Onko muita jonka vatsa ei toimi ilman laksatiiveja? Olen tuhonnut vatsan toimintani kokonaan käyttämällä laksatiiveja. Onko muita kohtalo tovereita?
Vatsan toiminta
4
285
Vastaukset
- kokemustaon
lopeta laksat. Se on helvettiä, mutta pikkuhiljaa se vatsa lähtee siitä toimimaan
- ex-b.
Joo lopeta laksatiivit, suolihuuhtelut ym. Mulla onnistui, mutta se oli ihan kauheeta alkuun, maha turpoaa ja vatsa ei toimi päiviin... Sit tulee tietty se, että apua lihon ja maha on iso, mutta kun selviää siitä ja syö pellavansiemenlimaa ja kaurapuuroa ym, suolisto voi parantua. Mut tää ois ehkä helpompi tehä, jos ois lomalla ja sais olla rauhassa. Mä olin ärtyisäkin ja ois hyvä olla mahdollisuus ulkoilla ja hieroa vatsaa ja levätä. Hyväksyy, että on paha olla, tukkonen ja ahdistunut ja antaa elimistölleen luvan olla toipilas. Mä mietin, että nyt mun raukkaparka rääkätty elimistö korjaa itteään ja löysin eri asenteen kehooni, semmosen rakastavan ja vähän säälinkin, mitä oon itelleni tehnyt..
- laksoistapääseeeroon
hei, täällä entinen laksatiivejensuurkuluttuja (2 vuotta meni laksoilla).
viimein lopetin sen, ensin vähensin, ja sitten lopetin. tuli tukkoinen olo, erittäin
turvonnut ja muutenkin tukala, mutta LUUMUT AUTTAA. ostakaa tuoreita tai
kuivattuja luumuja, mulla kun söin esim neljä luumua niin toimi ihan hyvin.
nykyään ostan aina pari kertaa viikossa luumuja, mutta muuten toimii nykyisin
normaalisti vatsa. ja laksat lopetin siis noin neljä kuukautta sitten.
ei kannata jatkaa niillä, pilaatte lopullisesti suolentoimintanne :(- hsmdoi
Itse sorruin pitkästä aikaa laksatiiveihin. Vatsa on toiminut jotenkuten ilman.
En ottanut kun annoksen mukaan ja järkyttävä ripuli ja vatsankouristukset: ( En tajua, miten olen joskus voinut ottaa yliannostuksenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1115099Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744331619- 1951165
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk191084Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836