pakkasilla bongattua

pakkanen panee..

Tämän viikon saldo tienposkikalustosta: 1 kpl skoda fabia (varoituskolmio jätetty) Audi a4 (ei varoituskolmiota) Citikan xantia (varoituskolmio jätetty, ja riittävän kauas) Citikan saxo (jäänyt rampin, ja motarin väliselle kaistaleelle. varoituskolmiosta ei havaintoa) Skoda octavia (jäänyt taajaman bussipysäkille. ei havaintoa varoituskolmiosta).

31

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkanen puree

      Kaksi Hiacea vastakkain tienposkessa ja toinen ilmeisesti antoi virtaa toiselle. Ei muita havaintoja.

    • Näin tien päällä

      Viime viikonloppuna näin toyotan maasturin vievän lavetilla c sarja mersua,no samainen yrittäjä vei kesällä minun bussi vitoa lavetilla.

      Tienposkessa oli audi ja wolkkari.

      Toyota on ainoimpia autoja johon voi luottaa.

      • Otantaa

        Minä taas näin yhden volvon (uudehkon), fordin, hyundain (uudehko sekin) ja volkkarin, josta oli kylläkin puhjennut rengas.


      • on se paha
        Otantaa kirjoitti:

        Minä taas näin yhden volvon (uudehkon), fordin, hyundain (uudehko sekin) ja volkkarin, josta oli kylläkin puhjennut rengas.

        Tanan Volkkari aina ne hajoo tsi ja dsg rikkoo jo renkaatkin.


      • eikö kauppa käy?

        Terooo olet noloooo.
        Ei taida Titsit mennä kaupaksi tavoitteiden mukaan ja leipä se kapenee?


    • kolmiokyttääjä?

      Eikö sun pitäisi keskittyä ajamiseen, eikä tuollaiseen turhaan oheistoimintaan.
      Mua kiinnostaa enemmän karvakolmiot, kuinkas sua?

    • Uno mirafiori

      hmmm...paljon parjattuja Fiatteja ei pahimmin näy tien poskessa, vaan liikenteessä...;) Yllättävän usein nuo VAG-merkit on sipissä..mistä lienee johtuvan, mutta jatkuvasti alan julkaisut jaksaa kehua.

      • 1+1

        Liekkö sillä jotain vaikutusta asiaan, että yhtä fiattia kohden liikenteessä on noin 35 vag-merkkiä. Ensirekisteröinnit 2013: fiat ~800kpl, vag ~28000kpl.


    • pakkanen panee

      "Eikö sun pitäisi keskittyä ajamiseen, eikä tuollaiseen turhaan oheistoimintaan.
      Mua kiinnostaa enemmän karvakolmiot, kuinkas sua?"

      Näet niitä karvakolmioita kyllä sitten sairaalassa, missä makaat viikkokausia sen jälkeen, kun olet törmännyt tienposkessa kököttäneeseen pimeään ajoneuvoon, jonka omistaja ei ole viitsinyt nähdä vaivaa viedäkseen lakipykälissäkin mainitun varoituskolmion riittävän kauas varoittamaan muuta liikennettä.Tämä etenkin valaisemattomalla mutkaisella tiellä. Mua kiinnostaa siis enemmän oma henki, kuin sinun "karvakolmiosi".....

    • Corolla ja kolmio

      Corolla ja kolmio takana.

      • masa626

        Peugeot 508 tien reunalla, moottorin alla lätäkkö jotain punertavaa nestettä / öljyä. ei kolmiota, aamulenkillä bongattua


      • varma-nakki
        masa626 kirjoitti:

        Peugeot 508 tien reunalla, moottorin alla lätäkkö jotain punertavaa nestettä / öljyä. ei kolmiota, aamulenkillä bongattua

        Kuski tehny itsarin.. kuis muutenkaan pökön ollessa kyseessä.


      • vanha orion
        varma-nakki kirjoitti:

        Kuski tehny itsarin.. kuis muutenkaan pökön ollessa kyseessä.

        406 pösö kuusamontien varressa. moottoriöljyt oli roiskassu ulos pakkasta 26 astetta, ei turvakolmiota, mutta kyrpiin..nyt kuski oli paikalla hinausta odottamassa


      • ex407 sw
        varma-nakki kirjoitti:

        Kuski tehny itsarin.. kuis muutenkaan pökön ollessa kyseessä.

        Tuskin nyt sentään itsaria psa pommin takia.., minulla oli aikoinaan 407 pösö, eka ja viimeinen pösötin, se kuolasi ohjaustehostimen nesteet muutaman kerran pakkasilla, oiskos 508 malliin "periytynyt" em ominaisuus, tuosta väristä päätellen...


      • iloa elämään
        ex407 sw kirjoitti:

        Tuskin nyt sentään itsaria psa pommin takia.., minulla oli aikoinaan 407 pösö, eka ja viimeinen pösötin, se kuolasi ohjaustehostimen nesteet muutaman kerran pakkasilla, oiskos 508 malliin "periytynyt" em ominaisuus, tuosta väristä päätellen...

        Hyvä että teillä jotain ILOA elämässä, kun jollakin vaikeuksia auton kanssa. Normaali terve ihminen ei hurraa huutoja päästele, jos joku tienposkessa auton hyydyttyä. Varmaan kolaritkin, jos väärä automerkki, aiheuttaa iloa joka pelastaa päivän. säälittävää.


      • tarkkailijat
        ex407 sw kirjoitti:

        Tuskin nyt sentään itsaria psa pommin takia.., minulla oli aikoinaan 407 pösö, eka ja viimeinen pösötin, se kuolasi ohjaustehostimen nesteet muutaman kerran pakkasilla, oiskos 508 malliin "periytynyt" em ominaisuus, tuosta väristä päätellen...

        Kovin tarkasti tiedätte mitä vikaa tienvarressa olevassa autossa. Ettei vaan olis ollu jollain auton tarkkailijalla näpistely mielessä, kuten eräässä TV ohjelmassa, jossa poliisit laittoi ansa-autoja kadunvarteen, konnat jäi jumiin auton sisään.......


      • Psa pettää
        iloa elämään kirjoitti:

        Hyvä että teillä jotain ILOA elämässä, kun jollakin vaikeuksia auton kanssa. Normaali terve ihminen ei hurraa huutoja päästele, jos joku tienposkessa auton hyydyttyä. Varmaan kolaritkin, jos väärä automerkki, aiheuttaa iloa joka pelastaa päivän. säälittävää.

        Olisit kertonut minkä mallin Peugeot sinut jätti tienpäälle ?


      • ifi
        masa626 kirjoitti:

        Peugeot 508 tien reunalla, moottorin alla lätäkkö jotain punertavaa nestettä / öljyä. ei kolmiota, aamulenkillä bongattua

        Mazda 626 takaveto vm.79,pitkäiskunen moottori .hyvä auto


      • minkä teit pösö taas
        Psa pettää kirjoitti:

        Olisit kertonut minkä mallin Peugeot sinut jätti tienpäälle ?

        308 se on: lämmityslaitteen kenno yhtäkkiä alkoi vuotaan jalkatilaan niin pahasti että pakko oli keskeyttää ajo


    • melkoista menoa

      Viikkoon en ole nähnyt yhtään autoa tienpielessä, ainoastaan yhden varoituskolmion ilman autoa olen nähnyt.
      En oikein ymmärrä miksi joku jättää autonsa tienpenkalle jos se hyytyy siihen, vakuutushan maksaa hinauksen ja mikä järki on jättää auto tienpieleen muutenkaan?

      • Ei ole vakuutusta?

        ...


    • pulveria nenään.....

      Vakuudeton, katsastamaton, verot rästissä, ja muutenkin tieliikennekelvoton kosla jätetään tienposkeen siksi, koska ajo-oikeudettomalla kuskilla ei ole mitään väliä sillä, mihin se milloinkin jää. piripää kaveri soitetaan hakemaan, ja kyyti jatkuu sossun kustantamalle kämpälle, missä juhlat juuri ovat alkaneet........

      • posketonta menoa

        Kun tarpeeksi pitkään ajelee Suomen maata, niin "kaikkia" merkkejä näkee, mutta en kanna huolta, miksi joku auto tienposkessa. On nääs muita huolia just sopivasti,kulutan aikaa niiden kanssa.


    • minä näin

      pari kuorma-autoa tien vieressä ,varmaa hyytyneet

    • oliihikui

      toyota toimii aina.ei hyydy ja kestää ydinpomminkin.muut hyyty,mutta toyota kestää aina

      • ifi

        vettä polttoaineessa,filtterit tukossa
        mikäs jäi tekemäti
        talvihuolto ?


      • Tero evp.

        Mun hiace hyytyi kehä kolmoselle, soitin Yön Timolle ja nyt hiace viettää eläkepäiviään etelän auringossa jossain päin Afrikkaa. Ainut oikea osoite tojoille.


    • ruahahahaaaaaaa....
      • Tero evp.

        Ei viduta ollenkaan, ajelen nykyään Sprinterillä, ei ole ollut klonksvagenia onneksi kuplan vm.64 jälkeen.


    • aattakee

      2Kpl Venäläistä naista lyhyissä hameissa, pakkohan ne oli ottaa kyittiin ku paleltuneet muuten olisivat raukat. Nyt en vaan saa millään niitä kotoa lähtemään minnekkään... Ovat jo pari viikkoo täällä asustelleet. Vinkkejä?

    • aattavaanen

      Laita yhteystietoa, mielelläni tulen auttamaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe