47vuotta kirjoitti:

        Pitkä ja hyvä esileikki saattaa voittaa jopa melko hyvänkin panon.
        Usein tuo varsinainen yhdyntä keskittyy vain itsessään "panemiseen", silloin kun paneminen muuttuu rakasteluksi, se ylittää esileikin.
        Mutta usein juuri esileikin aikana, kosketellaan ja hyväillään vartaloa paljon kokonaisvaltaisemmin kuin itse yhdynnässä ja ehkä se on syy siihen, että pitkän esileikin jälkeen olo on tyydyttyneempi, kuin pelkän panon jälkeen.

        Hienoa että olet tyytyväinen rintoihisi ja kirjoituksestasi voi aistia, että olet muutenkin sinut vartalosi kanssa.

        Luulisin että suurin osa miehistä huomaa sinun nauttivan rintojen hyväilystä ja haluaa kiihottaa sinut niin kuumaksi kun mitenkään pystyy.
        Ainakin minä haluaisin kerätä "kymmenen pistettä" kotiin.:)

        Niin tuo panemisen muuttuminen rakasteluksi on jotain mitä haluaisin kokea enemmän. Minua kiihottaa seurata miestä esim. tekemässä työtään tai jotain missä on taitava ja varsinkin jos tiedän etten voi kyseistä miestä saada juuri silloin tai kenties milloinkaan. Joku kirjoitti tuossa että ujouden takia voi mies jäädä myös ilman seksiä. Minä uskon, että on mahdollista. Voihan siihen vaikuttaa lisäksi lapsuuden perheen kielteinen suhtautuminen seksiin. Mulla meni nuorena aikaa tulla kuoresta seksuaalisesti koska tulen ns. ankaran kasvatuksen perheestä.


      • m31-
        Nainen 29v. kirjoitti:

        Niin tuo panemisen muuttuminen rakasteluksi on jotain mitä haluaisin kokea enemmän. Minua kiihottaa seurata miestä esim. tekemässä työtään tai jotain missä on taitava ja varsinkin jos tiedän etten voi kyseistä miestä saada juuri silloin tai kenties milloinkaan. Joku kirjoitti tuossa että ujouden takia voi mies jäädä myös ilman seksiä. Minä uskon, että on mahdollista. Voihan siihen vaikuttaa lisäksi lapsuuden perheen kielteinen suhtautuminen seksiin. Mulla meni nuorena aikaa tulla kuoresta seksuaalisesti koska tulen ns. ankaran kasvatuksen perheestä.

        Itselläni oli kans ns. ankara kasvatus perheessä eikä paljon seksistä puhuttu.

        Sitä miettii nyt kun on elämässä tehnyt valintoja (avioliitto, lapsi), että tekikö sen oikean ratkaisun kun tuntuu, että on puolet enemmän haluja kuin naisellani. Olisihan se ollut kiva vähän enemmän uskaltautua ja kokeilla kuka olisi ollut vielä parempi vaihtoehto.

        Ei ole mitään helppoa elää suhteessa, jossa toinen haluaa enemmän kuin toinen. Olen varma, että maailmassa riittää niitäkin, jossa halut ja kemiat kohtaa kun vain jaksaa etsiä ja löytää sopivan kumppanin.

        Suosittelen kaikille, että kertoo jo seurusteluaikana mitä haluaa ja on sen mukainen, jos tykkää panemisesta niin kertoo sen ja toinen sitte tietää, että lähteekö leikkiin mukaan vai ei. Ikävä kituutella sitte mukuloiden ja vaimon kanssa jos panettaa hurjasti eikä oo ketään kenen kanssa leikkiä.

        Onneksi meillä nyt jonkinlaista leikkiä aina joskus on, mutta kaipaa paljon enemmän, kun on aika haluavaa sorttia.


      • Nainen 29v.
        m31- kirjoitti:

        Itselläni oli kans ns. ankara kasvatus perheessä eikä paljon seksistä puhuttu.

        Sitä miettii nyt kun on elämässä tehnyt valintoja (avioliitto, lapsi), että tekikö sen oikean ratkaisun kun tuntuu, että on puolet enemmän haluja kuin naisellani. Olisihan se ollut kiva vähän enemmän uskaltautua ja kokeilla kuka olisi ollut vielä parempi vaihtoehto.

        Ei ole mitään helppoa elää suhteessa, jossa toinen haluaa enemmän kuin toinen. Olen varma, että maailmassa riittää niitäkin, jossa halut ja kemiat kohtaa kun vain jaksaa etsiä ja löytää sopivan kumppanin.

