Menkkamaiset kivut jo päiviä ennen oletettuja kuukautisia

Olisiko22

Tässä eletään jänniä aikoja, kun jätimme ehkäisyn aloimme lasta yrittämään mieheni kanssa ja kuukautiset pitäisi alkaa näillä hetkillä, mutta eipä ole kuulunut. 30.12. oli edelliset menkat, kierto ~27 ja ovulaatio(laskettu) 12.1. ja oireet alkoi 20.1. Eli menkkamaista kipuilua aina aaltoillen. Välillä pahaakin ja välillä taas ei mitään. Muita oireita ovat vuotavat nenä ja silmät, arat rinnat, uupumus ja levottomat yöt, jatkuva nälkä, lämmöt koholla ja olo on kuin sumussa olisi koko ajan. 21.1. tuli kamala loraus valkovuotoa ja siitä lähtien jatkuvasti lorahteleex,D

Kävin eilen gynekolla ja vanhempi rouvaslääkäri, joka minut tutki sanoi, että raskaus on mahdollinen, sillä kohdunsuu sinertää...

Nyt odotellaan viikonloppuun, että jos vaikka testin voisi tehdä, kun 14vrk on mennyt ovulaatiostax3 Vai onko jollakin testi näyttänyt plussaa jo aijemmin jos on vastaavia oireita ollut? Olisi esikoinen kyseessä ja niin toivottu:)

9

6158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bump

Mulla aika samanlainen tilanne, tosin kiertoa avitetaan teroluteilla. Kierto siis ollut viimeisen vuoden sellaista 38-40 päivää ja nyt yritetään saada lyhyemmäks. Eka tero-kuuri takana ja viimeisen pillerin otin jo viikko sitten. Kuukautisten pitäisi kuulemma tulla "parissa päivässä" mutta eipä ole kuulunut...

Muutamana päivänä on tullut ihan pienen pieni määrä vuotoa pyyhkiessä mutta ei muuta. Valkovuoto myös runsasta ja paksua, koko ajan mietin että "joko ne menskut nyt alkoi" ku tuntuu et lorahtelee... :D Ja menkkamaisia kipuja ollut täälläkin nyt parina päivänä mutta itse menkkoja ei kuulu, ja se kipukin ollut jollain tavalla vähän erilaista ku menkkakivut yleensä.
      Samankaltaisia oireita muutenkin kuin sinulla, paitsi lämmöt ei ole koholla. Eilen sain testiin todella todella haalean haamun, mutta ehkä se oli vain viivanpaikka tms. koska tänään aamupissistä ei tullut plussaa.

Kauhea ihmetys ja hermostuneisuus kun kuukautiset ei ala mutta testit ne vaan näyttää negaa :(

Meillä myös kovasti toivottu esikoinen kyseessä. Jo vuosi yritystä takana ja tuloksena vain yksi kohdunulkoinen. Alkaa olla sellainen olo että kyllä jo nyt ois meidän vuoro. Senkin takia nyt niiiiiin toiveet korkealla että ollaan puhuttu siitä, että pian ei auta muu kuin marssia lapsettomuustutkimuksiin.

Tsemppiä sulle Olisiko22!! Tuuthan sitten kertomaan miten kävi :)

• Olisiko22

bumpille kiitos ja toivottavasti sieltäkin kuuluu hyviä uutisia:) Pidetään peukkuja!

Oireet sen kuin jatkuu eikä vieläkään menkkoja kuulu vieläkään. Vettä menee päivässä normaalin vajaan litran sijasta jo melkein 2 litraa ja kamala väsy koko ajan. Ennen olin kamala makeahirmu ja nyt en saanut kuin muutaman lusikallisen jäätelöä alas ja suolasta haluttaa kokoajan... Testipäiväksi otan sunnuntain, jolloin mahdollinen rv olisi 3 7 ja tulos voisi jo ehkä näkyäkin, koska kierto olisi silloin 27/27...eipä tiedä;) Rinnat on kyllä niin kivuliaat koskea, ettei koskaan aijemmin. Pahoinvointia ei kuitenkaan ole kuin todella hetkittäin ja krampit alavatsassa ovat vähentyneet(tai sitten olen jo tottunut niihin). On kyllä odotukset korkealla, sillä tämä on jotain aivan uutta..toivottavasti ei tarvitsisi pettyä;( Mies kyllä jännittää mukana ja on niin ihanasti tukena ja turvana;3

Kerronpa sitten sunnuntain tilanteen;)

• 12+1

Minullakin oli ihan ensimmäiset raskausoireet himo suolakurkkuihin ym suolaiseen ja rutikuiva suu sekä jano. Makea ei himottanut vaikka normisti tuli syötyä päivittäin. Nämä siis juuri ennen plustestiä.. Toivotaan parasta!

• yhgf

noh, joko oot tehnyt testin? :)

• Olisiko22

Tänään tuli testi tehtyä... Ja plussahan sieltä pärähti ja vielä vahva sellainenx3 Toivottavasti pysyisi... Kohtapuolin isomman asunnon hakuun;)

• yhgf

voi vitsi, onneee

• Olisiko22

Kiitos:)

• bump

Paljon onnea!!!

Luulen että täällä ei vaan raskaana olla, oireet sun muut outoudet taitaa olla terolutien aiheuttamat. Viimeisen teron otin kp 25, nyt jo kp 36 ja menkkoja ei näy mutta testit vaan negaa :(
      Mietin että voisiko olla et kyseessä kemiallinen raskaus/aikainen KM, kun sain sillon alkuviikosta pari haamua mutta sen jälkeen puhtaita negoja. Ehkä jotain oli siis tapahtunut mutta ei jatkunut. Toisaalta luulis et sit vuotaisin jo... Ruskeaa tiputtelua ollut viikon verran mutta ei muuta. Hohhoijaa! Huomenna soitan lekurille et mitäs nyt tehdään.

• Olisiko22

Kiitos:)

Voi että...toivottavasti sielläki tulisi hyviä uutisia kaikesta huolimatta:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe