Moi :) Oon 18v nuori ja oon raskaana viikolla 39.
Lapsi syntyy ihan pian ja oon alkanut miettiä, että kenet otan mukaan synnytykseen.
Oon alusta asti tiennyt, että haluan oman äidin, koska ollaan todella läheisiä ja hän on autanut mua todella paljon.
Rakastan mun poikaystävää ja hänkin on ollut koko raskauden ajan tukena ja meillä menee hyvin, mut silti jotenkin tuntuu, että en halua häntä sinne.
Kuitenkin taas samaan aikaan tuntuu, että jos poikaystävä ei ole mukana, vien häneltä meiän elämän suurimman päivän pois.
Mitä mun pitäisi tehdä?
Älkää tulko tänne laittamaan sit jookosta mitään haukkumis kommentteja!
Kuka mukaan synnytykseen?
1
207
Vastaukset
- nmtrdfb
Ensisijaisesti itse tilanteessasi kyselisin sen poikaystäväsi fiiliksiä.
Minä olen aina ollut huono "sairastamaan" muiden silmien alla. Mieluiten kömmin ihan yksikseni peiton alle esim. oksennustaudissa tai kipeänä, enkä puolisoani ole kaivannut päätä silittelemään. Siksi esikoisen kohdalla tuntuikin, että en tiedä haluanko miestäni mukaan sairaalaan, kun hän kuitenkin kokee kaikki sairaaloihin liittyvät asiat kammottavina. Kun synnytys sitten käynnistettynä lopulta osastolla käynnistyi, niin hyvin pian tuli ukkokultaa ikävä ja soitin hänet saliin mukaan. Ja hetkeäkään ei tuntunut siltä, että en häntä sinne olisi kaivannut, vaikka etukäteen niin pelkäsin. Toisen lapsen syntymään mies ei ehtinyt. Oli ihan kiva kokea se yksinkin, tietysti harmitti, ettei mies nähnyt lapsen ensihetkiä, mutta ei se meihin mitään traumaa ole jättänyt. Yhtä rakas lapsi on kuin esikoinenkin :D
Ja voithan sinä salissa kysyä, että voitko pyytää äitisikin tukihenkilöksi. Tarpeen mukaan potkit herran pihalle jäähylle, jos tuntuu vaikealle. Mutta en riistäisi sitä mahdollisuutta isältä, jos han on halukas osallistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait973574Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51959Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71730- 341465
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es58986Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36930Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4817Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60794