Saunalahden tikku

ryttyääää

Onko muilla ollut ongelmaa ton Saunalahden mobiililaajakaistan kanssa, nettitikku Huawei. En tajua, koko ajan yhteys katkeaa joudun irrottamaan tikkua vähän väliä ... Nyt ollut näin jo yli viikon, enkä tiedä mistä mättää..

9

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile asentaa uudestaan tikun hallintaohjelma ja ajurit.

      • hömphh

        asensin jo eikä auttanut,.


    • Onko mahdollista kokeilla toisella koneella? Meinaan että johtuuko toi tikusta vai liittymästä (kuuluvuudesta ym).

    • Saunalahti syyllinen

      Ei ole välttämättä sinun tikussasi vika - minulla on tehnyt näet ollut ihan samaa ja koko viikon!
      Mullakin on saunalahden tikku ja vieläpä kaksikin, mutta tikun vaihto ei auttanut.

      • Saunalahti syyllinen

        Siis tikut on huawein, mutta liittymä saunalahden!


    • Yhteyden katkeilu on sinänsä yleistä mobiililaajakaistassa.

    • Suosittelen jättämään vikailmoituksen pätkivästä yhteydestä OmaSaunalahden kautta tai puhelimitse 010 19 0230. Vikailmoitukselle on hyvä kirjata pari esimerkkiaikaa, kun yhteys on reistaillut. Kerro myös jos tietokone antaa jonkin herjan pätkäisyn aikana, sekä mahdollisesti nettitikussa olevan valon värin muuttuminen, esim: Sininen -> punainen. Jarkko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • eljii

      Onhan tikku kuten minulla 1,5-metrisen paksun USB-jatkokaapelin päässä?
      Sijoitettu melko ylös ikkunalla parhaaksi kokeiltuun paikkaan?

      MWconn yhteysohjelmaksi ja konfiguroi automaattisesti palauttamaan katkenneen yhteyden.

      Onhan kentänvoimakkuus kunnollinen? Minulla MWconn näyttää nyt -67 dBm, mutta toiminut jollain -85:lläkin

    • Saunalahti syyllinen

      Tein vielä silleen, että kun lämpö oli laajentanut tikun toista reunaa siten, ettei se enää painanut SIM-korttia kunnolla väkäsiin, laitoin pätkän hammastikkua sen ja tikun reunan väliin.

      Nyt ei ole ihan niin pahasti tökkinyt - saattaa tietysti olla pakkasenkin vika - nyt on lauhempaa. Minä olin huomaavani, että kovalla pakkasella linkkiyhteys pätki selvästi enemmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      289
      9406
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      58
      2122
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      40
      1924
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1799
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1726
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1288
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1242
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1165
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      159
      1136
    Aihe