Herra alikersantti alokas pertti aseen numero 000000 ase purettu ja puhdistettu tarkistustanne varten
Vai tarkastustanne varten ?
Miten se kuuluu sanoa ?
ase tarkastus sanoma oikein ?
10
2928
Vastaukset
- Ei väliä
Ei kai sillä niin ole väliä. En tiedä onko virallisesti kumpikaan sen oikeampi vai kelpaavatko molemmat, mutta muistaakseni itse olen käyttänyt enemmän jälkimmäistä eli "tarkastustanne" -versiota.
Opettelet tuon hyvin niin, että se tulee nopealla vauhdilla, niin ei siihen ehditä kiinnittää huomiota. - sotamies34
Kunhan ite osaat asenumeron ulkoa niin ettei ase katoa tai vaihdu vahingossa niin kaikki kunnossa.
oikein sanottu. ei sillä kieliopilla ole mitään merkitystä tuossa yhteydessä.
Arvo, nimi, aseen numero ja toimenpide. Se riittää. - Anonyymi
Herra luutnantti ase numero 00000 ja taistelu välineet materiaali on huolettu tarkastuksenne varten ilmoittaa alokas Pakola.
- Anonyymi
Tarkastustanne.
- Anonyymi
Herra xx aanus puhdistettu tirkistystänne varten.
- Anonyymi
Tuo on sivarikomento.
- Anonyymi
Kertaamaan...Jos et tuotakaan noin yksinkertaista asiaa oppinut alokaskoulutuksessa?Mutta toisaalta virhehän on voinut olla kouluttajissakin!
- Anonyymi
Alokas tarkistaa, ja alikeisari tarkastaa.
- Anonyymi
Herra (sotilasarvo) ase numero 000000 ja muu tväl materiaali tarkastustanne varten ilmoitti (alokas/muu arvo + omanimi)
- Anonyymi
Valmiina tarkastustanne varten*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718