JEESUS ON HERRA

Palvelija 2

AINOA TIE TAIVAASEEN MENEE JEESUKSEN KAUTTA. JEESUS ON TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ.

Sääli, että täällä on paljon sellaisia, jotka eivät tunne JEESUSTA KRISTUSTA henkilökohtaisena vapahtajanaan.Muuta tietähän taivaaseen ei ole, kuten todettu.
Sidharta Gautama lienee tänä päivänä helvetissä, hänkin kun koitti pelastaa itse itsensä, mikä on mahdotonta. Tämän voi helposti käydä tsekkaamassa youtubesta, laittaa hakusanaksi vaan Bddhist Monk saw Buddha in Hell.

29

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samppaaa

      Jaa, kaitpa ihan huvikseni vastaan tähän.

      Ensinnäkin, mielikuvasi taivaasta ei pahemmin kiinnosta. Olen tarpeeksi onnellinen elämään jo nyt. Jos kuitenkin on pakko mennä taivaaseen tai helvettiin. Niin uskon Jeesuksen ymmärtävän haluni etsiä loogisuutta, järkeä, järjestelmällisyyttä tällä maallisella taipaleella. Olenhan sotilas tyyppinen skarppi kaveri. Yhden naisen mies. Takuu varmasti synnittömämpi kuin 90% kristityistä.

      Uskon että jos taivas on olemassa niin Jeesus heittää kuolemani jälkeen miulle läpän, "haha, etpäs arvannukkaa että tämmöne systeemi oliki meneillää, lälläslää", sen jälkeen itse heitän "voi vitun Jeesus".

    • Palvelija 2

      Kiitos kommentista, siinä oli ihan hyviä idiksiä, pihvi vain puuttui. Eli et ole mennyt ahtaasta portista läpi, veli hyvä. En sinua tuomitse, kynnys ryhtyä tunnustavaksi KRISTITYKSI on korkea. Sinänsä taivaaseenhan ei pääse synnittömyyden perusteella, koska me olemme kaikki toivottoman syntisiä. Ei, vaan ainoa "konsti" päästä taivaaseen on anoa armoa sillä perusteella, että JEESUS KRISTUS on sovittanut syntisi GOLGATALLA. Konsti-sana on tietysti kyllä vähän harhaanjohtava, koska JUMALAA EI VOI HUIJATA, ei, vaan tässä täytyy olla tosissaan ja vilpittömästi katua, muuten sinulla on hyvät mahdollisuudet tehdä seuraa Gautamalle.

      • Kristinusko hulluutt

        Nykykristityt ovat terroristeja. Tässäkin on hyökätty buddhalaisuus-palstalle vihamielisesti, pilkaten ja ivaten buddhalaisia.

        Tropiikissa kristityt ovat käytännössä tuhoamassa sademetsiä, "käännyttäessään" näiden alkuasukkaita kristityiksi, Käytännössä intiaanit revitään kylistään ja juuriltaan jokivarsi-reservaatteihin, suuryhtiöiden juopoiksi työmuurahaisiksi, jotka innostuvat länsimaisesta hapatuksesta, ja sen seurauksena kaatavat entiset kotimetsänsä jotta voivat ostaa globaalin talouden kulutus-tuotteita.

        Kiitos Jeesuksen "saarnaajille" näistäkin valtavista ympäristörikoksista ja luonnon sekä ennen omavaraisten ja onnellisten elämien tuhoamisesta.


    • samppaaa

      En mie jaksa alkaa narkkaamaa tommosia ajatuksia millä pistetään hyvän olon hormoonit kehossa virtaamaan.

      • Palvelija 2

        Joo, ei oo pakko. Suosittelen kuitenkin ainoaksi oikeaksi lääkkeeksi JEESUSTA KRISTUSTA, siinä on kaveri, joka ei petä.


      • samppaaa
        Palvelija 2 kirjoitti:

        Joo, ei oo pakko. Suosittelen kuitenkin ainoaksi oikeaksi lääkkeeksi JEESUSTA KRISTUSTA, siinä on kaveri, joka ei petä.

        Joo, kai siis käytännössä ymmärrät sen että ajatukset saa hormooneita virtaamaan kehossa?

        Tuntemuksia sitten oletetaan yhteydeksi Jumalaan.

        Kohta ei enää riitäkään satunnaiset annoksen vaan käydään herätyskokouksissa narkkaamassa ihan olan takaa ajatuksia mitkä saa niin voimakkaasti hormoonit jylläämään että oikeen vapissaan.

        Sitten ollaankin kohta uskonnon uhrien AA kerhossa kun narkkaaminen sai unohtamaan kaiken oikeasti arvokkaan ja tärkeän elämässä, kaverit hävis, perhesuhteet kärsi, toimeentulo meni.

        Sääli... Voi niitä raukkoja jotka ovat perheistä missä Isä narkkaa ajatuksia tolkuttomasti. Elämä järjestellään niin että saa maksimaaliset kiksit kun vertailee raamattua ja omaa elämää. Ou jea mikä tyytyväisyyden tunne. Palkitsemis keskus aivoissa antaa endorfiinejä viimosta päivää.

        Ekana herätykokouksissa narkataan ku juopot konsanaan. Sitte AA kerhossa mietitään että mitä tuli tehtyä.


      • Palvelija 2
        samppaaa kirjoitti:

        Joo, kai siis käytännössä ymmärrät sen että ajatukset saa hormooneita virtaamaan kehossa?

        Tuntemuksia sitten oletetaan yhteydeksi Jumalaan.

        Kohta ei enää riitäkään satunnaiset annoksen vaan käydään herätyskokouksissa narkkaamassa ihan olan takaa ajatuksia mitkä saa niin voimakkaasti hormoonit jylläämään että oikeen vapissaan.

        Sitten ollaankin kohta uskonnon uhrien AA kerhossa kun narkkaaminen sai unohtamaan kaiken oikeasti arvokkaan ja tärkeän elämässä, kaverit hävis, perhesuhteet kärsi, toimeentulo meni.

        Sääli... Voi niitä raukkoja jotka ovat perheistä missä Isä narkkaa ajatuksia tolkuttomasti. Elämä järjestellään niin että saa maksimaaliset kiksit kun vertailee raamattua ja omaa elämää. Ou jea mikä tyytyväisyyden tunne. Palkitsemis keskus aivoissa antaa endorfiinejä viimosta päivää.

        Ekana herätykokouksissa narkataan ku juopot konsanaan. Sitte AA kerhossa mietitään että mitä tuli tehtyä.

        Ymmärsin kyllä yskäsi jo ekalla kerralla. En vaan jaksanut ruveta saikkaamaan asiasta. Kristinusko on nimittäin nimenomaan hyvin käytännönläheinen uskonto. Itse tulin Kristinuskoon juuri sillä tavalla, että kokeilin sitä käytännössä, ja se todella toimi ! Saman testin voi tehdä kuka vaan,koska vaan, niin kuin JEESUS itsekin sanoo
        Joh 7:16-17 : "Jeesus vastasi heille, ja sanoi "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on on minut lähettänyt. 17. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.18. Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.""

        Eli siitä vaan kokeilemaan, jos rohkeus riittää.


      • samppaaa
        Palvelija 2 kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä yskäsi jo ekalla kerralla. En vaan jaksanut ruveta saikkaamaan asiasta. Kristinusko on nimittäin nimenomaan hyvin käytännönläheinen uskonto. Itse tulin Kristinuskoon juuri sillä tavalla, että kokeilin sitä käytännössä, ja se todella toimi ! Saman testin voi tehdä kuka vaan,koska vaan, niin kuin JEESUS itsekin sanoo
        Joh 7:16-17 : "Jeesus vastasi heille, ja sanoi "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on on minut lähettänyt. 17. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.18. Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.""

        Eli siitä vaan kokeilemaan, jos rohkeus riittää.

        Kieltäydyin pilvestä kun sitä tarjottiin joten ei kiitos myös tälle.

        Tämä saa aivoissa kulkemaan ajatuksia mitkä saavat hormoonimme virtaamaan. Tämä tuottaa tyytyväisyyttä sekä hyvää oloa.

        Jos kokeilisin tota kamaa mitä tarjoot ni se olis portti huume kovempiin kamoihin ja kohta pyörtyilisin herätys kokousissa.

        Lopuks saattaisin olla niin pohjalla että ottaisin pastorilta munaa perseeseen taka huoneessa "koska jumalan tahto".

        Voin nyt tässä minulle tunnustaa ajatus narkkaamisesi kuten juopout tunnustaa alkoholisminsa.

        Siitä ensimmäisestä tunnustuksesta sitten pääset takas jaloillesi.


      • samppaaa
        samppaaa kirjoitti:

        Kieltäydyin pilvestä kun sitä tarjottiin joten ei kiitos myös tälle.

        Tämä saa aivoissa kulkemaan ajatuksia mitkä saavat hormoonimme virtaamaan. Tämä tuottaa tyytyväisyyttä sekä hyvää oloa.

        Jos kokeilisin tota kamaa mitä tarjoot ni se olis portti huume kovempiin kamoihin ja kohta pyörtyilisin herätys kokousissa.

        Lopuks saattaisin olla niin pohjalla että ottaisin pastorilta munaa perseeseen taka huoneessa "koska jumalan tahto".

        Voin nyt tässä minulle tunnustaa ajatus narkkaamisesi kuten juopout tunnustaa alkoholisminsa.

        Siitä ensimmäisestä tunnustuksesta sitten pääset takas jaloillesi.

        Korjaa: Voit nyt tässä minulle tunnustaa.

        Siitä se lähtee ;)


      • Palvelija 2
        samppaaa kirjoitti:

        Korjaa: Voit nyt tässä minulle tunnustaa.

        Siitä se lähtee ;)

        Sinulla on ehkä hiukan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, mutta ei se mitään, selitän uudelleen: KRISTINUSKO ON NIMENOMAAN KÄYTÄNNÖLLINEN USKONTO, JOSSA JALAT ON TUKEVASTI MAAN KAMARALLA. Tunteet ja hyvät fiilikset ovat tässä toissijaisia. En tiedä. mistä olet erheelliset käsityksesi saanut, mutta tosia ne eivät ole.


      • Varoitus!
        Palvelija 2 kirjoitti:

        Sinulla on ehkä hiukan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, mutta ei se mitään, selitän uudelleen: KRISTINUSKO ON NIMENOMAAN KÄYTÄNNÖLLINEN USKONTO, JOSSA JALAT ON TUKEVASTI MAAN KAMARALLA. Tunteet ja hyvät fiilikset ovat tässä toissijaisia. En tiedä. mistä olet erheelliset käsityksesi saanut, mutta tosia ne eivät ole.

        Maan kamaralla, joo.. Intiassa kristinusko toimi kokonaisten pikkuvaltioiden etnisten ryhmien omavaraisuuden tuhoamisessa, sekä heidän luonnonrikkauksiensa siirtämisessä Englannin siirtomaaherrojen miljardi-kirstuihin ja sotavoimien massamurhaaviin tarpeisiin.

        Intialaiset aivopestiin kristinuskolla luulemaan että heidän oma kulttuuri olisi primitiivistä, vaikka sitä se ei ole.

        Nyt YK on jo allekirjoittanut Suomenkin kanssa sopparit jotka tarkoittavat että luonnon raiskaaminen loppuu, ja ihmiset siirretään haja-asutus -seuduilta reservaatteihin, asutuskeskuksiin.

        Samat rahasuvut ovat siis täälläkin hääräämässä, poistavat luonnonrikkaudet kansoilta, siirtävät suurpääoman haltuun.

        Ja kristinusko on näiden rahasukujen yksi ase, jolla aivopestä ihmiset luopumaan omastaan.


    • Palvelija 2

      Käytöstavoissa sinulla olisi kyllä kosolti parantamisen varaa. JUMALA OLKOON SINULLE ARMOLLINEN.

      • samppaaa

        Tuntuks hyvältä sanoo "JUMALA OLKOON SINULLE ARMOLLINEN"?


    • samppaaa

      Jaahas, tais huumediileri häippästä ku huomas ettei täällä saa jengiä koukkuun.

      Meh... Tuomitsi Buddhan helvettii. Yritti saada miut koukkuun raamattuun.

      Mitähän sitä sit loppuje lopuks ees ajattelis.

      Uskontojen uhrit... Muuta ei voi sanoa...

    • bliss

      Ei kai se helvetti niin paha paikka ole, kerran Siddharthakin siellä opettamassa kärsimyksestä vapautumista. Win-win.

    • Prinz Eugen

      Näinhän se on. Ja Gautama on Prinssi.

    • Prinz Eugen

      Ja Krishna on iihana.

    • Näin on näreet

      Allah on Suuri.

    • Tuomio Ylkän

      Miten voisi olla että kristinuskon litaniat on ainoat oikeat ja muut joutuu helvettiin ikuisiksi ajoiksi, "epäuskoisuuttaan"? Ei ole oikein loppuun asti ajateltu tätä hommaa!

    • samppaaa
      • samppaaa

        Yahve on SUURI!


      • palvelija2

        Käyppä itse lukemassa Miikanaahumin kommentteja Kreatiomismi ja älykäs suunnittelu -palstalla.


    • awdddddddgt3234g

      Jeesus on satuolento. PISTE.

      • No jos Jeesus on satuolento, niin kuinka hän voi antaa pahat teot anteeksi niille,
        jotka uskovat häneen? Ja jos Jeesus on satuolento, niin kuinka hän voi parantaa
        ihmisiä yliluonnollisella voimallaan, kun itsekin koin vuonna 2007 vuonna ihmeparantumisen ja sen huomasi ja myönsi lääkärinikin, että olin ihmeparantumisen kokenut?

        Ja jos Jeesus on satuolento, niin miksi hän on Raamatun päähenkilö, ja hänen elämäntyönsä on esitetty peräti neljän kirjoittajan voimin Raamatussa?

        Ja Jeesus on elävä persoona, joka haluaa, että kaikki tulisivat uskomaan häneen, että hän voisi antaa heille iankaikkisen onnellisen elämän, koska hän rakastaa jopa kaikkein jumalattomintakin pahista, ja odottaa, että tämä tekee parannuksen
        ja uskoo häneen ja lähtee seuraamaan häntä.


      • stujahannevain
        miikanaahum kirjoitti:

        No jos Jeesus on satuolento, niin kuinka hän voi antaa pahat teot anteeksi niille,
        jotka uskovat häneen? Ja jos Jeesus on satuolento, niin kuinka hän voi parantaa
        ihmisiä yliluonnollisella voimallaan, kun itsekin koin vuonna 2007 vuonna ihmeparantumisen ja sen huomasi ja myönsi lääkärinikin, että olin ihmeparantumisen kokenut?

        Ja jos Jeesus on satuolento, niin miksi hän on Raamatun päähenkilö, ja hänen elämäntyönsä on esitetty peräti neljän kirjoittajan voimin Raamatussa?

        Ja Jeesus on elävä persoona, joka haluaa, että kaikki tulisivat uskomaan häneen, että hän voisi antaa heille iankaikkisen onnellisen elämän, koska hän rakastaa jopa kaikkein jumalattomintakin pahista, ja odottaa, että tämä tekee parannuksen
        ja uskoo häneen ja lähtee seuraamaan häntä.

        satuolennot eivät voi antaa mitään anteeksi eivätkä paranna ketään. itse paranin flunssasta, en tästä tosin anna millekkään jumalalle kunniaa.

        kyllä raamatun päähenkilö on itse jumala, ja katsotaampas hieman millainen tämä jumala on

        5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
        5.Moos 22. 23 "Jos mies makaa toiselle miehelle kihlatun koskemattoman tytön ja tämä tapahtuu kaupungissa, 24 molemmat on vietävä kaupungin portille ja kivitettävä kuoliaaksi, tyttö siksi, että hän ei huutanut apua, ja mies siksi, että hän häpäisi toiselle vaimoksi luvatun tytön.

        5. Moos. 23:1 "Älköön kukaan, joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla, pääskö Herran seurakuntaan."

        tämä raamatussa temmeltävä jumala on moraaliton, paha, sadistinen, narsistinen joka antaa sinulle kaksi mahdollisuutta: palvo tai pala helvetissä.

        Miten kukaan edes haluaa kuvitella moisen paskaläjän olevan olemassa?


      • stujahannevain kirjoitti:

        satuolennot eivät voi antaa mitään anteeksi eivätkä paranna ketään. itse paranin flunssasta, en tästä tosin anna millekkään jumalalle kunniaa.

        kyllä raamatun päähenkilö on itse jumala, ja katsotaampas hieman millainen tämä jumala on

        5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
        5.Moos 22. 23 "Jos mies makaa toiselle miehelle kihlatun koskemattoman tytön ja tämä tapahtuu kaupungissa, 24 molemmat on vietävä kaupungin portille ja kivitettävä kuoliaaksi, tyttö siksi, että hän ei huutanut apua, ja mies siksi, että hän häpäisi toiselle vaimoksi luvatun tytön.

        5. Moos. 23:1 "Älköön kukaan, joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla, pääskö Herran seurakuntaan."

        tämä raamatussa temmeltävä jumala on moraaliton, paha, sadistinen, narsistinen joka antaa sinulle kaksi mahdollisuutta: palvo tai pala helvetissä.

        Miten kukaan edes haluaa kuvitella moisen paskaläjän olevan olemassa?

        Nyt eletään Uuden Testamentin aikaa, eikä kristityillä ole mitään valtaa tehdä tuollaisia kuin Vanhan Testamentin aika juutalaisten piti tehdä, jos halusivat noudattaa Jumalan tahtoa.

        Jumalahan on rakkaus ja hän rakastaa iankaikkisella rakkaudella sinuakin stujahannevain, ja hän odottaa, että sinä otan Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana. Ja vielä voin taata, että Jumalalla on mielessä tehdä sinulle hyvää.
        Jumala ei halua, että menet jumalattomana rangaistavaksi ikuisella helvetin tulella,
        juuri siksi Jumala antoi Jeesuksen kärsiä viattomana sijaisuhrina sinunkin puolesta, sillä noin tärkeä olet sinäkin Jumalalle.

        Sinun täytyy vain stujahannevain ottaa yksin kertaisesti uskoen Jeesukseen ottaa
        hänet vastaan omana Vapahtajana, ja sitten seurata häntä loppuelämäsi, niin
        löydät Jumalan armon, ja pääset lopulta viettämään ikuisuutta suuressa onnessa.


    • fsdfdsf

      Miksi kristinusko on kopioinut niin paljon aikaisemmista uskonnoista?

      • ttkkl

        Vsai oliko se päinvastoin! Apostoli Tuomas julisti kristinuskoa Intiassa. Krisnan historia on 100 %:sti Jeesuksen Kristuksen historia.Ja tuo on varmasti aivan mahdotonta ellei Krisna olisi juuri tuo Jeesus, joka on totta!!!
        Jotain selostusta:'Kriisna pakeni vraja(Egypti)nimiseen paikkaan, jossa Krisna palveli vanhemppiensa lootusjalkoja'(Jeesus oli vanhemmilleen alamainen. Uusi Testamentti)


    • ttkkl

      Jossakin (lehdessä(Ultraa-lehti?) oli kirjoitus, jossa mainitsivat jonkun luostarin Tiibetissä, jossa oli ollut kaapissa Budhan patsas(pieni), josta oli ollut ennustus, että se vaihtuisi Jeesuksen patsaaksi ennen maailmanloppua! Niinmpä nuo munkit vartioivat tarkasti tuota kaapppia. Kuitenkin se oli muuttunut Jeesuksen patsaaksi 1900-luvun alkupuolella!
      Toinen ennustus on itse Budhalta, jossa hän ennusti budhalaisuuden loppuvan 2500 vuotta hänen syntymästään! Budha lienee syntynyt 500 - 600 vuotta ennen Kristuksen syntymää. Lieneekö puhunut totta? Nythän tuo aika lienee jo tulllut täyteen!
      Jeesuksen tarjoukset ovat edellleen voimassa:"Joka uskoo häneen Jeesukseen pelastuu ja saa iankaikkiisen elämän!" Lue paremmin Raamatusta, erityisesti Uudesta Testamentista!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe