En kohta enää jaksa miestäni

ei vaan jaksa

En ymmärrä mikä miehessäni on kovin pahasti pielessä, mutta hän ikäänkuin synkistää elämäni täysin valittamisellaan esimerkiksi asioista joista yritän tuoda ilon aihetta elämäämme. Hän valittaa todella paljon omista ihan pienistäkin asioista, vaikka pärjää melko lailla normaalisti arjessa ja taloudellisesti verrattuna minun sisäiseen kamppailuuni, mitä en pura ulos. Mies on ajattelematon ja töksäyttelevä, puoliksi yleensä puolustaa jos jokin asia rassaa puolestaan minua.... omassa lapsuude perseessään narsistiset piirteet vasta korostuvatkin; on ruokia mitä hän ei syö, valitus jatkuu sielläkin. Olen huomannut että mieheni ei koskaan innostu mistään eli on to-del-la tympeää seuraa. Aina ottamassa, mitään ei anna ja tämän hän laittaa "herkkyytensä" piikkiin, kuten myös hermojen menettämisen kun minä haluan ilmaista vaikka tunteitani kun loukkaannun. Tällöin hän mene pois tilanteesta tai loukkaa minua.

En osaa sanoa mutta kotona oleminen ahdistaa minua päivä päivältä enemmän ja enemmän ja jatkuva pikku asioista valittaminen; tiskaaminen, ei sitä ei tätä, on taas kiire, blaa blaa, vaikuttaa jotenkin sanoin kuvailemattoman pahalle, kun samalla tiedän että minun todellisista ongelmistani hän ei tajua ytikäs mitään.

2

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveorleave

Terveen itsetunnon ja rajat omaava nainen on pääpiirteissään elämäänsä tyytyväinen.
      Hänen elämänsä on positiivissävyistä ja mielekästä, koska HÄN EI SUOSTU HUONOON KOHTELUUN. Siis jos jokin asia puolison arkikäytöksessä häntä ahdistaa tai masentaa, hän ottaa asian reippaasti ja selkeästi puheeksi. "Kärsin siitä, kun sanot xxx ja haluan että tähän tulee muutos."
      Jos mies ei ota onkeensa, niin sanotaan noin vuoden yrittämisen jälkeen (naisen itse itselleen asettama määräaika) nainen ottaa avio-tai asumuseron. Koska elämä ilman miestä on mielekkäämpää kuin "huonon kaverin kanssa".

Hyvä yritys sälyttää oman masennuksesi syy miehen niskoille. Etsiydy itse terapiaan.
      Menkää miehen kanssa yhdessä johonkin parisuhdetyöhön. Ota itse vastuu omista tunteistasi, oman pääsi kuntoon laittamisesta. Lakkaa ripustautumasta miehen varaan kuin heikko liaani. Te olette kaksi erillistä yksilöä.

• dggsdef hh

Minulla sama juttu. Kunnes aloitin muuttaa itseäni. Mitkä olivat ne asiat joihin rakastuit aikoinaan miehessäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      66
      2265
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2162
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1468
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1232
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      113
      1120
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      885
    Aihe