ScandinavianDesignCenter.fi Varokaa!

Kyllästynyt

Tilasin tuotteen täältä. Luvattiin tuote 3-7 vuorokaudessa. 10 vuorokauden jälkeen ei kuulunut mitään joten ilmoitin että peruutan tilauksen. Nettisivuilla lukee että pyrkii vastaamaan 48h sisällä.

Olen laittanut kolme viestiä aikaa ensimmäisesti yli kuukausi jossa pyydän peruuttamaan tilauksen ja palauttamaan rahat jonka maksoin. Ei ole vastausta kuulunut mihinkään viestiin.

En suosittele jos haluatte tilata ja saada tavaran tai edes rahat takais.

17

4055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scand.Design Center

      Hei Kyllästynyt,

      Olemme vilpittömästi pahoillamme tästä kokemuksesta!

      Vastaamme kaikkiin [email protected] -osoitteeseen saapuneisiin sähköposteihin, lähes 100-prosenttisesti 48 tunnin kuluessa. Kuitenkaan koskaan ei vastausaika ole ollut läheskään 10 vuorokautta. Mihin osoitteeseen olet yrittänyt ottaa yhteyttä? Oletko tarkistanut roskapostikansiosi?

      Vieläkö asia on ajankohtainen? Ota ihmeessä yhteyttä yllä mainittuun sähköpostiosoitteeseen tai puhelimitse 46 480 449920.

      Yst. terveisin Helena/Scand.Design Center

    • Marjo_amy

      Minulla on myös huonoja kokemuksia Scandinavian Design Centeristä. Äitini teki sieltä tilauksen, mutta tilauksesta puuttui tuotteita ja kun hän kyseli asian perään hänelle ei edes vastattu!

      En suosittele kauppaa kenellekään!

      • Scand.DesignCenter

        Hei Marjo_amy,
        Onpa ikävä kuulla, että äidilläsi on huonoja kokemuksia. Pyydämme häntä ystävällisesti olemaan yhteydessä meihin joko sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse numeroon 46 480 449920. Hoidamme aina reklamaatiot viipymättä. Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin 48 tunnin kuluessa, normaalisti paljon nopeammin.
        Ystävällisin terveisin Helena/Scand.Design Center


    • virkkutar

      Ostakaa tutuista liikkeistä tuotteita. En ainakaan ostais mistään oudoista firmoista joista on vähemmän ollut mainoksia.

    • pettyn

      Kuukauden itse odottanut tilausta ja eipä näy. Kyse ei ollut pienestä ostosta vaan useamman sadan ostos. Luottokuntaan lähtee pian ilmoitus kyseisestä yrityksestä, kun eivät toimita tuotteita.

      • Scand.DesignCenter

        Hei pettyn,
        Ole hyvä ja ota yhteys asiakaspalveluumme, ratkaisemme asian viipymättä.
        [email protected] tai puhelimitse 46 480 449920
        Yst. terv. asiakaspalvelu/scandinaviandesigncenter


    • Huonopalvelu

      Olen yrittänyt palauttaa tuotteet. Palautus maksaa reilu 10e kirjeenä josta ei saa s.koodia. reilu 23e pakettina. Sähköposti vastaa englanniksi. En ikinä tilaa mitään sieltä enkä suosittele kenellekkään.

      • Scand.DesignCenter

        Hei Huonopalvelu

        Palautus meille maksaa 5 €, palautusoheet löytyvät sivultamme:
        https://www.scandinaviandesigncenter.fi/asiakaspalvelu/palautukset-reklamaatiot/

        Olen pahoillani, että kesäloman aikana olet saanut vastausviestin englanniksi. Englanninkielisen vastauksen liitteenä sait palautuslapun tilauksellesi. Tarkistin palautuksesi ja se on nyt matkalla meille. Käsittelemme palautuksesi ja päivitämme laskusi heti palautuksen saatuamme.

        Ystävällisin terveisin Asiakaspalvelu/Scandinavian Design Center.


    • asiakaspalveluako

      Kunpa olisin lukenut täältä ScandinavianDesingnCeneterin kokemuksia. Tilasin joulukuun alussa kaksi tuotetta. 10.12. ilmoitettiin, että tuotteet ovat tulossa sen viikon lopussa. 17.12. tuli ilmoitus, että yksi tilaamani tuote on loppuunmyyty ja kysymys, miten haluan edetä asiassa. Ilmoitin, että haluan siitä rahani takaisin. Jäin odottamaan toista tilaamaani tuotetta. 19.12. tuli kysymys, miten haluaisin menetellä sen tuotteen kanssa, jonka olen tilannut ja heillä on se? Ko. firma syyllisti loppuunmyydyn tuotteen myöhäistä ilmoitusta tavarantoimittajaa, vaikka he itse ovat mokaneet tilaukseni. Nyt peruin koko tilauksen, koska se ei mitenkään enää ehdi jouluksi ja vaadin rahojani takaisin.
      Heidän asiakaspalvelunsa ei todellakaan vastaa viipymättä.

    • ScandinavianDesignCenter

      Joo, ei voi enää maksaa luottokortilla. Luultavasti tarkoittaa että konkurssi on edessä tai jotain muuta hämärää. Kehotan välttämään ostosten tekoa tässä hämärässä puljussa.

      • Stinde68

        Kyllä voi! Siellä maksukohdassa pitää olla tarkkana, en itsekään heti löytänyt.


    • Stinde68

      Olen tilannut useamman kerran Scandinavia Design Centerista (esimmäisen kerran vuosia sitten), eikä mitään ongelmia ole ollut.
      Asiakaspalvelu vastaa heti puhelimeen (sähläsin maksun kanssa) ja sähköpostiinkin vastattiin muutaman päivän sisällä.
      Tilaus lähti liikkeelle sovitussa ajassa (1 - 5 työpäivässä).
      Luottokortti maksu on edelleen vaihtoehtona eli jos jotain epäilyksiä jostain syystä on, käyttäkää sitä.
      Ostamani tuotteen sain tätä kautta yli 100 € halvemmalla, kuin muista nettikaupoista eli olen tyytyväinen.
      Ja tämä ei ole mikään ostettu kehu, vaan rehelliminen mielipide.

    • anonyymi_llS

      Reklamaatio tehty väärästä tuotteesta 2.1.19, tuote lähetetty takaisin neljä viikkoa sitten, eikä vieläkään ole muka saapunut takaisin varastoon, joten rahoja ei ole palautettu.

      • sasse07

        Kauan rahan palautuksessa yleensä kestää?? Olen nyt pari viikkoa odottanut....


      • Tyytyväinen

        Positiivinen asiakaskokemus. Tilasin kaksi valaisinta lauantaina illalla ja ne saapuivat postiin jo seuraavana torstaina. Edullinen ostohinta ja nopea toimitus.


    • Anonyymi

      TIlasin Gubin kirjoituspöydän ja sivulipaston. Yhteensä maksoivat yli 10 000€.

      Paketit saapuivat isoissa vanerilaatikoissa kadulle (ei sisäänkuljetusta, edes rahalla).

      Lipaston yksi laatikko tuntui vialliselta, kun liu' utin sitä auki. Viaksi paljastui kokonaan puuttuva metallinen liukumekanismi laatikon toiselta puolelta! Kuukausien kirjeenvaihdon jälkeen sain tänään postitse uusia osia. Paketista paljastui kaksi öljyistä metallitankoa, ruuveja ja muoviosia.

      Ilmeisesti oletus on, että minä otan ruuvimeisselin pikku kätösiini ja rupean selvittämään miten mekanismi kiinnitetään (mitään ohjeita ei saapunut). Tämän jälkeen arvatenkin poraan seitsemän tuhannen euron design-kalusteeseen reikiä, kiinnitän tangot parhaan kykyni mukaan (kykyä ei ole) ja toivon että tulee kelpo jälkeä.

      Voi hyvänen aika, kuinka huijatuksi voi ihminen itsensä tuntea. Tarinan opetus toki on, että koskaan ei kannata hankkia ulkomailta mitään, sillä jos ongelmia ilmenee, on firma lian kaukana ja lisäksi kielimuurin takana.

      Varmaankin osasyyllinen tähän kohteluuni ja välinpitämättömyyteen saattaa ostostapahtuma kuuntoon on Gubi, mutta kyllä välityksen hoitava firma, eli Scandinavia Design fr on mielestäni vastuussa asiakaskokemuksen lopputuloksesta.

      Rahallista hyvitystä en saanut. Todella painajaismainen asiakaskokemus oli tämä.

      • Anonyymi

        Tilanne edistyi. Kuluttajansuoja oli puolellani ja Scandinavia Design hyvitti asennuksen hinnan.

        Loppu hyvin kaikki hyvin. En koskaan enää tilaa ulkomailta mitään sellaista, jonka palauttaminen on vaikeaa. EU:n ulkopuolelta en tilaa yhtään mitään, ellen ole valmis luopumaan ostoon käytetystä rahasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe