Tyttöystävääni kiinnostaisi gloryhole ja mä tietenkin mukana. Mitä paikkoja Helsingissä ja miten kannattaisi edetä?
Gloryholea tyttöystävälle
4
1295
Vastaukset
Helsingissä tunnetuin paikka on varmastikin Keltainen Ruusu. Siellä käy lähinnä miehiä (useimmat homoja), harvemmin ja vähemmän naisia. Paikka on auki melkein vuorokauden ympäri joka päivä, kiinni pidetään lähinnä vain aamupäivisin. 13 euroa taitaa olla sisäänpääsymaksu, se on varmasti ensikertalaiselle ihan jännä ja tutustumisen arvoinen paikka vaikka vain kävisi katsomassa menoa. Paikka ei ole mitenkään erityisen hieno mutta ei siellä epäsiistiäkään ole. Sieltä löytyy mm. gloryhole-koppeja ja kalterikoppeja ja darkroomia ja keinuja kahdessa kerroksessa. Voin vaikka tulla mukaan oppaaksi jos haluatte.
Viikonloppuöinä siellä varmaankin on eniten porukkaa.- coup09
Moikka.
Kiva lukea että on muitakin pariskuntia jotka kiinnostuneita. Ollaan vaimon kanssa muutaman kerran käyty ja ihan kivaa on ollut.. =)
Jos haluatte kysellä tai vaihtaa ajatuksia niin [email protected] Kiitti vastauksesta, lähiaikoina suuntaamme siis Keltaiseen Ruusuun :)
H&J
[email protected]- namnamnam
Tänään iltapäivällä klo 16 paikkeilla
nam nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797