Mitä teidän muiden viiskuiset osaa? Ja millaista teillä on? Mulla ei ole oikein toisia vauvoja lähipiirissä, niin en pääse vaihtelemaan kokemuksia kenenkään kanssa. :/
Meidän 5kk10pvää vanha tytsy:
-kääntyy mahalleen ja selälleen, kierii aina välillä ympäri kämppää, ja yleensä öisin meidän sängyn puolelle(on sivuvaunussa)
- juo itse ainun trainer nokkamukista, ei suostu enää juomaan tuttipullosta vaan vetää raivarit, jos sitä tarjoaa
- ryömii omalla hassulla tyylillään
- nousee konttausasentoon ja heijailee siinä, välillä pääsee vahingossa muutaman "askeleen" eteenpäin ja sitten romahtaa
- nousee istumaan ja välillä leikkii tai "lukee" kirjoja pitkiäkin aikoja istualtaan.
- vetää itsensä seisomaan, jos antaa kädet
- höpöttää hirveästi omalla kielellään. Nauraa tekonaurua viihdyttääkseen vähän vieraampia ihmisiä.
- ei vierasta, mutta tarkistaa aina meiltä katseellaan onko joku uusi ja outo tyyppi ihan ok.
- tykkää hirveästi, kun luetaan kirjoja, ikävä kyllä tykkää myös ipadista ja osaa pelata sillä paria vauvojen peliä.
- tykkää rattaissa istumisesta ja maailman katselusta, kun joskus olemme kodin ulkopuolella
- nukahtaa itse sänkyyn illalla ja rattaisiin päivällä, viime aikoina tosin kolmannen hampaan tekeminen on vähän aiheuttanut rikkonaisissa öitä ja päikkäreitä.
- on aika omapäinen ja kärsimätön. Ilmaisee kyllä mielipiteensä, jos en esim. anna repiä päivän lehteä tai jos joku lelu karkaa istuessa niin kauas, että on pakko ryömiä hakemaan se.
- rakastaan mainoslehtisten jne repimistä kappaleiksi.
- on hirveän tarkka päivän ruoka- ja unirytmistä ja vaatii meitä vanhempiakin pitämään siitä kiinni.
Meillä siis päivät menee näin: herätys kasilta, aamiupuuro, lounas puol11, unille ulos 11, herää 13-14, syö hedelmäsosetta 14, päivällinen 16:45-17:00, iltapuuro puol kasi, kasilta yöunille, yöllä herää 1-10 kertaa riippuen yöstä, ei syö enää yöllä. Hyvinä öinä laitan tippuneen tutin kerran suuhun ja muuten vaan nukkuu, ne huonot yöt on sitten huutoa ja karjumista vähän väliä.
Yleisesti ottaen tyttö on kai kohtuu helppo vauva. Niin mulle on siis muut sanoneet. Millasta teillä muilla on? En käy missään äitilapsi jutuissa, kun kavereita riittää muutenkin. Kavereilta vaan ei saa tällaisia kokemuksia, niin pakko kysellä täältä. :)
Millaisia teidän viiskuiset ovat?
pumpulin äiti
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776