        Suosittelen kaikille, että kertoo jo seurusteluaikana mitä haluaa ja on sen mukainen, jos tykkää panemisesta niin kertoo sen ja toinen sitte tietää, että lähteekö leikkiin mukaan vai ei. Ikävä kituutella sitte mukuloiden ja vaimon kanssa jos panettaa hurjasti eikä oo ketään kenen kanssa leikkiä.

        Onneksi meillä nyt jonkinlaista leikkiä aina joskus on, mutta kaipaa paljon enemmän, kun on aika haluavaa sorttia.

        Meillä ei kotona myöskään koskaan puhuttu seksiin liittyvistä asioista ja sehän teki siitä vaan entistä kiinnostavampaa. Mulla heräsi halut tosi nuorena ja salaa tyydytin itseäni. Miehiin pääsin tutustumaan vasta 19 vuotiaana paremmin kun lähdin uskonnosta. Tauko ei kyllä johdu kasvatuksesta mitenkään. Viimeisen neljän vuoden aikana ainakin itsehillintää on saanut harjoittaa. Pystyn halut hyvin peittämään päällisin puolin, mutta kroppa ei aina tottele ja kostun helposti.


      • m31-
        Nainen 29v. kirjoitti:

        Meillä ei kotona myöskään koskaan puhuttu seksiin liittyvistä asioista ja sehän teki siitä vaan entistä kiinnostavampaa. Mulla heräsi halut tosi nuorena ja salaa tyydytin itseäni. Miehiin pääsin tutustumaan vasta 19 vuotiaana paremmin kun lähdin uskonnosta. Tauko ei kyllä johdu kasvatuksesta mitenkään. Viimeisen neljän vuoden aikana ainakin itsehillintää on saanut harjoittaa. Pystyn halut hyvin peittämään päällisin puolin, mutta kroppa ei aina tottele ja kostun helposti.

        Aika samanlaiselta kuulostaa.

        Itselläni perhe oli myös uskonnollinen josta johtui(?) seksuaalisuudesta puhumattomuus. Tutustuin itse joskus 5 luokalla tyydytykseen ja siitä lähtien harrastanu jonkin asteista tyydytystä. Aika vilkasta koko läpi elämän ollut.

        Toivoo, ettei rikkois omaa perhettä sillä kun helposti tekis mieli vähänkään mukavan oloisen naisen kans tehdä enemmänkin asioita mitä saisi tehdä. Onneks on sen verran ujo, ettei uskalla ehdottaa mitään vaan antaa asioiden mennä ohi.

        Kotonakin haluais ottaa mielikuvissa oman naisen silleen rajusti niinkuin "miehen kuuluu ottaa" :), mutta kaiken maailman ujous tulee ja sitte helposti menee semmoiseksi diipadaipaksi, josta ei oikein saa mitään irti. Tykkään kyllä pitkistä esileikeistä ja voisin nauttia naisen ihosta, muodoista, koloista jne vaikka kuinka pitkään. Tylsää nähdä vain, että nainen ei oikein tunnu (aina) nauttivan siitä, että ihailen ja silittelen, koskettelen (vaikka oltaisiin alasti ja aikeissa molemmat).

        Mulla lähtee kovenemaan hirmu helposti, joskus vaikka olis saanu päivällä niin saattaa illalla vielä lähteä jöpöttämään (joskus saattaa tulla toisen kerran itsetyydytyksellä). Aika vaikeaa olla tyydyttämättä pitempää aikaa, en muista mikä olis ennätys...


      • Nainen 29v
        mies47vuotta kirjoitti:

        Pitkä ja hyvä esileikki saattaa voittaa jopa melko hyvänkin panon.
        Usein tuo varsinainen yhdyntä keskittyy vain itsessään "panemiseen", silloin kun paneminen muuttuu rakasteluksi, se ylittää esileikin.
        Mutta usein juuri esileikin aikana, kosketellaan ja hyväillään vartaloa paljon kokonaisvaltaisemmin kuin itse yhdynnässä ja ehkä se on syy siihen, että pitkän esileikin jälkeen olo on tyydyttyneempi, kuin pelkän panon jälkeen.

        Hienoa että olet tyytyväinen rintoihisi ja kirjoituksestasi voi aistia, että olet muutenkin sinut vartalosi kanssa.

        Luulisin että suurin osa miehistä huomaa sinun nauttivan rintojen hyväilystä ja haluaa kiihottaa sinut niin kuumaksi kun mitenkään pystyy.
        Ainakin minä haluaisin kerätä "kymmenen pistettä" kotiin.:)

        Vihdoin sitten sain minäkin melkein 4 vuoden tauon jälkeen. En tiedä oliko mies väärä, mutta kokemus ei ollut mikään paras. Ehdittiin tavata muutama kerta ennen seksin harrastusta ja pidin miehestä kovasti. Ilman alkoholia mies oli erittäin romanttisen oloinen, mutta eilen kun harrastettiin seksiä eka kerta niin hänen otteet oli vähän liian kovat. Itse olin selvinpäin, mutta mies vähän humalassa. Käytiin tosi kuumana heti asunnolle päästyä ja haluja oli itsellä paljon. Tosin hermoilin hiukan ja kerroin, että edellisestä kerrasta on aikaa paljon. Olen tottunut aina siihen, että mies nuolee minua ensin, mutta mies ei antanut olleenkaan suuseksiä. Lisäksi erektio ei pysynyt kondomin kanssa. Vastoin normaalia käytöstäni oltiin varovasti ilman kondomia ja se kiihotti kumpaakin. Mies pani kuitenkin aivan liian rajusti vaikka pyysin rauhallisemmin. Nyt on paikat kipeänä ja ei mikään paras fiilis. Sattui siis Väärä mies tai alkoholi muutti miestä rajummaksi. Toisaalta siinä oli ihania hetkiä aktien välissä ja se hämmensi minua vielä enemmän.


      • Nainen 29v kirjoitti:

        Vihdoin sitten sain minäkin melkein 4 vuoden tauon jälkeen. En tiedä oliko mies väärä, mutta kokemus ei ollut mikään paras. Ehdittiin tavata muutama kerta ennen seksin harrastusta ja pidin miehestä kovasti. Ilman alkoholia mies oli erittäin romanttisen oloinen, mutta eilen kun harrastettiin seksiä eka kerta niin hänen otteet oli vähän liian kovat. Itse olin selvinpäin, mutta mies vähän humalassa. Käytiin tosi kuumana heti asunnolle päästyä ja haluja oli itsellä paljon. Tosin hermoilin hiukan ja kerroin, että edellisestä kerrasta on aikaa paljon. Olen tottunut aina siihen, että mies nuolee minua ensin, mutta mies ei antanut olleenkaan suuseksiä. Lisäksi erektio ei pysynyt kondomin kanssa. Vastoin normaalia käytöstäni oltiin varovasti ilman kondomia ja se kiihotti kumpaakin. Mies pani kuitenkin aivan liian rajusti vaikka pyysin rauhallisemmin. Nyt on paikat kipeänä ja ei mikään paras fiilis. Sattui siis Väärä mies tai alkoholi muutti miestä rajummaksi. Toisaalta siinä oli ihania hetkiä aktien välissä ja se hämmensi minua vielä enemmän.

        No niin, tämä "satu" päättyi happy end:iin, mies kännissä on taas eri kuin selvin päin. Itse en juo ja osaan antaa naiselle ilman että pitää tulla kännin. Tykkään pienirintaisista joten tämähän on ihan avot! :) Minua kiinnostaisi pidemmät esileikit ja tietysti haluan hyväillä naista kielellä ja käsillä ennen kun päästään perinteisempään. Laitatko viesti drilliand at suomi24.fi ja jatketaan nautinnollisesti. Olen tosissani :-) En pure!


      • Nainen 29v
        drilliand kirjoitti:

        No niin, tämä "satu" päättyi happy end:iin, mies kännissä on taas eri kuin selvin päin. Itse en juo ja osaan antaa naiselle ilman että pitää tulla kännin. Tykkään pienirintaisista joten tämähän on ihan avot! :) Minua kiinnostaisi pidemmät esileikit ja tietysti haluan hyväillä naista kielellä ja käsillä ennen kun päästään perinteisempään. Laitatko viesti drilliand at suomi24.fi ja jatketaan nautinnollisesti. Olen tosissani :-) En pure!

        Happy endiä ei tullut kun ei mies lauennut sitten ei millään ,alkoholi vaikutti osaltaan varmaan. Ei olis haitannut vaikka tauko olisi jatkunut vielä puolella vuodella jos tämä on se mitä "saa". Enkä kyllä edes saanut vaikka hirveet halut oli.
        Ei ihmisistä näköjään päällepäin tiedä keltä sitä saa surkeaa seksiä. Omaa ikäluokkaa mies oli ei siis ihan nuori enää. Kiitos drilliand viestistä, piristi vähän panokarnevaalien jälkeistä päivää :)


      • Nainen 29v kirjoitti:

        Happy endiä ei tullut kun ei mies lauennut sitten ei millään ,alkoholi vaikutti osaltaan varmaan. Ei olis haitannut vaikka tauko olisi jatkunut vielä puolella vuodella jos tämä on se mitä "saa". Enkä kyllä edes saanut vaikka hirveet halut oli.
        Ei ihmisistä näköjään päällepäin tiedä keltä sitä saa surkeaa seksiä. Omaa ikäluokkaa mies oli ei siis ihan nuori enää. Kiitos drilliand viestistä, piristi vähän panokarnevaalien jälkeistä päivää :)

        Laitatko mulle sitten viesti ja voidaan korjata asiaa :)


    • minulla puol vuotta ollut taukoa ja mieli tekis;) kelpaasko sporttisen kamun tapaaminen, 27w;)? [email protected]

    • Mies 25v.

      Pieneltä kuulostaa minunkin mielestäni aloittajan ongelmat verrattuna omiin ongelmiini. Itse pääsin poikuudestani eroon vasta yli 23-vuotiaana vaikka olisin halununnut menettää sen jo joskus 16-vuotiaana. En ole ruma mutta olin ujo ja olen sitä edelleenkin niin se jo riittää syyksi siihen ettei saa seksiä. Näin siis miehellä, naisilla tietysti ihan eri tilanne.

      • Mies 25v.

        Kukaan nainen ei tietenkään koskaan usko, että mies voi jäädä ujouden takia ilman seksiä vaikka sitä asiaa kuinka yrittäis selittää.


      • Nerds Are Cool!

        Höh!

        Meidän yliopistonörttiporukassamme on yli 20 koskematonta jätkää ja ikähaarukka noin 23 - 35 -vuotta!

        Jotkut ovat korkkaamattomia koko ikänsä!


      • Tumputan
        Nerds Are Cool! kirjoitti:

        Höh!

        Meidän yliopistonörttiporukassamme on yli 20 koskematonta jätkää ja ikähaarukka noin 23 - 35 -vuotta!

        Jotkut ovat korkkaamattomia koko ikänsä!

        minäkin!


    • C.Bukowskin haamu

      "Olin 50-vuotias enkä ollut saanut naista 4 vuoteen"

      -Charles Bukowski

    • trpt

      4v on aikaa omastakin edellisestä kerrasta. Nyt kun aloin miettiä niin tosiaan on kyllä aika mennyt nopeasti, tosin väliin on mahtunut monenlaista ikävää asiaa joten se on ehkä vienyt ajatukset pois seksistä ja koska yhden yön jutut ei ole ikinä natsannut niin siinä lienee ne suurimmat syyt miksi jäänyt ns. ilman. Pitänee korjata tuo tilanne tänä vuonna, mukavaa puuhaa kuitenkin.

      Mitä tulee 23vuotiaan poikuuteen niin itse menetin poikuuden samanikäisenä ja ei siinä minusta mitään ihmeellistä ollut. Harmillisesti vaan sattui tuo kyseinen tyttöystävä olemaan aika vaikea tapaus monilta osin ja jäi aluksi aika ankea kuva koko seksistä mutta onneksi jälkeenpäin tuo asia korjaantui toisen täysin erillaisen ihmisen kanssa, oppi sen miten paljon vaikuttaa kun molemmat ottaa huomioon toistensa tarpeet ja halut.

    • mäsämasa

      Ihminen joka on fyysisesti terve, niin ei ole ongelmaa seksin saannin kanssa. Saa olla vaikka päästään pipi, se ei näy toiselle tai aiheuta estoja.

      yli 20v ja kokemattomille voin sanoa, että se eka kerta on jo lähellä. Itsekkin vaikka olen ns. vajaa, niin sain jo ekan ns. tarjouksen aivan tavalliselta ihmiseltä alle 20v ikäsenä.

      Koko tää ketju on aika tyhmä. Tyhmä on se ihminen, joka lukitse itsensä pitkäksi aikaa vaikka ei ole mitää estettä pitää toimintaa yllä. Ja aina kun alkaa vaatimaan likaa, nii joutuu koekaniiniksi ja kohtaa oikean vajaakin, jolle ei olisi koskaa pitänyt antaa mitään

      Tätäkin ketjua katsoo, nii vilisee noita maileja. Kuka helvetti pk-seudulla oleva lähtee kemiin tälläsen asian takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      663
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    Aihe