Aisankannattajat ja heidän vaimonsa

Cuckold (M39)

Olen aisankannattaja-aviomies. Toisin sanoen kiiihotun siitä, kun vaimoni käy rakastelemassa vieraiden miesten kanssa ja palaa luokseni spermaisena ja kertoen tapahtumien kaikki yksityiskohdatkin. Myös vaimoni avoin flirttailu vieraiden miesten kanssa esim. ravintolassa kiihottaa minua suuresti. Olemme toteuttaneet näitä juttuja monessa muodossa ja kokemukset ovat olleet sekä hyviä että huonoja.

Tiedän, että kaltaisiani aisankannattajia (engl. Cuckold) on vaikka kuinka paljon. Monissa maissa on Cuckold-yhdistyksiäkin. Myös aisankannattaja-tyyppejä on paljon. Minua kiihottaa Creampie-jutut ja vaimon uskottomuuden tuottama nöyryytys, ei niinkään vaimonjakamiskuviot (3some). Myös pelko oman rakkaan menettämisestä itseään paremmalle rakastajalle kiihottaa jollakin masokismia hipovalla tavalla.

Nyt olisin kiinnostunut kuulemaan aisankannattajien vaimojen mielipiteitä. Toivoisitteko miestenne muuttuvan "miehekkämmäiksi" ja pitävän omastaan parempaa huolta? Arvostatteko miehiänne? Missä määrin tämä kuvio juuri sinua kiihottaa? Minkälaisia sinun kokemuksesi ovat olleet?

Aisankannattajat ja etenkin heidän vaimot ja tyttöystävät, vastatkaa tai kirjoitelkaa suoraan. Vastaan kaikille, vaikka luulenkin saavani vain niitä tämän keskustelunpalstan täyttäviä hirveän "hauskoja" huumorivastauksia.

Terv. Cuckold

68

50760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tynnyri

      että on tuollaisellekin jo oma termi! Tai että tuollaistakin on. Luulin fantasiaksi vain!
      Ihan hauskaa joo, mutta ei ole kyllä parisuhteen perusta. Minulle.

      T: tynnyrissäkö kasvanut??

      • Et oo tynnyrissä

        ....kasvanu. Miten olisit, kun mä, nelikymmppinen mies, oon vasta pari viime vuotta ymmärtänyt olevan cuckold. Todennäkäisesti sä oot mua viisaampi ihminen ja tavallinen nainen. Hyvää elämää ja parisuhdetta!


    • Vaimo

      En tiennyt minäkään että on oikein yhdistys olemassa. Minun mieheni ei tiedä olevansa aisankannattaja, eikä hänen itsetuntonsa sitä kestäisikään. Syyt mikä hänestä teki tietämättään sellaisen, on hyvin yksinkertainen. Hän on surkea rakastaja, on ollut aina. Nyt osaan jo itse vaatia, mutta mikään ei muutu. Ensin luulin että vika on minussa, mutta ne parin minuutin ähellykset vaan jatkuvat vaikka tekisin mitä.
      Saan kunnon seksiä muualta, varattua tosin mutta hyvää:)

      • Cucold

        Niin no, itsekin olen surkea rakastaja. Vähän kuvailemasi kaltainen. Siinä mielessä olen feministi, että mielestäni jokaisella naisella (ja miehellä) on oikeus hyvään seksiin. Sullakin. Hienoa, että olet löytänyt sitä. Toivottavasti miehesi paljastuu hänkin cuckoldiksi, niin hänkin voi saa paljon.

        Ei ole Suomessa yhdistystä vielä. Saatan perustaa jos halukkuutta löytyy.

        Terv. C


      • hihhiiiiiii

        Vaimo
        Sanotko lapsillekkin että äitillä on nyt niin kovat halut että olkaa isin kanssa vähän aikaa, äiti tulee sitten myöhemmin kotiin. Ja lasten lapsille sitten, mummo käväisee vähän hoidattamassa halujaan, ja mummolla on kova meno päällä.


      • sssna

        Vaimo! Voihan se vika olla sinussakin.. tiedä vaikka miehesi olisi parempi jonkun muun kanssa. Jospa hän ei saa susta kiksejä!! "ensin luulin että vika on minussa"
        Kannattaa uskoa ensitunnetta on monesti oikein! Voi pyhä sylvi mitä itsekkyyttä.


    • Mieheni vaimo

      Empä toivo mieheni muuttuvan. Arvostan häntä suureti. Hän ottaa haluni huomioon ja hyväksyy ne. Siis vieraat miehet. Olemme tarkkoja kulisseista. Käytämme vieraita kun olemme varmoja ettei juorut leviä.
      Tavatessamme minä olin kihloissa. Mieheni oli innoissaan saadessaan silloin jo regastettua naista, koki itsensä tosi haluttavaksi kun olin jo varattu. Huomasin jo hyvin nopeasti että hän oli innoissaan jos tiesi että olin rakastellut kihlattuni kanssa ennen tapaamistamme.
      Kokemukseni ovat myönteisiä, kiihotun kovasti lisää kun tiedän mieheni kuulevan kaiken, ja olevan mukana. Muuten mieheni on innoissaan jos kumppanini käyttää voimakasta partavettä ja omaa sängen. Valkoisissa rinnoissani oleva tuoksu ja fritsut saavat hänet"hulluksi".
      Minkä koet itse kiihoittavammaksi?

      • suosikki.

        ja ns. viimeinen pisara on se, että vaimon jalkovälissä on suurempi penis kuin omassani. Tämä lienee kliimaksi useimmalle kukolle. Joku siinä vaan tuossa piilee, vaikea selittää.


    • Sanna_N

      En ole kyllä koskaan ajatellut tätä juttua aisankannatuksena, hmm... se on minusta liian karkea tapa ilmaista upeaa seksielämää rikastavaa vivahdetta. Olen 38v aviovaimo ja meillä on ollut tällainen juttu menossa jo neljä vuotta. Minulla on ihana aviomies ja ihana rakastaja, jota saan tavata mieheni luvalla ilman omantunnon vaivaa. Ja oma mieheni nauttii tästä tosi paljon ja usein kyselee koska meillä on seuraava tapaaminen, jos minun ja rakastajani edellisestä kerrasta on kulunut jo viikkoja.

    • Kannatan

      Nyt olen minäkin aisankannattaja, ollut jo muutaman päivän, maistellut tätä uutta olotilaa.

      Juhannus meni suvun merkeissä, pakollisissa vierailuissa, mutta kun velvoitteet oli hoidettu, lapset lähteneet omille teilleen, suunnattiin vaimon kanssa asuntovaunu leirintäalueelle.

      Saunaan mentiin kun kerittiin, hieman ennen iltakymmentä, lisättiin kiukaan alle puita. Sehän oli jo yhteissauna siihen aikaan, ja kuinka ollakaan sinne ilmestyi toinen mattimyöhäinen, motoristi Turusta. Hän oli matkalla pohjoiseen, johonkin kokoontumiseen, ja mursi aika vahvaa murretta. Mies oli miellyttävän tuntuinen, ei hassumman näköinenkään ja muutaman vuoden meitä nuorempi. Ei mikään poikanen enää. Reidet olivat karvaiset, samoin vatsanalus.

      Mehän vaimon kanssa tykätään yhteissaunoista, siitä viattoman huumaavasta tunteesta että näkee, joutuu näyttämään sukuelimensä.

      Kutsuttiin Turun mies vaunuun jatkoille, ja vaimo siinä varsin estottomasti pukeutui yöpaitaansa. Jutut kävi rohkeammiksi ja intiimeiksi, ja tunnustettiin vieraalle, että ei olla ollut yhdessä yli viikkoon. Mieskin sanoi olleensa ilman naisseuraa jonkin aikaa, jolloin ehdotin, että hän jäisi meille yöksi ja makaisi vaimoani sydämensä kyllyydestä.

      Vaimo ensin esteli, naureskeli, mutta ei pannut vastaan, kun riisuin häneltä yöpaidan. Katopa tissejä, sanoin vieraalle, ja niin katsottiin. Mies kysyi, että olenko tosissani. Sanoin olevani.

      Että ota vaan komento, jatkoin. Mutta älä pidä kiirettä.

      Eikä mies pitänyt. Vaimo halusi suudellakin, hyväksyi miehen, niin kuin minäkin.

      Meillä ei ollut kondomeja, eikä vieraallakaan, joten siitä tuli ihan kuin aviollinen toimitus. Mies oli todella puhdikas, kun sinne asti päästiin, ja pelkäsin vaimon ääntelyn kuuluvan ties minne asti. Hän aivan unohti itsensä, oli niin miehen tarpeessa.

      Yötähän mies meillä oli, uusi tempun aamuyöstä, kun minäkin siinä välissä olin oman vuoroni hekumoinut.

      Seuraavana päivän jatkoimme matkaa kukin tahoillemme, ja vieläkin ihmettelen, kuinka entisen kaltainen vaimoni on, palautunut, vaikka sellaisen kokemuksen sai. Minä enemmänkin siitä järkytyin, ja kieltämättä on tunteet aika myllerryksessä olleet.

      • aisamatti

        Vaimoani 48v "harrastaa" seksiä nuorten poikien kanssa.Tätä on jatkunut 15 vuotta.Minua ei juttu mitenkään erityisesti kiihota mutta ei myöskään ahdista. Omiksi tarpeiksikin olen saanut aivan riittävästi.Eniten minua asiassa harmitta se kun hän tuo niitä kavereita kotiimme. Häntä kiihottaa jos katselisin, minua ei. Joka viikonloppuinen ohjelma,loma-aikoina useimminkin ja partnerit vaihtuvat usein. Kaksi-kolme kertaa sama kaveri ja taas vaihdetaan. Ikäjakautuma 17-20v välillä.
        Olen miettinyt missä kulkee normaalin seksikäyttäytymisen raja ? Onko tuohon mitään muuta hoitoa, kuin jatkaa samaan malliin ? Ehkäpä ikä tekee tehtävänsä.


      • Mari-p
        aisamatti kirjoitti:

        Vaimoani 48v "harrastaa" seksiä nuorten poikien kanssa.Tätä on jatkunut 15 vuotta.Minua ei juttu mitenkään erityisesti kiihota mutta ei myöskään ahdista. Omiksi tarpeiksikin olen saanut aivan riittävästi.Eniten minua asiassa harmitta se kun hän tuo niitä kavereita kotiimme. Häntä kiihottaa jos katselisin, minua ei. Joka viikonloppuinen ohjelma,loma-aikoina useimminkin ja partnerit vaihtuvat usein. Kaksi-kolme kertaa sama kaveri ja taas vaihdetaan. Ikäjakautuma 17-20v välillä.
        Olen miettinyt missä kulkee normaalin seksikäyttäytymisen raja ? Onko tuohon mitään muuta hoitoa, kuin jatkaa samaan malliin ? Ehkäpä ikä tekee tehtävänsä.

        Mun mies varmaan tappais mut siihen paikkaan jos tekisin tuollaista. On sun vaimolla varmaan mielenkiintoista. Vaihtaa partneria tämän tästä. Muakin alkoi kiinnostaa...


      • t.pate
        aisamatti kirjoitti:

        Vaimoani 48v "harrastaa" seksiä nuorten poikien kanssa.Tätä on jatkunut 15 vuotta.Minua ei juttu mitenkään erityisesti kiihota mutta ei myöskään ahdista. Omiksi tarpeiksikin olen saanut aivan riittävästi.Eniten minua asiassa harmitta se kun hän tuo niitä kavereita kotiimme. Häntä kiihottaa jos katselisin, minua ei. Joka viikonloppuinen ohjelma,loma-aikoina useimminkin ja partnerit vaihtuvat usein. Kaksi-kolme kertaa sama kaveri ja taas vaihdetaan. Ikäjakautuma 17-20v välillä.
        Olen miettinyt missä kulkee normaalin seksikäyttäytymisen raja ? Onko tuohon mitään muuta hoitoa, kuin jatkaa samaan malliin ? Ehkäpä ikä tekee tehtävänsä.

        Kylällä oli vuosia sitten sellainen remseä naisihminen jolla oli kanssa ylikehittynyt sukupuolivietti. Oli mennyt miehensä kanssa kysymään apua lääkäriltä ja oli saanut vastauksen että ei siihen mikään lääke auta, pitää vain naida. Ja tää on ihan tosi juttu. Joten, ei kun tsemppiä. Voishan olla niinkin että vaimoasi ei kiinnostaisi seksi ollenkaan.


      • jillan 77
        aisamatti kirjoitti:

        Vaimoani 48v "harrastaa" seksiä nuorten poikien kanssa.Tätä on jatkunut 15 vuotta.Minua ei juttu mitenkään erityisesti kiihota mutta ei myöskään ahdista. Omiksi tarpeiksikin olen saanut aivan riittävästi.Eniten minua asiassa harmitta se kun hän tuo niitä kavereita kotiimme. Häntä kiihottaa jos katselisin, minua ei. Joka viikonloppuinen ohjelma,loma-aikoina useimminkin ja partnerit vaihtuvat usein. Kaksi-kolme kertaa sama kaveri ja taas vaihdetaan. Ikäjakautuma 17-20v välillä.
        Olen miettinyt missä kulkee normaalin seksikäyttäytymisen raja ? Onko tuohon mitään muuta hoitoa, kuin jatkaa samaan malliin ? Ehkäpä ikä tekee tehtävänsä.

        Täytyy sanoa että meitä on moneen junaan, ja halujen tuloksena saattaa olla vaikka minkälainen kohtalo.


      • Hessu-Hopo 1

        Aivan ihana tarina,tollasta minä haluaisin! Mutta en ole rojennut vaimolle esittää.Ja on niin siveää että.Voi kun vielä sinua lykästäisi ja kertoisit?


    • emmekö ainoat=))

      Meillä rva vauhtiin päästyä on alkanut käydä "kuoroilloissa" silloin tällöin ja jotain sanottava kun joku kysyy,etenkin lapset.
      Hänellä vakityyppi jonka matkailuautossa he "laulavat" talvisin jossain parkkipaikalla,kirkon parkkipaikka paras ja hiljainen.
      Vaimo on jokaisen anopin toiveminiä:kiltti,ahkera,mukava,ystävällinen ja hyvä äitinä ja vaimona. Mutta välillä haluaa leikkiä ja vaihtaa roolia:haluaa olla kiimainen lutka ja pukeentua provosoivasti ja iskeä miehiä.Olla seuran keskipisteenä ja pelkkä seksiobjekti,viestiä miehille että varma pano jos vaan sopiva osuu kohdalle.

      Sukulaiset eivätkä tuttavat uskoisi millään hänestä sitä muodonmuutosta kun pikkuporvarillesta äiti/vaimosta tulee kyrpää saalistava vamppi pimeän tullen mutta isossa kaupungissa se onnistuu kun osaa ja uskaltaa.

      Vakiojuttu kun vakivieras kysyy jo päivällä että kävisikö vaimolle tapaaminen illalla ja hän puolestaan muodonvuoksi viestii minulle,että kattoisitko lapsia illalla kun on kuoro...
      Loppupäivä menee töissä kuin unessa ja kotona myöhemmin saan seurata kun esim.valkoinenkorsetti katoaa punaisen jakkupuvun alle ja saumasukat on asetettava peilin edessä suoraan ja lopuksi polveen saakka ylettyvät dominasaappaat jalkaan uskalias meikki. Pitkä ulkotakki peittää mahdolliset uteliaat katseet kun heitän hänet kirkonpihaan tai sovittuun paikkaan jossa lämmin matkailuauto jo odottaakin.
      Asuja on paljon ja ne vaihtuvat mieltymysten mukaan,usein vieras esittää toiveen sillä hän pitää kovasti tästä roolileikistä.

      Iltamyöhän 23 mennessä tavallaan vaimo tuodaan kotiportille lasten nukkuessa,joskus näen ikkunasta viimeisen kuuman suudelman.
      Koko illan kaluani kihelmöi ja ajatukset harhailee,ilta on todella kiihottava häntä odottaessa kotiin.
      Menemme aina suoraan yläkertaan omaan makuuhuoneeseen ja roolileikki jatkuu kun tarkastelen häntä valossa:kaulassa fritsuja kuten rinnoissa,usein hengitys tuoksuu spermalle,hameen alta huomaan että nimettömät kosteat ja pillu valuu spermaa(hän ei koskaan pese tavaraansa vasta kun kotona).Nostan jakun hameosan ylös ja nuolen vittua,taas monesti naitu paljaalla ja sinne työnnyn pian.Naitu vittu on kihottavan liukas kun ei pitoa yhtään,sinne annan tulla kohta oman lastini. Vaimo tykkää suunnattomasti järjestelystä kun saa seikkailla ja se antaa hänelle voimia arjen pyöritykseen.
      Aamulla hän on lapsille puuronkeitossa ja sama iloinen oma itsensä kuten aina,öinen lutkarouva on taas kadonnut johonkin.

      Kaveri ei laita pahakseen jos joskus palaan katsomaan heidän aktiaan salaa auton ikkunan taa,sovittu että metsän puoleinen pikkuikkuna on ilman verhoja. Jos saan lapset hetkeksi vaikka naapuriin kavereilleen niin palaan kävellen nurkan takaa parhaaksi näkemään kun vaimo jo vieraan sylissä vuoteella tämän käsi hameen alla syvällä ja tulinen suudelma menossa.
      Kohta vieras kulli takoo takaa rouvaa,hame vain nostettu lanteille ja siitä jatkuu monen asennon ja laukeamisen jälkeen lopuksi suihinottoon.
      Vaimo on jo niin taitava alalla,että häntä erehtyy helposti pitämään ilotyttönä,peruukit lisäävät tunnetta.

      Kesällä matkustamme paljon ja hän iskee hotelleista ja kapakoista miehiä,sitten saan katsella vierestä hotellihuoneessa ja kuvata aktia tai hän käy yksin vieraan luona.
      Talvella meillä aina sama kaveri ja pääasia että jokainen nauttii asiasta eikä ketään jätetä ulkopuolelle sessiosta.

      Roolileikki sopii meille ja antaa paljon jännitystä ja voimia arkiseen aherrukseen,joskus hävetti koko juttu mutta nyt huomaa että on muitakin jotka haluavat että vaimoa pidetään kunnolla hyvänä.

      • Yx nainen

        No on sullakin fantasiat!


      • hoitoon

        vitun pervo


      • Anonyymi

        Tosi upeeta,kyllä noin haluisin meilläkin.Mutta vaimo ei suostu millään eroaa ennen.Mutta minä nauttisin kun isoaseinen ori pitäisi häntä yön hyvänä.


    • Neosy

      Kaikkia joita cuckold/aisankannatus jutut kiinnostaa, käykää tutustumassa uuteen suomalaiseen foorumiin: kukkalaatikko.com

      Neo

      • 40v mies

        minä olen yrittänyt saada naistani hankkimaan muita miehiä itseään panemaan.
        ei ole oikein ollut innostunut.
        nyt olen alkanut pihtailemaan ja antamaan mahdollisimman huonoa seksiä ja jatkanut tätä jo jonkunaikaa.
        olen saanut huomautuksia jo asiasta ja olen vain sanonut, et hanki ihmeessä joku kunnon rakastaja.
        tai vaikka kaksi.
        ei mene enää pitkään kun näin käy :)


      • kmoopopo
        40v mies kirjoitti:

        minä olen yrittänyt saada naistani hankkimaan muita miehiä itseään panemaan.
        ei ole oikein ollut innostunut.
        nyt olen alkanut pihtailemaan ja antamaan mahdollisimman huonoa seksiä ja jatkanut tätä jo jonkunaikaa.
        olen saanut huomautuksia jo asiasta ja olen vain sanonut, et hanki ihmeessä joku kunnon rakastaja.
        tai vaikka kaksi.
        ei mene enää pitkään kun näin käy :)

        halu päästä aisuriks on suuri!!!cuckold sivuja tulee kahlattua netissä oikein urakalla.Muijakaveri lähti lätkiin 3 kuukautta sitten mutta ei välii,oon ollu siitä lähtien netissä ja seuranhakupalstoilla,ois hienoo löytää jo valmiiks sellanen uus tyttöystävä joka jo heti kärkeen tekis musta aisurin!nannaaaaa ois


      • käytössä
        40v mies kirjoitti:

        minä olen yrittänyt saada naistani hankkimaan muita miehiä itseään panemaan.
        ei ole oikein ollut innostunut.
        nyt olen alkanut pihtailemaan ja antamaan mahdollisimman huonoa seksiä ja jatkanut tätä jo jonkunaikaa.
        olen saanut huomautuksia jo asiasta ja olen vain sanonut, et hanki ihmeessä joku kunnon rakastaja.
        tai vaikka kaksi.
        ei mene enää pitkään kun näin käy :)

        saas nähdä tuoko toivotun tuloksen. Ainakin vaimon käyttämä aika tietsikan edessä on lisääntynyt - toivottavasti etsii kunnon sonnia itselleen, "sonni" palveluista.


      • mäx223

        Todellakin hyvä sivusto aiheesta. Siellä tuntee olonsa niin kotoisaksi :)


    • sairasta nii

      Tuossa on jotakin sairasta ja outoa.....ett ihminen kasvaa kieroon.

      • Suvaitsevaisuus

        On todella sairasta luurata keskuteluissa, jotka jo otsikollaan kertovat, että ne eivät ole oman maun mukaisia. Kukaan ei vaadi eikä edes pyydä sinua osallistumaan tai harrastamaan tässä säikeessä kerrottua touhua, joten anna ihmisten elää tavallaan äläkä ota turhaan vierasta murhetta.


      • painostamisesta...
        Suvaitsevaisuus kirjoitti:

        On todella sairasta luurata keskuteluissa, jotka jo otsikollaan kertovat, että ne eivät ole oman maun mukaisia. Kukaan ei vaadi eikä edes pyydä sinua osallistumaan tai harrastamaan tässä säikeessä kerrottua touhua, joten anna ihmisten elää tavallaan äläkä ota turhaan vierasta murhetta.

        ymmärrän tavallaan mieltymyksenne, mutta minun mielestäni se ei ole oikein, että jotain ns. pakotetaan toimimaan omien fantasioiden mukaisesti...

        "minä olen yrittänyt saada naistani hankkimaan muita miehiä itseään panemaan.
        ei ole oikein ollut innostunut.
        nyt olen alkanut pihtailemaan ja antamaan mahdollisimman huonoa seksiä ja jatkanut tätä jo jonkunaikaa.
        olen saanut huomautuksia jo asiasta ja olen vain sanonut, et hanki ihmeessä joku kunnon rakastaja.
        tai vaikka kaksi.
        ei mene enää pitkään kun näin käy :) "

        vaimosi luultavasti ei vain halua pettää. Vaikka mieheni kuinka pakottaisia minua pettämään niin olisin mieluummin täysin ilman seksiä, kuin sitä tekisin. Tuntisin huonoa omaatuntoa KOKO AJAN. On ihmisiä, jotka eivät vain voi tehdä niin. Ehkä ette sovi vaimonne kanssa toisillenne, kun on noin erilaiset mieltymykset...


      • mä vaan
        painostamisesta... kirjoitti:

        ymmärrän tavallaan mieltymyksenne, mutta minun mielestäni se ei ole oikein, että jotain ns. pakotetaan toimimaan omien fantasioiden mukaisesti...

        "minä olen yrittänyt saada naistani hankkimaan muita miehiä itseään panemaan.
        ei ole oikein ollut innostunut.
        nyt olen alkanut pihtailemaan ja antamaan mahdollisimman huonoa seksiä ja jatkanut tätä jo jonkunaikaa.
        olen saanut huomautuksia jo asiasta ja olen vain sanonut, et hanki ihmeessä joku kunnon rakastaja.
        tai vaikka kaksi.
        ei mene enää pitkään kun näin käy :) "

        vaimosi luultavasti ei vain halua pettää. Vaikka mieheni kuinka pakottaisia minua pettämään niin olisin mieluummin täysin ilman seksiä, kuin sitä tekisin. Tuntisin huonoa omaatuntoa KOKO AJAN. On ihmisiä, jotka eivät vain voi tehdä niin. Ehkä ette sovi vaimonne kanssa toisillenne, kun on noin erilaiset mieltymykset...

        Kyse ei ole pettämisestä jos mies ei pidä asiaa pahana... painostaminen on sensijaan pahaa. Nainen saattaa panna vastaan pitkäänkin osoittaakseen olevansa vaimo raamattua myöten. Halut on varmaankin kovat maistaa vierasta.


      • Ikuinen aisuri
        mä vaan kirjoitti:

        Kyse ei ole pettämisestä jos mies ei pidä asiaa pahana... painostaminen on sensijaan pahaa. Nainen saattaa panna vastaan pitkäänkin osoittaakseen olevansa vaimo raamattua myöten. Halut on varmaankin kovat maistaa vierasta.

        Olemme vaimoni kanssa seikkailleet jo yli kolmekymmentä vuotta, minulla tyttöystäviä ja etenkin vaimollani lukemattomia rakastajia ja yhdenyön sankareita. Olemme asuneet moissa eri maissa ja kaikkialla on ollut heplosti saatavilla kauniille vaimolleni innokkaita viihdyttäjiä. Koskaan ei ole ollut mitään vaikeuksia, ei edes keskenämme...


      • sssna
        mä vaan kirjoitti:

        Kyse ei ole pettämisestä jos mies ei pidä asiaa pahana... painostaminen on sensijaan pahaa. Nainen saattaa panna vastaan pitkäänkin osoittaakseen olevansa vaimo raamattua myöten. Halut on varmaankin kovat maistaa vierasta.

        On se AINA pettämistä jos vieraan kanssa menee. Mitä väliä sillä "luvalla" on?????


      • -.-
        sssna kirjoitti:

        On se AINA pettämistä jos vieraan kanssa menee. Mitä väliä sillä "luvalla" on?????

        Kas kun pettämistä on sellainen toiminta, jossa toimitaan toisin, kun on luvattu toimia. Jos yhteisestä sopimuksesta menetellään siten kuin kumpikin hyväksyy, ei petosta tapahdu.


      • sssna
        -.- kirjoitti:

        Kas kun pettämistä on sellainen toiminta, jossa toimitaan toisin, kun on luvattu toimia. Jos yhteisestä sopimuksesta menetellään siten kuin kumpikin hyväksyy, ei petosta tapahdu.

        Kyllä se on pettämistä. Olette vai niin sairaita, luihuja, valehtelevia ja epäkelpoja ihmisiä ettette sitä itse edes tajua! Ja ennenkaikkea PERVERSSEJÄ!


      • sssna
        Suvaitsevaisuus kirjoitti:

        On todella sairasta luurata keskuteluissa, jotka jo otsikollaan kertovat, että ne eivät ole oman maun mukaisia. Kukaan ei vaadi eikä edes pyydä sinua osallistumaan tai harrastamaan tässä säikeessä kerrottua touhua, joten anna ihmisten elää tavallaan äläkä ota turhaan vierasta murhetta.

        Eihän siinä mitään sairasta ole, jos haluaa nähä kuin sairaita ihmisiä oikeasti on olemassa.. Ja kaikkihan näitä paskajuttuja täällä saa kommentoida ihan vapaasti ja miten haluaa.. kuuluu sananvapauteen. Sitä vartenhan tää paskamedia on olemassa.. muokkaamaan vääristyneeksi ihmisten mieliä=)


      • -.-
        sssna kirjoitti:

        Kyllä se on pettämistä. Olette vai niin sairaita, luihuja, valehtelevia ja epäkelpoja ihmisiä ettette sitä itse edes tajua! Ja ennenkaikkea PERVERSSEJÄ!

        Petos on tapahtunut siinä tapauksessa, että joku on pettynyt. Jollei kukaan koe tulleensa petetyksi, ei pettämistäkään ole tapahtunut. MOT.


      • sssna
        -.- kirjoitti:

        Petos on tapahtunut siinä tapauksessa, että joku on pettynyt. Jollei kukaan koe tulleensa petetyksi, ei pettämistäkään ole tapahtunut. MOT.

        Kyllä se huorintekoa ja sairasta on! Toivottavasti saatte nielutippurin!=) PISTE


    • huh huh

      Onneksi on olemassa jumalien Jumala, JHWH, joka rakkauskirjeessään Raamatussa ilmoittaa KAIKILLE, mikä on sopivaa ja mikä ei. Kukaan ei voi itseään helvetissä puolustella, jos tuo kirjojen kirja ei ole senvertaa kiinnostanut, ettei ole siihen halunnut tutustua ja sydämestään ottanut oppia vastaan.

      Harvinaisen selvästi on Raamatussa kirjoitettu, että ketkään hekumoitsijat, eivätkä avionrikkojat pääse taivaaseen. Kaikki perversiot ovat Pyhälle Jumalalle kauhistus.

      Miksi muuttaa seksiä, joka on tarkoitettu vain aviopuolisoiden välille, irstaudeksi ja iljetykseksi. Kysyn vaan. Ihmiset näyttävät pilaavan kaiken hyvän ja puhtaan, omaksi kadotuksekseen.

      Helvetin liekissä on aikaa miettiä tekojaan. Sielu jää ja himot, mutta eipä siellä ruumista himojen tyydyttämiseksi. Sekin on varmasti jo kiduttavaa.

      • MietintämyssyssäViel

        mielenkiintoinen ketju, mitenköhän tämmöistä järjestelyjä olette vaimoillenne ehdotelleet tai edes vihjanneet. Luulisi että normivaniljasuhetissa tämmöisen vihjailukin on aika vaikeata....


    • Jomppa Nokialta

      Oma vaimoni on käynyt luvallani vieraissa nyt n. 10 vuoden ajan ja olemme onnellisia kumpikin. Vaimollani on tällä hetkellä kaksi vakirakastajaa jotka eivät tiedä toisistaan eivätkä sitä että minä tiedän heidän nauttivan rakkaastani.
      Palvon vaimoani ja rakastan häntä yli kaiken.

    • Miriam.

      Meillä se on upea lisä seksielämässämme. Mieheni nauttii suuresti siitä, että päästän sisääni muita miehiä. Joskus hän on ollut katsomassa, joskus olen tallentanut videokameralle touhujani. Nautimme molemmat siitä, ja koska olen hyvin seksuaalinen ja myös "likaisen" mielikuvituksen omaava niin tällainen sopii minullekin hyvin. Parisuhteemme on silti vahva, rakastamme toisiamme, ymmärrämme, että rakkaus ja seksi voidaan pitää myös erillisinä asioina suhteessamme. Eniten mieheni nauttii siitä, että emme ole sopineet mitään. Esimerkiksi eräänä päivänä halusin töistä tullessani yllättää mieheni. Menin tutun miehen kanssa "ajelulle" ja teimme sen autoni takapenkillä. Koska tunnen miehen hyvin, emme käyttäneet kondomia ja annoin hänen laueta sisääni. Tulin kotiin sisälläni lasti sitä itseään ja pyysin mieheni makuuhuoneeseen. Riisuin itseni ja pyysin häntä katsomaan jalkoväliini. Hän nautti suuresti nähdessään valuvan sperman jalkovälissäni. Tämä on ollut hänen usein mainitsema toive. Hän kävi päälleni ja työntyi spermaiseen jalkoväliini, mikä tuntui ihanan likaiselta ja kiihottavalta. Naidessamme kehuin ystäväni elintä, kuinka iso ja suonikas se on verrattuna oman mieheni elimeen ja kuinka hyvältä tuntuu kun vieras mies tulee sisääni. Mieheni nauttii suuresti tällaisesta "rankaisemisesta". Joskus mieheni ehdottaa, että lähden ravintolaan ja toivoo, että tapaisin siellä jonkin "mukavan kokoisen" miehen. Muutamia kertoja ollaan tehty näinkin.Tällaista on meidän seksielämämme, ja olenkin mielettömän tyytyväinen, että olen tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa onnistuu melkein mikä vain:)

    • Naikkonen

      Minullakin on vain hyviä kokemuksia omasta aisurimiehestäni. Juuri nyt olemme hommaamassa petiimme kolmatta miestä, koska oma mieheni haluaa olla aivan lähellä katsomassa ja jonkun vieraan miehen rankaistavana. Hänen fantasiansa on, että vieras mies vain tulee taloomme ja sitoo mieheni ja ottaa minut, ja että minä saan vapaasti nauttia tästä vieraasta miehestä... Meilläkin siihen sisältyy oman mieheni pientä pilkkaamista, mistä hän itse vain nauttii.

      • vm74m

        Joko ootte löytäneet petiinne laitahyökkääjän?


    • CreampieFan

      Minä olen myös kiinnostunut aiheesta. Vaimoni on myös lämmennyt asialle, vaikka viimeinen silaus puuttuu. Hän on flirtammut pöydän alla, antanut kaverin sormeilla ja myös suudellut pitkään, ja kerran oli myös kaverin kulli sisällä. Loppuun asti ei ole menty vielä mutta nyt on vaimo ehdottanut että voisi antaa jonku ruiskuttaa sisälle. Olen jo pitkään ilmassut että se olisi niin kiihottavaa jos saisin creampie:n!

      Ostin myös hänelle kultaisen nilkkaketjun, joka hän pitää oikeassa jalassa, jotta muutkin näkee.
      Onko muita jolla on nilkkaketju(siro koru)?

    • rupes oksettaa:)

      Helvetin oksettavia ootte koko porukka.Pysykääkin ihan omilla saiteillanne vaan.Hyi helvetti mitä touhua.Levittäkää taudit toisiinne eikä meihin kunnon ihmisiin.

    • Mieheni vaimo

      En toivo mieheni muuttuvan. Pidän häntä ihan täysin miehekkäänä nytkin. Aisankannattajuus on osa häntä. Meillä on asia toisin kuin joillakin muilla. Mieheni nauttii kun näkee minun nauttivan. En voisi ajatellakkaan meneväni vieraisiin. Siis tapaaminen ilman häntä. Kyllähän se totuttelua aluksi vaati. Mutta hän toi sen esiin jo suhteemme alussa. Joten sain miettiä asiaa rauhassa. Käytäntö, siis kolmannen osapuolen löytäminen ei aina ole helppoa. Joskus mieheni esiintyy mieheni veljenä tai vastaavaa... Mutta pidän nykyisin asiasta.

    • Starman45

      Meilläkin tällainen järjestely. Sain pitkän suostutuksen jälkeen vaimo ottamaan vierasta ja nyt huomaan että hän on todella kiihottunut ja odottaa innolla että saa vierasta. Eilen oli ex-mies saannut nauttia hänen ihanasta kropasta ja on myös sovittu että mies saa päästä lastit isään. On todella kiihottavaa kun pääsee liukkaille!

      • mievaan

        Oletko kiinnostunut suhteesta jossa naisella on oikeus vieraisiin miehiin,
        mutta miehellä ei?

        Tule tutustumaan uuteen sivustoomme jossa hottikset, alfat ja aisurit voivat
        vaihtaa ajatuksia ja tutustua toisiinsa.

        Sivustoa kehitetään naisten ehdoilla ja monissa parisuhteissa nainen onkin
        suhteen kuningatar ja valtiatar ;-)

        Osoite on: http://www.pumpernikkeli.net

        Tervetuloa!


    • xcxvbn
    • tuija50

      olen mieheni luvalla tapaillu mustiamiehiä jo pitkään tylsistyneen avioseksin rinnalla,kyllä on ihania jaksavia rakastelijoita,suosittelen...
      tuija

      • tapola itte

        Joo ja mustat miehethän eivät juuri kumia halua käyttää, joten joltain niistä mokkakikkeleistä sinäkin saat sen "bongobongon".


    • :(

      Minusta tehtiin aisankannattaja kysymättä minulta.

    • ?

      Pakko kysyä, onko tuo fantasianne miehet sellainen, että itse haluaisitte sitä vierasta munaa ja kun ette sitä kehtaa sanoa, niin nautitte ja hekumoitte siitä kun se on edes kumppanissanne?

      • Li0n75

        Eäh, kyse on hieman eri asiasta. Vaikka itse olenkin hieman naismainen mies niin olen silti puhtaasti hetero.

        Yhdistävä tekijä sadomasokismiin ja BDSM hommiin sen sijaan löytyy, oma roolini on ns. sub (submissive) ja siihen sopii cuckold / aisankannatus kuin nenä päähän
        kun muutenkin saa kiksejä alistetuksi ja nöyryytetyksi tulemisesta..


    • mievaax1

      Ei sitä vierasta itse tarvitse haluta vaikka haluaakin vaimon nauttivan siitä. Mielestäni on lähinnä huvittavaa kun epävarmat "miehet", jotka luulevat olevansa koviakin kolleja, pullistelevat netissä ja haukkuvat aisureita ja hottiksia.

      Vinkki teille "miehille", jotka pidätte dildoakin kilpailijana.. Kyllä se teidän vaimo tai tyttöystävänne löytää vieraaseen petiin ihan itsekin, ilman apuanne ;-)

      • Anonyymi

        Kyllähän nuo on luusereita. Tämä on tosiasia.

        Fiksu mies ottaa itselleen fiksun vaimon ja päinvastoin.
        Kuvottavaa käytöstä.


    • Loverboy

      Täss on ote tarinasta joka hyvin kuvastaa mistä on kyse ;-)


      ...Lissulla oli muutama vapaapäivä. heräsimme kumpikin kuitenkin samaan aikaan ja minä valmistauduin lähtemään töihin. Lissukin pukeutui. Ihmettelin, kun hän laittoi ylleen seksikkäät alus asut, tummanpunaiset kohottavat rintaliivit, sukkanauhaliivit ja sukat samaa sävyä, ja lopuksi vielä stringit. Hän katseli itseään peilistä.

      - Ovatko nämä seksikkäät ja kiihoittavat.
      Katsoi Lissua. Kyllähän näky oli kiihottava. sanoin sen hänelle ja menin hänen vierelleen. Suutelin poskelle ja hyväilin hänen täyteläistä takamustaan.

      - Näpit irti runkkari. Eivät nämä ole sinua varten.

      Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja kysyin sitä.

      - Keittiön viemäri on hieman tukossa ja soitin eilen talonmiehelle. Hän tulee kohta rassaamaan sen. ajattelin jospa hän sen jälkeen rassaisi sitä toistakin reikää jota sinä et ole rassannut pitkään aikaan. Minulla on sellainen kutina, että se tarvitsee kunnon rassausta.

      Lissu nauroi ja laittoi hajuvettä. Sitten hän kietoi vain aamuitakin päälleen. Yritin sanoa mitä hän oikein tarkoitti.

      - Juuri sitä mitä sanoin. Mutta menehän nyt töihin, sinulla on jo kiire. Ja sitä paitsi talkkari tulee aivan kohta ja en halua sinun olevan täällä häiritsemässä.

      Ei hemmetti, talkkari panemassa vaimoani. Sitä en sallisi. Lissu vain nauroi.

      - runkkari menehän jo, että pääsen vielä meikkaamaan. Ja pidä puhelin auki jos vaikka tulisi asiaa.

      Lähdin töihin sekavassa mielentilassa. Ehkä se kuitenkaan ei pitänyt paikkaansa. Ehkä Lissu vain halusi kiusata minua. Toisaalta keittiön viemäri oli hieman tukossa.

      Työnteosta ei tullut mitään. Päässäni pyöri vain ajatus talkkarista joka kotonani nussi vaimoani.

      Kello kymmenen sain tekstarin.
      " Hei pikku runkkari. Onko kulli hyvin häkissä. Keittiön viemäri rassattu. Kohta rassataan sitä toista reikää. Siinä menee pitkään.
      T. Kiimapillusi"

      Luin viestin. luin toiseen kertaan ja vielä kolmannenkin. Pitikö se paikkansa. Oliko talkkari rassaamassa vaimoani. Soitin Lissulle, mutta se meni vastaajalle. Töitä en pystynyt tekemään, mutta kotiinkaan en voinut lähteä.

      Kahdeltatoista tuli taas tekstari.
      " Rööri rassattu. Kauan meni mutta kannatti. Talkkari sanoi, että pitää rassata vielä toisen kerran. Juodaan ensi kahvit ja rassataan sitten uudelleen. Osta viiniä tullessasi.
      T. Rassattu kiimapillu

      Päässäni pyöri. Ajattelin lähteä heti kotiin, mutta ei se käynyt päinsä. Síveysvyökin muistutti olemassaolostaan kullini yrittäessä jäykistyä. Olin aivan sekaisin.

      Kello tuli neljä ja lähdin viinikaupan kautta kotiin. Lissu oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Hän oli pukeutunut normaalisti. Sänkymme oli pedattu. mutta lattialla lojui hänen alusvaatteensa. Katselin niitä ja vuoroin Lissua. Sanaakaan sanomatta hän tyynesti korjasi ne pois.
      Koko illan yritin etsiä merkkejä olisiko talkkari todellakin pannut Lissua, mutta mitään en huomannut. Joimme hieman viiniä ja juttelimme niitä näitä. Oli jo aika myöhä ja menimme nukkumaan. Nuhkahdin taas siihen kun Lissu käynnisti dildon ja alkoi masturboida.

      Aamulla toistui taas sama kuvio. Lissu pukeutui taas kiihottaviin alusasuihin. Tällä kertaa valkoinen alsuasusetti ja vähän tuoksua päälle. Hän kietaisi vielä ylleen läpinäkyvän aamutakin.
      Katsoin häntä ja näky oli kiihottava. Hän suuteli poskeani ja painoi kätensä haaroilleni.

      - Miten täällä häkissä on voitu. Oletko ollut kiltti.
      Nyökkäsin ja painoin tiukemmin haarojani hänen kättään vasten.

      - No, no pikku runkkari. Eipäs kiihotuta liikaa. Mene nyt töihin. Talkkari saattaa kohta tulla tarkastamaan eilisen työn tulokset. Ilmeisesti joudutaan rassaamaan vielä monta kertaa.

      Ei, taasko saan olla epätietoisuudessa koko päivän. Tapahtuuko jotain vai onko tämä vain Lissun leikkiä.

      Taas kymmeneltä sain tekstarin.
      " Talkkaria tarkastuksella. Tehdään oikein perusteellinen rassaus. Menee pitkään.
      T. Kiimapillusi

      Taas se alkoi. Pääni oli sekaisin. Oliko kotonani joku nussimassa Lissua.

      Puolen tunnin päästä tuli uusi tekstari kuvan kera. Järkytyin.

      " Hei runkkari. Rassattiin ja imettiin kuten kuvasta näkyy. Jatketaan vielä uudestaan.
      T. Kiimainen vaimosi

      Ei voinut olla totta ja silti se oli. Tunnistin kotini. Lissu oli makuuhuoneessamme sängyn vierellä polvillaan talkkarin Kyrpä suussaan...

      • Faithful

        Ole kiltti Loverboy ja mene muualle kirjoittamaan seksifantasiasi.


    • Kysyvä ei tieltä exy

      En halua moralisoida mutta onko teidän suhde ok? Tarkoitan sitä osa-aluetta (tunteet) mikä on tärkein.

    • Tätä mieltä

      Erotkaa. Ei tuo ole mitään parisudetta. Tuo ei voi toimia loputtomiin.Olkaa sinkkuina mieluiten.

    • Totuus ei pala

      Cuckold. Et rakasta oikeasti kumppaniasi. Kaikki on vain seksuaalista.

    • ...................

      Mutta toisaalta siinähän on 2 ****** löytänyt toisensa....
      Match made in hell....

    • 20+20

      Tuonluontoisen vaimona, meillä on jäänyt aikalailla keskusteluasteelle (omassa ikäluokassani vapaita laatumiehiä ei edes ole, ja varatut eivät kelpaa, tai laaduttomat).

      Kuitenkin koen mieheni fantasian mielenkiintoisena- ei pahana, saati sitten epämiehekkäänä. Pystyn myös keksimään juttuja miehistä joita olisin voinut naida vaikken nainutkaan ja kertomaan niitä leikkitotena, pidänkin siitä. Koen mieheltä miehisen itsetunnon vahvuutena, ja suhteelle onnistumisena, myös tukien omaa identiteettiäni heteronaisena ja vaimona että kaikesta, oudostakin, voidaan puhua. Arvostan miestäni suuresti; olen itseasiassa vielä vuosikymmenen avioliiton jälkeenkin ihailusta sekaisin =). Katsoo nyt mitä vielä keksimmekään kunhan lapset muuttavat omilleen...

    • aisuri1

      No mie ainakin kiihotun kun katon kun vaimooni nai toiset miehet paljaalla tietty

    • mitäsläksitte

      Peto repii itsensä pahoin röyhtäistessä.

    • Sexy

      sinä, joka haluaa vaimollesi seksiä toisen kanssa, mutta en tiedä miten, lähetä minulle sähköpostia, jonka voin olla perheen ystävä, joka on huomaamatonta ja pian vietellä vaimoasi ja hänellä on erittäin mukava seksi. vaikka hän ei ole koskaan ollut tätä kokemusta se kaikki alkaa ystävyys, olen 31 vuotias ja olen kaunis, hän halua seksiä kanssani ja paras, hän ei halua pudottaa sinut luonani, koska en. Olen suhteessa. [email protected]

    • Anonyymi

      Minä olen 36 vuotias nainen ja mieheni 44 vuotias. Aloin jo exän kanssa harrastaa aisurileikkiä. Tai oikeastaan se on mun kanssa totista totta. Exä oli mun avopuoliso ja orjani. Pidin häntä siveysvyössä ja harrastin seksiä hänen katsoessa. Nykyisin puolisoni on kanssa lukittuna siveysvyössä. Hän etsii minulle rakastajia joiden kanssa leikin aikuisten leikkejä. Muutama heistäkin on nykyään mun aisuri. He saavat nuolla minut puhtaaksi jaloista ylöspäin. En anna heille lupaa laueta. He ovat ihanan noloja kun laukeavat saadessaan strap onia.

    • Anonyymi

      Olen 26 vuotias nainen. Mulla on nyt kolme aisuria jotka ovat lukittuna siveysvyössä. He ovat 22,37 ja 62 vuotiaita. Heidän tehtäviä on kiihottaa minua esileikeissä ja sitten alfa uros panee mua. Alfa voi olla baarilöytö tai nettisivuilta bongattu. Aisuri tai useampi joko katselee tai odottaa toisessa huoneessa. Kun hommat on tehty niin nuolevat minut ja mahdollisesti myös alfauroksen puhtaaksi. Lopuksi syötän spermat kumista heille. Olen tehnyt selväksi että minä omistan heidän vehkeet ja päätän milloin ne laukeaa. Pidän heitä sissynä ja orjana. Olemme aloittaneet ensin lyhyemmällä kokeiluilla mutta nyt lukot ovat kiinni parikin kuukautta kerralla. Avaimet ovat korvakoruissa ja kaulaketjussa

    • Anonyymi

      Luin juuri narsismia käsittelevän kirjan, jossa kerrottiin mustasukkaisen narskun mielestä naisen jokaisen vilkaisun toiseen mieheen päin oleva flirttailua. Se näistä flirttailuista. Eron jälkeen tällainen narskumies aloittaa kostamisen, mustamaalaamalla ym. tarkoituksenaan hankaloittaa exvaimon elämää mahdollisimman paljon. Selän takana vehkeileminen parasta ikinä.

      Entä jos tällainen narskumies keksiikin olla aisankannattaja vaimon tietämättä? Lähettelee vaimon nimissä ikävöiviä, seksualissävytteisiä viestejä esim.naapureille, vie sitten viestiä naapurin miehille irl, että se mun vaimo kirjoittelee... Myös työpaikalle joku vie viestiä, jonka jälkeen narskumiehen orkkualusta onkin valmis. Nauttii jokaisesta kommentista/iskusta, jonka vaimo saa palstalla osakseen.

      Itselläkin samansuuntaisia kokemuksia. Asuin tuolloin ennen v. 2000 pienellä paikkakunnalla, jossa jokainen tunsi toisensa. Koin, että joku lähetteli kaipaavia viestejä ympärillä oleville miehille, oli tapaamisehdotuksia, puhelinsoittoja, joissa kukaan ei puhunut mitään. Kerroin ongelmastani silloiselle aviomiehelle ja toivoin hänen auttavan. Mutta mitään ei tapahtunut, asiasta ei puhuttu tuon jälkeen. Niin narskun tapaista.

      Kerran sitten satuin kuulemaan pätkän parin vanhemman miehen keskustelusta heidän ohitse kulkiessani. Miehet tuijottivat minua, toinen heistä sanoi: "minä tappaisin tuollaisen aisankannattajan". Tuo lausahdus jäi mieleeni ja olen pyöritellyt sitä mielessäni aina aika-ajoin. Tämän ketjun pohjalta sitten näen omat ongelmani taas vähän uudessa valossa: oliko exä tuollainen c-mies, mustasukkainen narsku, joka puuhasteli selkäni takana ja viritteli kaikenlaisia kuvioita sairaassa mielessään.

      Meille tulikin ero, muutin pois paikkakunnalta ja luulin päässeeni eroon ongelmasta, mutta kymmenisen vuotta myöhemmin tajusin olevani keskellä samantyyppistä tapahtumasarjaa. Olisihan se kiva tietää..

      Tässäpä tämän aamun puserrus. T. Se harhainen nainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe